Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

Imi tremura mana dupa 6.

Cu franale nu ma joc.

La uns lantu merge ca si asa tre sa frec in toate directiile,deci nu trebe precizie :crack:

Grija la lant, eu mi-am spart tot degetu dupa multe beri pe o vreme torida.Deci se poate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce drac ai facut acolo , pompa ta are 2l de lichid ? :)))

 

Mi-a venit bateria si padurile, astept vremea buna, mobretu e gata de lansare.

Am frecat cu apa cu detergent intai si am varsat dupa pe jos...

A trebuit sa sterg si sa nu las mizerie pe jos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

padurile,

Am facut acu vreo 2-3 saptamani rost de o bucata maricica de bara de teflon ceva special pt. asa ceva. Din pacate nu am avut timp nici macar pana azi sa incerc prelucrarea si montajul... In fata le-am mutat acu ceva timp pe cele mici de pe carene, tocmai ca sa evit asa ceva:

 

http://postimg.org/image/nxsqvxf93/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut acu vreo 2-3 saptamani rost de o bucata maricica de bara de teflon ceva special pt. asa ceva. Din pacate nu am avut timp nici macar pana azi sa incerc prelucrarea si montajul... In fata le-am mutat acu ceva timp pe cele mici de pe carene, tocmai ca sa evit asa ceva:

 

http://postimg.org/image/nxsqvxf93/

Mda, a rupt urechea si lovit capacu de sus.Nu m-am gandit , mersi de poza, o sa confectionez si eu ceva, nu le-am montat inca sa vad care e trebea pe acolo.Oricum nici cum nu e bine au fost cazuri in care prostia de pad a facut mai praf un motor decat s-ar fi facut fara.

» Post actualizat in 05 Mar 2015 15:27

Am vericat, surubul iese pe interior dupa ureche doar o unghie sa zic , cel mult va zgaria capacul, urechea clar se va rupe daca pica tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Plangea saraca honda prin garaj si am zis ca ii e frica, asa ca m-am conformat :P . I-am adus un tovaras naravas. Tre' sa-i schimb gumele si ce mai e, dar nu e graba . Trebuie inscrisa inainte de toate.

Motor fain pot spune :). Azi trebuie sa beau ceva, ieri n-am apucat :D.

post-44835-0-45054800-1425575765_thumb.png

Editat de darcocbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Asa e :). Nu am de gand sa dau 929'le . Cel putin nu inca. Nu voi folosii bavarezul atat de mult (cred) cel putin nu in oras. si in oras si la sat sunt doar cu scuterele..nu mi permit cu astea de la moara la gara, e pacat :)

Ms la fel!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Profitand de faptul ca e duminica si soare afara am zis ca vfr-ul meu ar avea nevoie de o sedinta de infrumutesare inainte de venirea carenelor de la vopsit peste 3 zile.

M-am inarmat cu o bascula de rabdare si am inceput dimineata la 8 sa lustruiesc cadrul.

Scule folosite: compresorul (am terorizat vecinii, acesta functionand toata ziua), slefuitor pneumatic, biax, un motor de pompa de apa pe care am adaptat un disc de pasla, un disc de pasla adaptat pe biax, pasta de slefuit aluminiu sub forma de calup, pasta autosol, smirghel 150, 400, 600 si 1500 pentru slefuitorul pneumatic si rabdare multa.

Cel mai greu e pana am dat jos stratul anodizat cu smirghel de 150. Ala i-ti mananca 3 sfert din timp.

Dupa o zi de munca treaba arata cam asa.

post-16635-0-27955200-1425829634_thumb.jpg

post-16635-0-64365500-1425829652_thumb.jpg

post-16635-0-24961700-1425829683_thumb.jpg

post-16635-0-73959300-1425829706_thumb.jpg

post-16635-0-73305300-1425829717_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi m-am chinuit sa pornesc vaca... amestec f bogat, bujii ude... e ca dracu' sa ajung la carburatoare, sper sa o fac sa mearga cat sa ajung la TNG :)

post-69984-0-13135800-1425836519_thumb.jpg

post-69984-0-15211300-1425836526_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am curățat carburatoarele, în varianta de duminica cu un spray de la motul. După ce mam chinuit vreo jumate de ora cu desfundatl m-am apucat sa montez pe mobra tot ce am demontat acum o luna (rezervor, air box, suport scărița stânga, scărița dreapta, am vrut sa înlocuiesc semnalizări le de pe spate dar nu am reușit sa potrivesc o sticla care se potrivea la alta semnalizare, am lipit smd-urile vechi din bord înapoi pe bord după ce în urma cu o luna am vrut sa le schimb pt ca mă enerva pe mine portocaliul ăla din bordul de la hornet.

am reparat o pompa stricata și am umflat roata de pe spate. Nu știu la câte atmosfere, aștept zilele următoare sa merg în peco sa verific. Practic am pregătit motoreta pt perioada următoare când am de gând sa o scot la plimbare. Îi mai trebe asigurare și bordul montat la loc.

» Post actualizat in 08 Mar 2015 18:15

Am uitat sa ung lanțul. Dar nui bai. Și mâine este o zi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Duminica nu se mestereste.. ;)

 

Ba da, azi si eu am frecat la galerii, sa scot cromul la iveala.

 

Profitand de faptul ca e duminica si soare afara am zis ca vfr-ul meu ar avea nevoie de o sedinta de infrumutesare inainte de venirea carenelor de la vopsit peste 3 zile.

M-am inarmat cu o bascula de rabdare si am inceput dimineata la 8 sa lustruiesc cadrul.

Scule folosite: compresorul (am terorizat vecinii, acesta functionand toata ziua), slefuitor pneumatic, biax, un motor de pompa de apa pe care am adaptat un disc de pasla, un disc de pasla adaptat pe biax, pasta de slefuit aluminiu sub forma de calup, pasta autosol, smirghel 150, 400, 600 si 1500 pentru slefuitorul pneumatic si rabdare multa.

Cel mai greu e pana am dat jos stratul anodizat cu smirghel de 150. Ala i-ti mananca 3 sfert din timp.

Dupa o zi de munca treaba arata cam asa.

 

Arata foarte fain, dar ia repede si da un lac transparent pe cadru. Aluminiul se oxideaza, iar luciul acela la care ai muncit toata ziua va disparea destul de rapid. De aia era anodizat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai lacuit peste aluminiu lustruit si nu tine. 1 la mana nu face priza si se ingalbeneste in timp destul de scurt. daca mai ai noroc si de socuri de temperatura creapa repede. cea mai buna solutie il menti asa e sa il mai dai cu autosol din cand in cand si sa nu mai vada spuma activa veac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...