yuk Postat Decembrie 7, 2014 Share Postat Decembrie 7, 2014 (editat) daca ghidurile sunt uzate, de ce nu s-ar strica rapid semeringurile noi? semeringuri si/sau ghiduri au fost "schimbati" ? » Post actualizat in 07 Dec 2014 19:05 Editat Decembrie 7, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Decembrie 7, 2014 Share Postat Decembrie 7, 2014 (editat) yo4hgx, asa este. Se pune problema de honuire doar dupa marirea alezajului in cota superioara si montaj de pistoane si segmenti noi aferenti cotei. Honuirea presupune marirea alezajului, minora este adevarat, insa de care trebuie tinut seama la alezare si care nu este indicata la schimbarea doar a segmentilor. Editat Decembrie 7, 2014 de PoliBuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Decembrie 7, 2014 Share Postat Decembrie 7, 2014 BMW.. astept sa fac prostata si sa ma lase erectiile Chiar asa mult dureaza sa aduni banii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Decembrie 8, 2014 Share Postat Decembrie 8, 2014 Falkenberg, poza ta arata ca masina de honuit a avut o problema, acele "zgarieturi" rare, mai adanci.Posibil sa ai dreptate, nu m-am gandit niciodata asa, sa fie o problema la utilaj in fabrica. Pe langa cele adance insa se vedea(u) si urme fine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 8, 2014 Share Postat Decembrie 8, 2014 Eu as fi schimbat doar semeringurile de la supape si atat. La varsta pe care o are motorul sigur sunt imbatranite / intarite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Decembrie 8, 2014 Share Postat Decembrie 8, 2014 Erau proaspat schimbate, problema a persistat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 8, 2014 Share Postat Decembrie 8, 2014 Aaa, inseamna ca nu am citit eu tot topicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 8, 2014 Autor Share Postat Decembrie 8, 2014 Pana la urma daca merge asa, las-o ca-i buna sigur nu era nici de la cilindri, segmenti sau pistoane, a avut motoreta asta o perioada mai dificila, bine ca "s-a rezolvat" pana la urma. Deocamdata merge si se pare ca la pistoane era problema. ramane sa vad cum se comporta dupa ce o scot la treaba. Acum sunt curios insa de rezultatul "experimentului" de fata, inca nu am inteles daca problema consumului urias a fost rezolvata prin inlocuirea pistoanelor de aceeasi cota... In clip aveti rezultatele. » Post actualizat in 07 Dec 2014 19:05 Eu as fi schimbat doar semeringurile de la supape si atat. La varsta pe care o are motorul sigur sunt imbatranite / intarite. Semeringurile au fost schimbate in iulie fara a vedea vreun rezultat. nu cred ca s-au dus instantaneu. BMW.. Chiar asa mult dureaza sa aduni banii? Pentru motocicleta, NU! ar dura ceva mai mult daca ar fi vorba de un septar Aveti rezultatele aici Inainte: Dupa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Decembrie 8, 2014 Share Postat Decembrie 8, 2014 Ia vezi, pistoanele alea vechi au ceva gaurele in ele sau alte semne de uzura? Curata-le cu diluant si pune poza, cine stie ce descoperi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Decembrie 8, 2014 Share Postat Decembrie 8, 2014 Deocamdata merge si se pare ca la pistoane era problema. ramane sa vad cum se comporta dupa ce o scot la treaba. In clip aveti rezultatele. Probabil ai scapat de "pierderile" de ulei (nivelul initial nu se poate numi "consum"), ramane de vazut care va fi consumul. Nu DACA ci CAT... in special la mers constant cu viteze mari, insa probabil abia la primavara. Oricum, felicitari, te-ai miscat repede si "bine", singurul regret este ca nu ai facut niscaiva masuratori pe ici pe colo... dar macar ai circumstante atenuante, zapada aia e asa de "dragalasa". Poate totusi cureti pistoanele vechi si pui cateva poze din plan apropiat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 8, 2014 Share Postat Decembrie 8, 2014 Intrebare: daca nu ai facut masuratori la cilindri, cum ai luat pistoanele? Cota 0? M-am mai laudat eu zicand ca am la tdm pistoane si cilindru cota 0 (culmea dupa masuratorile a 2 mecanici, asa de buni erau respectivii) si cilindrul avea totusi o oarecare uzura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 8, 2014 Autor Share Postat Decembrie 8, 2014 (editat) Ia vezi, pistoanele alea vechi au ceva gaurele in ele sau alte semne de uzura? Curata-le cu diluant si pune poza, cine stie ce descoperi...Nu au nimic infundat. Am ramas uimit de asta. Tot ce am constatat, au fost segmentii moi. Probabil ai scapat de "pierderile" de ulei (nivelul initial nu se poate numi "consum"), ramane de vazut care va fi consumul. Nu DACA ci CAT... in special la mers constant cu viteze mari, insa probabil abia la primavara. Oricum, felicitari, te-ai miscat repede si "bine", singurul regret este ca nu ai facut niscaiva masuratori pe ici pe colo... dar macar ai circumstante atenuante, zapada aia e asa de "dragalasa". Poate totusi cureti pistoanele vechi si pui cateva poze din plan apropiat? Mersi. Intr-adevar, multi au zis ca ne-am miscat repede. Maine daca am timp, voi face niste poze la pistoane. Practic, au fost mai putin de 2 zile de munca. Ne-a luat mult la curatat supapele si chiuloasele.Maine voi cauta sa cumpar o lera si daca am timp, voi masura inclusiv jocul la pastile. » Post actualizat in 08 Dec 2014 18:11 Intrebare: daca nu ai facut masuratori la cilindri, cum ai luat pistoanele? Cota 0? M-am mai laudat eu zicand ca am la tdm pistoane si cilindru cota 0 (culmea dupa masuratorile a 2 mecanici, asa de buni erau respectivii) si cilindrul avea totusi o oarecare uzura. Pistoanele nu au cota. La astea doar schimbi. Cilindri au o anumita uzura, dar nesemnificativa. Editat Decembrie 8, 2014 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Decembrie 8, 2014 Share Postat Decembrie 8, 2014 da ! nu se stie sa se faca o constatare inainte de demontare nu se constata dupa demontare defectul real nu se masoara nimic nu se stie ce sa se masoare! ba cred ca nu se stie cum sa se masoare si cu ce! afara de de doi useri care au mai intervenit pe aici restul asta e. si promit sa nu mai intru pe aici! mecanici cazuti de pe google! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Decembrie 8, 2014 Share Postat Decembrie 8, 2014 ... si promit sa nu mai intru pe aici. Salutari, sanatate si mult noroc.... Tu pari sa fi intrat pe aici sa constati( sa-i masori pe aia) cati se pricep la mecanica si cati nu....,pana la urma e buna si asta cand nu te pricepi la a spune ceva concret. » Post actualizat in 08 Dec 2014 20:21 Ne-a luat mult la curatat supapele si chiuloasele Ai folosit aceleasi simeringuri pentru supape?Adica pe alea vechi? Cred ca am scris corect acum simeringuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Decembrie 8, 2014 Share Postat Decembrie 8, 2014 pistoanele... N-aveau nimic... Iar marele mecalnic de te-a ajutat e aproape la fel de prost ca alex_en... Cum mama ma-sii sa te autonumesti mecanic si sa nu ai un comparator macar??? P.s. Nu exista mecalnic mai prost decat alex, de aia am spus ''aproape''... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 9, 2014 Share Postat Decembrie 9, 2014 rautaciosi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 10, 2014 Autor Share Postat Decembrie 10, 2014 Ai folosit aceleasi simeringuri pentru supape?Adica pe alea vechi?Nu am demontat supapele. Doar le-am dat jos calamina.» Post actualizat in 10 Dec 2014 17:05 pistoanele... N-aveau nimic... Iar marele mecalnic de te-a ajutat e aproape la fel de prost ca alex_en... Cum mama ma-sii sa te autonumesti mecanic si sa nu ai un comparator macar??? P.s. Nu exista mecalnic mai prost decat alex, de aia am spus ''aproape''... Ai o părere proastă. Legat de restu, nu are rost să-ţi dau explicaţii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Decembrie 10, 2014 Share Postat Decembrie 10, 2014 n-am nici o parere proasta. nici un mecanic dar NICI unul (care se respecta, cel putin) nu va face ce ti-a facut mecalnicul ala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 11, 2014 Autor Share Postat Decembrie 11, 2014 Ti-am mai zis ca gresesti si nu gandesti inainte sa-ti expui parerea. Cand am timp, o sa-ti explic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Decembrie 11, 2014 Share Postat Decembrie 11, 2014 drace nebun - poti sa zici ce vrei, dar cu informatiile pe care le-ai dat aici, colegu' are dreptate. e tziganie ce s-a facut acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Decembrie 11, 2014 Share Postat Decembrie 11, 2014 Cand aveam 17 ani, aveam o motoreta Honda 4t 50cmc care avea un consum foarte mare de ulei. Desfacut, constatat uzura in cilindru, totul era vechi, eu sarac, am inlocuit doar segmenti, si am mers fericit mai departe pana am vandut-o mai departe, consumul de ulei fiind scazut pana ceva foarte ok. Cert e ca nu faci distante cu o motoreta, care faci cu o motocicleta. Dar atunci am fost foarte fericit cu rezultatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Decembrie 11, 2014 Share Postat Decembrie 11, 2014 (editat) Cred ca nu e corect spus tiganie, parca e prea jignitor, mai ales ca nu stim exact cum s-a lucrat acolo. Dar e o oarecare graba... mi se pare ca nu prea s-a insistat in depistarea problemei initiale. S-a considerat ca pistoanele sunt vinovate (chiar inainte de a desface motorul ), au fost schimbate si gata. Nu mai scoate fum, deci s-a tras concluzia ca aia a fost problema. Insa trebuia totusi o verificare mai amanuntita cat timp motorul era desfacut (oricum e iarna, nu era o urgenta), mai ales ca nu s-a putut vedea "cu ochiul liber" vreo problema la vechile pistoane. Deci dupa parerea mea, trebuiau facute verificari amanuntite, ca sa nu te trezesti peste cateva sute de km, ca face tot la fel. Ce sa zic, sper ca asta sa fi fost problema, si sa te bucuri in continuare de motocicleta Editat Decembrie 11, 2014 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 11, 2014 Autor Share Postat Decembrie 11, 2014 drace nebun - poti sa zici ce vrei, dar cu informatiile pe care le-ai dat aici, colegu' are dreptate. e tziganie ce s-a facut acolo. Stiu, dar cand vezi ca cineva trage concluzii fara a avea un minim de cunostinte, deja dai inapoi. Cred ca nu e corect spus tiganie, parca e prea jignitor, mai ales ca nu stim exact cum s-a lucrat acolo. Dar e o oarecare graba... mi se pare ca nu prea s-a insistat in depistarea problemei initiale. S-a considerat ca pistoanele sunt vinovate (chiar inainte de a desface motorul ), au fost schimbate si gata. Nu mai scoate fum, deci s-a tras concluzia ca aia a fost problema. Insa trebuia totusi o verificare mai amanuntita cat timp motorul era desfacut (oricum e iarna, nu era o urgenta), mai ales ca nu s-a putut vedea "cu ochiul liber" vreo problema la vechile pistoane. Deci dupa parerea mea, trebuiau facute verificari amanuntite, ca sa nu te trezesti peste cateva sute de km, ca face tot la fel. Ce sa zic, sper ca asta sa fi fost problema, si sa te bucuri in continuare de motocicleta Mersi de urare. S-a mers pe pistoane pentru ca altceva nu parea sa fie. daca s-au schimbat simeringurile si tot halea, s-a mers pe pistoane. dar nu numai asta a fost motivul, ci si intentia mea de a ii schimba pistoanele cu ceva mai bun. La fel cum am facut si cu Quick shifter si Power Commander sau ce am mai pus pe ea. Pentru mine era urgenta pentru ca eram presat de timp. daca aveam motoreta aici sau eu eram in tara, aveam timp toata iarna s-o tin desfacuta. Din pacate, anumite lucruri ne limiteaza. cat de mecanic, omul chiar stie cu ce se mananca o motoreta. el abia e la inceput si am dus-o la el datorita faptului ca am incredere in ceea ce face. Ceas comparator nu are pentru ca pana acum nu s-a lovit de necesitatea lui, dar urmeaza sa-si cumpere, in schimb are scule destule. Cu sau fara ceas, motoreta tot trebuia pusa la loc. Diferenta ar fi stat doar in niste numere informative. Nu cred ca de la cilindri ar fi consumul enorm de ulei. Uzura cilindrilor s-ar fi manifestat si printr-o compresie slaba. dupa cum am mai spus, tot ce am observat au fost niste segmenti moi care consider ca nu-si mai faceau treaba. in primavara voi vedea daca e la fel sau nu. pana atunci, doar depanam amintiri. ca sa mai descretim atmosfera, va voi povesti o intamplari tragi-comica: pozitia suruburilor si a piulitelor de strangere a chiuloasei e cam ciudata si iti trebuie o cheie speciala de 15mm. Neavand cheia si nedorind sa dau 250Euro pe ea (http://www.ducati-kaemna.com/catalog/tools-workshop-equipment/zylinderkopfschluessel.html) ne-am decis s-o confectionam. ne ducem si cumparat o cheie inelara de buna calitate, si un adaptor pentru dinamometrica 1/2. Ne ducem cu ele la un sudor si ii cerem sa ne taie, sa indoaie si sa sudeze cheia incat sa folosim inelara la dinamometrica. Masuram, incalzeste ala de aproape imi topeste cheia dar cand sa taie, nici nu apuc sa-l vad cand a retezat inelara de care aveam nevoie pana la urma a incarcat la sudura si am facut-o la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 11, 2014 Share Postat Decembrie 11, 2014 Ai pus pistoane mai grele sau mai usoare? Intrebarea e cat se poate de serioasă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 12, 2014 Autor Share Postat Decembrie 12, 2014 (editat) Uşoare. De ce întrebi? Editat Decembrie 12, 2014 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.