Jump to content

Trackdays - Discutii generale


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 293
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

 

Stiti pe cineva care are de inchiriat remorca cu 3 posturi?

Trebuie sa car 3 sportive pentru circuit.

 

Merci

Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...
Acum 2 ore, goe 75 a spus:

 

Eu îți mulțumesc pentru postare, cred că e singurul om la care am reușit să am rabdarea în al asculta și să se facă atât de ușor de înțeles, in condițiile în care nu arată exemple, ci doar vorbește în fața camerei.

Link to post
Share on other sites

Si eu ma bucur ca am avut rabdare sa trec peste debutul  destul de slabutz . Cand a inceput sa vorbeasca atat de clar si simplu despre faptul ca la nivel de amatori/distractie exista o perioada de timp intre franare si accelerare si este OK, mi-a trezit interesul . Faptul ca la final da si nume de oameni care fac tutoriale si ii plac , fara sa mentioneze o scoala anume foarte populara , mi-a oferit si un zambet.

 

Urmatorul este un filmulet doar pentru cei cu nevoi destul de speciale sa creada ca in tari  cu apa calda nu se intra pe circuit decat calare

 

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites
  • 10 months later...

Salutare!
Va cer sfatul in legatura cu urmatoarea situatie:

Ma gandesc sa imi fac motocicleta strict pentru circuit, sau poate inmatriculabila pentru a merge pe ea la service / pana pe circuit.
Detin o Kawasaki Ninja 650 2017 (varianta sport-touring), care are suspensii neajustabile (basic), motor 2 cilindrii ~65cai (cuplu bun la mijlocul cursei, foarte echilibrat, dar nu ii plac turatiile mari), pozitie cam dreapta, frane acceptabile, stare tehnica buna.
Merita sa investesc bani seriosi in ea sa o fac de circuit sau mai bine o vand si cumpar alta motocicleta mai potrivita? Ma gandesc sa ma orientez catre o sportiva de 600cmc, presupun ca este varianta optima pentru a invata cum trebuie particularitatile mersului sportiv.

Ce ma sfatuiti?🏍️

Link to post
Share on other sites

Mai bine o vinzi si iei un 600 corect. Alta ciclistica, alt centru de greutate, alte frane..

Inainte sa o vinzi, asteapta primavara si mergi la cursurile organizate de Denis si vezi daca-ti place pista. E un sport destul de costisitor.

Link to post
Share on other sites

@adidasDe acord cu tine, asa ma gandeam si eu ca e mai bine.
Acum apare o 'problema' financiara, am niste anvelope din 2017, Diablo Rosso 3, nu stiu daca m-as avanta cu ele pe circuit cu aceeasi incredere pe care o aveam acum 2 ani. Parca nu ma lasa inima sa dau 300 Euro si sa merg doar 1 saptamana cu ele, banii nu ii mai recuperez daca vand motocicleta. 😄

Da, nu cunosc exact ce costuri asociate sunt pentru mersul frecvent pe circuit, cu siguranta componentele se degradeaza mult mai repede.
Poate ma ajuta ca as dori sa raman la categoria de amator, nu ma intereseaza competitiile.

Ce 600 ai recomanda? Multi zic ca ar fi bine de luat ceva ieftin in caz ca ma imprietenesc prea bine cu asfaltul, dar in acelasi timp as evita sa repar toata ziua la ea.

Link to post
Share on other sites

Daca e servisata corect nu se degradeaza nimic mai repede. Orice 600 e potrivit daca esti incepator in ale circuitului, ca exemple Honda CBR 600 RR, Kawasaki ZX6, Yamaha R6..

Trebuie sa ai in vedere un combinezon bun, pregatit de tavaleala, un set de carene de circuit ca sa nu te doara sufletul cand dai cu ea de pamant, scarite racing obligatoriu si niste gume de calitate (pot fi si SH, de la baietii care mai vin la circuit). Cu timpul ai sa simti ce iti mai trebuie.

Poti lua legatura cu Denis aici: https://www.facebook.com/nextlevelracingteamro/

Link to post
Share on other sites

Daca esti hotarat sa faci macar o incercare sa vezi cum iti place , ia legatura cu Denis ( vezi linkul de mai sus pus de colegu). Este cel mai bun sfat posibil ...poate si mai important decat o pereche de cauciucuri sau motoreta.  

Pe termen lung nu se merita investit in nimic decat un 600...dar ...doar pentru o incercare sau in curs de initiere poate e suficienta a ta( ii spui omului si vezi ce zice)...

Daca incepi sub indrumarea lui Denis  ai sanse sa ne invarti casca-n cap in timp ce unii dintre noi inca suntem in stadiu de a incerca sa scapam de obiceiuri rele dobandite in ani de mers dupa ureche.

 

Asa cum ceata de "salvatori " indruma pe cei mai noi sa cumpere cu abs , eu recomand noilor veniti la circuit sa cumpere cu slipper clutch. Ajuta.

Edited by goe 75
Link to post
Share on other sites

@goe 75Mersi de sfat. O sa-l contactez pe Denis si vad ce zice. Am ajuns o data la Adancata, dar m-am dat dupa ureche si mai mult am incercat sa invat circuitul.

Vad ca e mai subtire decat ma asteptam piata de 600 SH in perioada asta.
Ca a doua varianta, crezi ca merita sa iau ceva mai mare daca nu gasesc un 600 care sa mi se potriveasca? Ce diferenta de costuri de mentenanta (pt circuit) ar fi intre cele 2 categorii?

Link to post
Share on other sites

Un 600 e mai "permisiv" sa zic asa, e mai usor, e mai manevrabil plus ca mesteci prin mai multe trepte de viteza fata de un 1000 pe circuitele noastre. Eu m-am dat si pe 600 si pe 1000, cu 600 m-am inteles de minune dar cel mai fun a fost cu o Yamaha de 125cc pe circuitul de la Tg. Secuiesc. Sunt multi raceri care prefera 600cc, printre care si Pascota.

Cati bani bagi intr-una bagi si in aialalta, plus minus.

Link to post
Share on other sites

Si eu sunt de parere ca un 1000 e prea mult pentru unul destul de incepator . 

Am mers si cu 600 si cu 1000 si problema cea mai mare pe care o am la miar este ca ma oboseste mult prea repede .  La circuit , incet incet capeti incredere sa dechizi gazul cu adevarat si atunci decoperi ca la miar trebuie sa depui un efort fizic suplimentar sa te tii de el si dupa aia un efort mental suplimentar sa-ti urmaresti markerii de franare si tot ce mai ai de facut , pentru ca totul se delureaza mult mai repede.

Cu 600 de distrezi la fel de mult dar iti mai ramane destula energie sa te si bucuri de toata experienta.

Link to post
Share on other sites

Atunci raman pe prima varianta, cu 600-le.
 

Vreau sa ma mut de pe strada pe circuit pentru a mai reduce din risc, fara sa renunt complet la acest sport.
Continuand ultima idee, credeti ca merita, in principal pentru siguranta personala (nu ma intereseaza ca pierd/castig 500 ms), sa ma uit la modele cu Traction Control, ABS, Slipper Clutch (sa nu blochez roata in caz ca nu apuc sa fac rev matching)?

Link to post
Share on other sites

Slipper clutch da . Restul nu ...decat daca ai bani de bmw S1000RR...dar care e miar...

 

Toate japonezele cu abs sunt catastrofale, in conditii de circuit , sau daca inca nu sunt , o sa fie .  

 

Am vazut un review la noul R1 in care Nives zice ca este o motoreta fantastica dar trebuie sa-i arunci la gunoi tot sistemul de franare si sa-i pui cel pre-abs.

 

Urmareste toate review-urile de la toate motoretele noi si o sa vezi . Aia traiesc din laudat noul model ...si tot nu pot sa nu mentioneze franele varza la toate noile japo.

 

Defapt , cand vine vorba de d-astea si alte briz brizuri , tine doar de bugetul fiecaruia si preferinte personale.

Edited by goe 75
Link to post
Share on other sites

Stiu ca noul S1000RR e la alt nivel, imi placea chiar si cel pre 2019, dar si acela e prea scump.

Cred ca o sa ma orientez la ceva mai ieftin de 600 si daca imi place pe circuit, strang bani si mai vad. Imi place cum arata Yamaha R6 2017+, dar e usturator de scump, chiar si SH.
Sper doar sa nu dau peste cazane, incepe batalia. 😄

Va tin la curent. Multumesc

Link to post
Share on other sites

Prin IT le gasesti gata preparate de pista.

Link to post
Share on other sites
La 17.03.2021 la 20:33, adidas a spus:

Prin IT le gasesti gata preparate de pista.

Nu cred ca m-as complica.
Initial am vrut sa imi iau Ninja 650(ER6f) SH din Italia si dupa 3 luni de discutii cu italienii, am zis ca nu merita.

Sigur e alta piata acolo, dar sunt sanse mai mari sa cumpar ceva cu probleme.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...