xt600 Postat 22 ore în urmă Share Postat 22 ore în urmă Acum 4 ore, bmdbmw a spus: A pus-o in pole de mai multe ori, ce vrei sa scoata mai mult din caruta aia care e lenesa pe linia dreapta si iesirea din viraj? Pai daca scoate pole, cum face timpul pe tur, daca pe linia dreapta si la iesirea din viraj e lenesa, pe franare e slaba, etc?. Numai cu viteza pe viraj nu se poate face timpul pe tur, nu mai vorbim de obtinerea pole-ului. Credem prea mult in retorica frantuzului, fara sa ne punem intrebari. Repet, o motoreta care poate scoate timp de pole, macar pe unele circuite si se plaseaza in prima linie, pe alte cateva, are un potential. Potential care nu este folosit deloc in cursa. Este inadmisibil, sa plece din pole și să termine pe 11 (pentru ca au cazut unii in fata lui), pe un circuit favorabil atat pentru stilul lui de pilotaj, cat si pentru motocicleta, in conditii foarte bune de temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat 21 ore în urmă Share Postat 21 ore în urmă Acum 11 ore, frigider a spus: adica au facut V4 ala ca sa vanda mai mult suc? Poșircă si mărgele Asta e misiunea lui qualba, să vândă mărgele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 9 ore în urmă Share Postat 9 ore în urmă La 20.10.2025 la 20:04, damager a spus: Pe surse se pare ca a avut loc un meeting intre Monster si Yamaha si rezultatul este unul neasteptat. Cica Monster ar fi zis: “It’s not about who’s fastest anymore, It’s about who sells the most energy drinks.” si se pare ca se insista pe un pilot din Asia sau Africa ca sa se extinda cu vanzarile pe directiile astea. ar fi trist pt yamaha . Pai de la anul il au pe Toprak, care este nascut in Asia (Mica)... Totusi, cred ca ar trebui sa isi caute alt sponsor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat 8 ore în urmă Share Postat 8 ore în urmă 1 oră în urmă, xt600 a spus: Pai de la anul il au pe Toprak, care este nascut in Asia (Mica)... Totusi, cred ca ar trebui sa isi caute alt sponsor. Da, e ciudata situatia. Pe de-o parte nu poti sa blamezi sponsorii, care iti dau zeci de milioane, si vor sa le creasca vanzariile, ca pana la urma de aia iti dau banii. Pe de alta parte transforma sportul in vanzare. sa fim acuma seriosi, cat ar putea sa vanda Acosta orice? Nu are carisma, nu are fata de vanzator. Dar, totusi e un pilot rapid. De ex Diggia are mult mai multa carisma decat Acosta, dar nu e la fel de rapid. Acum 13 ore, xt600 a spus: Pai daca scoate pole, cum face timpul pe tur, daca pe linia dreapta si la iesirea din viraj e lenesa, pe franare e slaba, etc?. Numai cu viteza pe viraj nu se poate face timpul pe tur, nu mai vorbim de obtinerea pole-ului. Credem prea mult in retorica frantuzului, fara sa ne punem intrebari. Repet, o motoreta care poate scoate timp de pole, macar pe unele circuite si se plaseaza in prima linie, pe alte cateva, are un potential. Potential care nu este folosit deloc in cursa. Este inadmisibil, sa plece din pole și să termine pe 11 (pentru ca au cazut unii in fata lui), pe un circuit favorabil atat pentru stilul lui de pilotaj, cat si pentru motocicleta, in conditii foarte bune de temperatura. faca timpul pe tur fara cineva in fata. Mai asculta declaratii si incearca sa nu ai valul Q peste ochi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 8 ore în urmă Share Postat 8 ore în urmă Acum 4 minute, damager a spus: faca timpul pe tur fara cineva in fata. Mai asculta declaratii si incearca sa nu ai valul Q peste ochi . Declaratii, am tot citit. Problema este ca una sunt declaratiile si alta ce se intampla pe pista. Omul in cursa este praf! Cu sau fara cineva in fata, el nu are ritm de cursa. Nu este admisibil, la nivelul pe care pretinde ca il are, sa ii dea Acosta 1sec si o zecime in doua tururi. Pe un circuit favorabil! Termina in spatele lui Pol Espargaro, pilot de teste, fara sezon regulat in competitie. Plecat din pole, terminat pe 11, prin amabilitatea unora dintre piloti care au iesit prematur din cursa. Este penibil. Asa ca mai usor cu valurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 8 ore în urmă Share Postat 8 ore în urmă Acum 23 minute, damager a spus: vor sa le creasca vanzariile pai daca termina pe coispe si nu apare moto la tv nu vinde nimeni nimic. in fine, mortii lor. sa fie ei sanatosi. Acum 25 minute, damager a spus: faca timpul pe tur fara cineva in fata. ok si cand are 1 sec pana la Acosta de ce nu poate sustine un ritm decent? asta cred ca e intrebarea. daca iti opresti creierul sa o pui in Pole poate inseamna ca ai si un ritm decent, mai lent - de cursa. dar nu. dubios. dar nu e o regula asta - sa ai pole = sa castigi. si nici macar sa mergi decent aparent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat 6 ore în urmă Share Postat 6 ore în urmă 1 oră în urmă, frigider a spus: pai daca termina pe coispe si nu apare moto la tv nu vinde nimeni nimic. in fine, mortii lor. sa fie ei sanatosi. ok si cand are 1 sec pana la Acosta de ce nu poate sustine un ritm decent? asta cred ca e intrebarea. daca iti opresti creierul sa o pui in Pole poate inseamna ca ai si un ritm decent, mai lent - de cursa. dar nu. dubios. dar nu e o regula asta - sa ai pole = sa castigi. si nici macar sa mergi decent aparent Alte gume in cursa, alt setup, conservarea gumei. in general in antrenamente se valideaza ritmul de cursa ca sa tina guma. nu e atat de simpla treaba pe cat pare la TV. daca ritmul tau de cursa este sa zicem, 1.30 ca asa s-a verificat in antrenamente, si cei din fata merg 1.29, al niste decizii de luat. poti sa faci ca si Acosta, care forteaza la inceput si pe final scade ritmul foarte mult, poti sa mergi in ritmul tau si atunci se pune distanta fata de grupul din fata. Conteaza startul, in ce grup esti, cat de repede se incalzeste guma, presiunea sa nu creasca, etc. In plus de asta in 1-2 tururi este mai putin probabil ca pilotul sa greseasca la fel de mult ca intr-o cursa de 25 de lap-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.