G B V Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 I-ati un cric auto decent, nu mai lucra cu prostia aia... ala e in caz de nevoie, la o pana pe coclauri, ceva. Mie mi-a cazut de 2 ori de pe un cric ca asta. era proptita in cauciuc si cum e de 205,statea binisor. Imi pare rau ca am ratat oferta cu cricurile de la lidl.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Eu l-am luat cand era 40 sau 50 lei, isi merita toti banii. O sa mai bage pe viitor, in mod sigur. E bine la moto cu sistem simplu de franare, o faci usor acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 (editat) Gata, am pus totul inapoi. Nu s-a rezolvat complet, dar diferenta e sensibila, am testat cu roata fata ridicata. Acum pot sa-i fac vint juma' de tura cu mina, inainte nici nu se punea problema. Pont: puneti niste vaselina din cea livrata cu garniturile de pistoane pe filetul aerisitorului, merge mai bine = apar mai putine bule pe furtun Editat Mai 19, 2015 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 hmda, trebuie sa fac si eu frana fata. Ramana blocata in mers. Nitel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 A, si am uitat sa zic: nu m-am abtinut si am lustruit pistonasele cu discul de pisla + Autosol. Daca o fi bine sau nu, oi afla. Dusmanii dupa forum sa stea pah faza. Pe saptamina viitoare imi ajung si arcurile de ambreiaj si poate ajung si eu in norme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 (editat) Am dat jos husa de pe ea!!!! Am pus bateria si am pornit-o. Am montat scaritele noi si am schimbat uleiul. Maine o spal si ne plimbam. Editat Mai 19, 2015 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 marti: spalat mobra luna si bec miercuri: uns lantul joi: RCA weekend: dii murgule dii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Deci motocicletele cu 30.000 km in 10 ani exista!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 marti: spalat mobra luna si bec miercuri: uns lantul joi: RCA weekend: dii murgule dii weekend: ploaie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 (editat) Deci motocicletele cu 30.000 km in 10 ani exista!!! am avut in toamna un accident colegule......, nu demult am inceput sa fiu ''alone'' pe picioarele mele......., altfel de obicei intre 6 si 10k de km fac pe an..... ( pe 4 roti nu aici contorizez...) weekend: ploaie! am inchis robinetul, nu ploua! Editat Mai 20, 2015 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 (editat) am inchis robinetul, nu ploua! Uraaaa! Azi am plimbat-o prin oras si am ferit-o de toti nebunii .... Am mai reparat ceva tablaraie si am reusit sa rup scarita noua. Astept cu nerabdare cele de otel care sunt comandate. Sa nu va luati scarite din aluminiu ca nu-s rezistente. Editat Mai 20, 2015 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Nu azi, dar miercuri...L-am adus de aici pînă aici Urmează o recondiționare... Mai multe voi povesti aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Azi am plimbat-o prin oras si am ferit-o de toti nebunii ... Eu am scapat printr-un miracol saptamana trecuta de catre un taximetrist care a iesit de pe o alee in curba si fara vizibilitate, cu spatele, pana in mijlocul drumului, pe considerentul "lasa ca se opreste ala care vine" Eu vas fi vrut sa ma opresc in mai putin de 5 m, de la 40-50/h, da aveam cauciucurile reci, caci cu numai 2-300 m in spate plecasem doar. Milimetric am scapat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebe19 Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Confectionat instrument de batut semeringuri furca cu protectie la zgariatul tijei cromate si schimbat semeringurile si uleiul in furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Pus pe Nuti a 2-a oglina care a zburat in accidentul de anul trecut, si semnalele, mai aranjat una-alta. Poate maine curat etrierul dar tare m-as dori niste vaselina de frana si nu stiu de unde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Pus pe Nuti a 2-a oglina care a zburat in accidentul de anul trecut, si semnalele, mai aranjat una-alta. Poate maine curat etrierul dar tare m-as dori niste vaselina de frana si nu stiu de unde. Poze ca noi nu stim care e Nuti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 Cel mai ieftin tuning: am umflat rotile. Mai aveam 0.9 pe fata și 1 pe spate. Nu știam de ce imi crescuse consumul :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 Pus pe Nuti a 2-a oglina care a zburat in accidentul de anul trecut, si semnalele, mai aranjat una-alta.Poate maine curat etrierul dar tare m-as dori niste vaselina de frana si nu stiu de unde.. Iti dau eu niste trw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 I-am luat asta Acu astept luni sa o testez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
isai@ Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 (editat) Ti-ai luat.... Spor la testat! Editat Mai 23, 2015 de iulian-isaia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 . Iti dau eu niste trw Data viitoare Azi am montat 2 proiectoare vitan-de-dimineata, plus intrerupator in locul cel care a disparut. Am montat semnal bun, parbriz, am umblat la etrier, nu prea mai franeaza dar nici nu mai merge infranat. Am mai strans niste suruburi, pus baterie cum imi place mie. » Post actualizat in 23 May 2015 21:06 Poze ca noi nu stim care e Nuti . Poftiti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 Ce mobra e asta? Motoguzzi cumva? Legat de franare,ai testat toate componentele:furtune(sa nu piarda presiune pe la imbinatura cu banjo),pompa frana si etrier? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 (editat) Da, e Guzzi. Nu pierde presiune, lipsa de eficienta / eficacitate cred ca e o combinate intre un sistem mai putin bine facut (pompa brembo, etrier Grimeca) si placute de frane care nu sunt optim. Motocicleta franeaza foarte bine cu pedala, care actioneaza frana pe disc spate si o frana pe disc fata. Cu mana se actioneaza celalt disc fata, si nu e comparabila cu frana de la Kawa GPZ900 care e mult mai bun. Alt material de comparatie nu am. Si e mere cu pere. Cred ca era bine si o pompa cu diametru mai mic, sau, cum au facut multi, conversie la frana de mana la cele 2 discuri pe fata. Editat Mai 23, 2015 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 Frumoasa foc, a fost de politie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 Da, e Guzzi. Nu pierde presiune, lipsa de eficienta / eficacitate cred ca e o combinate intre un sistem mai putin bine facut (pompa brembo, etrier Grimeca) si placute de frane care nu sunt optim. Motocicleta franeaza foarte bine cu pedala, care actioneaza frana pe disc spate si o frana pe disc fata. Cu mana se actioneaza celalt disc fata, si nu e comparabila cu frana de la Kawa GPZ900 care e mult mai bun. Alt material de comparatie nu am. Si e mere cu pere. Cred ca era bine si o pompa cu diametru mai mic, sau, cum au facut multi, conversie la frana de mana la cele 2 discuri pe fata. Stai ca n-am inteles eu prea bine... Cand actionezi maneta,franeaza doar un disc din cele 2 de pe fata si cel de pe spate?Am zis bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.