Sari la conținut

Consum exagerat de ulei


Crazy-devil
 Share

Postări Recomandate

:alcy:

daca ghidurile sunt uzate, de ce nu s-ar strica rapid semeringurile noi? semeringuri si/sau ghiduri au fost "schimbati" ?


» Post actualizat in 07 Dec 2014 19:05

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 301
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

yo4hgx, asa este. Se pune problema de honuire doar dupa marirea alezajului in cota superioara si montaj de pistoane si segmenti noi aferenti cotei. Honuirea presupune marirea alezajului, minora este adevarat, insa de care trebuie tinut seama la alezare si care nu este indicata la schimbarea doar a segmentilor.

Editat de PoliBuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Falkenberg, poza ta arata ca masina de honuit a avut o problema, acele "zgarieturi" rare, mai adanci.

Posibil sa ai dreptate, nu m-am gandit niciodata asa, sa fie o problema la utilaj in fabrica.

Pe langa cele adance insa se vedea(u) si urme fine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma daca merge asa, las-o ca-i buna sigur nu era nici de la cilindri, segmenti sau pistoane, a avut motoreta asta o perioada mai dificila, bine ca "s-a rezolvat" pana la urma.

Deocamdata merge si se pare ca la pistoane era problema. ramane sa vad cum se comporta dupa ce o scot la treaba.

 

Acum sunt curios insa de rezultatul "experimentului" de fata, inca nu am inteles daca problema consumului urias a fost rezolvata prin inlocuirea pistoanelor de aceeasi cota...

In clip aveti rezultatele.

 

:alcy:

» Post actualizat in 07 Dec 2014 19:05

 

Eu as fi schimbat doar semeringurile de la supape si atat.

La varsta pe care o are motorul sigur sunt imbatranite / intarite.

Semeringurile au fost schimbate in iulie fara a vedea vreun rezultat. nu cred ca s-au dus instantaneu.

 

BMW..

 

Chiar asa mult dureaza sa aduni banii?

Pentru motocicleta, NU! ar dura ceva mai mult daca ar fi vorba de un septar :D

Aveti rezultatele aici

 

Inainte:

 

 

Dupa:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deocamdata merge si se pare ca la pistoane era problema. ramane sa vad cum se comporta dupa ce o scot la treaba.

 

 

In clip aveti rezultatele.

Probabil ai scapat de "pierderile" de ulei (nivelul initial nu se poate numi "consum"), ramane de vazut care va fi consumul. Nu DACA ci CAT... in special la mers constant cu viteze mari, insa probabil abia la primavara. Oricum, felicitari, te-ai miscat repede si "bine", singurul regret este ca nu ai facut niscaiva masuratori pe ici pe colo... dar macar ai circumstante atenuante, zapada aia e asa de "dragalasa".

 

Poate totusi cureti pistoanele vechi si pui cateva poze din plan apropiat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: daca nu ai facut masuratori la cilindri, cum ai luat pistoanele? Cota 0? M-am mai laudat eu zicand ca am la tdm pistoane si cilindru cota 0 (culmea dupa masuratorile a 2 mecanici, asa de buni erau respectivii) si cilindrul avea totusi o oarecare uzura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia vezi, pistoanele alea vechi au ceva gaurele in ele sau alte semne de uzura? Curata-le cu diluant si pune poza, cine stie ce descoperi...

Nu au nimic infundat. Am ramas uimit de asta. Tot ce am constatat, au fost segmentii moi.

Probabil ai scapat de "pierderile" de ulei (nivelul initial nu se poate numi "consum"), ramane de vazut care va fi consumul. Nu DACA ci CAT... in special la mers constant cu viteze mari, insa probabil abia la primavara. Oricum, felicitari, te-ai miscat repede si "bine", singurul regret este ca nu ai facut niscaiva masuratori pe ici pe colo... dar macar ai circumstante atenuante, zapada aia e asa de "dragalasa".

Poate totusi cureti pistoanele vechi si pui cateva poze din plan apropiat?

Mersi. Intr-adevar, multi au zis ca ne-am miscat repede. Maine daca am timp, voi face niste poze la pistoane. Practic, au fost mai putin de 2 zile de munca. Ne-a luat mult la curatat supapele si chiuloasele.

Maine voi cauta sa cumpar o lera si daca am timp, voi masura inclusiv jocul la pastile.

» Post actualizat in 08 Dec 2014 18:11

 

Intrebare: daca nu ai facut masuratori la cilindri, cum ai luat pistoanele? Cota 0? M-am mai laudat eu zicand ca am la tdm pistoane si cilindru cota 0 (culmea dupa masuratorile a 2 mecanici, asa de buni erau respectivii) si cilindrul avea totusi o oarecare uzura.

Pistoanele nu au cota. La astea doar schimbi. Cilindri au o anumita uzura, dar nesemnificativa.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ! nu se stie sa se faca o constatare inainte de demontare nu se constata dupa demontare defectul real nu se masoara nimic nu se stie ce sa se masoare! ba cred ca nu se stie cum sa se masoare si cu ce! afara de de doi useri care au mai intervenit pe aici restul asta e. si promit sa nu mai intru pe aici! mecanici cazuti de pe google!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... si promit sa nu mai intru pe aici.

Salutari, sanatate si mult noroc....

 

Tu pari sa fi intrat pe aici sa constati( sa-i masori pe aia) cati se pricep la mecanica si cati nu....,pana la urma e buna si asta cand nu te pricepi la a spune ceva concret.

» Post actualizat in 08 Dec 2014 20:21

Ne-a luat mult la curatat supapele si chiuloasele

 

 

 

Ai folosit aceleasi simeringuri pentru supape?Adica pe alea vechi?

Cred ca am scris corect acum simeringuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

pistoanele... N-aveau nimic... Iar marele mecalnic de te-a ajutat e aproape la fel de prost ca alex_en... Cum mama ma-sii sa te autonumesti mecanic si sa nu ai un comparator macar??? P.s. Nu exista mecalnic mai prost decat alex, de aia am spus ''aproape''...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai folosit aceleasi simeringuri pentru supape?Adica pe alea vechi?

Nu am demontat supapele. Doar le-am dat jos calamina.

» Post actualizat in 10 Dec 2014 17:05

 

pistoanele... N-aveau nimic... Iar marele mecalnic de te-a ajutat e aproape la fel de prost ca alex_en... Cum mama ma-sii sa te autonumesti mecanic si sa nu ai un comparator macar??? P.s. Nu exista mecalnic mai prost decat alex, de aia am spus ''aproape''...

Ai o părere proastă. Legat de restu, nu are rost să-ţi dau explicaţii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand aveam 17 ani, aveam o motoreta Honda 4t 50cmc care avea un consum foarte mare de ulei. Desfacut, constatat uzura in cilindru, totul era vechi, eu sarac, am inlocuit doar segmenti, si am mers fericit mai departe pana am vandut-o mai departe, consumul de ulei fiind scazut pana ceva foarte ok. Cert e ca nu faci distante cu o motoreta, care faci cu o motocicleta. Dar atunci am fost foarte fericit cu rezultatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca nu e corect spus tiganie, parca e prea jignitor, mai ales ca nu stim exact cum s-a lucrat acolo. Dar e o oarecare graba... mi se pare ca nu prea s-a insistat in depistarea problemei initiale. S-a considerat ca pistoanele sunt vinovate (chiar inainte de a desface motorul :) ), au fost schimbate si gata. Nu mai scoate fum, deci s-a tras concluzia ca aia a fost problema. Insa trebuia totusi o verificare mai amanuntita cat timp motorul era desfacut (oricum e iarna, nu era o urgenta), mai ales ca nu s-a putut vedea "cu ochiul liber" vreo problema la vechile pistoane. Deci dupa parerea mea, trebuiau facute verificari amanuntite, ca sa nu te trezesti peste cateva sute de km, ca face tot la fel.

 

Ce sa zic, sper ca asta sa fi fost problema, si sa te bucuri in continuare de motocicleta ;)

Editat de Jorge Lorenzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

drace nebun - poti sa zici ce vrei, dar cu informatiile pe care le-ai dat aici, colegu' are dreptate. e tziganie ce s-a facut acolo.

Stiu, dar cand vezi ca cineva trage concluzii fara a avea un minim de cunostinte, deja dai inapoi.

 

Cred ca nu e corect spus tiganie, parca e prea jignitor, mai ales ca nu stim exact cum s-a lucrat acolo. Dar e o oarecare graba... mi se pare ca nu prea s-a insistat in depistarea problemei initiale. S-a considerat ca pistoanele sunt vinovate (chiar inainte de a desface motorul :) ), au fost schimbate si gata. Nu mai scoate fum, deci s-a tras concluzia ca aia a fost problema. Insa trebuia totusi o verificare mai amanuntita cat timp motorul era desfacut (oricum e iarna, nu era o urgenta), mai ales ca nu s-a putut vedea "cu ochiul liber" vreo problema la vechile pistoane. Deci dupa parerea mea, trebuiau facute verificari amanuntite, ca sa nu te trezesti peste cateva sute de km, ca face tot la fel.

 

Ce sa zic, sper ca asta sa fi fost problema, si sa te bucuri in continuare de motocicleta

Mersi de urare.

S-a mers pe pistoane pentru ca altceva nu parea sa fie. daca s-au schimbat simeringurile si tot halea, s-a mers pe pistoane. dar nu numai asta a fost motivul, ci si intentia mea de a ii schimba pistoanele cu ceva mai bun. La fel cum am facut si cu Quick shifter si Power Commander sau ce am mai pus pe ea.

Pentru mine era urgenta pentru ca eram presat de timp. daca aveam motoreta aici sau eu eram in tara, aveam timp toata iarna s-o tin desfacuta. Din pacate, anumite lucruri ne limiteaza.

 

 

cat de mecanic, omul chiar stie cu ce se mananca o motoreta. el abia e la inceput si am dus-o la el datorita faptului ca am incredere in ceea ce face. Ceas comparator nu are pentru ca pana acum nu s-a lovit de necesitatea lui, dar urmeaza sa-si cumpere, in schimb are scule destule. Cu sau fara ceas, motoreta tot trebuia pusa la loc. Diferenta ar fi stat doar in niste numere informative.

Nu cred ca de la cilindri ar fi consumul enorm de ulei. Uzura cilindrilor s-ar fi manifestat si printr-o compresie slaba. dupa cum am mai spus, tot ce am observat au fost niste segmenti moi care consider ca nu-si mai faceau treaba. in primavara voi vedea daca e la fel sau nu. pana atunci, doar depanam amintiri.

 

ca sa mai descretim atmosfera, va voi povesti o intamplari tragi-comica: pozitia suruburilor si a piulitelor de strangere a chiuloasei e cam ciudata si iti trebuie o cheie speciala de 15mm. Neavand cheia si nedorind sa dau 250Euro pe ea (http://www.ducati-kaemna.com/catalog/tools-workshop-equipment/zylinderkopfschluessel.html) ne-am decis s-o confectionam. ne ducem si cumparat o cheie inelara de buna calitate, si un adaptor pentru dinamometrica 1/2. Ne ducem cu ele la un sudor si ii cerem sa ne taie, sa indoaie si sa sudeze cheia incat sa folosim inelara la dinamometrica. Masuram, incalzeste ala de aproape imi topeste cheia dar cand sa taie, nici nu apuc sa-l vad cand a retezat inelara de care aveam nevoie :lol: pana la urma a incarcat la sudura si am facut-o la loc. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...