Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am pus un LED H4 in far. 6500k. Se pastreaza cutoff-ul si imprastierea e aproape inezistenta.

Hmmm,...Aș vrea și eu să văd o poza ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://imgur.com/a/2KcyQ

Prima e faza scurta, a doua e lunga.

 

Distanta fata de zid 1.5-2m.

 

Am mers asta seara cu ea si nu prea ma incanta, nu au bataia alora pe halogen(distanta) insa se vede mai bine ce lumineaza.

Merci

» Post actualizat in 01 Apr 2017 19:22

Azi am fost și eu harnic: abia ce am terminat de montat ungătorul de lanț pentru Vstrom. Văd mâine cum funcționează.

Tare sunt curios sa vad cum ți-a ieșit.

Parcă parcă aș vrea și eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://imgur.com/a/2KcyQ

Prima e faza scurta, a doua e lunga.

 

Distanta fata de zid 1.5-2m.

 

Am mers asta seara cu ea si nu prea ma incanta, nu au bataia alora pe halogen(distanta) insa se vede mai bine ce lumineaza.

eu am montat un osram night braker ultimate, sunt multumit de el fata de becul chior care îl aveam înainte.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am schimbat la Ktm exc 200 ,garniturile de chiulasa,simeringul și rulmentul la pompa de ap dupa ultima tura se făcuse in motor de la faptul a că a intrat apa in motor smântână așa de groasa era maclavaisul ăla .Am folosit un litru de ulei ieftin de moto 4t și puțin câte puțin am reușit o sa spăl a țigănia a din el,acum am băgat ulei motor o de transmisie Bel Ray Am schimbat garnitura de la cilindrul receptor de la ambreiaj,avea de 0,75 și am pus de 0,5 că nu debraia complet,am dat jos de pe ea 5 kg de noroi uscat(am inebunit până am dat noroiul jos),și am înlocuit codita că era sparta după ultima tura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune, ca m-ai inebunit cu ungatorul asta al tau.

Daca urasc ceva din viata de motociclist, atunci curatarea si ungerea lantului e pedeapsa maxima pentru mine ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ungatorul nu te scutește de curățat lanțul dar sa ne zica Lucian_M

» Post actualizat in 02 Apr 2017 08:07

Pune, ca m-ai inebunit cu ungatorul asta al tau.

Daca urasc ceva din viata de motociclist, atunci curatarea si ungerea lantului e pedeapsa maxima pentru mine ...

Eu asta folosesc.

http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/2086

 

Max 30, hai 40 cu țigare...Și nici nu mă murdăresc...Foarte simplu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre omule.

 

Tu ti cheltuiesti toate cuvintele cu texte despre DL-ul ala mic si nu mai ai pentru chestii importante :funny: ?

Hai, nu mai fi tu asa zgircit cu vorbele si fa o compunere frumoasa mai jos, pe la Do It Yourself despre ce si cum cu ungatorul asta al tau (de fapt ma intereseaza recipientul de stocare ulei, pompita, traseul, cum ai manevrat presiunile si depresiunile, deoarece o sa folosesc un cap de distributie de la un alt ungator.

 

Descriere completa, cu insructiuni de utilizare, consumabile, experiente la drum, OK?

 

@muschetarul: uleiul si curata lantul, nu doar il unge, asa ca sistemul e cam 2 in 1. Problema e cu excesul, ca poate naclai tot daca nu e corect dozat uleiul sau e prea fluid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre omule.

 

Tu ti cheltuiesti toate cuvintele cu texte despre DL-ul ala mic si nu mai ai pentru chestii importante :funny: ?

Hai, nu mai fi tu asa zgircit cu vorbele si fa o compunere frumoasa mai jos, pe la Do It Yourself despre ce si cum cu ungatorul asta al tau (de fapt ma intereseaza recipientul de stocare ulei, pompita, traseul, cum ai manevrat presiunile si depresiunile, deoarece o sa folosesc un cap de distributie de la un alt ungator.

 

Descriere completa, cu insructiuni de utilizare, consumabile, experiente la drum, OK?

 

@muschetarul: uleiul si curata lantul, nu doar il unge, asa ca sistemul e cam 2 in 1. Problema e cu excesul, ca poate naclai tot daca nu e corect dozat uleiul sau e prea fluid.

Cutia aia are perii la interior iar un bidonel cu soluție spalat (eu pun motorina) o alimentează.

În timp ce învârt roata spate cu mâna dreaptă, cu stânga storc de bidonas cu motorina.

Mizeria de scurge printr un furtunel in ce vrei tu.

Eu repet asta de 2 ori.

Șterg apoi lanțul bine cu o cârpă, îl las asa se usuce și apoi îl pulverizez cu sorei lubrifiere (nu sex)

Editat de DArtagnan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai cu tutorialul ala cu ungatorul DIY! De mult ma gandesc sa incropesc unul dar n-am bunghit partea de pompare, ca prefer sa apas cand cred de cuviinta decat sa picure el singur prea mult sau prea putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îl fac mâine.

Janta după 340 km.

» Post actualizat in 02 Apr 2017 17:23

Și vaca...

» Post actualizat in 02 Apr 2017 18:09

Tutorial pentru ungator: furtunete cu diametrul interior de 2 mm, pompa de amorsare (drujba, motocoasa etc)- de aia cu clapete pentru prins in locas oarecare, fasete, tablita, recipient din plastic (la alegere). Rezervorul se poate pune sub sa, din el iese un furtunete pentru pompa (dar si unul pentru aerisire, se pot pune la distanta de 5 mm unul de altul sau dupa plac), pompita o fixati unde doriti (eu am dat o gaura in suportul scaritei pasagerului, alt loc nu am gasit fara sa ma leg de cadru sau de altceva). Furtunul secundar iese din pompita si se duce spre bascula (prins de ea), cu tablita se directioneaza unde trebuie. Merge pusa si o sarma de cupru prin furtun, se indoaie si se pozitioneaza, am avut, dar cu tablita e alta viata. Mai mult- fiecare cum doreste, functie de motorul din dotare. La Vstrom alta modalitate de fixare nu am gasit.

Se poate improviza alt ungator cu butoias de plastic/metal pentru lichid de frana (pozitionat langa ambreiaj), pompita la indemana degetului mare, apoi furtunul pleaca spre bascula. Eu am ales calea cea mai scurta/ieftina/comoda. Am cautat o perioada modalitati de manufacturare pe net, la final am ales ce mi-a convenit si am adaptat dupa dorinta. Cea mai scumpa e pompita, 26 lei la mine in zona. La chinezi e 2 dolari.

post-92464-0-10944300-1491153761_thumb.jpg

post-92464-0-92378000-1491153792_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat ulei intr-un final (09.05.2013) la kawa, pus melc kilometraj in pozitia corecta. Era pusa aiura de catre un servici acuma mai multi ani si tragea de cablu. Am scos niste saibe care nu aveau ce cauta la o scarita si parca sta drept acuma.

Am mai desfundat furtunasul mic intre radiator si vasul de antigel, era probabil infundat pentru ca nu mai picura antigel :) la un o-ring.

» Post actualizat in 03 Apr 2017 06:29

Am uitat, am incercat si filtru de aer, tip burete / spalabil, dar s-a dezintegrat burete.. Sa caut unde gasesc asa ceva antic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îl fac mâine.

Janta după 340 km. » Post actualizat in 02 Apr 2017 17:23Și vaca... » Post actualizat in 02 Apr 2017 18:09Tutorial pentru ungator: furtunete cu diametrul interior de 2 mm, pompa de amorsare...

Sa-ti dea D-zeu sanatate, la pompa de drujba nu ma gandisem!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost avertizat ca nu va functiona bine pompita, dar cei 8000 km cu ER5 au demonstrat contrariul.

La plimbarea de ieri a mers la fix, uleiul fiind gros, nu zboara instant. Janta era chiar curata, nu ma asteptam.

Poate or fi si alte tipul de ungator home-made (mai stiu si cu supapa de sens, prin strangere etc), dar asta cu pompita e cel mai la indemana. Pompita se poate fixa si pe vreo carena, dar eu nu am vrut sa gauresc plasticul. Suportul scaritei nu a scapat, insa.

 

Spor la mesterit! Eu nu as da bani pe un ungator "de firma", mai ales pe unul electronic. Fara suparare, daca se autosesizeaza cineva care vinde asa ceva. Daca ma enervez, ma apuc de comercializat ungatoare home-made cu pompita :D.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii! Eu am cochetat cu Loobman dar am renuntat din motive... sa le zic subiective. Ma gandisem la tot felul de traznai, pompa peristaltica etc. Singura nedumerire pe care o am este cum de nu, odata pompat si amorsat, nu curge uleiul incontinuu, la Loobman se da o gaura in furtun care previne aspirarea uleiului din rezervor. Nu ma intereseaza automat, electronic & stuff, am citit experientele altora si pare al naibii de greu de dozat. Si nici pe ghidon ca sa insir furtune pe toata mobra, undeva pe sub o carena laterala ochisem un loc unde cred ca ar fi accesibila pompita si aia e.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...