George M. Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 Am scos azi toba pentru a lustrui cromul si evident ca nu m-am putut abtine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 Ce vreme ok...in Tgv zapada si -3 grdC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 Da' ce-a facut sefu de o turezi asa in gol? este de evitat a se tura motorul in gol, mai ales dupa primele secunde de la pornire... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 Ce toba ai? Sau ce modificare la ea? Suna cam taricel pentru un Deauville cuminte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 Ce toba ai? Sau ce modificare la ea? Suna cam taricel pentru un Deauville cuminte. A dat-o jos dupa cum pare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 Da' ce-a facut sefu de o turezi asa in gol? N-am turat-o tare d.p.m.d.v. 5-6 mii cu toba pe ea si maximum 4 fara. este de evitat a se tura motorul in gol, mai ales dupa primele secunde de la pornire... Motorul era cald si fusese pornit inainte de a filma. Stiu treaba asta si o zic si eu de fiecare data cand vad pe cineva ca ii da gaz din prima. Ce toba ai? Sau ce modificare la ea? Suna cam taricel pentru un Deauville cuminte. E toba originala, fara nici o modificare. Este o toba de vanzare la 100 de euro si ma batea gandul s-o iau ca sa-i scot filtrele si tot tacamul. Insa prea mare frecusul cu inversatul tobelor de fiecare data cand plec in tura, iar la drum lung asta stock este aur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 Pe mine nu m a convins treaba asta cu toba stock la drum lung, naiba stie de ce, dar nu auzeam bubuitul tobei sport decat la viteze mici in oras si la demaraje, la croaziere de peste 100 km/h nu mai auzeam decat vajaitul curentului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 Cu urechile mai curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytu60 Postat Februarie 8, 2015 Share Postat Februarie 8, 2015 Are cineva idee? Am achiziționat un Virago 535 pentru fiul meu (A2) si m-am apucat sa-l aranjez putin. Verificat si înlocuit consumabile etc. Si cum nu arată foarte "comercial" (capace motor, furca), vreau sa lustruiesc părțile din aluminiu. Am mai multe feluri de pasta, perii de pâslă, cârpa etc. Nu știu granulația si ordinea la pasta, roz, bleu, maro si verde, care este pentru aluminiu si care nu,ma puteți sfătuii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 Are cineva idee? Am achiziționat un Virago 535 pentru fiul meu (A2) si m-am apucat sa-l aranjez putin. Verificat si înlocuit consumabile etc. Si cum nu arată foarte "comercial" (capace motor, furca), vreau sa lustruiesc părțile din aluminiu. Am mai multe feluri de pasta, perii de pâslă, cârpa etc. Nu știu granulația si ordinea la pasta, roz, bleu, maro si verde, care este pentru aluminiu si care nu,ma puteți sfătuii? Pe culori habar n-am... eu le-am facut cu smirghel, gradual, pana la P2000 hidro, cu apa. Dupa aceea cu pasta polish, recomand Autosol. La final mi-au cazut mainile ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 (editat) Are cineva idee? Am achiziționat un Virago 535 pentru fiul meu (A2) si m-am apucat sa-l aranjez putin. Verificat si înlocuit consumabile etc. Si cum nu arată foarte "comercial" (capace motor, furca), vreau sa lustruiesc părțile din aluminiu. Am mai multe feluri de pasta, perii de pâslă, cârpa etc. Nu știu granulația si ordinea la pasta, roz, bleu, maro si verde, care este pentru aluminiu si care nu,ma puteți sfătuiți? https://www.louis.eu/artikel/nevr-dull-magic-wadding-polish-content-142-g/10004006?list=2578661 am dat eu jantele si un scut de dural ... iti ajunge o cutie linistit Editat Februarie 9, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 Stie careva ce motocicleta e asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 da, este un bandit cum zice colegu il gasesti pe youtube la delboy garage are cateva tutoriale de servisat etrierii pe acest moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 Mi-am facut de lucru cu un aerograf mai ieftin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 Mi-am facut de lucru cu un aerograf mai ieftin... A iesit bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 care-i diferenta???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 (editat) care-i diferenta???? nuanta de verde Cand am luat-o era curatata la plastic o zona, am retusat cu ce aveam pe acasa, iar acum daca tot am avut ceva timp liber, am luat vopsea la nuanta de pe carena, am dat cu aerograful si peste ceva zile dau si un pic de polish... A... plus 2-3 cai, aluneca aerul mai lin pe verdele asta Editat Februarie 10, 2015 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 (editat) am fost la posta dupa cateva piese si fuga acasa sa le montez ,capac monopost si un buson rezervor fara cheie » Post actualizat in 10 Feb 2015 13:52 mai am de montat indicator treapta viteza... dar ma trebuie sa ma pregatesc psihic )) inca sunt in ceata ca de unde rezolv un + cand e pus pe contact , ma cam depaseste chestile cu curent si niciodata nu ma placut Editat Februarie 10, 2015 de lessy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KENAZ Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 (editat) Salut, M-am pus sa schimb rulmentii la roti, rulmentii originali au doar o "garnitura" de metal pe o parte (vezi foto), dar ce am cumparat eu au "garnituri" pe ambele parti, e ok sa ii montez asa?, sau sa dau jos o "garnitura"? Editat Februarie 10, 2015 de KENAZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 Eu zic sa lasi asa cu ambele garnituri.e mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 Salut, M-am pus sa schimb rulmentii la roti, rulmentii originali au doar o "garnitura" de metal pe o parte (vezi foto), dar ce am cumparat eu au "garnituri" pe ambele parti, e ok sa ii montez asa?, sau sa dau jos o "garnitura"? rulment.jpg sunt chiar mai buni, pune-i fara grija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 am fost la posta dupa cateva piese si fuga acasa sa le montez ,capac monopost si un buson rezervor fara cheie » Post actualizat in 10 Feb 2015 13:52 mai am de montat indicator treapta viteza... dar ma trebuie sa ma pregatesc psihic )) inca sunt in ceata ca de unde rezolv un + cand e pus pe contact , ma cam depaseste chestile cu curent si niciodata nu ma placut cauta+ la o mufa pe firele care duc la pozitia stopului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 (editat) Chiar ca, este un fir la stop care e alimentat tot timpu cand e pus pe contact.... Ce usor a fost... Si totusi nu m-am dat seama. Mersi mult Editat Februarie 10, 2015 de lessy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumyche Postat Februarie 11, 2015 Share Postat Februarie 11, 2015 Am montat butonul cu probleme la kaw/ul meu, acum porneste la secunda. Mai am sa/i fac ITP ul si gata de drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Februarie 11, 2015 Share Postat Februarie 11, 2015 Pornit si eu kakasaki, a luat-o la a 2-a incercare relativ scurta. Prime is my friend. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.