Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

Dispozitivul meu functioneaza FARA niciun fel de gaurica. E ultra-simplu de utilizat. Chiar ma gandesc- la modul cel mai serios, sa comercializez astfel de sistem de ungere, nimic ultra-fancy, ceva universal, cu destul furtun pentru cam orice motocicleta. Asta pentru cei comozi sau care nu au timp/chef sa manufactureze asa ceva. Cea mai scumpa e pompita, 26 lei. Tot dispozitivul va costa 50 de lei, daca nu e abuzat sau montat incorect, efectiv nu are ce sa se strice.

 

Azi mi-am facut curaj si am montat crash-bar-ul, cumparat de mai bine de 4 luni. Da, 4 luni am stat cu el in casa. Stiu, idiot. Nuuuu, lenes/comod. Am pus thread-lock pe toate suruburile (albastru, medium strenght), strans la cuplu (a se citi ad labam :D ), nu are ce se desface. Ramane proba de traseu sa fie facuta.

post-92464-0-35684300-1491247654_thumb.jpg

post-92464-0-56980600-1491247655_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

la pompa de drujba nu ma gandisem!

Scuzatz ignoranta, da'ce plm e aia pompa de drujba? luminati un nestiutor rogu-va ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca m-am lamurit ce e si pompa asta, am cautat pe net :crack: , din ce am vazut doar una de la Stihl e 24RON, cele generice sint 4-10-15RON, e si una mai mistoaca cu platou de prindere cu suruburi, dar mi se pare pur si simplu exagerat de ieftina.

In principiu, pe motocicleta fiind mereu expusa la UV, pompita asta ar fi bine sa fie mai de firma, chit ca nu stiu de unde ai putea lua informatia despre clasa de rezistenta la UV a diverselor plastice.

 

Ei, si tot bananaind eu pe magazine online cu piese de drujba mi-au picat ochii pe pompa (mecanica) de ungere a lantului de drujba ... somebody ring a bell? teoretic ai tot ce vrei de la dumneaei, respectiv debit constant corelat permanent cu viteza de rotatie a rotii, sistem pur mecanic si complet automat, mai ramine de rezolvat problema rezervorului (relativ voluminos si greu de gasit loc pe mobra) la care trebuie alipita pompa si un sistem de antrenare a axului pompei, ceva cu melc ca la vitezometrul analogic. Hmmmm ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Complicaciune inutila automatizarea! Mai ales ca pe ud trebuie mai mult ulei pe lant.

Banuiesc ca pompa are si niste supape in ea, gen para de Logan diesel. Ce nu inteleg e ca uleiul ar cam trebui sa curga incontinuu odata pornit si daca rezervorul e mai sus decat capul de ungere, prin cadere. Si atunci adio dozaj si welcome dirty garage floor... Sa fie oare prea vascos pt asta? Dar la 50℃ in soare se va subtia. Un T pus dupa pompa cu supapa de sens pe o latura ar rezolva, dar deja se complica instalatia.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buei, deci e preaaaa complicata operatiunea asta de ungere a lantului...

Ce am constatat uitandu-ma si astazi la ungator: nu curge deloc ulei cat pompita nu e actionata. Asta pentru cei care cred ca o sa fie balta dedesupt a doua zi sau dupa o saptamana.

 

 

Azi am fost din nou harnic:

1. verificat tensiunea pe baterie, pe mufele de la faruri. Concluzia: pierde curent de la baterie pana la bord. Stiam asta, dar azi m-am convins. Diferenta de cca 1 volt pana in fata.

2. taiat o parte din piedica din spatele banjoului de langa pompa de frana, ca sa nu fie furtunul prea indoit (de la inaltatoare).

3. desfacut blocul de comenzi din stanga, curatat contactul de la "flash".

4. desfacut partea de comanda de la acceleratie, sufele erau curate, insa cand am incercat sa bag vaselina lichida cu ungatorul, tasnea prin toate partile. M-am enervat si am pus totul inapoi.

5. desfacut etrierul drept, scos pistoanele, facute luna (unul nu prea, are ceva urme de coroziune, mare lucru nu am avut ce-i face, dar oricum e muuuult mai bine ca inainte). Injurat de mama focului ca unul din o-ringurule de praf era mai larg (si un pic indoit de fost proprietar, cred), l-am bagat in congelator, abia apoi l-am putut pune la loc, dar cu greu. Era o mizerie de nedescris pe exteriorul etrierului, data trecuta n-am facut treaba buna deloc. Am curatat luna tot ce se putea curata, dat cu vaselina cu cupru partile care necesita aceasta operatiune, pus totul inapoi la fix. Nu am mai umplut circuitul, ca era 9 si un sfert. Maine voi rezolva si celalalt etrier, daca oi mai avea destul lichid de frana.

 

Pentru cei interesati de problema "imi mai ajung cablurile electrice, acceleratia, ambreiajul, furtunul de frana daca pun inaltatoare"- am o veste buna: ajung la fix- cu un minim de munca. Dar trebuie taiata piedica aia din spatele banjoului. Nu mult, cativa mm, oblic. Se poate rezolva fara sa curga nimic, cu o mini-freza (sau Dremel, fiecare cu ce are). Eu am folosit o mini-freza Panzer, la 220v.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Complicaciune inutila automatizarea! Mai ales ca pe ud trebuie mai mult ulei pe lant.

Banuiesc ca pompa are si niste supape in ea, gen para de Logan diesel. Ce nu inteleg e ca uleiul ar cam trebui sa curga incontinuu odata pornit si daca rezervorul e mai sus decat capul de ungere, prin cadere.

Nimic nu e inutil cit timp iti faci de lucru :funny:

Pai ti-ai raspuns singur, in pompita sint neste supapi de sens care nu lasa ramura catre capul de ungere sa ia contact cu presiunea atmosferica, coloana de lichid descendenta catre cap e tinuta in loc de depresiune iar cea ascendenta catre rezervor sta in supapa pompii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pompa aia se inseriaza pe furtunul de alimentare si, dupa ce o mulgi, combustibilul curge gravitational. Ce-l impiedica pe ulei sa faca acelasi lucru? Vascozitatea poate. Dar cand or fi 50℃ la soare, mai mult la nivelul asfaltului si o mai dogori si mobra se cam subtiaza oloiul. Deci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti bun, bre!

Bravo!

 

Io azi mi-am luat varfurile de la scarite la strung. Am unele "custom" care sunt ca niste tepushe.

 

Anu' trecut am zgariat o conserva cu ele pentru ca prostu' dreaq a tras de volan, dar am zis sa le dau varfurile jos anul asta pt ca mi-e frica sa nu se agate in tabla sau vreo imbinare de la conserva si sa imi intoarca mobra sub mine.

Editat de The_Sin_Eater
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am tăiat singur maneta ambreiaj. 😂

Nu încăpea sub handguard, aşa că... flex şi slefuitor cu bandă. Deci am făcut upgrade sau downgrade? 😊

» Post actualizat in 06 Apr 2017 14:54

Gata, am făcut plinul la rezervorul... de lichid de frâna 😂. Am mers în oraş , bătea vântul ca la balamuc. 12 lei 500 ml de TRW. Ieftin, zic eu.

În rezervor mai aveam cel mult 2-3 ml de lichid. Acum e ce trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu, ca inainte imi lua vreo 10 minute sa-l curat cu peria de unghii pe toate partile, sa sterg motorina cursa peste tot etc. Cu Kettenmax e floare la ureche.

Insa eu dupa ce-l curat cu motorina, il suflu cu aer comprimat, abia apoi il ung cu ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am compresor. Cea ami mare parte din murdarie a curs pe furtunul de colectare....in borcanul de muraturi al nevesti-mii (care nu stie ca am "furat" unul). Totusi, a curs ceva si in dreptul rotii, asa ca am pus o punga dedesupt, ca sa nu fac mizerie.

Din pacate am aruncat mizeria la canalizare...m-am simtit destul de prost....insa nu stiu unde ar fi trebuit sa o depun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru putin! Sper sa fie reala faza cu reziduurile, dar asa citisem la peco, ca la ei putem recicla produsele petroliere uzate (zilele trecute am citit asta pe peretele statiei).

 

Ce mai am in plan: aparatoare rotii la V-strom (adaugata de fostul proprietar) protejeaza perfect amortizorul, insa nu si partea de jos, unde sunt "oasele" suspensiei. N-ar fi o problema, daca jegul nu s-ar duce fix pe ele. Si nici asta n-ar fi o problema, daca acolo n-ar fi cei mai scumpi rulmenti pe care-i are motorul. Asa ca in perioada urmatoare va trebui sa mesteresc o protectie din ceva material semi-flexibil- cred ca niste cauciuc, sau ceva similar- ca sa protejez rulmentii, daca oi mai avea ce proteja (n-or fi deja buliti). Urmeaza sa imi montez o priza dublu-USB undeva sus pe langa bord (activare la contact sau cu intrerupator) )si o mufa bricheta sub sa (conectata permanent). Bani ar fi, timp nu prea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tocmai acum am ajuns de la service-ul lui Cezar (București).

Mi-a servisat furca fata.

Reglat cursa pedala frana spate+aerisit+completat lichid frana.

Reglat ambele suspensii, fata+spate.

Chiar o simt mai bine.

 

A lucrat foarte îngrijit și m-a suportat pe lângă el 5 ore :-)

» Post actualizat in 06 Apr 2017 20:45

Farmacie pe masa :-)

post-95922-0-26700200-1491511473_thumb.jpg

post-95922-0-69283900-1491511483_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aparatoare rotii la V-strom (adaugata de fostul proprietar) protejeaza perfect amortizorul, insa nu si partea de jos, unde sunt "oasele" suspensiei. N-ar fi o problema, daca jegul nu s-ar duce fix pe ele. Si nici asta n-ar fi o problema, daca acolo n-ar fi cei mai scumpi rulmenti pe care-i are motorul. Asa ca in perioada urmatoare va trebui sa mesteresc o protectie din ceva material semi-flexibil- cred ca niste cauciuc, sau ceva similar- ca sa protejez rulmentii, daca oi mai avea ce proteja (n-or fi deja buliti).

Eu unul chiar nu inteleg de ce exact acele articulatii importante sint lasate foarte expuse in plata domnului de anumiti fabricanti.

Bine te-ai gindit Luciane, vezi ce cauciuc pui sa nu fie prea flexibil, il lipeste vintul de anvelopa si se mai intimpla ceva nazbitii naiba in mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...