kawazaki Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Imi tremura mana dupa 6. Cu franale nu ma joc. La uns lantu merge ca si asa tre sa frec in toate directiile,deci nu trebe precizie Grija la lant, eu mi-am spart tot degetu dupa multe beri pe o vreme torida.Deci se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 eu am dus o la spalat .... https://www.facebook.com/hoffer.andrei.5/posts/896666810384763 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 (editat) eu am dus o la spalat .... https://www.facebook.com/hoffer.andrei.5/posts/896666810384763 nu merge Editat Martie 4, 2015 de Crazy Angel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 2 in a row. Servisare frane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Ce drac ai facut acolo , pompa ta are 2l de lichid ? )) Mi-a venit bateria si padurile, astept vremea buna, mobretu e gata de lansare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Ce drac ai facut acolo , pompa ta are 2l de lichid ? )) Mi-a venit bateria si padurile, astept vremea buna, mobretu e gata de lansare. Am frecat cu apa cu detergent intai si am varsat dupa pe jos... A trebuit sa sterg si sa nu las mizerie pe jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Am frecat cu apa cu detergent intai si am varsat dupa pe jos... A trebuit sa sterg si sa nu las mizerie pe jos Asa da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 padurile, Am facut acu vreo 2-3 saptamani rost de o bucata maricica de bara de teflon ceva special pt. asa ceva. Din pacate nu am avut timp nici macar pana azi sa incerc prelucrarea si montajul... In fata le-am mutat acu ceva timp pe cele mici de pe carene, tocmai ca sa evit asa ceva: http://postimg.org/image/nxsqvxf93/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Am facut acu vreo 2-3 saptamani rost de o bucata maricica de bara de teflon ceva special pt. asa ceva. Din pacate nu am avut timp nici macar pana azi sa incerc prelucrarea si montajul... In fata le-am mutat acu ceva timp pe cele mici de pe carene, tocmai ca sa evit asa ceva: http://postimg.org/image/nxsqvxf93/ Mda, a rupt urechea si lovit capacu de sus.Nu m-am gandit , mersi de poza, o sa confectionez si eu ceva, nu le-am montat inca sa vad care e trebea pe acolo.Oricum nici cum nu e bine au fost cazuri in care prostia de pad a facut mai praf un motor decat s-ar fi facut fara. » Post actualizat in 05 Mar 2015 15:27 Am vericat, surubul iese pe interior dupa ureche doar o unghie sa zic , cel mult va zgaria capacul, urechea clar se va rupe daca pica tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 La asaceva m-am gandit si eu,mai bine sa schimb/ repar carena si capacul motor decat sa schimb chiuloasa si cadrul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 La asaceva m-am gandit si eu,mai bine sa schimb/ repar carena si capacul motor decat sa schimb chiuloasa si cadrul Urechea se poate suda, rolul ei este de a tine carena nimic altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Am pus bateria noua si am identificat/remediat un contact imperfect la o semnalizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 (editat) Plangea saraca honda prin garaj si am zis ca ii e frica, asa ca m-am conformat . I-am adus un tovaras naravas. Tre' sa-i schimb gumele si ce mai e, dar nu e graba . Trebuie inscrisa inainte de toate. Motor fain pot spune . Azi trebuie sa beau ceva, ieri n-am apucat . Editat Martie 5, 2015 de darcocbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Uaaaa ! S-o stapanesti sanatos ! Este TARE ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Ms la fel. E destul de tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 E fainosag(a), dar nu o sa fie la fel de confortabila ca 929.Sa ai parte de ea fara incidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Asa e . Nu am de gand sa dau 929'le . Cel putin nu inca. Nu voi folosii bavarezul atat de mult (cred) cel putin nu in oras. si in oras si la sat sunt doar cu scuterele..nu mi permit cu astea de la moara la gara, e pacat Ms la fel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_taz Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 azi mi-au venit rulmentii de jug si rulmentii de la roata asa ca am ce face in weekend Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hayabusa_sd Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Profitand de faptul ca e duminica si soare afara am zis ca vfr-ul meu ar avea nevoie de o sedinta de infrumutesare inainte de venirea carenelor de la vopsit peste 3 zile. M-am inarmat cu o bascula de rabdare si am inceput dimineata la 8 sa lustruiesc cadrul. Scule folosite: compresorul (am terorizat vecinii, acesta functionand toata ziua), slefuitor pneumatic, biax, un motor de pompa de apa pe care am adaptat un disc de pasla, un disc de pasla adaptat pe biax, pasta de slefuit aluminiu sub forma de calup, pasta autosol, smirghel 150, 400, 600 si 1500 pentru slefuitorul pneumatic si rabdare multa. Cel mai greu e pana am dat jos stratul anodizat cu smirghel de 150. Ala i-ti mananca 3 sfert din timp. Dupa o zi de munca treaba arata cam asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Azi m-am chinuit sa pornesc vaca... amestec f bogat, bujii ude... e ca dracu' sa ajung la carburatoare, sper sa o fac sa mearga cat sa ajung la TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinAnicai Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Azi am curățat carburatoarele, în varianta de duminica cu un spray de la motul. După ce mam chinuit vreo jumate de ora cu desfundatl m-am apucat sa montez pe mobra tot ce am demontat acum o luna (rezervor, air box, suport scărița stânga, scărița dreapta, am vrut sa înlocuiesc semnalizări le de pe spate dar nu am reușit sa potrivesc o sticla care se potrivea la alta semnalizare, am lipit smd-urile vechi din bord înapoi pe bord după ce în urma cu o luna am vrut sa le schimb pt ca mă enerva pe mine portocaliul ăla din bordul de la hornet. am reparat o pompa stricata și am umflat roata de pe spate. Nu știu la câte atmosfere, aștept zilele următoare sa merg în peco sa verific. Practic am pregătit motoreta pt perioada următoare când am de gând sa o scot la plimbare. Îi mai trebe asigurare și bordul montat la loc. » Post actualizat in 08 Mar 2015 18:15 Am uitat sa ung lanțul. Dar nui bai. Și mâine este o zi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Duminica nu se mestereste.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Duminica nu se mestereste.. Ba da, azi si eu am frecat la galerii, sa scot cromul la iveala. Profitand de faptul ca e duminica si soare afara am zis ca vfr-ul meu ar avea nevoie de o sedinta de infrumutesare inainte de venirea carenelor de la vopsit peste 3 zile. M-am inarmat cu o bascula de rabdare si am inceput dimineata la 8 sa lustruiesc cadrul. Scule folosite: compresorul (am terorizat vecinii, acesta functionand toata ziua), slefuitor pneumatic, biax, un motor de pompa de apa pe care am adaptat un disc de pasla, un disc de pasla adaptat pe biax, pasta de slefuit aluminiu sub forma de calup, pasta autosol, smirghel 150, 400, 600 si 1500 pentru slefuitorul pneumatic si rabdare multa. Cel mai greu e pana am dat jos stratul anodizat cu smirghel de 150. Ala i-ti mananca 3 sfert din timp. Dupa o zi de munca treaba arata cam asa. Arata foarte fain, dar ia repede si da un lac transparent pe cadru. Aluminiul se oxideaza, iar luciul acela la care ai muncit toata ziua va disparea destul de rapid. De aia era anodizat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hayabusa_sd Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 am mai lacuit peste aluminiu lustruit si nu tine. 1 la mana nu face priza si se ingalbeneste in timp destul de scurt. daca mai ai noroc si de socuri de temperatura creapa repede. cea mai buna solutie il menti asa e sa il mai dai cu autosol din cand in cand si sa nu mai vada spuma activa veac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 10, 2015 Share Postat Martie 10, 2015 Azi am bagat benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.