Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

A venit iepurasul la Aprilia mea cu o pereche de semnale noi pe spate si inaltatoare de ghidon + o spalare.

post-16670-0-67002600-1492299298_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fortat de imprejurari, am desfacut carena stanga de la V-strom si am strans colierul de la radiator, imi picura antigel. Sper sa se fi rezolvat problema.

 

PS: nu lucrez in zilele de sarbatoare, dar m-a ierta Dumnezeu, a fost pentru o cauza nobila. Ar mai fi putut astepta, totusi am vrut sa stau linistit. Cum trece Pastele, schimb si antigelul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul meu nu functioneaza, o patesc destul de repede. Prefer sa lenevesc.

 

 

BTW, ce am descoperit azi: se scoate al naibii de greu carena de dupa crash-bar. Sa zicem ca nu e deranjant, ca oricum trebuie sa o vopsesc, insa daca era mai cracanat cu vreo 5 mm, era tare bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot nu gasesc cu cine sa o duc la itp si am ramas si fara bani, i am dat jos spatele sa vad in ce stare e cadrul. Ce sa zic! Ptiu rugina ! Am zis sa incerc feruginol de la policolor dar inca nu mi dau seama daca are veeun efect. Mai am si un inhibitor de rugina hammer, insa ma gandesc sa fac rost de o perie de sarma+bormasina si sa curat pana la metal zonele afectate. As vrea sa invat sa i desfac si botul + carenele laterale ca sa pot ajunge la toate zonele afectate, insa ma gandesc ca e prea mult pentru mine. E prima mea mobra , nu vrea sa o stric, dar vreau sa invat din ce in ce mai multe pe ea. Stiu ca in mod normal se recomanda sablarea cadrului , dar nu vreau sa o desfac si parca nici nu merita acum pt cateva puncte de rugina.

post-94136-0-72759400-1492533467_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sablat local. Daca nu, perie de sarma. Daca nu, neutralizator. Daca nu... Feruginolul, eu nu am lucrat bine cu el. Plus ca daca nu speli bine, nu cureti calumea, mai rau faci. Eu zic ca mai bine-l lasi asa, nu se vede in poza de la distanta asta, inseamna ca inca e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu cureti de tot si ramane rugina care e imbibata de feruginol, nu se spala usor si rugineste si mai si. De asta zic, las-o ca nu pateste nimic daca nu e rau si e doar de suprafata. Poti incerca un pic de smirghel, un pic de grund spray si asta e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Weekendul asta mi-am facut un ungator de lant cu electrovalva.

Este cu picurare prin cadere cu valva de reglaj fin al picurarii si electrovalva pentru atunci cand motorul este oprit. Marimea rezervorului 250ml.
Am folosit urmatoarele:
Un bidon de plastic (preferabil din HDPE ca sa tina la ulei pe termen lung)
Stut bronz 1/4 cu portfurtun
Furtun bezina 6mm 1m
Teava cupru conducta frana dacie 6mm.
Valva plastic 1/4
post-6196-0-01588000-1492972558_thumb.jpg
Electrovalva 12v (inchisa)
post-6196-0-53578900-1492972516_thumb.jpg
Rezultatul
post-6196-0-61555500-1492972531_thumb.jpeg
post-6196-0-52109900-1492972543_thumb.jpeg

» Post actualizat in 23 Apr 2017 18:59

post-6196-0-61320200-1492973952_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam tarziu, dintii foii spate par deja ascutiti :P Ce ulei ai bagat, vad ca e verde?

Groasa tubulatura, si cu electrovalva deschisa cat timp ai contactul pus tot va curge pe loc... Nu e cam in spate tevusca?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

telefonu nu face poze prea bune, pinionul e ok. am băgat ulei T90. tubulatura da e mai groasa ca la celelalte ungator. da va picura cât timp stau pe loc gen la semafor dar e acceptabil. tevusca am pozitionat-o in spate ptr ca dacă e prea în aer gen în fata pinionului poate fi afectata de mișcările lantului și ft puțin de curenții de aer asa cum e la mica distanta de pinion nu e afectata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Si eu de o luna (poate si mai mult de atat) incerc sa ajung la mesrias pentru a schimba rulmentii de la roata spate si jug. Piesele sunt deja in posesia lui, am dat doar un avans, insa cand e frumos afara ma apuca tacaneala si plec de nebun, iar cand e urat, nu ma trage inima sa plec de acasa. Asa ca saptamana asta trebuie sa gasesc o zi ca sa merg la om si sa imi iau o piatra (pardon, 5 rulmenti) de pe suflet :D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...