Sari la conținut

Accident moto Bucuresti 13.11


foxxbiker
 Share

Postări Recomandate

Mi-a placut foarte tare chestia cu "tastatura model Repsol". Nu toti suntem facuti sa fim "piloti" dar toti putem fi conducatori auto. In materie de "doua roti" treaba este un pic mai complicata pentru ca este pielea/oasele noastre la mijloc. Trebuie sa realizezi singur daca poti sa continui, nu trebuie sa-ti spuna cineva "lasa-te". Asta in ultima instanta. Altfel, fiecare merge cat stie si cat poate, ca este vorba de auto sau moto. Sunt doua chestii importante de stiut, limita ta si a agregatului de sub tine. Nu le ai delimitate ... intervine norocul. Discernamantul fiecaruia este foarte important. Nu toti suntem facuti sa facem performanta dar toti putem merge pe sosele. Unii pot conduce de 20 de ani ... tot prost si daca a avut noroc si n-a avut nici un incident major, "mama ce tare sunt". Este foarte delicata problema, cu foarte mule variabile.

Asfalt curat si fara incidente !

 

Mersi pentru urare, ai scris frumos!

 

Parerea generala e ca accidentul se putea evita cu usurinta. Chiar si cel implicat a recunoscut.

Pe tema asta nu mai e prea mult de comentat.

 

E de apreciat faptul ca a incarcat filmuletul pe net ca sa avem noi ce comenta acum. Din greseli se invata. Eu sunt foarte fericit cand pot sa invat din greselile altora si nu pe propria mea piele.

 

Cand m-am apucat de motociclit am citit o gramada de topicuri de pe forumul de accidente. Am mai filtrat bullshit-urile si inerentele injuraturi intre useri, dar per ansamblu mi-a folosit foarte mult ca am putut sa prind ceva experienta teoretica. Multe situatii le-am discutat cu instructorul moto (Mihai Stefan). Ii sunt foarte recunoscator pentru toate sfaturile bune pe care mi le-a dat.

Morala - cei care inca sunt in scoala sa lase rusinea la o parte si sa-si bombardeze instructorii cu intrebari legate de mersul in trafic. Cei care nu mai sunt la scoala, dar inca nu se simt stapani pe situatie ar fi bine sa se intoarca, sa-l caute pe instructor si sa-l roage sa-i invete mai mult decat sa faca opturi si jaloane.

 

 

 

Principiul meu numarul 1 este urmatorul - cand mi-am pus casca moto pe cap nu ma mai gandesc la absolut nimic decat la motocicleta si la mersul pe motocicleta. Nu ma concentrez la nimic altceva decat la trafic.

Tocmai pentru ca o singura clipa de neatentie poate fi fatala. Principiul asta are si un efect secundar benefic - pe mine mersul cu motocicleta ma relaxeaza foarte mult, tocmai ca ma face sa uit de toate problemele cotidiene.

 

Le-as recomanda incepatorilor sa uite ca motocicleta are frana de picior. Principala frana la orice motocicleta este frana de mana. Trebuie intai sa inveti sa stapanesti frana de mana - strangere progresiva a levierului si gasirea punctului de maxima presiune inainte ca roata sa se blocheze (nah, eu n-am ABS la motocicleta mea, dar am invatat sa o simt si fara)

 

Eu m-am obisnuit sa tin 2 degete in permanenta pe levierul de frana. Chestia asta ajuta foarte mult - micsoreaza timpul de reactie cu aproape jumatate de secunda.

 

Frana de picior e buna pentru a incetini, pentru ajustarea vitezei pe viraje, dar nu e buna pentru franarea de urgenta. Trebuie sa aveti in reflex ca prima data sa apasati frana fata daca e vorba de urgenta si daca va pricepeti sa folositi si frana spate cu atat mai bine, iar daca nu concentrati-va doar pe frana de mana si uitati complet de frana de picior. Garantez ca frana fata singura aplicata corect este mult mai eficienta decat ambele frane la un loc aplicate prost.

 

Cea mai eficienta frana pe care o are motocicleta e aia din capul pilotului. Cel mai bine e sa nu ajungeti in situatia de a frana de urgenta. In 99,99% din cazuri se pot anticipa si evita pericolele cu conditia sa invatati cum sa anticipati traficul si sa fiti atenti numai si numai la trafic.

In cazul de fata accidentul se putea evita extrem de usor prin ocolirea idiotului prin partea dreapta. Nici nu era nevoie de frana.

 

In sezonul rece eficienta franelor scade foarte mult. Odata din cauza ca aderenta dintre cauciuc si asfaltul rece este mult mai mica si a doua oara pentru ca si uleiul din amortizoare devine mai vascos si se schimba dinamica franarii.

Mie mi se pare si asa o vitejie sa mergi iarna pe motocicleta asa ca nu e nevoie de nicio alta vitejie in plus. Ar trebui circulat cu o viteza cu cel putin 30% mai mica decat viteza cu care sunteti obisnuiti vara.- de exemplu daca vara mergeti cu 60km/h, iarna lasati-o la 40-45km/h.

 

Mersi, sfaturi pertinente! La partea cu utilitatea franei de spate e cel putin discutabil, tot pe forum a fost o discutie cu un studiu care arata ca cel mai eficient franezi cu ambele. De obicei, daca imi permite timpul, trag ambele frane si cobor intr-o treapta inferioara.

 

Este intr-adevar foarte util sa stai in permanenta cel putin cu 1-2 degete pe frana/ambreiaj. Mi-a trebuit jumate de sezon sa imi obisnuiesc muschii obositi de la degete sa pot trage de manete rapid.

» Post actualizat in 16 Nov 2014 06:53

:crack: :10: :hug:

 

Cand a vazut cat hate s-a adunat pe thread repede a intors-o ca "Stai asa ca nu e al meu video-ul, eu sunt prea bun pentru a cadea in capcane de genul". Era frumos daca totusi mentiona sursa trafictube.ro si nu era nevoie sa explic de 2 ori ce s-a intamplat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 132
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ai noroc o data, de 2 ori, de 101 ori, la un moment dat ai si ghinion, unii au ghinion din prima. Pe strada nu ai cum sa inveti sa eviti, sa frinezi, decit dupa ce ti-o iei (si scapi cit de cit intreg). Degeaba iti spun toti sa exersezi situatiile de urgenta, intra pe o ureche si iese pe alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La partea cu utilitatea franei de spate e cel putin discutabil, tot pe forum a fost o discutie cu un studiu care arata ca cel mai eficient franezi cu ambele. De obicei, daca imi permite timpul, trag ambele frane si cobor intr-o treapta inferioara.

 

Se poate discuta, bineinteles, dar inainte de asta ar fi bine sa fii mai atent si pe strada si la ce spun cei cu care vrei sa discuti.

 

Eu am spus asa:

Cu atat mai bine pentru eficienta franarii daca se foloseste si frana spate, dar asta cu conditia sa stii sa le folosesti pe amandoua in mod corect.

Daca nu te descurci, cum e cazul cu majoritatea motociclistilor, mai bine te concentrezi numai pe frana fata si incerci sa o controlezi in mod corect pentru ca aia conteaza cel mai mult.

Decat sa franezi prost si cu fata si cu spatele e mult mai eficient sa franezi bine doar cu fata.

 

Ca sa ma dau pe mine de exemplu:

In liceu jucam destul de des ping-pong si ajunsesem sa joc binisor (nah, la nivel de joc de societate nu de sport profesionist). Eu ramasesem in cap cu idee ca stiu ping-pong.... dupa vre-o 10 ani in care n-am mai pus paleta in mana am avut surpriza sa constat ca abia mai reuseam sa nimeresc mingea. Bineinteles, dupa un pic de antrenament mi-am mai revenit, dar oricum nu la fel ca in perioada in care jucam zi de zi,

 

Morala - memoria motrica trebuie antrenata, altfel traim cu impresia ca suntem mult mai capabili decat suntem in realitate.

 

Exact despre acest lucru a atras atentia si Jagi.

 

La modul sincer, cati dintre motociclistii care au senzatia ca stiu cum sa franeze stiu de fapt cum sa franeze? Ca ti-a iesit o data sau de zece ori nu inseamna nimic. Reflexul asta ar trebui antrenat periodic. Si aproape nimeni nu o face atat de des pe cat ar trebui. Daca mergi cu motocicleta in fiecare zi si franezi ori de cate ori vezi rosu la semafor asta nu se pune ca exercitiu pentru franarea de urgenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate discuta, bineinteles, dar inainte de asta ar fi bine sa fii mai atent si pe strada si la ce spun cei cu care vrei sa discuti.

 

 

Corect, scuze cumva mi-a scapat partea "daca va pricepeti sa folositi si frana spate cu atat mai bine".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe forum a fost o discutie cu un studiu care arata ca cel mai eficient franezi cu ambele. De obicei, daca imi permite timpul, trag ambele frane si cobor intr-o treapta inferioara.

 

 

Cand a vazut cat hate s-a adunat pe thread repede a intors-o ca "Stai asa ca nu e al meu video-ul, eu sunt prea bun pentru a cadea in capcane de genul". Era frumos daca totusi mentiona sursa trafictube.ro si nu era nevoie sa explic de 2 ori ce s-a intamplat.

"Studiile" de pe forum sunt egale cu zero. Aici orice om, cu sau fara experienta isi poate da cu parerea. Tu trebuie sa inveti din alte surse, cum ar fi o scoala de pilotaj. Daca doresti detalii iti stau la dispozitie pe PM.

Dupa modul in care vorbesti de frane, retrogradari si mai ales "daca iti permite timpul", deduc ca nu prea ai experienta. Dar nu trebuie sa ascunzi acest lucru si nici sa te rusinezi, pentru ca e absolut normal, cu timpul ai sa inveti tot ce este de invatat.

Nu e neaparat vorba de hate si hateri dar unii oameni chiar isi rup din timpul lor pentru a-ti explica unde si cum ai gresit. Nu-i judeca gresit, unii chiar vor sa ajute.

Ma bucur ca nu ai patit nimic :peace:

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Studiile" de pe forum sunt egale cu zero. Aici orice om, cu sau fara experienta isi poate da cu parerea. Tu trebuie sa inveti din alte surse, cum ar fi o scoala de pilotaj. Daca doresti detalii iti stau la dispozitie pe PM.

Dupa modul in care vorbesti de frane, retrogradari si mai ales "daca iti permite timpul", deduc ca nu prea ai experienta. Dar nu trebuie sa ascunzi acest lucru si nici sa te rusinezi, pentru ca e absolut normal, cu timpul ai sa inveti tot ce este de invatat.

Nu e neaparat vorba de hate si hateri dar unii oameni chiar isi rup din timpul lor pentru a-ti explica unde si cum ai gresit. Nu-i judeca gresit, unii chiar vor sa ajute.

Ma bucur ca nu ai patit nimic :peace:

 

In mod clar am citit threaduri diferite si nu stiu despre cine vorbesti cand spui "unii oameni chiar isi rup din timpul lor pentru a-ti explica unde si cum ai gresit" . Apreciez mana de ajutor dar esti pe langa subiect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu am avut bani de tastatura originala si am replica din china...ma mai primiti la discutie ? :unsure:

 

Nu stiu de ce sunteti voi de parere ca frana spate nu se foloseste...chiar nu va dati seama ce penibil e sa ii spui unui incepator sa nu-si foloseasca frana spate? Nu ati vazut niciodata cum se vede un incepator intre masinile oprite de la semafor, care croseteaza si mentine viteza doar cu frana fata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am revazut filmarea de vreo x ori si raman la parerea ca este vorba de lipsa de experienta . 5 cm in dreapta si trecea pe langa fara nici o grija . Miscare pe care o face camera inainte de impact , ma face sa cred ca a blocat frana spate .


» Post actualizat in 17 Nov 2014 09:23

Despre tastaturi : eu merg cu un Microsoft de vreo doi ani . Revizii la zi , nu a fost cazuta , nu a fost trantita , etc . Am la km cu ea pe forum . . . . :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Daca nu am avut bani de tastatura originala si am replica din china...ma mai primiti la discutie ?

 

Nu stiu de ce sunteti voi de parere ca frana spate nu se foloseste...chiar nu va dati seama ce penibil e sa ii spui unui incepator sa nu-si foloseasca frana spate? Nu ati vazut niciodata cum se vede un incepator intre masinile oprite de la semafor, care croseteaza si mentine viteza doar cu frana fata?

 

Frana spate mai iarta, frana fata nu iarta niciodata :))) Cei patiti stiu ce vorbesc :)

 

PS: La V2-uri, frana spate e substituita lejer cu frana de motor :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu am avut bani de tastatura originala si am replica din china...ma mai primiti la discutie ? :unsure:

 

Nu stiu de ce sunteti voi de parere ca frana spate nu se foloseste...chiar nu va dati seama ce penibil e sa ii spui unui incepator sa nu-si foloseasca frana spate? Nu ati vazut niciodata cum se vede un incepator intre masinile oprite de la semafor, care croseteaza si mentine viteza doar cu frana fata?

 

Era vorba de franare de urgenta nu de oprire la semafor.

La franarea de urgenta, la majoritatea tipurilor de motocicleta, roata spate e in aer asa ca frana spate tot degeaba e. Nu face decat sa blocheze roata si sa il sperie si mai tare pe rider.

Cei care n-au suficienta experienta nu pot controla in acelasi timp ambele frane pentru ca n-au reflexele formate asa ca eu continui sa recomand sa se concentreze pe frana fata. Sa lase si schimbatul de viteze si tot numai sa puna frana fata cum trebuie.

Da, cel mai bine ar fi sa faca toata lumea exercitii de franare, sa vada / sa simta cand incepe sa se destinda suspensia fata si pot aplica si frana spate, sa debreieze pe masura ce viteza scade.... deja asta e teorie de tastatura. Poate doar cei care se dau regulat pe circuit au exercitiul asta, dar majoritatea motociclistilor sigur nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eterna problema : de plecat si de tras de gaz este usor . . . in schimb oprirea ramane o problema . Clar , de oprit te vei opri , dar cum ? Eu unul , am reusit sa opresc odata intr-un microbuz si odata intr-un taxi . Concluzia ? Culoarea galbena doare mai tare decat culoarea alba :) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Mi se pare mie ca fiecare judecam faza prin prizma matorului pe care il avem . Am incercat citeva motoare de genul ala si frinele mi sau parut catastrofale comparat cu moto sport(sa nu mai vorbim de suspensii).Da cu motorul meu si eu sunt sigur ca as fi evitat faza fara probleme pentru ca mi sa intimplat de multe ori.Cu un gsr600 nu mai sunt asa de sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare mie ca fiecare judecam faza prin prizma matorului pe care il avem . Am incercat citeva motoare de genul ala si frinele mi sau parut catastrofale comparat cu moto sport(sa nu mai vorbim de suspensii).Da cu motorul meu si eu sunt sigur ca as fi evitat faza fara probleme pentru ca mi sa intimplat de multe ori.Cu un gsr600 nu mai sunt asa de sigur.

Nu avea nevoie decat de frana de motor . Distanta a fost destul de mare , totusi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu totii gresim si toti suntem incepatori.

 

Dar parca prea ai luat la tinta masina asta. Aveai 2 benzi pe dreapta libere sa il ocolesti prin spate. Asta daca te incapatanai sa nu atingi frana inca de cand l-ai vazut traversand drumul (cum spuneam, doar din filmulet estimez cel putin 100m).

 

Si pe asfaltul rece de noiembrie tu vroiai sa pui frana de urgenta de la 50-70 km/h in 10-15 m ? Si dup-aia eventual sa spui ai avut gumele X si sunt extrem de proaste, ba chiar producatorul e varza rau cu toata gama lui.

 

Bine ca ai tras si am tras totusi niste concluzii educative. Bafta! :cheers:

 

de ce unii nu pricep ca omul s-a uitat in spate si deja schimba pe ultima banda, el crezand(da, aici a gresit omul) ca masina ramane pe banda de pe care pleca el?

(intre timp distanta dintre el si masina s-a micsorat, evident, cand a intors capul = prea din scurt.. )

 

eu unul am patit chestia asta sa ma uit in spate sa ma asigur si cand ma uitam iar in fata masina era pe frane, sau similar. Si cu moto si cu masina. Si nu dura mult sa intorc capul, dar dura suficient cat sa am o surpriza.

 

DA, un reflex F bun (nu stiu cati de pe forum puteau sa evite dupa ce intorceau si capul) salva situatia, clar o alta optiune mult mai fezabila pentru motoristii cu experienta chiar si putina era si condusul preventiv.

 

Si mie imi place sa cred ca EU nu faceam asa, dar naiba stie, ca am facut si eu prostii din cand in cand si am avut NOROC, ca uneori tine si de NOROC, numai ca zeii motociclismului de pe aici nu cred in existenta acestui NOROC.

 

Cu alte cuvinte, nu va mai cacati pe voi si nu mai aberati cu point fixation... nu cred ca e cazul, daca nu se uita in spate si TOT INTRA IN EL, urmarindu-l ca o racheta ghidata pe parcursul a 2 benzi atunci DA, aia era point fixation nu asta.

 

Cum s-a ajuns la discutii de frana de motor si altele pe bune ca nu pricep.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce unii nu pricep ca omul s-a uitat in spate si deja schimba pe ultima banda, el crezand(da, aici a gresit omul) ca masina ramane pe banda de pe care pleca el?

(intre timp distanta dintre el si masina s-a micsorat, evident, cand a intors capul = prea din scurt.. )

 

eu unul am patit chestia asta sa ma uit in spate sa ma asigur si cand ma uitam iar in fata masina era pe frane, sau similar. Si cu moto si cu masina. Si nu dura mult sa intorc capul, dar dura suficient cat sa am o surpriza.

 

DA, un reflex F bun (nu stiu cati de pe forum puteau sa evite dupa ce intorceau si capul) salva situatia, clar o alta optiune mult mai fezabila pentru motoristii cu experienta chiar si putina era si condusul preventiv.

 

Si mie imi place sa cred ca EU nu faceam asa, dar naiba stie, ca am facut si eu prostii din cand in cand si am avut NOROC, ca uneori tine si de NOROC, numai ca zeii motociclismului de pe aici nu cred in existenta acestui NOROC.

 

Cu alte cuvinte, nu va mai cacati pe voi si nu mai aberati cu point fixation... nu cred ca e cazul, daca nu se uita in spate si TOT INTRA IN EL, urmarindu-l ca o racheta ghidata pe parcursul a 2 benzi atunci DA, aia era point fixation nu asta.

 

Cum s-a ajuns la discutii de frana de motor si altele pe bune ca nu pricep.

Oglinzile ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

goe 75, on 18 Nov 2014 - 10:47, said:

Da cu motorul meu si eu sunt sigur ca as fi evitat faza fara probleme pentru ca mi sa intimplat de multe ori.Cu un gsr600 nu mai sunt asa de sigur.

Adica cum vine treaba aceasta? doar daca ai 1000cm poti evita un obstacol in miscare??? eu am avut GSR 600, si nu mi-a trecut prin cap sa zic asa ceva vreodata, si nici in sufragerie nu am tinut motocicleta.....

Editat de iulian-isaia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce unii nu pricep ca omul s-a uitat in spate si deja schimba pe ultima banda, el crezand(da, aici a gresit omul) ca masina ramane pe banda de pe care pleca el?

(intre timp distanta dintre el si masina s-a micsorat, evident, cand a intors capul = prea din scurt.. )

 

eu unul am patit chestia asta sa ma uit in spate sa ma asigur si cand ma uitam iar in fata masina era pe frane, sau similar. Si cu moto si cu masina. Si nu dura mult sa intorc capul, dar dura suficient cat sa am o surpriza.

 

DA, un reflex F bun (nu stiu cati de pe forum puteau sa evite dupa ce intorceau si capul) salva situatia, clar o alta optiune mult mai fezabila pentru motoristii cu experienta chiar si putina era si condusul preventiv.

 

Si mie imi place sa cred ca EU nu faceam asa, dar naiba stie, ca am facut si eu prostii din cand in cand si am avut NOROC, ca uneori tine si de NOROC, numai ca zeii motociclismului de pe aici nu cred in existenta acestui NOROC.

 

Cu alte cuvinte, nu va mai cacati pe voi si nu mai aberati cu point fixation... nu cred ca e cazul, daca nu se uita in spate si TOT INTRA IN EL, urmarindu-l ca o racheta ghidata pe parcursul a 2 benzi atunci DA, aia era point fixation nu asta.

 

Cum s-a ajuns la discutii de frana de motor si altele pe bune ca nu pricep.

 

Asta ma frapeaza in continuare cum majoritatea au impresia ca "manevra de evitare" a inceput cu 140m inainte, cand am observat masina. Asta desi am explicat exact care a fost toata faza si cum m-am pacalit singur ca masina isi continua deplasarea spre Unirii (interpretare valida pentru ca intr-adevar a facut asta dar numai pentru ca mai trebuia sa mai mearga putin in fata pentru a intoarce). Practic "evitarea" incepe cu 23m si 1.5 secunde inainte de poc.

 

Acum ca poate s-a terminat caterinca proasta si ego-urile au fost umflate la maxim putem sumariza cateva concluzii cu adevarat utile pentru incepatori si nu numai:

- point fixation e un instinct pe care trebuie sa il controlezi

- spre deosebire de pietoni unde pare a fi loterie, nu eviti o masina pe sensul ei de deplasare ci doar prin spate (in cazul de fata)

- cand vezi soferi care conduc haotic ii lasi sa se desfasoare. Era mult mai ok daca pur si simplu incetineam si il lasam sa vad ce face.

- trebuie sa mai exersez franarile si evitarile de urgenta. Sincer niciodata nu m-am simtit foarte sigur pe franarea de urgenta desi asta nu e nici pe departe prima situatie de genul.

- daca tot faci dubla asigurare la schimbarea benzii macar fa-o repede mereu

- sper ca anul viitor sa continue cursurile de pe Amckart, cu siguranta o sa fie o experienta utila

- daca tot dormi pe motor mai bine fa-o acasa?

 

Acum ca sa fie totul "democratic" am sa punctez si celelalte opinii cu care multi par sa rezoneze:

- esti praf lasa-te

- mai nou sunt si obraznic

- sa ma prezint la cel mai apropiat crematoriu, macar sa fiu util si sa fertilizez plante

 

Am ratat ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- sa ma prezint la cel mai apropiat crematoriu, macar sa fiu util si sa fertilizez plante

 

Am ratat ceva?

 

da, cenusa nu fertilizeaza!

 

scuze, nu m-am putut abtine! :)) concluziile sunt bune si sunt sigur ca vei avea un sezon 2015 fara incidente daca esti putin mai atent!

Editat de jinxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ikinz

 

N-o lua personal. Asa e pe forumul asta. Discutiile serioase sunt amestecate cu caterinca.

Ce sa faci, sunt multi carora le place sa se dea mari. Daca ai picat tu la interval nu au ratat ocazia. Dar sunt sigur ca oricare din toti ce au scris aici, daca ar fi trecut pe langa tine cand erai cazut pe jos ar fi oprit si te-ar fi ajutat.

 

Poate te vor cali un pic si misto-urile. Pe motocicleta nu iti permiti sa fi emotiv. Uneori esti pus in situatia sa iei decizii rapide si ferme. La tine asta a fost pana la urma ce-a mai mare problema. Trebuia sa te uiti scurt in oglinzi daca ai simtit nevoia sa te asiguri (si bine ai facut ca ai simtit nevoia) nu sa intorci capul si sa te uite Dumnezeu cu privirea in spate si nu in fata. Trebuia sa ii citesti intentiile idiotului cu masina si sa iei o decizie - incetinesti, franezi, il ocolesti, il atentionezi / claxonezi, incetinesti si claxonezi, te opresti langa el si ii dai un sut in oglinda retrovizoare etc. Tu parca n-ai vrut sa iei nicio decizie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...