Jump to content

Recommended Posts

Are cineva de vanzare in Bucuresti, preferabil, scarita pilot dreapta de Virago 535 sau Dragstar 650? Ca stiu ca sunt la fel. Intreb pentru un prieten caruia i s-a rupt. Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fratilor, a sosit momentul sa crestem putin asadar:

 

Vand Yamaha Drag Star 650 Classic, an de fabricatie 1999, 40 CP, 42.550 km, in stare excelenta cum rar se gaseste pe piata din Romania.

Are mici defecte estetice inerente varstei, dar per ansamblu este impecabila, am intretinut-o ca un maniac, doarme iarna-vara in garaj incalzit.

Carburatoarele sunt sincronizate, jocul la supape este verificat si reglat, porneste la sfert, nu curge si nu lacrimeaza pe nicaieri.
Dotari:
- gume Metzeler Marathon 880WW undeva la 80% uzura
- crashbar fata de pe Louis
- crashbar spate inox custom
- proiectoare de 35W cu doua faze (faza lunga si faza scurta) cu zece becuri de rezerva (au o dulie mai rara si am cumparat o cutie din Anglia)
- cutii laterale de cate 17 litri din plastic, cu cheie, vopsite in culoarea motorului, cu lumini suplimentare pe frana si ornament superior din inox custom
- parbriz original made in USA
- priza de 12V permanenta cu protectie la apa
- ceas cromat
- termometru pe busonul de ulei
- sissy bar
- disc de frana Ferodo si placute de frana Ferodo noi
Ofer de rezerva:
- kitt de ambreiaj complet nou-nout sigilat
- cablu de ambreiaj nou de rezerva
- releu de incarcare second dar perfect functional
- saboti de frana spate second dar buni
- cabluri de vitezometru si frana second din dezmembrari
Motorul merge perfect, bateria are un an, acte in regula pe numele meu.

Pretul este negociabil in limita bunului simt, nu schimb cu nimic.

 

post-47060-0-32859800-1505327975_thumb.jpg

 

post-47060-0-17987300-1505327988_thumb.jpg

 

post-47060-0-50166500-1505328000_thumb.jpg

 

post-47060-0-11967200-1505328009_thumb.jpg

 

post-47060-0-53693100-1505328016_thumb.jpg

 

post-47060-0-44423600-1505328026_thumb.jpg

 

post-47060-0-98996500-1505328035_thumb.jpg

 

post-47060-0-49732100-1505328046_thumb.jpg

 

Multumesc pentru atentie, detalii suplimentare si informatii la 0744-601631.

 

Hai norock!

Link to comment
Share on other sites

RECOMAND Dragstaria lu' Sandu,e chiar asa cum spune!

Ar ajuta nitel si pretul de strigare afisat.:ok:

Link to comment
Share on other sites

Fratilor, a sosit momentul sa crestem putin asadar:

 

Vand Yamaha Drag Star 650 Classic, an de fabricatie 1999, 40 CP, 42.550 km, in stare excelenta cum rar se gaseste pe piata din Romania.

Are mici defecte estetice inerente varstei, dar per ansamblu este impecabila, am intretinut-o ca un maniac, doarme iarna-vara in garaj incalzit.

Carburatoarele sunt sincronizate, jocul la supape este verificat si reglat, porneste la sfert, nu curge si nu lacrimeaza pe nicaieri.

Dotari:

- gume Metzeler Marathon 880WW undeva la 80% uzura

- crashbar fata de pe Louis

- crashbar spate inox custom

- proiectoare de 35W cu doua faze (faza lunga si faza scurta) cu zece becuri de rezerva (au o dulie mai rara si am cumparat o cutie din Anglia)

- cutii laterale de cate 17 litri din plastic, cu cheie, vopsite in culoarea motorului, cu lumini suplimentare pe frana si ornament superior din inox custom

- parbriz original made in USA

- priza de 12V permanenta cu protectie la apa

- ceas cromat

- termometru pe busonul de ulei

- sissy bar

- disc de frana Ferodo si placute de frana Ferodo noi

Ofer de rezerva:

- kitt de ambreiaj complet nou-nout sigilat

- cablu de ambreiaj nou de rezerva

- releu de incarcare second dar perfect functional

- saboti de frana spate second dar buni

- cabluri de vitezometru si frana second din dezmembrari

Motorul merge perfect, bateria are un an, acte in regula pe numele meu.

Pretul este negociabil in limita bunului simt, nu schimb cu nimic.

 

attachicon.gifFoto_01_resize.JPG

 

attachicon.gifFoto_02_resize.JPG

 

attachicon.gifFoto_03_resize.jpg

 

attachicon.gifFoto_04_resize.jpg

 

attachicon.gifFoto_05_resize.jpg

 

attachicon.gifFoto_06_resize.jpg

 

attachicon.gifFoto_07_resize.jpg

 

attachicon.gifFoto_08_resize.JPG

 

Multumesc pentru atentie, detalii suplimentare si informatii la 0744-601631.

 

Hai norock!

Later edit: Pretul de strigare este 4100 euro, multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Buna

 

Inapoi la problema mea. Nu e vorba de o anvelopa de spate montata in fata. Asa cum ziceam, e vb de un cauciuc 90/90-19, dedicat rotii fata. Iar anvelopa a fost demontata si remontata pentru a vopsi janta. Atunci cred ca s-a facut gresala.

 

Oricum am deja anvelopa de fata cumparata, un Metzeler M880 pereche la cea de spate. Poate cineva sa imi recomande o vulcanizare moto in zona Vacaresti-tineretului.

» Post actualizat in 17 Sep 2017 08:25

Ma gandesc sa-mi fac anvelope white wall din cele pe care le am acum. A mai facut cineva? Puteti sa-mi dati un sfat in legatura cu vopseaua care s-ar putea folosi?

Pana acum m-am gandit la 2 variante:

Vopsea pentru piscine sau

Vopsea pentru marcaje rutiere.

 

Orice sfat e bine venit.

 

Merci

Edited by DeZet
Link to comment
Share on other sites

Am nevoie de cateva zeci de markere...

» Post actualizat in 25 Sep 2017 05:31

Rezolvat. Am fost pe la Auto Augusta in Catelu. Demontat, schimb anvelopa, echilibrat si remontat roata:70Ron.

Apoi am vopsit literele cu marker de anvelopa.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Va salut prieteni, am si eu o problema. Am cumparat o motocicleta DragStar 650 cam acum o luna iar de cateva zile am o mica problema cu scursul uleiului.

 

Uleiul curge de la un capac aflat pe spatele cilindrului din spate care este prins cu 2 suruburi in diagonala. Uleiul curge pe parte inferioara a capacului (pe partea de jos) si curge cam o picatura la fiecare ora chiar daca nu am pornit motorul.. Nu inteleg cum de ajunge ulei acolo chiar daca este motorul oprit sau de ce curge..

 

O sa las o poza cu locul scurgerii, stiti cumva daca ar trebui sa il desfac sa ma uit? Are cumva capacul o garnitura ce nu mai este buna? Suruburile sunt foarte stranse deci nu e de la suruburi.

 

ETWrWgP.jpg


» Post actualizat in 21 Oct 2017 08:37

(DOUBLE POST ca nu pot da edit)

Am gasit in acest topic link-ul https://www.cmsnl.com/yamaha-xvs650akakc-1998_model10633/partslist/A-05.html#results , partea 30 e la mine problema, sa fie cumva garnitura mancata? Pot sa desfac capacul fara sa am o scurgere mare de ulei?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Salut. Am vândut motorul (dragstar 1100) și am rămas cu două seturi de plăcuțe de frână față Trw și capacele laterale (dreapta acoperă bateria și stânga trusa de scule) . Plăcuțele sunt noi sigilate cumpărate de la romimoto. Le vând cu 150 lei ambele seturi iar capacele 180 lei ambele. Locație Cluj Napoca. Dacă e cineva interesat vă rog dați un telefon 0741.795.419.

Edited by sdr
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salutare,

 

Am un Dragstar 650 din 97 si ma gandeam cum fac sa`i pun un ceas pentru turatii si unul pt benzina :)

 

Aveti vreo idee sau indrumare?

 

Vreun mecanic prin Cluj care m`ar putea ajuta?

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Am un Dragstar 650 din 97 si ma gandeam cum fac sa`i pun un ceas pentru turatii si unul pt benzina :)

 

Aveti vreo idee sau indrumare?

 

Vreun mecanic prin Cluj care m`ar putea ajuta?

 

Multumesc

Ahoi!

 

Turometru ma gandesc ca gasesti la Metric Motion.

Un nivel de benzina se poate monta in exterior, la cineva care face custom-uri (CNL Customs - Cainele, Anarchy Customs - BB).

Link to comment
Share on other sites

Salutare, a mai avut careva probleme electrice cu Dragstar-ul de 1100? Azi dimineata in drum spre lucru am constatat ca daca semnalizez se opreste bordul (display-ul kilometrajului) si acul kilometrajului cade in zero, find in mers, la relanti n-am semnalizari si nici nu afiseaza nimic display-ul de pe bord, in mers nu ma prind daca merge semnalizare, nu e vizibil din unghiul meu :D


» Post actualizat in 26 Apr 2018 06:59

Salutare, a mai avut careva probleme electrice cu Dragstar-ul de 1100? Azi dimineata in drum spre lucru am constatat ca daca semnalizez se opreste bordul (display-ul kilometrajului) si acul kilometrajului cade in zero, find in mers, la relanti n-am semnalizari si nici nu afiseaza nimic display-ul de pe bord, in mers nu ma prind daca merge semnalizare, nu e vizibil din unghiul meu :D

Gasit si remediat problema, instalatia din aripa improvizata, carat pasager si "polizat" firele stopului/semnalizatoarelor cu roata de spate..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salutare ! s-a intalnit careva pe aici cu problema asta , vad a fratele goagal e plin de exemple , intrebarea mea este : cum scot axul asta pocnit din motor ? unii ai gaurit axul si au bagat cv surub M8 , dar nu pare asta o solutie f serioasa , mersi anticipat

 

Salutare.

 

Cum ai rezolvat pana la urma?

Sunt curios in cazul in care ai cumparat setul celor doua piese cat te-a costat.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salutari tuturor!

 

Intrebare: as avea nevoie de floorboarduri pt pasager,semnalizarile de pe spate si daca are cineva inelele de protectie pt semeringurile de pe furca fata.

 

Multam fain tuturor! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutari din nou:

 

Intrebare - are cineva un releu de semnalizare pt XVS 1100 - model american in 5 pini?

COD Releu Denso fb257h 066500-4660.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut!

 

Poate intereseaza pe cineva...

Am pus Starul la vanzare...

 

/index.php?/topic/753582-xvs1100-custom-2002/


» Post actualizat in 18 Jul 2018 08:43

Salut!

 

Poate intereseaza pe cineva...

Am pus Starul la vanzare...

 

/index.php?/topic/753582-xvs1100-custom-2002/

 

Si este vandut...

Am reusit sa il dau la un amic in club, asa ca aramas in familie.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salutare!

Pot afla aici în ce clasă de poluare se incadrează un Drag-Star (de fapt V-Star) din 2002?

 

Ahoi!

 

Sincer sa iti zic nu am idee, desi am avut un XVS 1100 din 1999. Cred-ca cei de la ITP iti pot zice pe unde se incadreaza, normal trebuie sa te uiti la emisiile de CO2 si dupa aia sa te ghidezi!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...