Sari la conținut

Postări Recomandate

Nu e cine stie ce, in caz in care ai Classic trebuie data jos aripa spate. Se infige un crocodil sub bascula si se ridica pana roata se desprinde de pe sol. Desfaci ce-i de desfacut p acolo si lasi doua suruburi cu care diferentialul se prinde pe bascula (2 din 4), dupa ce le ai desfacut si pe ultimele doua roata o ia la vale cu tot cu diferential si cardan. Daca tot umbli p acolo verifica si simeringul de la diferential (dupa ce dai roata jos desfa diferentialul de pe butucul rotii - parghie in doua puncte diametral opuse intre diferential si butuc) si cuplajul dintre diferential si cardan. Spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am scânteie la ambii cilindrii. i-am schimbat și uleiul. motul 5100 10w40. Cu toate ca mă gândesc ca m-am grăbit. îl mai țin puțin pana se mai încălzește și apoi bag 20w50. As vrea sa întreb acum: Cum pot verifica dacă se lubrifiaza Bine cilindrul spate? Este suficient sa slăbesc șurubul de sus de lângă locul unde intra fișa de la bujie, așa Cum arata în manualul de service?

Ahoi! Sincer ma depaseste treaba cu verificatul la lubrifiere. Eventual daca desfaci cilindrii si faci comparatie intre ei, dar aici trebuie sa iei in considerare faptul ca cel din fata se raceste mai bine ca cel din spate. Dar prefer sa nu imi dau cu parerea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am scânteie la ambii cilindrii. i-am schimbat și uleiul. motul 5100 10w40. Cu toate ca mă gândesc ca m-am grăbit. îl mai țin puțin pana se mai încălzește și apoi bag 20w50. As vrea sa întreb acum: Cum pot verifica dacă se lubrifiaza Bine cilindrul spate? Este suficient sa slăbesc șurubul de sus de lângă locul unde intra fișa de la bujie, așa Cum arata în manualul de service?

Dupa ce ai schimbat uleiul, teoretic ar fi trebuit sa slabesti surubul de care spui pt a "aerisi" traseul. Daca n-ai facut-o incearca acu, poate scapi de zdranganituri..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce ai schimbat uleiul, teoretic ar fi trebuit sa slabesti surubul de care spui pt a "aerisi" traseul. Daca n-ai facut-o incearca acu, poate scapi de zdranganituri..

ce ce ce? care sururub? poza ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha, cu proxima ocazie imi bag nasul si acolo. ar trebui sa aiba presiune sau doar sa curga? ca google translate zice ca seep inseamna a infiltra....

 

Trebuie doar sa se cuga/prelinga, se presupune ca toata treaba se ntampla cu mobra la ralanti.

 

No uite asa invat si eu ceva, n-am stiut de treaba asta.

 

Nu-i cazu' la tine Lordule, tu ai rampa de ungere exterioara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa-i schimb si uleiul, sa-i pun un 20w50 in loc de 10w40 ce am acum in ea. Am gasit asa ceva (atasament), mineral. L-a testat cineva?

Ahoi!

Eu pana acuma am bagat 20w40 Castrol si acuma vreau sa incerc un 20w50 Bel Ray Mineral, cineva mi-a zis ca a incercat 10w40 si nu prea a fost multumit de el.

Pentru motoarele cu racire pe aer merge mineral (recomandat) si semisintetic.

 

Acuma ma apuc si eu de a mea, cand ar trebui sa incep sezonul.

post-25613-0-34911800-1365441975_thumb.jpg post-25613-0-96409600-1365441982_thumb.jpg post-25613-0-45738900-1365441999_thumb.jpg

 

Parbrizul v-a ramane, iar aripile pleaca si vor fii inlocuite cu doua aripi de la un vulcan classic de 1500 plus alta vopsea, alte semnalizari si coburi de piele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu de vanzare cateva chestii care mi-au ramas de la un dragstar 650 sport pe care il modific.

Ghidon 100 ron.

Tobele (finale) 200 ron perechea.

Aripa spate, 200 ron.

Consolelelaterale ce sustin aripa 100 ron.

Stop spate 100 ron.

 

Telefon: 0741083336(Octavian)

 

post-16141-0-13427000-1365449297_thumb.jpgpost-16141-0-31573700-1365449310_thumb.jpg

 

 

Am uitat sa mentionez ca sunt in spare buna toate cu mici semne de uzura si putina rugina pe metal dar nimic grav.

Editat de BLAGA_OCTAVIAN_84
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de ulei... cei de la service mi-au recomandat 15W50, ceva de la Agip, care, spun mecanicii, ca ar fi mai bun ca motul, a testat cineva?

io nu nteleg de ce isi ia lumea in continuare motul fabricat in voluntari cand exista pe piata liqui moly, fuchs, bardahl chiar si bel ray.... si nu, nu vand nici unul din astea, doar am testat pe rand pe fiecare n afara de bel ray (deocamdata) din care motul a castigat titlul de "lubrifin! retineti si evitati"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

 

Acuma ma apuc si eu de a mea, cand ar trebui sa incep sezonul.

Parbrizul v-a ramane, iar aripile pleaca si vor fii inlocuite cu doua aripi de la un vulcan classic de 1500 plus alta vopsea, alte semnalizari si coburi de piele!

 

Mister IceLord, o intrebare ''indiscreta'' am si eu :) De unde ai cumparat cablurile (ambreiaj,acceleratie) si conductele de frana pentru apehanger?

 

 

Arata bine de tot motorul.

 

 

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare ptr voi. Daca vreau sa dau jos roata spate ptr a schimba anvelopa este complicat!? Pierd uleiul din grupul de transmisie, se slabeste ceva acolo!? desfac sau nu cardanul?!

Intreb ca pana acum am avut moto cu lantz si acolo nu am avut dubii ever, insa acum s-a schimbat jucaria! multumesc anticipat!

 

 

Nu e cine stie ce, in caz in care ai Classic trebuie data jos aripa spate. Se infige un crocodil sub bascula si se ridica pana roata se desprinde de pe sol. Desfaci ce-i de desfacut p acolo si lasi doua suruburi cu care diferentialul se prinde pe bascula (2 din 4), dupa ce le ai desfacut si pe ultimele doua roata o ia la vale cu tot cu diferential si cardan. Daca tot umbli p acolo verifica si simeringul de la diferential (dupa ce dai roata jos desfa diferentialul de pe butucul rotii - parghie in doua puncte diametral opuse intre diferential si butuc) si cuplajul dintre diferential si cardan. Spor la treaba!

 

Mai adaug si eu ceva

trebuie desfacuta tija de la frana spate (pe partea dreapta). Nu e nimic complicat, doar un surub. In rest a zis fast_joe tot ce trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mister IceLord, o intrebare ''indiscreta'' am si eu :) De unde ai cumparat cablurile (ambreiaj,acceleratie) si conductele de frana pentru apehanger?

 

 

Arata bine de tot motorul.

 

 

Multam

Ahoi! Vorbeste cu @metricmotion (Razvan) el e cel care m-a ajutat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee de ce cuzinetii de la biela pt dragstaru de 650 sunt de 4 tipuri (vin pe culori: blue, black, brown, green)? Am fost la mecanic si mi-a spus ca sunt cuzietii de vina pentru bataie si as vrea sa stiu de care sa iau.

 

PS: piesa 9 din schema atasata.

post-55322-0-01056800-1365514828_thumb.png

Editat de alin_zbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum ti am mai spus, cuzinetii sunt pe culori imperechiati cu vilbrochenul. Nu exista cote de reparatie, altfel spus, daca ai probleme cu vilbrochenul, nu-l poti rectifica, nu exista cota de reparatie, iei cuzineti si vilbrochen, musai pereche - negru/negru, verde/verde shi tot asa...

 

Sfatul meu e sa vezi exact de unde i baiul si cu vilbrochenul in manuta sa mergi la un atelier de rectificare sa-l masoare, dupa care in functie de uzura pe care-o ai si de cota la care-l scoate meseriasul sa cauti mester care sa faca cuzinetii la cota de care ai nevoie. Eu unul asa as facea :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi! Cine poate sa-mi dea un manual service la un dragstar de 400cc? (preferabil PDF)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e cine stie ce, in caz in care ai Classic trebuie data jos aripa spate. Se infige un crocodil sub bascula si se ridica pana roata se desprinde de pe sol. Desfaci ce-i de desfacut p acolo si lasi doua suruburi cu care diferentialul se prinde pe bascula (2 din 4), dupa ce le ai desfacut si pe ultimele doua roata o ia la vale cu tot cu diferential si cardan. Daca tot umbli p acolo verifica si simeringul de la diferential (dupa ce dai roata jos desfa diferentialul de pe butucul rotii - parghie in doua puncte diametral opuse intre diferential si butuc) si cuplajul dintre diferential si cardan. Spor la treaba!

Un mic amendament la post-ul prietenului @fast_joe: daca ridici motorul destul de sus, iese roata si fara sa dai jos aripa...

E mai putina munca, in rest...

Hai norock!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi! Cine poate sa-mi dea un manual service la un dragstar de 400cc? (preferabil PDF)

 

n-am vazut niciodata manual de service pentru 400

 

Pe afara pare ca dragul de 400 e identic cu cel de 650, mai putin faptul ca sunt cilindrii mai mici. nu se potriveste manualul de service?

Daca vrei pentru 650 iti dau si manual si carte tehnica. Mi se pare ca le am si pentru 1100, dar nu bag mana'n foc. Trebuie sa ma uit pe calculatorul vechi si sa le caut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...