Sari la conținut

probleme husqvarna te 610


un_aiurit
 Share

Postări Recomandate

Poate sa imi spuna cineva daca arcurile de ambreiaj de cagiva canyon de 600 se potrivesc la husqvarna te610 incepand cu anul 99?am inteles ca sunt motoarele la fel.Multumesc de raspunsuri,si ma mai interesa daca se potriveste volanta cu magneti si aprinderea de la acelasi model.\

Multumesc.


» Post actualizat in 17 Sep 2014 20:00

sau stie cineva de la ce motoare se potrivesc piese la husqvarna te610 99-07?


» Post actualizat in 17 Sep 2014 20:18

are cineva arcuri de huqvarna te610 99-03?


» Post actualizat in 17 Sep 2014 20:18

arcuri de ambreiaj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 124
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am luat o husqvarna te610 ,cel de la care am luat mobra a avut probleme cu sensorul,in sensul ca s-dezlipit o parte din magnetul de pe volanta si l-a facut praf.A pus sensor de cagiva canyon de 600.Motorul porneste usor,se tureaza,dar cand mergi cu el parca e un motor de 250 in sensul ca se tureqza dar nu prea are forta.La service s-au gasit arcurile de la ambreiaj sub cota de service.Discurile debambreiaj sunt ok si sunt in cote.Poate sa fie de la electrica si de la acel sensor,sa se tureze motorul dar la roata sa nu livreze puterea?sau de la acele arcuri?Cineva mi-a recomandat sa pun o saiba de qciasi dimensiune cu arcul si sa testez daca are vreun efect si eventual sa ii schimb si uleiul.Se pricepe cineva la electrica incat sa imi zica daca e de la sensor.Eventual sa o duc si la un electrician fiindca sunt fire suspecte lasate libere.Am avut o cagiva canyon si cineva mi-a adaptat un cdi de scuter si mergea blana,ma gandesc ca si la sensor ar fi cam la fel.Multumesc pentru pareri pertinente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbesti de senzorul crankshaft care citeste pozitia arborelui cotit si trimite semnal pentru comanda aprinderii/ scanteia la bujie. Posibil ca distanta intre senzor si roata sa nu fie corecta, dar spui ca porneste usor al rece si cald, ceea ce ma contrazice. Fire in plus, unde ?? Cei mai uzuali senzori ( senzori Hall) au 3 pini: tensiunea de alimentare ( + si - ) si iesirea o tensiune in functie de intensitatea campului magnetic. Deoarece valoare tensiunii este foarte mică, toți senzorii de tip Hall au integrate amplificatoare electronice și circuite de reglare pentru a ridica tensiunea de ieșire a senzorului în jurul valorii de +5V. Verifica distanta intre senzor si roata din manual si pozitia lui. Poate fi partea mecanica, pierderea de putere la ambreiaj. De unde sunt firele??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt 2 chestii total diferite.

Daca pozitia senzorului nu e corecta si ai un avans prea mic, motorul porneste, se tureaza in gol dar nu are putere in sarcina si se mai si incinge prea tare. Daca avansul e prea mare poate da rateuri cat sa-ti rupa piciorul daca are pornire la pedala, daca nu e foarte mare va trage mai prost in ture mici si mai bine in ture mari.

 

Daca motorul ramane turat cand dai drumul la ambreiaj dar puterea nu se transmite integral la roata si merge mai incet decat ar trebui pentru turatia aia , atunci iti patineaza ambreiajul. Oricine are un pic de experienta isi poate da seama rapid daca patineaza ambreiajul sau e o lipsa de putere a motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai din cate stiu la astea pozitia senzorului e fixa, deci nu avea cum sa-i modifice avansul. Banuiesc ca senzorul nou a fost montat in aceeasi pozitie cu cel vechi.
Doar daca cine stie cum senzorul respectiv are alta configuratie interna.. si declansarea sa o faca mai tarziu sau mai devreme - adica structura lui interna sa aiba alta configuratie incat desi din exterior pare fixat in aceeasi pozitie ca cel original, in interior "miezul" care face citirea sa nu fie in aceeasi pozitie ca la cel original - de aici sa apara acea diferenta de avans,,, - dar eu zic ca e putin probabil sa fie asta.

Din moment ce motorul porneste inseamna ca e OK dp asta de vedere.

Intrebarea e, inainte de a se strica senzorul original, mergea normal motorul?

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai din cate stiu la astea pozitia senzorului e fixa, deci nu avea cum sa-i modifice avansul. Banuiesc ca senzorul nou a fost montat in aceeasi pozitie cu cel vechi.

Doar daca cine stie cum senzorul respectiv are alta configuratie interna.. si declansarea sa o faca mai tarziu sau mai devreme - adica structura lui interna sa aiba alta configuratie incat desi din exterior pare fixat in aceeasi pozitie ca cel original, in interior "miezul" care face citirea sa nu fie in aceeasi pozitie ca la cel original - de aici sa apara acea diferenta de avans,,, - dar eu zic ca e putin probabil sa fie asta.

Din moment ce motorul porneste inseamna ca e OK dp asta de vedere.

Intrebarea e, inainte de a se strica senzorul original, mergea normal motorul?

Nu esti atent la senzor s-a umblat deci este pposibil sa fie alt avans, plus ca asa a luat-o deci habar n-are cum mergea inainte.

Avansul se verifica cu stroboscopul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cert este ca baiatul de la care am luat mobra,a montat sensorul ok,faza e ca la rece porneste normal adica cu socul tras,fara soc nu porneste..Motorul se aude ok dupa urechea mea (nu sunt un fin cunoscator).Azi m-a sunat Cesar,(la este acum mobra)ca mi-a gasit arcuri noi la ambreiaj(cele noi erau cu 2 zecimi mai mici fata de limita de service)si sper sa traga bine,o mobra de genul asta ar trebui sa sape cu roata spate in asfalt,sa vedem maine.Daca nu se rezolva cine stie un electrician care imi poate regla avansul?la motor bineteles :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu esti atent la senzor s-a umblat deci este pposibil sa fie alt avans, plus ca asa a luat-o deci habar n-are cum mergea inainte.

Avansul se verifica cu stroboscopul.

 

Bah, avansul se modifica schimband pozitia senzorului sau electronic. La motoarele moderne 4T avansul nu se regleaza mecanic, mutand senzorul, ci electronic, din CDI.

Pozitia senzorului in motor e FIXA, adica exista un locas in care se monteaza fix si cu asta basta, NU AI CE sa reglezi acolo si nici nu ai cum sa-l pui in alta parte pentru ca nu e loc.

 

 

 

Sa te auda Dumnezeu

daca zici ca e la Cesar intreaba-l si de acest senzor, dar banuiesc ca ti-a zis aceleasi lucruri ca si noi.

 

la motoarele astea, tocmai datorita cuplului mare (cum ziceai tu, sapa in asfalt) ambreiajul cedeaza destul de repede. Stie el ce-ti face acolo, ai rabdare.

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa vedem maine dupa ce ii schimba Adi arcurile,sper sa ma dea pe spate.Daca tot asa face ,e clar e de la sensor,macar elimin toate cauzele.,Teoretic daca porneste ok si se tureaza nu prea e dereglat avansul,dar maine voi avea raspunsul dupa montajul arcurilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arcurile de ambreiaj. Prea scurte si prea moi.

In nici un caz nu e simptom de aprindere. Atat timp cat motorul se tureaza bine dar nu se transmite cuplul la roata, buba e undeva intre motor si roata spate.

 

A-propos, le-am schimbat si merge perfect ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

B.B & r_amonna stiu si eu ca nu ai ce sa reglezi ca avans dar omul zicea clar ca s-a spart un magnet si a distrus senzorul original care a fost inlocuit cu unul de la alta mobra deci probabilitatea sa se fi deplasat avansul era mare, verificarea se face cu stroboscopul. Daca Cesar a zis ca e ok atunci nicio problema, era din ambreiaj iar un_aiurit nu are inca "ureche muzicala", inca un patimas fericit.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

 

Vezi ca ti-am editat titlul, data viitoare cind mai deschizi un topic te rog sa dai un titlu cit mai concis, care are legatura cu problema ta.

Facand asta acorzi respect celorlalti.

Succes in remedierea problemei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fostul username stress, fess, performance, etc.

Nu, nu-l cunosc personal.

aa...deci tipa care posteaza la minut probleme tehnice...este MAN...chiar am ramas putin surprins..in mod placut de interesul ei pentru tehnica!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aa...deci tipa care posteaza la minut probleme tehnice...este MAN...chiar am ramas putin surprins..in mod placut de interesul ei pentru tehnica!

 

E doar un troll cum a fost mereu. Nu e nici o fata.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna Ziua,am vazut ca sunt firme care comercializeaza magneti si ma intrrebam daca se pot inlocui cei sparti de pe volanta cu unii noi?a facut cineva asta?Si pot adapta o volanta de dr650 la o husqvarna te 610?Firmele care comercializeaza magneti am vazut ca au si magneti asemanatori cu cei de pe volanta mea dar fac si magneti dintr-o singura bucata,ma gndesc,ca aia nu mai au cum sa se desprimda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

presupunand ca magnetii au EXACT aceeasi dimensiune, si ca, nu stiu prin ce minune ai putea sa o echilibrezi,,,,crezi ca au aceeasi putere magnetica ?

stiu ca nu este exprimarea corecta,,,,,,,,

ori adaptezi o alta volanta, ori,,,,,,cauti una de acelasi model de mobra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...