Banzay Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Nu tine... probat de mine In 15 km, prin aglomeratie, mi-a sarit de 3 ori cablul din surub, desi era strans bine. Pai bumbul sa nu fie pe maneta, ci pe parghia de jos si asigurat cu nod dupa surub. La 2 mobre am procedat eu asa si inca merg si acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Am vazut mai multe, dar mie asta mi s-a parut cel mai practic: o doamne... prea complicat. stau si alea cu surub daca-s bine puse, jos, nu sus... evazate dupa surubul de strangere si mai ales cu CABLUL UNS ca sa nu faci bila mare cand tragi de ambreaj. la frana... nu recomand. din motive evidente de siguranta... nu zic deloc ca ce face ala e rau... numai ca apa tare, plumb, lampa de gaz... mai bine-mi comand cablul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 chit de reparatie am unul sub sa, dar il voi folosi numai pana vine cablul nou cu camasa. Nodul este totusi o idee buna, desi in multe cazuri spatiul este limitat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Asta cu nodul e cam sf... cu greu reusesti sa "cracanezi" firele din cablu, la lipitura, dar sa-i mai faci si nod... e otel, e elastic si dur, nu prea vad cum poti sa-i faci nod unui cablu de calitate. Da, bine, poate ceva grosolan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Merge man, si era cablu gros. Ajuta un patent ingust. Nu cracanezi nimic, faci nod pur si simplu si il asezi astfel incat sa nu iti frece de nimic cablul. Eu nu as folosi decat in caz extrem, dar e bine de stiu ca sunt solutii temporare astfel incat sa nu ramai in drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gugal13 Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 (editat) chit de reparatie am unul sub sa, dar il voi folosi numai pana vine cablul nou cu camasa. Nodul este totusi o idee buna, desi in multe cazuri spatiul este limitat. Am cautat cablu cu camasa si n-am gasit nimic pentru motorul meu...si nici nu stiu pentru ce alta motocicleta sa caut sa se potriveasca si la mine... M-a mancat undeva sa imi iau mz , lipsa pieselor fiind cea mai mare problem a lor. (a nu se intelege ca sunt nemultumit de motocicleta, e foarte faina si toate defectiunile sunt din vina mea) Editat Februarie 24, 2015 de Gugal13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 (editat) mie cand mi s-a rupt cablul de ambreiaj am pus cablu' de aprilia pegaso ,noroc cu frate-miu ca avea unu de rezerva )) Editat Februarie 25, 2015 de teofil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 mi-am curatat franele pe fata. a iesit un jeg cumplit... cred ca o sa fac operatiunea mai des de acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gugal13 Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Astazi i-am montat cablul de ambreiaj, i-am curatat/uns lantul si am scos-o la o tura prin oras, sa ii incarc si bateria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 (editat) spatamana trecuta am termiat de modificat la far, inlocuit cu lupa si pozitie demna , facut suportul de ventilatoare pt radiator ulei, alternator reconditionat si micsorat fulia si curea mai mica, ieri am gresat roata spate la simering, azi schimbat ulei de motor ( cand am desfacut busonu curgea ca apa). pornit prima oara anul asta . mai tarziu fac parbiz home-made. Editat Februarie 25, 2015 de Crazy Angel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 (editat) Daca va fi vreme buna maine ma apuc de revizie totala: ulei/filtre/antigel/etrieri/placute/lant.Weekendul trecut am confectionat rapid un stander spate, am avut doua, unul cel mai ieftin de la louis care s-a rupt iar altul se ascunde de anul trecut.Revin cu poze...Carburatoarele au fost curatate " babeste" in iarna. Editat Februarie 27, 2015 de kawazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 spatamana trecuta am termiat de modificat la far, inlocuit cu lupa si pozitie demna , facut suportul de ventilatoare pt radiator ulei, alternator reconditionat si micsorat fulia si curea mai mica, ieri am gresat roata spate la simering, azi schimbat ulei de motor ( cand am desfacut busonu curgea ca apa). pornit prima oara anul asta . mai tarziu fac parbiz home-made. Imi poti zice te rog de ce ai micsorat fulia?nu am stiut ca trebuie gresat simeringul din spate;la cat timp se face operatia asta?E usor de facut sau mai bine la service? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Imi poti zice te rog de ce ai micsorat fulia?nu am stiut ca trebuie gresat simeringul din spate;la cat timp se face operatia asta?E usor de facut sau mai bine la service? salut, pt fulia, deoarece am pus alta baterie mai puternica 21A, si 320-340CCA si sa se invarta mai repede alternatorul (sa se comporte ca la masina) cu faru aprins "fura" 0,1-0,3V. la simering, cand am dat jos roata sa inspectez cardanu, am dat super degripant a iesit cam mizerie, eu gresez la fiecare sezon sau de 2 ori pe an. este operatiunea usoara si sa fie cu vaselina waterproof. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Am taiat tzeava ai mica de la esapament si acum sa sablez si sa vopsesc capacul siiii dupa sa vedem cum se audeeeee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Am taiat tzeava ai mica de la esapament si acum sa sablez si sa vopsesc capacul siiii dupa sa vedem cum se audeeeee. carburatie? Daca da rateuri prea mari in frana de motor, trebuie duza de relanti mai mare, 1 sau 2 marimi » Post actualizat in 27 Feb 2015 21:11 mai tarziu fac parbiz home-made. placa de polietilena am incalzit-o greu, am indoit-o cu microfisuri, dar 3 ani a fost ok si am si vandut parbrizul la dezmembrare. Acum daca ar fi as face un mulaj/sablon din placaj si l-as baga cu placa in cuptorul gospodinei, cred ca s-ar mula gravitational Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Am taiat tzeava ai mica de la esapament si acum sa sablez si sa vopsesc capacul siiii dupa sa vedem cum se audeeeee. O sa se auda bine, cel putin la relanti. In sarcina inca nu stiu cum face pentru ca nu l-am inmatriculat inca. carburatie? Injectie. Despre asta era vorba, operatia asta am facut-o si eu acum cateva zile. https://www.youtube.com/watch?v=qe8aBksiurY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Februarie 28, 2015 Share Postat Februarie 28, 2015 decarenat, desfacut telescoape, urmeaza cablare 12 v cu releu pentru proiectoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Februarie 28, 2015 Share Postat Februarie 28, 2015 Gata revizia , de la ora 09 imi ajunge a mai ramas lantul de curatat si uns. -schimbat ulei.filtru ulei -filtru aer -curatat radiator, schimbat antigel -curatat etrieri, aerisit frane -inlocuire semeringuri telescoape/ulei -verificat /uns cabluri Din pacate bateria e cam moarta a tinut nici 2 ani trebuie alta noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Februarie 28, 2015 Share Postat Februarie 28, 2015 Ce marca a fost? Tinuta iarna in casa/pe redresor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Februarie 28, 2015 Share Postat Februarie 28, 2015 rms ,a fost tinuta la caldurica, am si incaracat-o dar degaba, oricum la mine nu au tinut mai mult de 2ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Februarie 28, 2015 Share Postat Februarie 28, 2015 Nu-i normal sa tina doar 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Februarie 28, 2015 Share Postat Februarie 28, 2015 Nu-i normal sa tina doar 2 ani. Asta e recordul meu, da-le drac , sanatate imi deschid o bere. » Post actualizat in 28 Feb 2015 19:17 Volton a cumparat cineva ? sunt bune ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 28, 2015 Share Postat Februarie 28, 2015 (editat) Rombat tine 2 ani daca o lasi afara. Dar de aia cu 120 lei transport inclus Editat Februarie 28, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Februarie 28, 2015 Share Postat Februarie 28, 2015 (editat) yuasa tine doar 1 sezon cu o alarma varza pe mobra si incarcata la redresor de masina. PS. Cu vremea aceasta de afara .... am pus batericiu la incarcat, urmeaza ITP-ul. Editat Februarie 28, 2015 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Februarie 28, 2015 Share Postat Februarie 28, 2015 rombat de 3-4 ani si tinut motorul in casa pe timp de iarna.si inca tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.