JAGI Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 Pistal sint pistoane de curse, adica mai usoare. Mai sint cele pt "liniute" , mai grele, se preteaza la supraalimentare turbo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 12, 2014 Autor Share Postat Decembrie 12, 2014 (editat) Aha. Ale mele, parca au vreo 430gr fata de 460gr cât au stoc. Editat Decembrie 12, 2014 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 (editat) Uşoare. De ce întrebi? Daca pui pistoane mai grele, de drag racing, sa nu ai surpriza ca nu iti place cum merge motoreta Editat Decembrie 12, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 12, 2014 Autor Share Postat Decembrie 12, 2014 Daca pui pistoane mai grele, de drag racing, sa nu ai surpriza ca nu iti place cum merge motoreta Stiu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 daca roata la masina vibreaza pt 30 grame, cum de nu conteaza 30 grame la un piston la turatia aia ?! daca este mai usor nu este la fel "de rau" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 (editat) Fiind mai usor are inertie mai mica, automat se accelereaza mai repede, se poate tura si mai sus cu conditia sa pui niste arcuri la supape mai tari. Daca pistoanele-s mai grele au inertie mai mare, se tureaza mai greu. Cautati pe google Pistal. » Post actualizat in 12 Dec 2014 18:45 Pistoanele sint fiecare mai usoare, au acelasi gramaj, nu vibreaza ansamblul. Per total ai facut un tuning smecher. Editat Decembrie 12, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 12, 2014 Autor Share Postat Decembrie 12, 2014 daca roata la masina vibreaza pt 30 grame, cum de nu conteaza 30 grame la un piston la turatia aia ?! daca este mai usor nu este la fel "de rau" ? Incearca intai sa faci diferenta dintre forta centrifugala si cea de du-te/vino. Fiind mai usor are inertie mai mica, automat se accelereaza mai repede, se poate tura si mai sus cu conditia sa pui niste arcuri la supape mai tari. Daca pistoanele-s mai grele au inertie mai mare, se tureaza mai greu. Cautati pe google Pistal. » Post actualizat in 12 Dec 2014 18:45 Pistoanele sint fiecare mai usoare, au acelasi gramaj, nu vibreaza ansamblul. Per total ai facut un tuning smecher. Pentru ce sa pun arcuri mai tari la supape? Sistemul desmodromic inchide si deschide fortat, nu prin arcuri cum sunt inchise la motoarele clasice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 Incearca intai sa faci diferenta dintre forta centrifugala si cea de du-te/vino. ma gandeam ca nu ai pus si contragreutati mai usoare ori v'un vibrochen "mai usor" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 12, 2014 Autor Share Postat Decembrie 12, 2014 ma gandeam ca nu ai pus si contragreutati mai usoare ori v'un vibrochen "mai usor" Nu. Am citit p'afara ca nu e neaparat asta, ci doar daca vrei sa scoti intr-adevar toate virgulele din el. ele oricum vin din fabrica cu pistoanele mai grele, pentru a compensa anumite chestii. cu cat pistoanele is mai grele, ea e mai stabila pe turatie, dar in schimb nu va mai avea acea ageritate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 13, 2014 Share Postat Decembrie 13, 2014 Incearca intai sa faci diferenta dintre forta centrifugala si cea de du-te/vino. Pentru ce sa pun arcuri mai tari la supape? Sistemul desmodromic inchide si deschide fortat, nu prin arcuri cum sunt inchise la motoarele clasice Da, m-ai inchis, Uitasem complet de sistemul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 13, 2014 Share Postat Decembrie 13, 2014 In termeni ingineresti l-ai dezechilibrat cu 30 grame. Nu stiu ce inseamna asta la 9000 rpm, dar pot sa imi imaginez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 13, 2014 Autor Share Postat Decembrie 13, 2014 (editat) Da, m-ai inchis, Uitasem complet de sistemul asta. Nu-i nimic. Suntem oameni si mai gresim sau uitam In termeni ingineresti l-ai dezechilibrat cu 30 grame. Nu stiu ce inseamna asta la 9000 rpm, dar pot sa imi imaginez. In termeni ingineresti, nu am dezechilibrat nimic. la 9000rpm ar putea insemna un raspuns mai bun al acceleratiei. adica 0-9000rpm intr-un timp mai scurt Gandeste-te cum alergi in adidasi si cum alergi in ghete. Editat Decembrie 13, 2014 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 13, 2014 Share Postat Decembrie 13, 2014 In termeni ingineresti l-ai dezechilibrat cu 30 grame. Nu stiu ce inseamna asta la 9000 rpm, dar pot sa imi imaginez. Ce sa dezechilibreze nene, ca nu e roata. Usurand pistoanele practic micsorezi efortul necesar pentru a le muta din loc. Efectul e acelasi ca si usurarea volantei, usurezi piese din ansamblu nu dezechilibrezi nimic. Nu a umblat la ambielaj sau contragreutatile lui(daca are, nu stiu modelul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 13, 2014 Share Postat Decembrie 13, 2014 (editat) Arborele cotit ce-i?! ... culisanta? dupa mintea ta? Teoretic trebuia frezat din contragreutate. Acum nu stiu care este marja de eroare. Poate apare un surubar de meserie si explica. Editat Decembrie 13, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 13, 2014 Autor Share Postat Decembrie 13, 2014 Incetati. unii dintre voi chiar mai stiu si limba engleza incat sa citeasca si ce se mai discuta pe "afara" Intrebare de plictiseala: Daca prin absurd ma trezesc ca in primavara imi suge iar uleiul din ea, unde credeti ca ar mai putea fi buba? p.s. o sa mai revin cu poze din timpul interventiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Decembrie 13, 2014 Share Postat Decembrie 13, 2014 chiulasa. ghiduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 13, 2014 Autor Share Postat Decembrie 13, 2014 chiuloasa ce sa aiba? sau ghidurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Decembrie 13, 2014 Share Postat Decembrie 13, 2014 ghidurile sunt in chiulasa. sa fie uzate. poti sa pui 5 semeringuri noi unu' peste altu', daca-s duse ghidurile nu au cum sa etanseze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 13, 2014 Share Postat Decembrie 13, 2014 Arborele cotit ce-i?! ... culisanta? dupa mintea ta? Teoretic trebuia frezat din contragreutate. Acum nu stiu care este marja de eroare. Poate apare un surubar de meserie si explica. Logica mea zice ca nu are nici o treaba arborele cu pistoanele mai usoare, pistoanele dau miscarea, pe cand arborele vine pereche cu contragreutatile pentru a echilibra, in fine ... sa vina TNG sau cine vrei tu sa iti zica, daca nu intelegi logic vad ca ti-e greu sa crezi ce iti spun altii mai nesurubari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Decembrie 13, 2014 Share Postat Decembrie 13, 2014 Pistoanele mai usoare/grele nu au cum sa produca un dezechilibru atat timp cat ele au aceeasi greutate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Decembrie 13, 2014 Share Postat Decembrie 13, 2014 (editat) Pistoanele mai usoare/grele nu au cum sa produca un dezechilibru atat timp cat ele au aceeasi greutate! ??? De fapt vrei sa spui ca mai mari/mici trebuie sa aiba aceeasi greutate Editat Decembrie 13, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 13, 2014 Share Postat Decembrie 13, 2014 ??? De fapt vrei sa spui ca mai mari/mici trebuie sa aiba aceeasi greutate Modul de exprimare nu este bine precizat/limba romana_ adica toate cele 4 pistoane sa aiba aceeasi masa/ greutate, ca sunt mai mari sau mai mici, este o alta problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Decembrie 13, 2014 Share Postat Decembrie 13, 2014 Modul de exprimare nu este bine precizat/limba romana_ adica toate cele 4 pistoane sa aiba aceeasi masa/ greutate, ca sunt mai mari sau mai mici, este o alta problema! 998 are 2 pistoane... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 13, 2014 Share Postat Decembrie 13, 2014 998 are 2 pistoane... a fost un exemplu referitor la discutie, nu am luat in calcul cazul 998, la fel putem discuta de 3 sau 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Decembrie 13, 2014 Share Postat Decembrie 13, 2014 credeam ca te referi la cazul asta in special Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.