Sari la conținut

Ture pe MotorPark Adancata


Denis_sbz
 Share

Postări Recomandate

corect...dar nu am de unde sa stiu ce va urma...atata timp cat nu ma chinui sa scot timp de rosbk cred ca o sa fiu cat de cat in siguranta...

 

ideea e ca nu e nimeni obligat sa intre pe pista...ti se prezinta circuitul, conditiile si pretul dar nu iti baga nimeni mana in buzunar sau te obliga sa intrii...sau mai bine doar comentam pe forum si asteptam sa se finalizeze circuitul din banii bulgarilor sau israelienilor care vin la evenimente?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

corect...dar nu am de unde sa stiu ce va urma...atata timp cat nu ma chinui sa scot timp de rosbk cred ca o sa fiu cat de cat in siguranta...

 

ideea e ca nu e nimeni obligat sa intre pe pista...ti se prezinta circuitul, conditiile si pretul dar nu iti baga nimeni mana in buzunar sau te obliga sa intrii...sau mai bine doar comentam pe forum si asteptam sa se finalizeze circuitul din banii bulgarilor sau israelienilor care vin la evenimente?

Sau mai bine nu mergem daca nu ni se oferă

Simplu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici este vorba despre cat plăte?ti si cat prime?ti

Dar e?ti cam pe lângă din pacate

? Post actualizat in 09 Jun 2015 13:57

Tu esti dintre cei care cred ca este imposibil sa cazi

E pe langa total,si cu toate astea o tine pe-a lui fara sa priceapa esentialul.cum bine spunea Jagi,adancata e doar pt bucuresti si imprejurimi.iar CMD a punctat si mai bine,circuit F1/WTCC/WSBR/etc vs Adancata...numai de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

200x200px-ZC-71edb5be_black-guy-laughing

 

 

ok...poate era mai bine cand se tinea CNMV pe aeroport pe dale...sunt sigur ca toate acele circuite de care spuneti voi si-au obtinut acele omologari cu ani lumina inainte de a fi construite....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Ashtray

Ai idee pt ce a luat omologare circuitul de la Adancata cand a fost Cupa Motor Park de pe 2,3 aprilie de anul acesta?Cu siguranta o sa te faca sa te simti mult mai bine

CLICK AICI

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergi mai incet...cauta sa cunosti circuitul bine si sa ai gume bune...la trackday nu ai ABSOLUT NIMIC de castigat...nu e nevoie sa faci low side..se poate merge si de distractie pana se mai rezolva din probleme...

Nu toti vin sa se plimbe. Cind o sa ajungi la niste timpi in care tocesti un cauciuc spate nou in 40ture, ai sa-mi dai dreptate.

 

O sa vad cit de optimist o sa fii la un moment dat. Ti-e usor sa vorbesti acum cind vii prima data. Ca sa intelegi, sa zicem ca tu scoti un timp de x secunde acum. Cum te-ai simti daca miine te duci si ca sa nu risti nimic, mergi cu 2 sec mai putin? Toata ziua. Si data viitoare la fel. La un moment dat vrei sa mergi mai repede, altfel nu mai ai nici o placere.

Restul tarii e reprezentat si el, mai ales vestul tarii. Motocilistii raceri nu inseamna numai Bucuresti. Dar nu o sa vina nimeni de la TM sa faca scoala la Amck, la fel cum nici tu nu o sa mergi la Tm sau Hungaro sa faci aceleasi cursuri. Le-ai urmat deoarece iti erau la indemina.

Repet, daca vrei sa atragi citi mai multi posibili viitori clienti, la inceput trebuie sa le oferi preturi aproape moca, 2,3,4 ori, din 100 de mocangii tot o sa se cearna 20 rideri care prind viciul. Exact ca la droguri, dealerii ofera la inceput doze gratis .

E doar parerea mea, nu e o ofensa adusa nimanui.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact...hai sa nu contribuim cu nimic si sa asteptam sa ne bucuram de tot cand e gata....

"Am contribuit" din parte mea e impropriu spus ,dar din 2014 cand am fost prima data cat si la iesirile din 2015 nu am vazut absolut nimic schimbat in leg cu ce ma intereseaza pe mine "minimul conditiilor decente pentru un circuit",eu nu fac de performanta,vreau doar sa ma distrez si sa ma simt bine intr-un mediu safe impreuna cu prietenii mei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca muti motociclisti de "performanta" in ale forumului, sperau sa dea de vreo gaura prin gard, ca sa se dea moca cand au vazut circuitul terminat la rosu. Cred ca pentru multi era mult mai bine daca intrarea era 44.9 ron in loc de 45. Altii ar fi vrut bonuri fiscale ca sa participe la tombola ANAF. Unii n-au fost mangaiati cum trebuie de organizatori cand isi setau suspensiile ca adevaratii.... Unde mai pui ca intrarea pe ciruitul din Malaezia e cu 10 bani mai ieftina si la doua intrari primesti si un creion cadou....

Felicitari Catalin pentru organizare si la cat mai multe track day-uri similare. Singurul regret pe care l-am avut a fost ca am ajuns la spartul targului si n-am prins decat 2 intrari consecutive. Ps totusi ar fi bine sa tunda cineva boschetii din interiorul penultimului ac de par....de vreo 3 ori era sa traversez ogorul avand impresia ca e tot un viraj la 90 de grade. PS2: Nu da apa la moara criticilor de pe forum ca nu ajungi nicaieri...daca-i intarati o pun si de vreun MC anti Adancata :crack:

Editat de Luke_highwalker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ps totusi ar fi bine sa tunda cineva boschetii din interiorul penultimului ac de par....de vreo 3 ori era sa traversez ogorul avand impresia ca e tot un viraj la 90 de grade.

ma bucur ca esti multumit ca dai bani si era sa iesi in decor ca nu este intretinut circuitul :)))))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma rog....si eu am intrat pe principiul, lasa ca vad la fata locului, fara sa ma fi uitat macar o data pe harta circuitului. Dupa cateva ture mi-am dat seama cum venea. Oricum avantajul e ca fiind foarte lata pista, daca vezi ca te-ai inscris prost poti sa o indrepti nitel, sa mai lungesti un pic franarea si sa o asezi pe trasa corecta. In afara de problema balariilor care obtureaza vizibilitatea in unele viraje pista e perfecta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

circuitul trebuie invatat nu trebuie sa te bazezi ca il vezi si stii cum vine curba pt ca nu e asa, sunt curbe mai tricky asta e ideea de circuit, trebuie sa il inveti de-aia trebuie sa mergi incet la inceput, sau sa risti si vezi ce iese (nerecomandat dar des intalnit)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe circuit ideal ar fi sa poti vedea macar iesirea din fiecare viraj in care intrii...sa te poti concentra pe trase nu pe surpizele de la capatul virajelor luate la oraba. Problema e ca virajele la 90 de grade si penultimul ac de par sunt aproape complet obturate de vegetatie dupa cum presupun ca ai observat. Dupa 20 de ture e normal ca stii exact cum vine fiecare viraj si incepi sa faci doar mici ajustari ale punctelor de intrare si iesire. Succesiunea de 3 viraje la 90 de grade obturate de vegetatie urmate de un ac de par progresiv destul de larg, foarte frumos degajat de vegetatie urmat de un viraj ascuns din nou in tufe imi lasa adesea impresia ca e inca un viraj la 90 de grade => o trasa care ducea pe camp....e si ac de par si daca nu ma insel e si cel mai strans de pe tot circuitul. In loc sa ma concentrez pe abordarea rapida a virajului incercam sa gasesc pozitia de intrare care imi garanteaza ca ies tot pe circuit in partea ailalta. N-am intrat ca berbecul ca altfel plecam cu salvarea de acolo :crack:

Editat de Luke_highwalker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e un lucru bun si iarba asta :)) noi cei saraci si care nu avem bani sa ne dam o sesiune macar,sa vorbim cu organizatorii sa ne lase sa facem cate un gratar la fiecare curba!

ei ne fac in ciuda ca se dau noi le facem in ciuda ca halim si bem

poate iese ceva frumos pana la urma din adancata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Catalin,pot sa te intreb si eu care a fost o conditie,rugaminte pusa de voi ca organizator patronului circuitului in favoarea participantilor (platitori de taxa)!!? ceva ce ai vrut sa faci special pt ei sa le fie si lor "mai bine",sa se simta in largul lor cand sunt la circuit,ceva special ce au gasit doar la voi ca organizator ? sau voi sunteti in masura doar sa platiti si sa luati circuitul cum va este el dat vinerea,sambata,duminica dimineata (sau in ce zile se organizeaza trackday`ul).

Intrebarea nu este doar pt tine ,este pt toti organizatorii de evenimente pe Adancata ,am mai intrebat si pe Victor si nu am primit raspuns la mail.

Mi-am permis sa te intreb pt ca vad ca esti activ pe forum + mi-ai lasat o impresie placuta dupa prima etapa de cnmv ,esti un baiat de nota 10 , multumesc mult.

Felicitari pt munca depusa.

Cu stima,George.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut Catalin,pot sa te intreb si eu care a fost o conditie,rugaminte pusa de voi ca organizator patronului circuitului in favoarea participantilor (platitori de taxa)!!? ceva ce ai vrut sa faci special pt ei sa le fie si lor "mai bine",sa se simta in largul lor cand sunt la circuit,ceva special ce au gasit doar la voi ca organizator ? sau voi sunteti in masura doar sa platiti si sa luati circuitul cum va este el dat vinerea,sambata,duminica dimineata (sau in ce zile se organizeaza trackday`ul).

Intrebarea nu este doar pt tine ,este pt toti organizatorii de evenimente pe Adancata ,am mai intrebat si pe Victor si nu am primit raspuns la mail.

Mi-am permis sa te intreb pt ca vad ca esti activ pe forum + mi-ai lasat o impresie placuta dupa prima etapa de cnmv ,esti un baiat de nota 10 , multumesc mult.

Felicitari pt munca depusa.

Cu stima,George.

cmd, iti raspund cu o intrebare (ceea ce nu o sa-ti placa, dar detaliile noastre contractuale sunt, normal, confidentiale). Ce conditii ai dori sa gasesti la circuit ca sa te simti mai in largul tau, mai bine? Da-ne te rog niste sugestii. In rest, trebuie sa stii ca ii impulsionam permanent pe cei de la circuit si facem uz de prevederile contractului de organizare a CNMV pentru a finaliza cat mai repede toaletele, dusurile, vibratoarele, aleile betonate...etc, pentru ca in august ne asteapta o etapa de Campionat Est-European pentru care si noi si circuitul trebuie sa fim pregatiti la nivel inalt. De toate aceste eforturi beneficiaza, inevitabil si participantii la track days, inclusiv le cele organizate de altii ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

cmd, iti raspund cu o intrebare (ceea ce nu o sa-ti placa, dar detaliile noastre contractuale sunt, normal, confidentiale). Ce conditii ai dori sa gasesti la circuit ca sa te simti mai in largul tau, mai bine? Da-ne te rog niste sugestii. In rest, trebuie sa stii ca ii impulsionam permanent pe cei de la circuit si facem uz de prevederile contractului de organizare a CNMV pentru a finaliza cat mai repede toaletele, dusurile, vibratoarele, aleile betonate...etc, pentru ca in august ne asteapta o etapa de Campionat Est-European pentru care si noi si circuitul trebuie sa fim pregatiti la nivel inalt. De toate aceste eforturi beneficiaza, inevitabil si participantii la track days, inclusiv le cele organizate de altii ;)

Eu de fiecare data cand am fost am gasit circuitul in aceeasi nota,nu conteaza ca organizatorul a fost x,y,z de fiecare data circuitul a fost pe unele curbe cu noroi uscat,am vazut si acum pe filmari ca si acum era noroiul uscat acolo, serparia/vegetatia de pe circuit a fost la ea acasa la ultimele evenimente de fiecare data ,NIMENI NU A PUS O CONDITIE SA SE TUNDA IARBA ,chiar trebuie sa faca cineva o scoala speciala sa depisteze unele lucruri care trebuiau sa fie normale pt asemenea evenimente pe circuit?pe unde vad eu sa ma duc daca ies in decor ? asta daca am SANSA sa nu se afunde roata fata in noroi si sa nu cad imediat

» Post actualizat in 10 Jun 2015 11:54

Cand o sa fie finalizat circuitul cu toalete decente,apa curenta,electricitate curenta,zone de degajare si vibratoare o sa vin cu mare placere sa dau 70-80e cat costa ziua de circuit,tot respectul pentru voi si felicitari pt ca incercati sa faceti ceva,dar daca tot faceti ceva , faceti si pt noi.

Imi pare atat de rau pt ca este circuitul langa mine ,costurile per total erau altele aici aproape de casa dar cand vad ca nu se se face nimic pt participanti nu pot sa mai dau curs invitatiilor...

Daca mai reusiti pe viitor sa impartiti cu cineva cheltuielile si sa scoateti intrarile asa de jos este foarte bine,felicitari!

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tot nu pot sa inteleg cum de nu realizati ca organizatorul de track-day nu construieste, nu repara, nu tunde iarba, nu instaleaza toalete si asa mai departe.

Toate lucrarile de infrastructura le executa proprietarul. Motorpark are si pagina de FB, si adresa de mail si telefon si toate nemultumirile se pot adresa direct. Nu ca n-ar sti si ei ca mai au de lucru ca sa fie un circuit civilizat in adevaratul sens al cuvantului...

 

Pe de alta parte se nasc discutii intre doua tipuri de motociclisti aici. Unii au bagat bani multi in pregatirea motocicletelor si au asteptari mari de la pista si infrastructura aferenta pentru banii cheltuiti. Altii au mers la circuit de curiozitate o data, maxim de doua ori, nici n-au tocit sliderele dar au fost foarte bucurosi de experienta traita. Si unii si altii au dreptate.

Odata cu mersul mai tare creste si riscul - greseli poate face oricine. Si atunci, singurul motiv valid pentru care te afli pe circuit si nu pe strada, este ca in cazul circuitului sansele de accidentare grava sau chiar de deces sunt mult mai mici. Cei care vor spatii de degajare sigure, vizibilitate in viraje si asa mai departe nu cer mofturi si nici nu au pretentii absurde.

 

Crash!

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Veti fi multumiti sa aflati ca, in urma discutiilor repetate purtate si de noi si de reprezentantii FRM pe aceasta tema cu proprietarii Motor Park, acestia au hotarat sa cumpere un tractor dotat cu toate accesoriile "agricole" necesare toaletarii vegetatiei de pe circuit. Fireste, erau constienti de problema si era doar o chestiune de timp pana sa apara rezolvarea.

Problem solved! :D

Incet-incet se rezolva toate, dar nici la ei nu curge robinetul cu bani permanent...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...