xt600 Postat Marți la 16:35 Share Postat Marți la 16:35 Acum 4 ore, bmdbmw a spus: A pus-o in pole de mai multe ori, ce vrei sa scoata mai mult din caruta aia care e lenesa pe linia dreapta si iesirea din viraj? Pai daca scoate pole, cum face timpul pe tur, daca pe linia dreapta si la iesirea din viraj e lenesa, pe franare e slaba, etc?. Numai cu viteza pe viraj nu se poate face timpul pe tur, nu mai vorbim de obtinerea pole-ului. Credem prea mult in retorica frantuzului, fara sa ne punem intrebari. Repet, o motoreta care poate scoate timp de pole, macar pe unele circuite si se plaseaza in prima linie, pe alte cateva, are un potential. Potential care nu este folosit deloc in cursa. Este inadmisibil, sa plece din pole și să termine pe 11 (pentru ca au cazut unii in fata lui), pe un circuit favorabil atat pentru stilul lui de pilotaj, cat si pentru motocicleta, in conditii foarte bune de temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Marți la 17:02 Share Postat Marți la 17:02 Acum 11 ore, frigider a spus: adica au facut V4 ala ca sa vanda mai mult suc? Poșircă si mărgele Asta e misiunea lui qualba, să vândă mărgele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat ieri la 04:56 Share Postat ieri la 04:56 La 20.10.2025 la 20:04, damager a spus: Pe surse se pare ca a avut loc un meeting intre Monster si Yamaha si rezultatul este unul neasteptat. Cica Monster ar fi zis: “It’s not about who’s fastest anymore, It’s about who sells the most energy drinks.” si se pare ca se insista pe un pilot din Asia sau Africa ca sa se extinda cu vanzarile pe directiile astea. ar fi trist pt yamaha . Pai de la anul il au pe Toprak, care este nascut in Asia (Mica)... Totusi, cred ca ar trebui sa isi caute alt sponsor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat ieri la 06:02 Share Postat ieri la 06:02 1 oră în urmă, xt600 a spus: Pai de la anul il au pe Toprak, care este nascut in Asia (Mica)... Totusi, cred ca ar trebui sa isi caute alt sponsor. Da, e ciudata situatia. Pe de-o parte nu poti sa blamezi sponsorii, care iti dau zeci de milioane, si vor sa le creasca vanzariile, ca pana la urma de aia iti dau banii. Pe de alta parte transforma sportul in vanzare. sa fim acuma seriosi, cat ar putea sa vanda Acosta orice? Nu are carisma, nu are fata de vanzator. Dar, totusi e un pilot rapid. De ex Diggia are mult mai multa carisma decat Acosta, dar nu e la fel de rapid. Acum 13 ore, xt600 a spus: Pai daca scoate pole, cum face timpul pe tur, daca pe linia dreapta si la iesirea din viraj e lenesa, pe franare e slaba, etc?. Numai cu viteza pe viraj nu se poate face timpul pe tur, nu mai vorbim de obtinerea pole-ului. Credem prea mult in retorica frantuzului, fara sa ne punem intrebari. Repet, o motoreta care poate scoate timp de pole, macar pe unele circuite si se plaseaza in prima linie, pe alte cateva, are un potential. Potential care nu este folosit deloc in cursa. Este inadmisibil, sa plece din pole și să termine pe 11 (pentru ca au cazut unii in fata lui), pe un circuit favorabil atat pentru stilul lui de pilotaj, cat si pentru motocicleta, in conditii foarte bune de temperatura. faca timpul pe tur fara cineva in fata. Mai asculta declaratii si incearca sa nu ai valul Q peste ochi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat ieri la 06:26 Share Postat ieri la 06:26 Acum 4 minute, damager a spus: faca timpul pe tur fara cineva in fata. Mai asculta declaratii si incearca sa nu ai valul Q peste ochi . Declaratii, am tot citit. Problema este ca una sunt declaratiile si alta ce se intampla pe pista. Omul in cursa este praf! Cu sau fara cineva in fata, el nu are ritm de cursa. Nu este admisibil, la nivelul pe care pretinde ca il are, sa ii dea Acosta 1sec si o zecime in doua tururi. Pe un circuit favorabil! Termina in spatele lui Pol Espargaro, pilot de teste, fara sezon regulat in competitie. Plecat din pole, terminat pe 11, prin amabilitatea unora dintre piloti care au iesit prematur din cursa. Este penibil. Asa ca mai usor cu valurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat ieri la 06:27 Share Postat ieri la 06:27 Acum 23 minute, damager a spus: vor sa le creasca vanzariile pai daca termina pe coispe si nu apare moto la tv nu vinde nimeni nimic. in fine, mortii lor. sa fie ei sanatosi. Acum 25 minute, damager a spus: faca timpul pe tur fara cineva in fata. ok si cand are 1 sec pana la Acosta de ce nu poate sustine un ritm decent? asta cred ca e intrebarea. daca iti opresti creierul sa o pui in Pole poate inseamna ca ai si un ritm decent, mai lent - de cursa. dar nu. dubios. dar nu e o regula asta - sa ai pole = sa castigi. si nici macar sa mergi decent aparent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat ieri la 07:49 Share Postat ieri la 07:49 1 oră în urmă, frigider a spus: pai daca termina pe coispe si nu apare moto la tv nu vinde nimeni nimic. in fine, mortii lor. sa fie ei sanatosi. ok si cand are 1 sec pana la Acosta de ce nu poate sustine un ritm decent? asta cred ca e intrebarea. daca iti opresti creierul sa o pui in Pole poate inseamna ca ai si un ritm decent, mai lent - de cursa. dar nu. dubios. dar nu e o regula asta - sa ai pole = sa castigi. si nici macar sa mergi decent aparent Alte gume in cursa, alt setup, conservarea gumei. in general in antrenamente se valideaza ritmul de cursa ca sa tina guma. nu e atat de simpla treaba pe cat pare la TV. daca ritmul tau de cursa este sa zicem, 1.30 ca asa s-a verificat in antrenamente, si cei din fata merg 1.29, al niste decizii de luat. poti sa faci ca si Acosta, care forteaza la inceput si pe final scade ritmul foarte mult, poti sa mergi in ritmul tau si atunci se pune distanta fata de grupul din fata. Conteaza startul, in ce grup esti, cat de repede se incalzeste guma, presiunea sa nu creasca, etc. In plus de asta in 1-2 tururi este mai putin probabil ca pilotul sa greseasca la fel de mult ca intr-o cursa de 25 de lap-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat ieri la 17:47 Share Postat ieri la 17:47 (editat) Q20 asta incepe sa aduca a un alt pilot rapid al lui Yamaha si anume Maverik Vinales rapid cand se aliniaza planetele ... slab in curse, slabut in duelurile 1vs1... Editat ieri la 17:48 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat ieri la 22:04 Share Postat ieri la 22:04 Acum 4 ore, Cavaleru a spus: Q20 asta incepe sa aduca a un alt pilot rapid al lui Yamaha si anume Maverik Vinales rapid cand se aliniaza planetele ... slab in curse, slabut in duelurile 1vs1... Vin mai și câștiga din când în când. Q de câți ani n-a mai reușit? Ok Silverstone de anul asta ar trebui sa se pună. Dar câți ani sunt intre Silverstone și cea de dinainte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 20 ore în urmă Share Postat 20 ore în urmă Acum 4 ore, frigider a spus: Vin mai și câștiga din când în când. Q de câți ani n-a mai reușit? Ok Silverstone de anul asta ar trebui sa se pună. Dar câți ani sunt intre Silverstone și cea de dinainte? da dar motoreta lui MV era ce trebuie. cea de acum nu prea.. mi-as dori sa vad yamaha din nou la putere dar nu le mai iese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat 15 ore în urmă Share Postat 15 ore în urmă Acum 9 ore, frigider a spus: Vin mai și câștiga din când în când. Q de câți ani n-a mai reușit? Ok Silverstone de anul asta ar trebui sa se pună. Dar câți ani sunt intre Silverstone și cea de dinainte? daca urmaresti atent cursa trecuta o sa vezi ca 7 din 8 piloti care l-au depasit pe Q au facut-o pe linia dreapta fara probleme. Acosta parca a trecut de el si pana la franare avea si 2-3 lungimi de motoreta in fata. Cu niciunul nici macar nu a ajuns in perioada de franare. Asta e yamaha acuma. Daca nu ai un val de hate Q, cum au unii, poti sa intelegi ca degeaba ai viteza pe viraj pt ca odata cu aero si ceilalti au incepit sa aibe o viteza similara, au mai buna acceleratie si iesire din viraj si mai stabila pe frana. ca sa intri la bataie cand esti mai slab pe acceleratie, pe franare, cand presiunea iti creste daca stai aproape de cel din fata, cand guma spate se toceste mult mai repede din cauza overspin-ului inseamna sa risti probabil peste masura. Dar deh, daca nu risti, nu esti bataios, daca risti si cazi este prost. parerea mea este ca, Q este un pilot inteligent si rapid, reuseste sa scoata maxim din ce poate motoreta si se pare ca s-a cam saturat de yamaha. Eu unjl spre sa plece la Ducati, poate Aprilia ca sa mai avem spectacol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 14 ore în urmă Share Postat 14 ore în urmă la un moment dat yamaha gasise niste caluti, dar a gasit si concurenta sau ii tine mai bine in fraie cu electronica. Q clar stie sa se dea, altfel nu iesea campion. sa nu uitam ce rau a mers MM in ultimul sezon la Honda. io zic - sigur pleaca de la yamaha Q - intrebarea e unde naiba te duci. ktm clar nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat 14 ore în urmă Share Postat 14 ore în urmă Acum 13 minute, frigider a spus: io zic - sigur pleaca de la yamaha Q - intrebarea e unde naiba te duci. intrebarea, dpmdv e, cand pleaca ca eu nu-s asa de convins ca pleaca..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 14 ore în urmă Share Postat 14 ore în urmă in toate interviurile e negativist / nemultumit. fix asa era si un baiat de castiga 25milioane de iepurasi. si a plecat. cum cand, cand expira contractul, nu cumva sa piarda niste lei europeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat 14 ore în urmă Share Postat 14 ore în urmă alalalt baiat a plecat cu un an inainte de expirarea contractului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 13 ore în urmă Share Postat 13 ore în urmă ala nu s-a uitat la bani. omu a vrut glorie. daca avea c*aie Q putea pleca mai repede, cum au facut-o si altii. sau s-or fi tarat japonezii la picioarele lui... nush, or mai fi dat cu ceva bani in el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat 13 ore în urmă Share Postat 13 ore în urmă (editat) are si cwoaie si bilute si margele e descurcaret Editat 13 ore în urmă de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat 11 ore în urmă Share Postat 11 ore în urmă MM nu mai revine in acest sezon și nici la testul de la Valencia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 11 ore în urmă Share Postat 11 ore în urmă ^^^ pentru sofisticati: si niste scandal dezgropat: pe moto gp.com nu pot sa pun link: Sepang Clash: 10 Years On Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat 11 ore în urmă Share Postat 11 ore în urmă Acum 23 minute, B.B. a spus: MM nu mai revine in acest sezon și nici la testul de la Valencia. Pai a zis destul de clar ca durează 3 luni recuperarea. Va reveni recuperat exact in primele teste din 2026. Asta daca totul merge conform predictiilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 11 ore în urmă Share Postat 11 ore în urmă inca unu frate. inca 1 titlu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat 10 ore în urmă Share Postat 10 ore în urmă (editat) Un lucru am observat la baiatu asta si nu mai cred in coincidențe. Se accidentează forte greu dar se si vindecă/recuperează foarte greu. Acele 2 operatii la umeri in 2018 si 2019 au avut timpi de recuperare foarte lungi. Daca tin bine minte, in 2020 daca nu era acea amânare a inceputului de sezon(covrig19&), el nu ar fi participat la prima cursa nefiind recuperat de dupa operatia ce a fost facuta in noiembrie 2019(daca tin bine minte) Editat 10 ore în urmă de danypop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 9 ore în urmă Share Postat 9 ore în urmă 1 oră în urmă, frigider a spus: pe moto gp.com nu pot sa pun link: Sepang Clash: 10 Years On Da, gasisem unul similar pentru cursa de la Ph. Island. Acum 50 minute, danypop a spus: Un lucru am observat la baiatu asta si nu mai cred in coincidențe. Se accidentează forte greu dar se si vindecă/recuperează foarte greu. Da! Foarte buna observatia. Foarte greu se recupereaza si are parte si de complicatii. Acum 5 ore, damager a spus: daca urmaresti atent cursa trecuta o sa vezi ca 7 din 8 piloti care l-au depasit pe Q au facut-o pe linia dreapta fara probleme. Acosta parca a trecut de el si pana la franare avea si 2-3 lungimi de motoreta in fata. Cu niciunul nici macar nu a ajuns in perioada de franare. Asta e yamaha acuma. Rins a trecut de el, curat, fara drept de apel, pe aceeasi motocicleta. Acelasi Rins, cum spunea un coleg mai sus, trecuse de un Ducati ( AM?) pe linia dreapta. Apoi, tu te uiti doar la depasirile la Q, pe linia dreapta, dar si in cursa de duminica și in alte curse ale sezonului, Q a fost depasit pe franare, uneori pe viraj!!!!, viraje de viteza, etc.. Practic, defensiva lui este 0. Lasa niste spatii, de poti sa te bagi cu autobuzul, pe langa el... De asemenea, pot intelege ca este depasit de pilotii foarte rapizi, dar el este depasit si de piloti din esalonul doi, trei valoric. Il depaseste un pilot de teste. Nu se poate sa nu observi lucrurile astea, oricat de fan ai fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat 9 ore în urmă Share Postat 9 ore în urmă a avut si treaba cu vederea, diplopia, tot prin 2020-21, sau dracu stie cand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat 8 ore în urmă Share Postat 8 ore în urmă 1 oră în urmă, xt600 a spus: Da, gasisem unul similar pentru cursa de la Ph. Island. Da! Foarte buna observatia. Foarte greu se recupereaza si are parte si de complicatii. Rins a trecut de el, curat, fara drept de apel, pe aceeasi motocicleta. Acelasi Rins, cum spunea un coleg mai sus, trecuse de un Ducati ( AM?) pe linia dreapta. Apoi, tu te uiti doar la depasirile la Q, pe linia dreapta, dar si in cursa de duminica și in alte curse ale sezonului, Q a fost depasit pe franare, uneori pe viraj!!!!, viraje de viteza, etc.. Practic, defensiva lui este 0. Lasa niste spatii, de poti sa te bagi cu autobuzul, pe langa el... De asemenea, pot intelege ca este depasit de pilotii foarte rapizi, dar el este depasit si de piloti din esalonul doi, trei valoric. Il depaseste un pilot de teste. Nu se poate sa nu observi lucrurile astea, oricat de fan ai fi. imi place stilul lui de mers, dar nu sunt neaparat un fan. Nici macsr fan yamaha nu sunt, chiar daca am schimbst aprilia cu yamaha anul asta. doar ca mie imi place sa citesc ai sa incerc sa inteleg mai multe lucruri, si san u ma opresc la X e pilot slab, nu stie, a distrus motoreta, etc.... cam asta e diferenta dintre mine si tine. si btw, Rins l-a depasit de 2 ori in ultimii 2 ani, in rest se batea cu chantra. Nu ca as avea ceva cu baiatul acela. Asa da las-o mai moale cu Rins ca e cea mai mare dezamagire de la yamaha. din paddock acuma, cel mai mult il apreciez pe ogura, si cel mai simpatic imi e Diggia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.