Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 2 minute, damager a spus:

IMG_9998.jpeg

Cum? Erau voci care spuneau ca un V4 la Yamaha este doar o poveste. Ca Yamaha nu investeste, e stransa la punga, nu stie cu V4, poliseaza suruburi, sunt japonezi prosti, etc.. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, frigider a spus:

nu exista.

am auzit ca au ochii mici.

Da. Si din cauza asta sunt prostuti, nu inoveaza, lucreaza haotic (desi pentru orice om normal, alaturarea termenilor japonez si haotic este o absurditate demna de noaptea mintii), copie de la altii (asta a fost valabil intr-o alta era), lipesc cu superglue aripioare pe carene , etc, etc. Totul li se trage de la ochii mici.. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca sa fie treaba si mai smechera:

 

Yamaha stunned the MotoGP world by bringing not one, but two completely new V4 machines to the track. One is a 1000cc prototype — an evolution of their current project — while the other is an 850cc bike developed with the 2027 regulation changes in mind.

The bikes were tested by Augusto Fernandez and Cal Crutchlow, offering Yamaha valuable feedback on both platforms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 24 minute, damager a spus:

Si ca sa fie treaba si mai smechera:

 

Yamaha stunned the MotoGP world by bringing not one, but two completely new V4 machines to the track. One is a 1000cc prototype — an evolution of their current project — while the other is an 850cc bike developed with the 2027 regulation changes in mind.

The bikes were tested by Augusto Fernandez and Cal Crutchlow, offering Yamaha valuable feedback on both platforms.

i-auzi, la anu o sa aiba v4 de 1000, au luat-o razna :))

de la niciun V4 au sarit direct la 2 :)) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, damager a spus:

Si ca sa fie treaba si mai smechera:

 

Yamaha stunned the MotoGP world by bringing not one, but two completely new V4 machines to the track. One is a 1000cc prototype — an evolution of their current project — while the other is an 850cc bike developed with the 2027 regulation changes in mind.

The bikes were tested by Augusto Fernandez and Cal Crutchlow, offering Yamaha valuable feedback on both platforms.

Repet... undeva este o eroare... Yamaha nu investeste si lucreaza fara o directie. De unde pana unde doua masinarii V4? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, xt600 a spus:

Repet... undeva este o eroare... Yamaha nu investeste si lucreaza fara o directie. De unde pana unde doua masinarii V4? :)

Daca aveau directie veneau doar cu una. Logic. :)) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, xt600 a spus:

Repet... undeva este o eroare... Yamaha nu investeste si lucreaza fara o directie. De unde pana unde doua masinarii V4? :)

poate vor la anu sa mearga cu v4 miara sa adune info cat de multe ca in 27 sa iasa campioni cu Q.

(adica loc 2 dupa MM :)) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, tourist1 a spus:

Daca aveau directie veneau doar cu una. Logic. :)) 

Un motor este V4 1000cmc, pe care vor sa il pregateasca pentru sezonul 2026. Al doilea este deja un V4, 850, construit conform regulamentului din 2027. As zice ca oamenii gandesc in perspectiva. 

Acum 1 oră, frigider a spus:

poate vor la anu sa mearga cu v4 miara sa adune info cat de multe ca in 27 sa iasa campioni cu Q.

(adica loc 2 dupa MM :)) )

Glumeam, in pasajul citat de tine. Bateam apropouri  referitoare la anumite postari in care niponii nu investeau, nu aveau directie si slefuiau suruburi. :)

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

16 minutes ago, xt600 said:

Un motor este V4 1000cmc, pe care vor sa il pregateasca pentru sezonul 2026. Al doilea este deja un V4, 850, construit conform regulamentului din 2027. As zice ca oamenii gandesc in perspectiva. 

Și colegul @tourist1 glumea.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva informatii despre testele facute la Valencia de Honda si Yamaha? In afara de faptul ca Yamaha a testat doua motoare, ma intereseaza daca au aparut ceva reactii dupa teste. Pe siturile uzuale, nu am gasit nimic relevant in acest sens. 

Pentru cei interesati: start in cursa moto 24 h Le Mans. Se poate urmari pe Eurosport 2. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, damager a spus:

image.thumb.png.766d5a877b5e3c0116455f2ef9d7ff35.png

io cred ca honda il va lua.

ducati au deja pe MM (dar care are o varsta, hmmm si pe ... pseudo-campionul mondial Peco..)

 

traim si vedem.

Acum 25 minute, bmdbmw a spus:

Cu ar veni...din lac in put :)))

KTM pare ca a dat inapoi

honda pare ca a dat inainte.

nu cred ca e asa rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un articol interesant: https://www.speedweek.com/motogp/news/234877/Verzweiflung-bei-Yamaha-Wir-brauchen-den-V4-jetzt.html

Acum 3 ore, damager a spus:

image.thumb.png.766d5a877b5e3c0116455f2ef9d7ff35.png

Si Yamaha are interes pentru Acosta, dar nu cred ca sunt dispusi sa plateasca mai mult ca Honda: https://www.crash.net/motogp/feature/1066645/1/pedro-acostas-motogp-future-what-does-he-does-he-do-next

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 31 minute, xt600 a spus:


i-au platot lui Q. Poate ii platesc si lui Acosta cine stie. 
 

Cu V4, au fost mai multe declaratii, cea a lui Marmolini care zicea ca un V4 din cauza dimeniunilor lui, permite o plaja mai larga de setare a geometriei. Cam de ce se plang pilotii yamaha pe iesire, ca nu au traction...

vedem daca o sa apara la vreo cursa anul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, damager a spus:


i-au platot lui Q. Poate ii platesc si lui Acosta cine stie. 
 

Cu V4, au fost mai multe declaratii, cea a lui Marmolini care zicea ca un V4 din cauza dimeniunilor lui, permite o plaja mai larga de setare a geometriei. Cam de ce se plang pilotii yamaha pe iesire, ca nu au traction...

vedem daca o sa apara la vreo cursa anul asta.

In general, Yamaha plateste bine, dar s-au intins prea mult cu Q - 12 milioane/sezon. Ca sa il aduca la ei, ar trebui sa ofere mai mult decat Honda, la care se adauga acea clauza de reziliere de 6 milioane, din contractul lui Acosta. Dar ar fi o lovitura extraordinara, sa puna mana pe pusti. Raman la parerea, cu Quartararo vioara I, Yamaha nu va ajunge prea departe, oricat ar investi. Le trebuie un alt tip de pilot. 

 

In articolul din postul meu, anterior, sunt prezentate bine avantajele V4. Nu ca nu ar fi cunoscute deja. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, xt600 a spus:

In general, Yamaha plateste bine, dar s-au intins prea mult cu Q - 12 milioane/sezon. Ca sa il aduca la ei, ar trebui sa ofere mai mult decat Honda, la care se adauga acea clauza de reziliere de 6 milioane, din contractul lui Acosta. Dar ar fi o lovitura extraordinara, sa puna mana pe pusti. Raman la parerea, cu Quartararo vioara I, Yamaha nu va ajunge prea departe, oricat ar investi. Le trebuie un alt tip de pilot. 

 

In articolul din postul meu, anterior, sunt prezentate bine avantajele V4. Nu ca nu ar fi cunoscute deja. 


da, am citit. Majoritatea detiva din faptul ca e mai suplu motorul.

si, intresant este dezavantajul L4 care limiteaza folosirea aero din cauza faptului ca e lat. Parerea mea este ca o sa-l schimbe pe v4, cel mai tarziu in 2027.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, damager a spus:


 Parerea mea este ca o sa-l schimbe pe v4, cel mai tarziu in 2027.

Hristos a inviat!

Da, una din problemele cu care se confrunta inginerii Yamaha, de cand au crescut puterea, este si elasticitatea motorului. O spunea cu subiect si predicat Crutchlow, inca de cand a testat prima data acel motor, fapt confirmat si de piloti, ulterior. Insa marea lor problema, este ca nu se pot juca cu distributia maselor, de unde toate limitele motoretei M1. In line 4, pune mai multa greutate pe fata, de unde si feelingul foarte bun pe roata fata, dar nu au greutate pe roata spate, de unde overspinning-ul, lipsa de acceleratie si top speed + gume tocate prematur. Cu V4, exact asta spera sa rezolve, in primul rand. 

 

Eu zic ca indiferent daca vor face anul asta vreun wildcard, cu V4, din 2026 vor avea program complet cu noua motocicleta. Asa ar fi logic. Au nevoie de date, pentru 2027... 

 

Btw.. mai sunt cca 4 ore din cursa 24 h Motos, de la Le Mans. 

 

 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...