damager Postat Miercuri la 14:31 Share Postat Miercuri la 14:31 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Miercuri la 14:38 Share Postat Miercuri la 14:38 Acum 2 minute, damager a spus: Cum? Erau voci care spuneau ca un V4 la Yamaha este doar o poveste. Ca Yamaha nu investeste, e stransa la punga, nu stie cu V4, poliseaza suruburi, sunt japonezi prosti, etc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Miercuri la 14:39 Share Postat Miercuri la 14:39 Acum 8 minute, damager a spus: nu exista. Acum 1 minut, xt600 a spus: sunt japonezi prosti, etc.. am auzit ca au ochii mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Miercuri la 14:48 Share Postat Miercuri la 14:48 Acum 1 minut, frigider a spus: nu exista. am auzit ca au ochii mici. Da. Si din cauza asta sunt prostuti, nu inoveaza, lucreaza haotic (desi pentru orice om normal, alaturarea termenilor japonez si haotic este o absurditate demna de noaptea mintii), copie de la altii (asta a fost valabil intr-o alta era), lipesc cu superglue aripioare pe carene , etc, etc. Totul li se trage de la ochii mici.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Miercuri la 17:49 Share Postat Miercuri la 17:49 Si ca sa fie treaba si mai smechera: Yamaha stunned the MotoGP world by bringing not one, but two completely new V4 machines to the track. One is a 1000cc prototype — an evolution of their current project — while the other is an 850cc bike developed with the 2027 regulation changes in mind. The bikes were tested by Augusto Fernandez and Cal Crutchlow, offering Yamaha valuable feedback on both platforms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Miercuri la 18:13 Share Postat Miercuri la 18:13 Acum 24 minute, damager a spus: Si ca sa fie treaba si mai smechera: Yamaha stunned the MotoGP world by bringing not one, but two completely new V4 machines to the track. One is a 1000cc prototype — an evolution of their current project — while the other is an 850cc bike developed with the 2027 regulation changes in mind. The bikes were tested by Augusto Fernandez and Cal Crutchlow, offering Yamaha valuable feedback on both platforms. i-auzi, la anu o sa aiba v4 de 1000, au luat-o razna :)) de la niciun V4 au sarit direct la 2 :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Miercuri la 18:21 Share Postat Miercuri la 18:21 Acum 7 minute, frigider a spus: i-auzi, la anu o sa aiba v4 de 1000, au luat-o razna :)) de la niciun V4 au sarit direct la 2 :)) De ciuda lui Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Miercuri la 19:03 Share Postat Miercuri la 19:03 Acum 41 minute, danypop a spus: De ciuda lui Method Degeaba ca tot cu aer în loc de azot vor lucra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Miercuri la 19:38 Share Postat Miercuri la 19:38 Acum 35 minute, frigider a spus: Degeaba ca tot cu aer în loc de azot vor lucra Tot de ciuda lui Method o fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Miercuri la 19:40 Share Postat Miercuri la 19:40 Acum 1 oră, damager a spus: Si ca sa fie treaba si mai smechera: Yamaha stunned the MotoGP world by bringing not one, but two completely new V4 machines to the track. One is a 1000cc prototype — an evolution of their current project — while the other is an 850cc bike developed with the 2027 regulation changes in mind. The bikes were tested by Augusto Fernandez and Cal Crutchlow, offering Yamaha valuable feedback on both platforms. Repet... undeva este o eroare... Yamaha nu investeste si lucreaza fara o directie. De unde pana unde doua masinarii V4? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Joi la 06:14 Share Postat Joi la 06:14 https://www.facebook.com/100069181936383/posts/998683745781014/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v Pfff, jiji deja a-nceput sa "strice" mobra la indicatiile lui Marcel Clar, il sapă pe Pepco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Joi la 08:43 Share Postat Joi la 08:43 Acum 13 ore, xt600 a spus: Repet... undeva este o eroare... Yamaha nu investeste si lucreaza fara o directie. De unde pana unde doua masinarii V4? Daca aveau directie veneau doar cu una. Logic. :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Joi la 10:00 Share Postat Joi la 10:00 Acum 14 ore, xt600 a spus: Repet... undeva este o eroare... Yamaha nu investeste si lucreaza fara o directie. De unde pana unde doua masinarii V4? poate vor la anu sa mearga cu v4 miara sa adune info cat de multe ca in 27 sa iasa campioni cu Q. (adica loc 2 dupa MM :)) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Joi la 11:46 Share Postat Joi la 11:46 (editat) Acum 3 ore, tourist1 a spus: Daca aveau directie veneau doar cu una. Logic. :)) Un motor este V4 1000cmc, pe care vor sa il pregateasca pentru sezonul 2026. Al doilea este deja un V4, 850, construit conform regulamentului din 2027. As zice ca oamenii gandesc in perspectiva. Acum 1 oră, frigider a spus: poate vor la anu sa mearga cu v4 miara sa adune info cat de multe ca in 27 sa iasa campioni cu Q. (adica loc 2 dupa MM :)) ) Glumeam, in pasajul citat de tine. Bateam apropouri referitoare la anumite postari in care niponii nu investeau, nu aveau directie si slefuiau suruburi. Editat Joi la 11:50 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Joi la 12:03 Share Postat Joi la 12:03 16 minutes ago, xt600 said: Un motor este V4 1000cmc, pe care vor sa il pregateasca pentru sezonul 2026. Al doilea este deja un V4, 850, construit conform regulamentului din 2027. As zice ca oamenii gandesc in perspectiva. Și colegul @tourist1 glumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Vineri la 10:07 Share Postat Vineri la 10:07 Ceva informatii despre testele facute la Valencia de Honda si Yamaha? In afara de faptul ca Yamaha a testat doua motoare, ma intereseaza daca au aparut ceva reactii dupa teste. Pe siturile uzuale, nu am gasit nimic relevant in acest sens. Pentru cei interesati: start in cursa moto 24 h Le Mans. Se poate urmari pe Eurosport 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Sâmbătă la 14:19 Share Postat Sâmbătă la 14:19 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmdbmw Postat Sâmbătă la 14:24 Share Postat Sâmbătă la 14:24 Cu ar veni...din lac in put :))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Sâmbătă la 14:50 Share Postat Sâmbătă la 14:50 Acum 30 minute, damager a spus: io cred ca honda il va lua. ducati au deja pe MM (dar care are o varsta, hmmm si pe ... pseudo-campionul mondial Peco..) traim si vedem. Acum 25 minute, bmdbmw a spus: Cu ar veni...din lac in put :))) KTM pare ca a dat inapoi honda pare ca a dat inainte. nu cred ca e asa rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Sâmbătă la 17:26 Share Postat Sâmbătă la 17:26 Acum 3 ore, bmdbmw a spus: Cu ar veni...din lac in put :))) Din lac in put pe 30 de mil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Sâmbătă la 17:52 Share Postat Sâmbătă la 17:52 Un articol interesant: https://www.speedweek.com/motogp/news/234877/Verzweiflung-bei-Yamaha-Wir-brauchen-den-V4-jetzt.html Acum 3 ore, damager a spus: Si Yamaha are interes pentru Acosta, dar nu cred ca sunt dispusi sa plateasca mai mult ca Honda: https://www.crash.net/motogp/feature/1066645/1/pedro-acostas-motogp-future-what-does-he-does-he-do-next Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Sâmbătă la 18:25 Share Postat Sâmbătă la 18:25 Acum 31 minute, xt600 a spus: Un articol interesant: https://www.speedweek.com/motogp/news/234877/Verzweiflung-bei-Yamaha-Wir-brauchen-den-V4-jetzt.html Si Yamaha are interes pentru Acosta, dar nu cred ca sunt dispusi sa plateasca mai mult ca Honda: https://www.crash.net/motogp/feature/1066645/1/pedro-acostas-motogp-future-what-does-he-does-he-do-next i-au platot lui Q. Poate ii platesc si lui Acosta cine stie. Cu V4, au fost mai multe declaratii, cea a lui Marmolini care zicea ca un V4 din cauza dimeniunilor lui, permite o plaja mai larga de setare a geometriei. Cam de ce se plang pilotii yamaha pe iesire, ca nu au traction... vedem daca o sa apara la vreo cursa anul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Sâmbătă la 18:56 Share Postat Sâmbătă la 18:56 Acum 20 minute, damager a spus: i-au platot lui Q. Poate ii platesc si lui Acosta cine stie. Cu V4, au fost mai multe declaratii, cea a lui Marmolini care zicea ca un V4 din cauza dimeniunilor lui, permite o plaja mai larga de setare a geometriei. Cam de ce se plang pilotii yamaha pe iesire, ca nu au traction... vedem daca o sa apara la vreo cursa anul asta. In general, Yamaha plateste bine, dar s-au intins prea mult cu Q - 12 milioane/sezon. Ca sa il aduca la ei, ar trebui sa ofere mai mult decat Honda, la care se adauga acea clauza de reziliere de 6 milioane, din contractul lui Acosta. Dar ar fi o lovitura extraordinara, sa puna mana pe pusti. Raman la parerea, cu Quartararo vioara I, Yamaha nu va ajunge prea departe, oricat ar investi. Le trebuie un alt tip de pilot. In articolul din postul meu, anterior, sunt prezentate bine avantajele V4. Nu ca nu ar fi cunoscute deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat ieri la 08:07 Share Postat ieri la 08:07 Acum 13 ore, xt600 a spus: In general, Yamaha plateste bine, dar s-au intins prea mult cu Q - 12 milioane/sezon. Ca sa il aduca la ei, ar trebui sa ofere mai mult decat Honda, la care se adauga acea clauza de reziliere de 6 milioane, din contractul lui Acosta. Dar ar fi o lovitura extraordinara, sa puna mana pe pusti. Raman la parerea, cu Quartararo vioara I, Yamaha nu va ajunge prea departe, oricat ar investi. Le trebuie un alt tip de pilot. In articolul din postul meu, anterior, sunt prezentate bine avantajele V4. Nu ca nu ar fi cunoscute deja. da, am citit. Majoritatea detiva din faptul ca e mai suplu motorul. si, intresant este dezavantajul L4 care limiteaza folosirea aero din cauza faptului ca e lat. Parerea mea este ca o sa-l schimbe pe v4, cel mai tarziu in 2027. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat ieri la 08:41 Share Postat ieri la 08:41 (editat) Acum 37 minute, damager a spus: Parerea mea este ca o sa-l schimbe pe v4, cel mai tarziu in 2027. Hristos a inviat! Da, una din problemele cu care se confrunta inginerii Yamaha, de cand au crescut puterea, este si elasticitatea motorului. O spunea cu subiect si predicat Crutchlow, inca de cand a testat prima data acel motor, fapt confirmat si de piloti, ulterior. Insa marea lor problema, este ca nu se pot juca cu distributia maselor, de unde toate limitele motoretei M1. In line 4, pune mai multa greutate pe fata, de unde si feelingul foarte bun pe roata fata, dar nu au greutate pe roata spate, de unde overspinning-ul, lipsa de acceleratie si top speed + gume tocate prematur. Cu V4, exact asta spera sa rezolve, in primul rand. Eu zic ca indiferent daca vor face anul asta vreun wildcard, cu V4, din 2026 vor avea program complet cu noua motocicleta. Asa ar fi logic. Au nevoie de date, pentru 2027... Btw.. mai sunt cca 4 ore din cursa 24 h Motos, de la Le Mans. Editat ieri la 08:44 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.