Sari la conținut

Consum exagerat de ulei


Crazy-devil
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 301
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Fiind mai usor are inertie mai mica, automat se accelereaza mai repede, se poate tura si mai sus cu conditia sa pui niste arcuri la supape mai tari. Daca pistoanele-s mai grele au inertie mai mare, se tureaza mai greu.

 

Cautati pe google Pistal.

» Post actualizat in 12 Dec 2014 18:45

Pistoanele sint fiecare mai usoare, au acelasi gramaj, nu vibreaza ansamblul. Per total ai facut un tuning smecher.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca roata la masina vibreaza pt 30 grame, cum de nu conteaza 30 grame la un piston la turatia aia ?! daca este mai usor nu este la fel "de rau" ?

Incearca intai sa faci diferenta dintre forta centrifugala si cea de du-te/vino. :P

 

 

Fiind mai usor are inertie mai mica, automat se accelereaza mai repede, se poate tura si mai sus cu conditia sa pui niste arcuri la supape mai tari. Daca pistoanele-s mai grele au inertie mai mare, se tureaza mai greu.

 

Cautati pe google Pistal.

» Post actualizat in 12 Dec 2014 18:45

Pistoanele sint fiecare mai usoare, au acelasi gramaj, nu vibreaza ansamblul. Per total ai facut un tuning smecher.

Pentru ce sa pun arcuri mai tari la supape? Sistemul desmodromic inchide si deschide fortat, nu prin arcuri cum sunt inchise la motoarele clasice :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca intai sa faci diferenta dintre forta centrifugala si cea de du-te/vino. :P

ma gandeam ca nu ai pus si contragreutati mai usoare ori v'un vibrochen "mai usor"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandeam ca nu ai pus si contragreutati mai usoare ori v'un vibrochen "mai usor"

Nu. Am citit p'afara ca nu e neaparat asta, ci doar daca vrei sa scoti intr-adevar toate virgulele din el. ele oricum vin din fabrica cu pistoanele mai grele, pentru a compensa anumite chestii. cu cat pistoanele is mai grele, ea e mai stabila pe turatie, dar in schimb nu va mai avea acea ageritate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca intai sa faci diferenta dintre forta centrifugala si cea de du-te/vino. :P

 

 

Pentru ce sa pun arcuri mai tari la supape? Sistemul desmodromic inchide si deschide fortat, nu prin arcuri cum sunt inchise la motoarele clasice :D

Da, m-ai inchis, Uitasem complet de sistemul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, m-ai inchis, Uitasem complet de sistemul asta.

Nu-i nimic. Suntem oameni si mai gresim sau uitam :)

 

In termeni ingineresti l-ai dezechilibrat cu 30 grame. Nu stiu ce inseamna asta la 9000 rpm, dar pot sa imi imaginez.

In termeni ingineresti, nu am dezechilibrat nimic. la 9000rpm ar putea insemna un raspuns mai bun al acceleratiei. adica 0-9000rpm intr-un timp mai scurt

Gandeste-te cum alergi in adidasi si cum alergi in ghete.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In termeni ingineresti l-ai dezechilibrat cu 30 grame. Nu stiu ce inseamna asta la 9000 rpm, dar pot sa imi imaginez.

Ce sa dezechilibreze nene, ca nu e roata. Usurand pistoanele practic micsorezi efortul necesar pentru a le muta din loc. Efectul e acelasi ca si usurarea volantei, usurezi piese din ansamblu nu dezechilibrezi nimic. Nu a umblat la ambielaj sau contragreutatile lui(daca are, nu stiu modelul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arborele cotit ce-i?! ... culisanta? dupa mintea ta? Teoretic trebuia frezat din contragreutate. Acum nu stiu care este marja de eroare. Poate apare un surubar de meserie si explica.

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incetati. unii dintre voi chiar mai stiu si limba engleza incat sa citeasca si ce se mai discuta pe "afara"

 

Intrebare de plictiseala: Daca prin absurd ma trezesc ca in primavara imi suge iar uleiul din ea, unde credeti ca ar mai putea fi buba?

p.s. o sa mai revin cu poze din timpul interventiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arborele cotit ce-i?! ... culisanta? dupa mintea ta? Teoretic trebuia frezat din contragreutate. Acum nu stiu care este marja de eroare. Poate apare un surubar de meserie si explica.

Logica mea zice ca nu are nici o treaba arborele cu pistoanele mai usoare, pistoanele dau miscarea, pe cand arborele vine pereche cu contragreutatile pentru a echilibra, in fine ... sa vina TNG sau cine vrei tu sa iti zica, daca nu intelegi logic vad ca ti-e greu sa crezi ce iti spun altii mai nesurubari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

???

De fapt vrei sa spui ca mai mari/mici trebuie sa aiba aceeasi greutate

 

Modul de exprimare nu este bine precizat/limba romana_ adica toate cele 4 pistoane sa aiba aceeasi masa/ greutate, ca sunt mai mari sau mai mici, este o alta problema!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

Modul de exprimare nu este bine precizat/limba romana_ adica toate cele 4 pistoane sa aiba aceeasi masa/ greutate, ca sunt mai mari sau mai mici, este o alta problema!

 

 

998 are 2 pistoane...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

998 are 2 pistoane...

a fost un exemplu referitor la discutie, nu am luat in calcul cazul 998, la fel putem discuta de 3 sau 2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...