Sari la conținut

Ture pe MotorPark Adancata


Denis_sbz
 Share

Postări Recomandate

O mare majoritate a carenelor inferioare(burta) a sportivelor vin cu decupaj jos,

La curse e logic ca n-avem nevoie de eventual ulei pe pista, astfel ca baietii folosesc carena inferioara fara decupaj pentru retinerea eventualelor scurgeri de ulei din notor in interiorul carenei.

Daca gresesc sa ma corecteze cineva :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da. Aceleasi povesti care le auzit cu toti la un moment dat si la care am si dat crezare atit de mult ca atunci cind am mers pentru prima data ceva mai tare pe ploaie am avut o revelatie si un moment de soc(din lipsa de un cuvint mai bun),cind am realizat cit de tare se poate merge in siguranta mi mai ales cit de tare se poate frina fara probleme. Sunt de acord ca tg.secuiesc e fain dar amcart e o pierdere de vreme(doar parerea mea). Nu vad insa de ce trebuie diferentiat intre mersul pe circuit si mersul pe strada. Oriunde ai fi daca nu iti folosesti creerul o pui jos. Motiv pentru care mi se pare mult mai de ajutor pentru cei interesati sfaturi de genul :folositi un motor cit mai ieftin(pentru inceput) sau un motor cu care esti familiar decit chestii de intimidare. Plus de asta circuitul este extrem de selectiv si care nu are destula materie cenusie nu se intoarce de multe ori decit daca are destui bani sa bage in reparatii sau alte motoare. Majoritatea mergem doar ca sa ne distram si asta se poate face de catre oricine cu orice motor are fara nici o modificare. Si cine merge in limitele a ce poate si ce are sub el se va distra cine nu va plati. E atit de simplu.

cred ca mentalist vrea sa te ajute dar tu ai luat partea negativa din discutie :)

odata ce ai ajuns acolo si ai intrat de doua trei ori o sa vrei sa mergi mult mai tare vazand pe altii ca merg tare si o sa ti se para usor!

in acel moment o sa bagi mana prea mult in gaz si nu o sa stii sa franezi!

o sa ajungi la vb lui jagi :) mobra praf si sezonul pa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristina are dreptate, un circuit "strans" este mai solicitant, manevre multe intr-un timp scurt DAR pe un circuit "normal" vitezele sunt muuuult mai mari si atunci este mai complicat cu franatul care daca nu-ti iese pagubele pot fi si ele respectabile. Cred ca este bine de inceput cu alea mici, pentru antrenament.

Legat de discutia "burta - ulei" parca era chiar stipulat in regulamentul tehnic ca "burta" sa fie capabila sa retina (teoretic) uleiul din moto, in caz de incident tehnic, spre a nu-l imprastia pe circuit.

Imi pare rau ca orgoliile sunt asa de mari si sensibile pe acest forum. Dupa cum spunea cineva, acolo, pe circuit se scrie altfel istoria si ma bucur sa aud asta. Suntem prea putini pasionati de acest sport ca atunci cand ajungi pe circuit sa nu ne sustinem intre noi, indiferent de "categorie". Mi-am permis sa ma includ din spirit de echipa dar sunt suficient de lucid ca nu mai am ce cauta pe Adancata decat ca spectator. Poate pe la incepatori, cine stie... Asta pe doua roti pentru ca pe patru roti este alta discutie ... "prietenii stiu de ce"

Editat de PoliBuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Oameni buni! Eu inteleg prin Track Day o invitatie a investitorilor in circuite catre o participare cit mai larga cu scopul de a stringe fonduri. Esta clar ca o parte din aceste fonduri se duc catre amortizare investitie si profit dar mai ramine o parte care se reinvesteste in dezvoltare mentinere si sa speram in deschideri de baze noi. NUMAI IN ACEST CONTEXT IMI EXPRIM NEMULTUMIREA FATA DE CEI CARE AU POSTAT SI AICI SI PE ALTE TOPICURI POSTURI IN CARE SE DEZAPROBA ACCESUL ATIT DE USOR, BA CHIAR(IN UNELE) SE EXPRIMA DORINTA CA ACCESUL SA FIE CONDITIONAT DE MATERIALUL ECHIPAMENTULUI TIPUL MOTOCICLETEI SAU PREGATIREA PILOTULUI. Pentru binele motociclismului in Romania participare trebuie sa fie cit mai larga .Daca vrem cu adevarat ca latura sportiva a acestui fenomen sa se dezvolte trebuie sa ajutam cu toti cum putem si nu trebuie sa excludem pe nimeni. Subscriu si eu la ideea ca cei CARE ISI PERMINT sa se inscrie la cursurile oferite de sportivii nostrii activi dar asta numai pentru ca sunt convins ca o parte din fondurile incasate for fi reinvestite in sport si nu pentru ca ar fi un precursor necesar sa te poti distra cu prietenii la un Track Day. Sportivii adevarati nu trebuie sa astepte pentru Track Day sa ne arate ce stiu .Pentru asta sunt competitii .Faptul ca sunt acolo cu orice ocazie posibila vine din pasiune si placere. NU AM DE CISTIGAT ABSOLUT NIMIC FINANCIAR DIN PROMOVAREA CIRCUITELOR DIN ROMANIA . AM DE CISTIGAT NUMAI SUFLETESTE DACA REUSIM SA NE DEZVOLTAM SUFICIENT CA MACAR UNA DIN ORGANIZATIILE MARI SA INCLUDA IN CALENDARUL COMPETITIONAL UNUL DIN CIRCUITELE NOASTRE CHIAR SI DACA VA FI PESTE ZECI DE ANI.Asta este ultimul post pe care il am pe tema asta. Multa bafta tuturor. Imi cer scuze face de cei pe care i-am ofensat. De data asta nu am mai dat exemple directe pentru ca au tendinta sa tranforme discutia intr-o confruntare personala si distrage atentia de la ideea de baza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergi linistit, tu oricum pare ca ai inteles pe totul pe dos, atat ideea de trackday cat si buna intentie a colegilor de a te indruma.

Pana n-ai aparut tu vesnic-nemultumitule, n-a fost tensiune pe topicul asta, deci problema e la tine.

Have a nice trackday

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Nu stiu,poate mai sunt cativa care sunt apropiati celor ce se ocupa cu organizarea,conducerea,executarea,etc...

Intreb si eu,sincer abia astept sa vina primavara. Circuitul mi-a lasat un sentiment foarte placut,sper din inima sa fie totul gata din primavara,sa ne putem da in siguranta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am o curiozitate. poate sa-mi confirme sau sa-mi infirme cineva daca in aprilie se face si Ducati chalenge sau ceva de genu?

mi-a zis cineva ca s-ar face in aprilie, etapa din 24-26 daca nu ma insel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe Adanca e specula in toata regula, costurile la Serres sint mult mai mari pt organizator, insa mizeaza pe faptul ca e mai aproape de casa si ne costa pe noi mai putin, deplasarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe Adanca e specula in toata regula, costurile la Serres sint mult mai mari pt organizator, insa mizeaza pe faptul ca e mai aproape de casa si ne costa pe noi mai putin, deplasarea.

 

Si eu sunt de aceiasi parere. Preturile sunt mari pentru Romania iar din ce se aude vor mai creste anul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa zic, dar si mie mi-au cam sarit ochii din cap cand am vazut preturile.

o sa ma documentez intre timp sa vad beneficiile si conditiile acelor zile. dar nu cret ca am sa ma bag. eventual o sa vin in alt weekend sa ma dau, cand nu ma costa 210Euro doar intrarea.

 

p.s. Am dat Report ca sa mute cineva discutia pe RoSBK.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce mutata pe RoSBK? Care e legatura?

Am vazut ca baietii au atras atentia ca sa discutam acolo. nu cred ca ar trebui mutata, dar, are legatura cu ambele si e cam greu de impartit.

 

Din partea mea, poate ramane oriunde. eu doar am vrut sa nu-i deranjez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

o sa vin in alt weekend sa ma dau, cand nu ma costa 210Euro doar intrarea.

 

 

 

 

 

Nu cred ca ai sa poti sa te dai la un pret mai mic de 70 Euro/zi.

 

p.s. Din anumite motive, se face lobby la patroni sa nu lase sa se intre la liber. Am intrebat care-i argumentul mi s-a raspuns ca nu e salvare si ca, in caz de vre-un accident mai nasol, propietarii sunt raspunzatori in fata legii. Cind le-am contra argumentat cu exemple ca serres, tg. secuiesc, amkart, cu completarea ca exista legislatie care absolva pe cei din management de orice responsabilitate, am auzit doar un aaa....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce mutata pe RoSBK? Care e legatura?

 

Pentru ca discutia a plecat de aici:

Am o curiozitate. poate sa-mi confirme sau sa-mi infirme cineva daca in aprilie se face si Ducati chalenge sau ceva de genu?

mi-a zis cineva ca s-ar face in aprilie, etapa din 24-26 daca nu ma insel.

 

Iar in 24-26 aprilie, exista Ducati CUP in cadrul RoSBK. :scratch: Mai mult, se duc discutii pe marginea preturilor la etapele RoSBK. Putem discuta oriunde, dar mie mi s-a parut mai "apropiata" discutia de "RoSBK" decat "Ture pe MotorPark Adancata".

My $0.02.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...