Sari la conținut

Noul BMW S1000XR


Vizitator Adrian
 Share

Postări Recomandate

După superbike-urile S 1000 RR şi HP4 şi roadsterul S 1000 R, BMW Motorrad prezintă acum al patrulea membru al gamei BMW Motorrad de motociclete de mare putere cu motoare cu patru cilindri în linie şi caracter sportiv pronunţat. Continuând combinaţia unică de tehnologie inovatoare, performanţă şi siguranţă inerentă modelelor existente ale seriei, BMW Motorrad a intrat pe teritoriul „adventure sport” cu noul S 1000 XR. Acest lucru implică atât calităţi de sport-touring, performanţe excelente în pilotajul sportiv şi un nivel ridicat de confort, cât şi caracter practic în uzul cotidian. Pe scurt, noul S 1000 XR aduce propria sa combinaţie între aptitudinile de touring şi sport, injectând în acelaşi timp o doză generoasă de emoţie. Noua motocicletă îşi va face debutul în showroomurile BMW Motorrad din România în luna aprilie a anului viitor.

 

Alte detalii tehnice: http://www.bavaria-bmw-motorrad.ro/bmw-s-1000-xr/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 77
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

 

In afara de cornering lights si Skyhook, toate echipamentele sunt standard pe versiunea de baza. Celelalte doua sunt standard doar pe MTS 1200S. O Multistrada de baza e intre 16 si 17.000€.

 

 

Ai mers vreodata pe un V2 sportiv? Ducati, KTM, Aprilia (RSV Mille)?

am mers cu cateva(mai vechi si nici un ktm V), pur si simplu nu ma incanta , nu imi place cum se tureaza, cum livreaza puterea, cum suna, cred ca tot ce-i excita pe fanii v2 mie chiar nu-mi place

 

oricum mi-as lua un ducati sa merg cateva mii poate o sa le inteleg mai bine, dar ca a doua motocicleta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun pariu ca merge foarte bine. Astea in linie de le-am testat si eu (S1000RR si R) sunt de-a dreptul fulminante. Iar naked-ul trage din orice pozitie, foarte misto. Sunt sigur ca i-a dus capul sa faca inca o motoreta reusita pentru cei care nu vor sa renunte la feeling-ul sportiv dar vor comoditate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

PzKpfW : N-ai cum sa convingi omul sa-i placa V2. Indiferent cati cai are motorizarea, e o chestie de gust. Majoritatea motoarelor (naked/speed) V2 sunt genul care fie iti plac la nebunie,fie deloc. Nu prea o sa vezi pareri gen ""da, e ok"". "Da, e ok" vezi la 4L de obicei...

 

Nu stiu daca bec s-a dat cu Tuono V4R sau RSV4 (care desi nu e V2, are totusi caracter de V,fiind V4). Is curios ce parere are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce poala mea e asta ?multistrada cu sigla bmw?cite gunoaie mai scot si astia sa faca reclama sau asta e noua moda.mie unul imi displace .e adevarat in anii trecuti bmw a scos si unele modele urite rau cun ar fi cl-ul sau mai putin uritul st dar cind au inceput sa faca mobre ca asa e moda m-am scirbit.odata ce mergi cu vechile modele si te urci pe ultimile vezirealitatea

Editat de andrei gras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca bec s-a dat cu Tuono V4R sau RSV4 (care desi nu e V2, are totusi caracter de V,fiind V4). Is curios ce parere are.

nope, n-am avut ocazia, sunt extrem de rare, pe strada n-am vazut nici una pana acum

am mers un pic cu una ca a ta dar n-au nici o legatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Da, a mea e din alt film, fata de RSV4/Tuono V4 :)

 

Oricum,pana la urma stau si ma gandesc daca (desi au atata electronica) se justifica atatia cai putere la roata pt o mobra de genul asta.. Adica clar,stim ca nu e un adventure,dar chiar si asa, pt un naked care de fapt e touring cu pozitie comoda in sa,protectie la vant & sh|t....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Destul de misto jucaria, dar nu as da gs-ul pt ea :)

Cum ziceau si altii insa, probabil e foarte faina pt cineva care vrea sa treaca de la clasa SS la ceva mai comod, fara a sacrifica din calutii putere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Pretul in Germania (si ar trebui sa fie similar si in Ro) pt. S1000XR este de 15.200€.

 

p.s. chiar nu vrea niciun moderator sa uneasca acest topic cu topicul dedicat S1000 R sai sa-l numeasca "BMW seria S1000 R / XR", pentru a simplifica lucrurile?

Nu se vor uni topicurile, ca si stil de motocicleta sunt complet diferite/utilizari diferite.

Fiecare cu topicul ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se vor uni topicurile, ca si stil de motocicleta sunt complet diferite/utilizari diferite.

Fiecare cu topicul ei.

 

Inteleg ca ai dat deja un verdict... deci mi-ai inchis gura.

 

Ar trebui insa sa tii cont de doua aspecte:

- n-as zice in niciun caz ca sunt complet diferite si cu atat mai mult ca ar avea utilizari diferite! Sunt amandoua motociclete de strada, la fel de performante, au aceeasi baza tehnica, sunt din aceeasi generatie, aproape ca difera doar suspensia/inaltimea.

- am propus aceasta unire a topicurilor, cum am spus, pentru a simplifica lucrurile. Sunt deja prea multe topicuri de BMW. In mod similar eu am creat topicul BMW R 1200 R/RT/ST/S tocmai pt. ca sunt motociclete pe aceeasi baza tehnica, din aceeasi generatie, nu sunt prea multe din fiecare incat sa merite sa faci topic pt. fiecare model, se pot discuta probleme similare sau valabile pentru toate versiunile. Similar si cu seria F800 S/ST/GT/R sau K1600.

 

Asa, dupa logica ta, topicul posesorilor de BMW ar trebui desfiintat pt. ca acolo este o amestecatura totala de modele si generatii. Tocmai de aceea eu am deschis topicurile separate pt. 800 si 1200, pt ca se amestecau discutiile intre modele foarte tare.

Ca sa nu mai zic ca cineva a fost tare istet si a mai deschis un topic suplimentar pt R1100RT desi cred ca cel putin jumatate din posturile de pe Grupul posesorilor de BMW s-a vorbit despre RT in special. Si niciun moderator nu a reactionat...

 

Mai trebuie luat in calcul un aspect: forumul asta exista deja de foarte multi ani, timp in care lucrurile s-au mai schimbat si au evoluat. Asa cum am vazut si pe alte forumuri, cred ca n-ar fi rau sa se faca o reorganizare a structurii, bazata nu pe categoria motocicletei (sport/enduro/strada etc) ci pe marci si apoi pe generatii sau modele. Stiu ca nu este usor dar cred ca lucrurile ar fi ceva mai clare si ordonate, poate n-ar mai deschide fiecare topic cum il taie capul, lumea ar sti direct unde sa caute, n-ar mai fi suprapuneri de informatii. De exemplu, multa lume nu are habar ca exista topicurile de R1200 sau F800 si daca vine un posesor nou poate nu sta sa caute in n pagini sa vada daca exista cumva sau nu un topic mai vechi si pe care a existat mai putina activitate.

 

Voi faceti cum vreti, nu d-aia nu dorm eu noaptea... dar cred ca ar trebui ca moderatorii si/sau admin sa aiba putin mai multa initiativa si, pe cat posibil, bazata pe logica si necesitatile forumului. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumim pentru sugestie.

Dar nu. Motocicletele sunt total diferite ca stil. ;) semi-carenata/naked, sport/touring, accesorii, tipologii de clienti total diferite.

 

le: dupa judecata de mai sus ar trebui sa unim topicurile S 1000 RR, HP4 si S 1000 R... doar pt ca mecanic se aseamana si fac parte din clasa de motociclete de mare putere cu motoare cu patru cilindri în linie şi caracter sportiv pronunţat.

Sau sa unesc S1000RR cu S1000R pt ca sunt acelasi motor cu mici diferente....desi ca stil sunt total diferite...

 

...cum spuneam...enjoy your topic.

Editat de Ravenitza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar nu. Motocicletele sunt total diferite ca stil. ;) semi-carenata/naked, sport/touring, accesorii, tipologii de clienti total diferite.

 

pai pe logica asta si in ideea de pastrat ordinea de ce nu split alea de sv-uri, bandit, fz, xj si mai departe... ca sa nu mai zic ca e ca tocmai alea care n-au legatura s-au amestecat (vezi xt care e de pt vreo 20 de ani de xt-uri care n-au legatura doar ca le-a amestecat un moderator cu zel)... in fine, logica si ordinea femeilor pot fi de neineteles :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

le: dupa judecata de mai sus ar trebui sa unim topicurile S 1000 RR, HP4 si S 1000 R... doar pt ca mecanic se aseamana si fac parte din clasa de motociclete de mare putere cu motoare cu patru cilindri în linie şi caracter sportiv pronunţat.

Sau sa unesc S1000RR cu S1000R pt ca sunt acelasi motor cu mici diferente....desi ca stil sunt total diferite...

 

Se pare a nu ai inteles "judecata de mai sus"... forumul, asa cum este acum, este impartit pe niste sectiuni clare. Iar SS-urile au sectiunea lor, unde S1000RR este foarte bine plasat. Nu am cercetat daca exista si topic separat de HP4 dar ar fi absurd, avand in vedere ca este doar o varianta a RR-ului. Ca doar nu facem topicuri separate pentru GS si GS Adventure, de exemplu...

 

Insa S1000R si XR sunt motociclete "de strada" si au fost, slava Domnului, plasate corect la "motociclete de strada". Deci ce ai inteles tu este gresit. Ca doar n-o sa am pretentia ca RT si GS sa fie in acelasi topic pt. ca au aceeasi tehnica :moron: Riscam sa aratam ca suntem mai putin cunoscatori decat incercam sa parem. ;)

 

Eu mi-am exprimat punctul de vedere cu argumente, nu inseamna ca neaparat trebuie sa am eu dreptate. Acum, ca moderatorii vor sa tina cont, este total alta problema, fiecare face cat vrea/poate.

Insa eu nu as prelungi discutia ca pare inutil. Si mai ales exista riscul, asa cum am tot vazut pe forumul asta cand incerci sa sustii o idee in contradictoriu pe baza argumentelor, fie sa se ajunga iar la obsedanta idee ca "intram intr-o polemica", fie se poate ajunge la ideea ca cineva are ceva personal cu altcineva... si nu e cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca doar n-o sa am pretentia ca RT si GS sa fie in acelasi topic pt. ca au aceeasi tehnica :moron: R

carevasazica GS-u nu-i de strada? funny

 

ontopic... pana acum nu cred ca avem nici un singur posesor de R si cu siguranta nici unul de XR, chiar nu stiu dece va agitati, platiti voi spatiul pe server.. sunt zeci de topicuri pinned cu diferite coropisnite de motociclete care nu mai functioneaza de un deceniu

 

relax vine primavara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S1000xr este o motoreta din seria "me too" (vis-a-vis de Multistrada), nu cred ca vor fi multi posesori de boxer+cardan+telelever care sa treaca la 4L cu lant si furca USD, vor fi probabil doar posesori de SS ce vor dorii mai mult confort...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carevasazica GS-u nu-i de strada? funny

 

ontopic... pana acum nu cred ca avem nici un singur posesor de R si cu siguranta nici unul de XR, chiar nu stiu dece va agitati, platiti voi spatiul pe server.. sunt zeci de topicuri pinned cu diferite coropisnite de motociclete care nu mai functioneaza de un deceniu

 

relax vine primavara

:goodposting:

 

In alta ordine de idei, unii aveti prea mult timp liber si incercati sa faceti pe moderatorii desi 2 topicuri nu va incurca cu nimic. Nu am timp sa argumentez si consider si pierdere de vreme...se gasesc alte lucruri mai importante de facut pe aici cand avem cateva clipe libere.

Enjoy the fucking topic!

Multumesc.

 

Cat priveste postul cu logica unei femei...no comment, pe unii doar atat va duce capul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...

1000 XR vs Multistrada. Castiga destul de lejer Bmw-ul.

http://www.motorcyclistonline.com/bmw-s1000xr-vs-ducati-multistrada-1200-tested-to-limit-on-two-wheels

 

Am facut o plimbare cu XR-ul pt ca cochetez cu o posibila idee de a lua unul undeva in viitor. Daca aveti vitezana, o folositi si la altceva decat circuit si/sau mers de ici colo prin oras si aveti si cascavalul necesar pt XR, atunci aruncati vitezana. Este tot ce trebuie pt un sport touring jucarica asta (exceptand lantul, ca'l urasc). Sau macar nu faceti greseala de a testa XR-ul, pt ca o sa va urati vitezana apoi :D

post-40715-0-24048800-1441389057_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...