Sari la conținut

Ture pe MotorPark Adancata


Denis_sbz
 Share

Postări Recomandate

Vizitator goe 75

Da. Aceleasi povesti care le auzit cu toti la un moment dat si la care am si dat crezare atit de mult ca atunci cind am mers pentru prima data ceva mai tare pe ploaie am avut o revelatie si un moment de soc(din lipsa de un cuvint mai bun),cind am realizat cit de tare se poate merge in siguranta mi mai ales cit de tare se poate frina fara probleme. Sunt de acord ca tg.secuiesc e fain dar amcart e o pierdere de vreme(doar parerea mea). Nu vad insa de ce trebuie diferentiat intre mersul pe circuit si mersul pe strada. Oriunde ai fi daca nu iti folosesti creerul o pui jos. Motiv pentru care mi se pare mult mai de ajutor pentru cei interesati sfaturi de genul :folositi un motor cit mai ieftin(pentru inceput) sau un motor cu care esti familiar decit chestii de intimidare. Plus de asta circuitul este extrem de selectiv si care nu are destula materie cenusie nu se intoarce de multe ori decit daca are destui bani sa bage in reparatii sau alte motoare. Majoritatea mergem doar ca sa ne distram si asta se poate face de catre oricine cu orice motor are fara nici o modificare. Si cine merge in limitele a ce poate si ce are sub el se va distra cine nu va plati. E atit de simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La Amckart , o trinta iti face o oarecare paguba, la un circuit mare, neavind experianta acumulata, poti sa mucifici motoreta in primele ture, si dupaia nu mai ai putere financiara sa revii. Creier toti avem, unii-s mai impulsivi altii mai fricosi. S-a dovedit ca cei ce au facut scoala pe Amckart au avut de regula cele mai bune rezultate pe pistele mari, cu 2-3 exceptii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Sunt constient ca sunt oameni care au vise sa faca performanta pe doua roti chiar daca au inceput sportul destul de tirziu in viata ca sa mai aiba sanse realistice si nu vad de ce nu ar trebui incurajati si sustinuti. Personal am un nepot in situatia asta si il sustin cum pot . In acelasi timp cred ca oricare pasionat ori cit ar fi de incepator si de dezinteresat de performante ar trebui incurajat sa incerce si ajutati cu sfaturi practice pentru acel nivel. Din punctul meu de vedere ori care isi permite sa faca o cheia din cind in cind isi permite si o adincata de citeva ori pe sezon in care in care poti face exact acelasi lucru cu acelasi motor si in mai mare siguranta pentru nu te mai lupti si traficul. Daca mai sunt bani si de unul din cursurile care se ofera minunat .La fel si cu bani pentru un echipament mai bun , cauciucuri mai bune ....etc. Dar strict pentru distractie nu vad ca absolut necesar decit echipant complect si un motor si tind sa cred ca majoritatea isi cunosc limitele.

» Post actualizat in 23 Nov 2014 10:40

Citeva sfaturi:

 

Verificari la motocicleta:

 

- nivelul uleiului,

- busonul de la baia de ulei si filtrul sa fie strinse corespunzator

- suruburile, daca sunt strinse cum trebuie; de la etrieri, roti, ghidoane, manete si tot ce tine de siguranta

- starea placutelor de frina, lichidul sa fie la nivel, maneta si pedala de frina sa functioneze in parametrii

- cauciucurile sa corespunda atita la nivel de grip cit si ca uzura pentru ceea ce va propuneti in acea sesiune ( plimbare, mers taricel sau `acum bat recordul` ), presiunea inainte de a intra in pista

- starea amortizoarelor, sa nu piarda lichid

 

 

Abordarea corecta a unui trackday ca incepator:

 

- nu va grabiti, nu fortati, explorati

- nu cautati timpi, cautati sa invatati cit mai bine traseul

- incercati a merge cit mai relaxat, atit fizic cit si mental ( zona de confort )

- mariti viteza si evoluati cu pasi mici, de la tura la tura, de la o sesiune la alta astfel incit sa nu iesiti din zona personala de confort ( o data iesit din acea zona intervine frica/panica ceea ce rezulta intr-un mers urit/sacadat si, care de cele mai multe ori, se termina prost )

- odihna este cea mai importanta, in momentul in care simtiti oboseala - renuntati. daca aveti sase intrari in pista, nu este bligatoriu sa le faceti pe toate/sa va dati de toti banii. cele mai multe boacane se produc din cauza oboselii

- nu va luati la intrecere cu nimeni, trackday-ul nu este o cursa, nu trebuie sa demonstrati nimic nimanui. batalia cea mai grea si cea mai importanta este cu noi insine.

- nu va hazardati in manevre riscante

- respectati ceilalti participanti, urmati regulile spuse/scrise sau nescrise, acordati atentia necesara la steaguri

- ultimul dar nu cel din urma - faceti in asa fel incit sfirsitul zilei de mers in pista sa va puna un mare zimbet pe fata

 

 

 

» Post actualizat in 23 Nov 2014 10:45

Asta cautam de fapt . La care mai sunt de adaugat dar nu am de unde sa o fac personal .Singurul lucru care imi trece prin cap e scoaterea antigellului si inlocuirea cu apa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

Abia asteptam sa te vedem pe acolo sa radem cu gura pana la urechi.

» Post actualizat in 23 Nov 2014 15:20

Sa zicem ca nu esti un "hater" dar un ingimfat si figurant este clar ca esti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Goe, imediat de cum da caldura, ne adunam la Tg. Secuiesc. Esti binevenit. Si daca nu ai cum transporta moto pana acolo, gume si alte gadgeturi, te pot ajuta eu :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 23 Nov 2014 15:20

Sa zicem ca nu esti un "hater" dar un ingimfat si figurant este clar ca esti.

Ingamfatii sunt tot acolo, ii vei recunoaste cand vor trece pe langa tine de o sa crezi ca ai plecat cu frana blocata.

 

Aici erau doar oameni foarte toleranti si dispusi sa mai ajute pe unul pe altul, care dupa ce iti vei musca buza si vei vedea ca nu ai ce cauta din prima pe Adancata te vor bate pe umar si te vor lua cu ei la Tg Secuiesc si la Amckart, sa-ti arate cum se incepe. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

Goe, imediat de cum da caldura, ne adunam la Tg. Secuiesc. Esti binevenit. Si daca nu ai cum transporta moto pana acolo, gume si alte gadgeturi, te pot ajuta eu :peace:

» Post actualizat in 23 Nov 2014 18:15

Multam fain pentru pentru oferta. Din fericire nu am probleme financiare si prin urmare o sa fiu la tirgul secuiesc macar o data in perioada 15 mai - 7 iunie. Am fost deja o data pentru o zi si a fost fantastic. Sunt in romania doar 2 luni pe an si atunci o sa am concediu de primavara.

» Post actualizat in 23 Nov 2014 18:16

Ingamfatii sunt tot acolo, ii vei recunoaste cand vor trece pe langa tine de o sa crezi ca ai plecat cu frana blocata.

 

Aici erau doar oameni foarte toleranti si dispusi sa mai ajute pe unul pe altul, care dupa ce iti vei musca buza si vei vedea ca nu ai ce cauta din prima pe Adancata te vor bate pe umar si te vor lua cu ei la Tg Secuiesc si la Amckart, sa-ti arate cum se incepe. :crack:

» Post actualizat in 23 Nov 2014 18:37

Prietene tu chiar ai probleme serioase. Sa incep ce ? De ce ar avea oricine care nu are pretentii de a obtine cine stie ce performante nevoie de vreo pregatire speciala? Cind nu vrei decit sa te distrezi si fara se te mai ingrijesti si de trafic si de vre-un eventual garcia la care tre sa sari cu spaga. Din pacate indivizi ca tine descurajaza potentiali interesati cu impresii si vorbe de batjocura . Nu vad cum ar putea sa se faca nimeni de ris daca nu are nimic de dovetit la nimeni si vrea doar sa traiasca experienta. Cu atit mai putin inteleg atitudinea cu cit daca te crezi asa racer nu prea ar trebui sa te intilnesti pe pista cu incepatorii si ocazionalii. VREI SA SPUI CA CINE NU ISI PERMITE SA FACA UNUL DIN CURSURILE OFERITE LA ORICARE DIN CIURCUITE NU ARE CE CAUTA PE PISTA?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Nu am nici o iluzie in privinta asta. Sunt convis ca e posibil. Ce ma maninca pe mine mine este faptul ca am vecini si cunostinte care ar vrea sa icerce si sunt intimidati de atita vorba de umilinta si IN SPECIAL de o impresie eronata creata aiurea ca trebuie investit major in motor doar ca sa termini intreg. Din pacate aceeasi insistenta pe ideea de performanta creeaza si presiune asupra noilor veniti sa isi treca peste capabilitati si asta nu face bine nimanui si poate strica ziua si celor mai experimentati care isi asteapta rindul la o sesiune nu la curatat ulei. Stiu ca de cele mai multe ori motorul iese in decor dar nu tot timpul fara urmari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietenash, poti sa vii cu orice si sa nu te pregatesti deloc.Doar sa fii pregatit ca baiatul care tunde iarba cu masinuta lui la Secuiesc sa iti dea o tura de circuit,el mergand pe iarba! :))

:)))))))))))))))

Razna !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati inceput si pe topicul asta s'o dati in balarii.

Unu' mai specialist ca altul... si mai tare'n clontz .. de te doare mintea.

 

Am fost si eu 1 data pe Adancata acum 1-2 luni in urma si a fost prima data cand am dus motoretul pe vre'un circuit - si ce sa vezi, nici n'am murit, nici n'am facut praf motoretul, nici n'am cazut, nici n'am fost ultimul, nici nu m'am simtit intimidat de circuit sau de ceilalti prezenti. Din contra, m'am simtit foarte bine si o sa incerc sa vin si cu alta ocazie si nu doar pe Adancata ci oriunde voi putea.

Vreau sa va spun ca fiecare isi vedea de treaba lui - ba chiar multi au fost cum nu se poate de amabili / mi'au dat o mana de ajutor / un sfat / un reglaj fin de ordin tehnic ....etc etc (vezi Denis / Balamuc ...si restul baietilor si fetelor)

 

Eu n'am vazut pe nimeni sa se uite urat indiferent ca erai novice / avansat / pro ....roman / bulgar ... baiat / fata.. sau aveai motoret special pt pista, super naked, touring, vitezana sau mai stiu eu ce alt scuter.

 

Lumea se simtea bine si fiecare se dadea dupa cum ii tuna capul .Nici o secunda nu s'a pus problema ca sa se rada / faca bascalie / jigneasca - persoana sau trecutul in materie de dat pe circuite / fie motoreta din dotare / fie stilul sau orice alt criteriu care vad ca pt unii conteaza maxim aici pe forum.

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa vezi ce serios e Niko acolo. Aici mai facem si noi o caterinca(cu sau fara budinca). Unii stiu s-o ia in gluma, altii se ataca. Mie, sincer, imi place tot timpul ca atmosfera sa fie una destinsa, cu glume pe ici, pe colo. E adevarat ca nu conteaza foarte mult starea motocicletei pentru inceput(aici ma refer la slick-uri, QS, amortizor de ghidon, si alte chestii de genul), dar cine a mers pe motocicleta stock si apoi s-a urcat pe una echipata complet, este foarte probabil ca va renunta la stock si va incerca sa se dea pe cea din urma.

Nu trebuie sa scoti niciun X% din vreun timp ca sa te poti da, exista grupe de incepatori, poti sa mergi cu GS500, nu conteaza. Toti dintre cei care spun ca se duc doar in plimbare, vor ajunge la cu totul alta idee. Faza e ca dupa ce-ti dai seama ca poti sa mergi mai tare, nu te mai opresti din "fortat". Toti am zis ca mergem doar asa, sa vedem cum e si cu totii am ajuns sa facem altceva decat ceea ce am zis(sa ma contrazica cineva daca gresesc). In schimb, as vrea sa-i intreb pe toti, in special pe Goe 75, cu ce e "mai circuit" Tg. Secuiesc(Skat Kart) decat AMCKart(pentru un incepator)?

Editat de littlekriminal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa vezi ce serios e Niko acolo. Aici mai facem si noi o caterinca(cu sau fara budinca). Unii stiu s-o ia in gluma, altii se ataca. ..

Tu nu vezi ca primul lui post pe aici e sa-mi zica mie ca vorbesc aiurea?Da,vorbesc eu mult aiurea dar ca am recomandat sa se duca lumea intai la Amk si Tg Sec nu mi se pare o aiureala.

 

Si avand in vedere ca deja au fost si Hayabuse, GS1200, choppere, pe circuit la Adancata, sa mai apara un XX n-ar fi o chestie super-exotica. Abia astept sa vad cum franeaza pe inclinat cu franele alea combinate.

 

Da vine cu primul lui post la atac in loc sa zica si el buna ziua si acum se simte respins,vezi Doamne.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai, Niko, lasa-l, ca am fost si noi zmei, important e sa-l faci sa vada ca nu e buna atitudinea. Eu sunt de aceeasi parere, Selena, Skat si AMC sunt cele mai bune, in special pentru rezistenta fizica(asta daca mergi un pic mai tare). Cand am fost la Adancata, nu mai aveam suflu, mi se uscase gura din a 2-a tura :))).

Ma gandesc acum, daca nu as fi mers pe celelalte circuite inainte, cred ca eram bun de bufon la Adancata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu dece trebuie sa fie asa aprinsa treaba... a fost un bulgar (cred ca avea peste 50 de ani) cu un bmw si mergea ca un adevarat tataie si nimeni nu a spus nimic. Toti il depaseau, el era cumintel si incerca sa nu incurce si nu a fost nici o problema. Din punctul meu de vedere, la clasa c poate intra oricine. Incidente apar atunci cand apar zmeii si vor sa demonstreze ei ce pot

O sa fie interesant cand se va intra pe circuit doar cu mobra echipata astfel incat antigelu sa fie apa, carena inferioara sa tina uleiul din motor, etc. Asta ceed ca se va intampla destul de tarziu si pana atunci sunt convins ca vor fi incidente cu ulei pe pista si altele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa vii pe adancata trebuie sa te incadrezi in 107% dincel mai bun timp?............ :)

 

Din fericire nu, trebuie doar (din pacate) sa achiti o taxa destul de maricica. S-a intrat cu orice moto, oricum, numai banul primeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai, Niko, lasa-l, ca am fost si noi zmei, important e sa-l faci sa vada ca nu e buna atitudinea. Eu sunt de aceeasi parere, Selena, Skat si AMC sunt cele mai bune, in special pentru rezistenta fizica(asta daca mergi un pic mai tare). Cand am fost la Adancata, nu mai aveam suflu, mi se uscase gura din a 2-a tura :))).

Ma gandesc acum, daca nu as fi mers pe celelalte circuite inainte, cred ca eram bun de bufon la Adancata...

E muuult mai lejer fizic un circuit mare decat unu' mic...cel putin ai timp sa respiri pe liniile drepte :)). Pe cele mici...e mai greu, esti numai de pe o parte pe alta , e si viteza mai mica...mai multa tehnica.. Cel putin asa am simtit eu lucrurile. :D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se prea poate, Cristinica, ma gandesc c-o fi fost si din cauza emotiilor, dupa primele 20 de minute am iesit mult mai obosit decat in orice situatie la celalalte circuite.

Apoi mi-am mai revenit. In principiu, daca faci cat de cat circuitele astea mici, esti "sef" pe ala mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Circuitul e foarte bun. Am mai spus-o: doritorii de viteza pe circuit, lectii si haiduceli - sa puna mana sa faca rost de bani (sau sponsori) pentru taxe, benzina, mobra si piese, circuitul inghite mult-mult si acum vine primavara!

Vor aparea si incidentele urate si accidentele nasoale... dar asa e peste tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu dece trebuie sa fie asa aprinsa treaba... a fost un bulgar (cred ca avea peste 50 de ani) cu un bmw si mergea ca un adevarat tataie si nimeni nu a spus nimic. Toti il depaseau, el era cumintel si incerca sa nu incurce si nu a fost nici o problema. Din punctul meu de vedere, la clasa c poate intra oricine. Incidente apar atunci cand apar zmeii si vor sa demonstreze ei ce pot

O sa fie interesant cand se va intra pe circuit doar cu mobra echipata astfel incat antigelu sa fie apa, carena inferioara sa tina uleiul din motor, etc. Asta ceed ca se va intampla destul de tarziu si pana atunci sunt convins ca vor fi incidente cu ulei pe pista si altele

Imi explica si mie cineva cum vine treaba asta? (ce este scris cu rosu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...