fast_joe Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Nu e cine stie ce, in caz in care ai Classic trebuie data jos aripa spate. Se infige un crocodil sub bascula si se ridica pana roata se desprinde de pe sol. Desfaci ce-i de desfacut p acolo si lasi doua suruburi cu care diferentialul se prinde pe bascula (2 din 4), dupa ce le ai desfacut si pe ultimele doua roata o ia la vale cu tot cu diferential si cardan. Daca tot umbli p acolo verifica si simeringul de la diferential (dupa ce dai roata jos desfa diferentialul de pe butucul rotii - parghie in doua puncte diametral opuse intre diferential si butuc) si cuplajul dintre diferential si cardan. Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 am scânteie la ambii cilindrii. i-am schimbat și uleiul. motul 5100 10w40. Cu toate ca mă gândesc ca m-am grăbit. îl mai țin puțin pana se mai încălzește și apoi bag 20w50. As vrea sa întreb acum: Cum pot verifica dacă se lubrifiaza Bine cilindrul spate? Este suficient sa slăbesc șurubul de sus de lângă locul unde intra fișa de la bujie, așa Cum arata în manualul de service? Ahoi! Sincer ma depaseste treaba cu verificatul la lubrifiere. Eventual daca desfaci cilindrii si faci comparatie intre ei, dar aici trebuie sa iei in considerare faptul ca cel din fata se raceste mai bine ca cel din spate. Dar prefer sa nu imi dau cu parerea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_joe Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 am scânteie la ambii cilindrii. i-am schimbat și uleiul. motul 5100 10w40. Cu toate ca mă gândesc ca m-am grăbit. îl mai țin puțin pana se mai încălzește și apoi bag 20w50. As vrea sa întreb acum: Cum pot verifica dacă se lubrifiaza Bine cilindrul spate? Este suficient sa slăbesc șurubul de sus de lângă locul unde intra fișa de la bujie, așa Cum arata în manualul de service? Dupa ce ai schimbat uleiul, teoretic ar fi trebuit sa slabesti surubul de care spui pt a "aerisi" traseul. Daca n-ai facut-o incearca acu, poate scapi de zdranganituri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizzah Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Dupa ce ai schimbat uleiul, teoretic ar fi trebuit sa slabesti surubul de care spui pt a "aerisi" traseul. Daca n-ai facut-o incearca acu, poate scapi de zdranganituri.. ce ce ce? care sururub? poza ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_joe Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Uite asta-i impricinatu'! Yamaha XVS-650 Dragstar 1997-2004.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizzah Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Uite asta-i impricinatu'! Yamaha XVS-650 Dragstar 1997-2004.pdf aha, cu proxima ocazie imi bag nasul si acolo. ar trebui sa aiba presiune sau doar sa curga? ca google translate zice ca seep inseamna a infiltra.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Uite asta-i impricinatu'! Yamaha XVS-650 Dragstar 1997-2004.pdf No uite asa invat si eu ceva, n-am stiut de treaba asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 No uite asa invat si eu ceva, n-am stiut de treaba asta. Subscriu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_joe Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 aha, cu proxima ocazie imi bag nasul si acolo. ar trebui sa aiba presiune sau doar sa curga? ca google translate zice ca seep inseamna a infiltra.... Trebuie doar sa se cuga/prelinga, se presupune ca toata treaba se ntampla cu mobra la ralanti. No uite asa invat si eu ceva, n-am stiut de treaba asta. Nu-i cazu' la tine Lordule, tu ai rampa de ungere exterioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Vreau sa-i schimb si uleiul, sa-i pun un 20w50 in loc de 10w40 ce am acum in ea. Am gasit asa ceva (atasament), mineral. L-a testat cineva? 1500 Ulei motor Racing 4T 20W-50.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Legat de ulei... cei de la service mi-au recomandat 15W50, ceva de la Agip, care, spun mecanicii, ca ar fi mai bun ca motul, a testat cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 eu veau un 20w pentru ca asa scrie in manual pentru temperaturile exterioare de pe la noi.. parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Vreau sa-i schimb si uleiul, sa-i pun un 20w50 in loc de 10w40 ce am acum in ea. Am gasit asa ceva (atasament), mineral. L-a testat cineva? Ahoi! Eu pana acuma am bagat 20w40 Castrol si acuma vreau sa incerc un 20w50 Bel Ray Mineral, cineva mi-a zis ca a incercat 10w40 si nu prea a fost multumit de el. Pentru motoarele cu racire pe aer merge mineral (recomandat) si semisintetic. Acuma ma apuc si eu de a mea, cand ar trebui sa incep sezonul. Parbrizul v-a ramane, iar aripile pleaca si vor fii inlocuite cu doua aripi de la un vulcan classic de 1500 plus alta vopsea, alte semnalizari si coburi de piele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLAGA_OCTAVIAN_84 Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 (editat) Am si eu de vanzare cateva chestii care mi-au ramas de la un dragstar 650 sport pe care il modific. Ghidon 100 ron. Tobele (finale) 200 ron perechea. Aripa spate, 200 ron. Consolelelaterale ce sustin aripa 100 ron. Stop spate 100 ron. Telefon: 0741083336(Octavian) Am uitat sa mentionez ca sunt in spare buna toate cu mici semne de uzura si putina rugina pe metal dar nimic grav. Editat Aprilie 8, 2013 de BLAGA_OCTAVIAN_84 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizzah Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Legat de ulei... cei de la service mi-au recomandat 15W50, ceva de la Agip, care, spun mecanicii, ca ar fi mai bun ca motul, a testat cineva? io nu nteleg de ce isi ia lumea in continuare motul fabricat in voluntari cand exista pe piata liqui moly, fuchs, bardahl chiar si bel ray.... si nu, nu vand nici unul din astea, doar am testat pe rand pe fiecare n afara de bel ray (deocamdata) din care motul a castigat titlul de "lubrifin! retineti si evitati" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bonzai Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Ahoi! Acuma ma apuc si eu de a mea, cand ar trebui sa incep sezonul. Parbrizul v-a ramane, iar aripile pleaca si vor fii inlocuite cu doua aripi de la un vulcan classic de 1500 plus alta vopsea, alte semnalizari si coburi de piele! Mister IceLord, o intrebare ''indiscreta'' am si eu De unde ai cumparat cablurile (ambreiaj,acceleratie) si conductele de frana pentru apehanger? Arata bine de tot motorul. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Am si eu o intrebare ptr voi. Daca vreau sa dau jos roata spate ptr a schimba anvelopa este complicat!? Pierd uleiul din grupul de transmisie, se slabeste ceva acolo!? desfac sau nu cardanul?! Intreb ca pana acum am avut moto cu lantz si acolo nu am avut dubii ever, insa acum s-a schimbat jucaria! multumesc anticipat! Nu e cine stie ce, in caz in care ai Classic trebuie data jos aripa spate. Se infige un crocodil sub bascula si se ridica pana roata se desprinde de pe sol. Desfaci ce-i de desfacut p acolo si lasi doua suruburi cu care diferentialul se prinde pe bascula (2 din 4), dupa ce le ai desfacut si pe ultimele doua roata o ia la vale cu tot cu diferential si cardan. Daca tot umbli p acolo verifica si simeringul de la diferential (dupa ce dai roata jos desfa diferentialul de pe butucul rotii - parghie in doua puncte diametral opuse intre diferential si butuc) si cuplajul dintre diferential si cardan. Spor la treaba! Mai adaug si eu ceva trebuie desfacuta tija de la frana spate (pe partea dreapta). Nu e nimic complicat, doar un surub. In rest a zis fast_joe tot ce trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Mister IceLord, o intrebare ''indiscreta'' am si eu De unde ai cumparat cablurile (ambreiaj,acceleratie) si conductele de frana pentru apehanger? Arata bine de tot motorul. Multam Ahoi! Vorbeste cu @metricmotion (Razvan) el e cel care m-a ajutat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bonzai Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Am luat legătură si cu Răzvan, încă aștept răspuns de la el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 (editat) Aveti idee de ce cuzinetii de la biela pt dragstaru de 650 sunt de 4 tipuri (vin pe culori: blue, black, brown, green)? Am fost la mecanic si mi-a spus ca sunt cuzietii de vina pentru bataie si as vrea sa stiu de care sa iau. PS: piesa 9 din schema atasata. Editat Aprilie 9, 2013 de alin_zbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_joe Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Dupa cum ti am mai spus, cuzinetii sunt pe culori imperechiati cu vilbrochenul. Nu exista cote de reparatie, altfel spus, daca ai probleme cu vilbrochenul, nu-l poti rectifica, nu exista cota de reparatie, iei cuzineti si vilbrochen, musai pereche - negru/negru, verde/verde shi tot asa... Sfatul meu e sa vezi exact de unde i baiul si cu vilbrochenul in manuta sa mergi la un atelier de rectificare sa-l masoare, dupa care in functie de uzura pe care-o ai si de cota la care-l scoate meseriasul sa cauti mester care sa faca cuzinetii la cota de care ai nevoie. Eu unul asa as facea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Ahaaa. Deci ar mai fi o scapare. Mai ieftina... Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Ahoi! Cine poate sa-mi dea un manual service la un dragstar de 400cc? (preferabil PDF) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stcimponeriu Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Nu e cine stie ce, in caz in care ai Classic trebuie data jos aripa spate. Se infige un crocodil sub bascula si se ridica pana roata se desprinde de pe sol. Desfaci ce-i de desfacut p acolo si lasi doua suruburi cu care diferentialul se prinde pe bascula (2 din 4), dupa ce le ai desfacut si pe ultimele doua roata o ia la vale cu tot cu diferential si cardan. Daca tot umbli p acolo verifica si simeringul de la diferential (dupa ce dai roata jos desfa diferentialul de pe butucul rotii - parghie in doua puncte diametral opuse intre diferential si butuc) si cuplajul dintre diferential si cardan. Spor la treaba! Un mic amendament la post-ul prietenului @fast_joe: daca ridici motorul destul de sus, iese roata si fara sa dai jos aripa... E mai putina munca, in rest... Hai norock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Ahoi! Cine poate sa-mi dea un manual service la un dragstar de 400cc? (preferabil PDF) n-am vazut niciodata manual de service pentru 400 Pe afara pare ca dragul de 400 e identic cu cel de 650, mai putin faptul ca sunt cilindrii mai mici. nu se potriveste manualul de service? Daca vrei pentru 650 iti dau si manual si carte tehnica. Mi se pare ca le am si pentru 1100, dar nu bag mana'n foc. Trebuie sa ma uit pe calculatorul vechi si sa le caut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.