Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai tu ai ditamai cruiserul si te iei de ala micu' cu scuterul? :)

» Post actualizat in 01 Jun 2015 19:05

 

Nu cred că exista motociclete facute in ultimii 20 de ani care nu au aprindere gestionata electronic.

 

Omul nu a precizat anul fabricatiei si era posibil sa aiba un motor mai vechi .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca ai 535 inseamna ca nu i-ai reglat niciodata jocul la tacheti, nu de alta da afirmai in alt topic ca la cele cu axa cu came in chiulasa (cum e si 535) ai pastile de reglaj nu reglaj cu surub. Ne cam tragi in piept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca ai 535 inseamna ca nu i-ai reglat niciodata jocul la tacheti, nu de alta da afirmai in alt topic ca la cele cu axa cu came in chiulasa (cum e si 535) ai pastile de reglaj nu reglaj cu surub. Ne cam tragi in piept.

Oare? Vezi ca acolo spuneam altceva ...reia firul postarilor si vezi exact ce zic ! Ori nu convine ca anumite chestii imi dau oarece dreptate? Sa trag pe careva in piept ? Cu ce? As avea oarece profit?

 

Apropos aici m-am inscris benevol si am educatia de a fi ponderat ...... nu am venit nici sa ma laud ,nici sa fac propaganda , nici si nici ....doar socializez si daca pot exprima o parere ce cred a fi constructiva bine daca nu ....asta e

Editat de mos bear
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare? Vezi ca acolo spuneam altceva ...reia firul postarilor si vezi exact ce zic ! Ori nu convine ca anumite chestii imi dau oarece dreptate? Sa trag pe careva in piept ? Cu ce? As avea oarece profit?

Oare? te citez

"Culbutorii sau suruburile de reglaj ! Au filetele duse . Chiulasa si lantul ...nu au treaba cu jocul la culbutori . Mai ar fi ceva ....daca ai reglat culbutorii la cald ...

Totusi sa nu fiu pe dinafara .....asta la motor cu axul cu came in carter .....la cele cu ax in chiulasa reglezi numa jocul intre tachet si cama prin grosimea pastilei ..... Banuiesc ca ai distributie cu axul in carter ."

Concluzia mea si a oricarui citeste e ca nu stii ce ai in ograda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci motorul e o husqvarna te 610 din 99,are acelasi motor pana in 2004(varianta cu electromotor),porneste fara soc,daca ii trag socul nu vrea sa porneasca si da rateuri in carburator.o las fara soc si porneste,si dupa ce se incalzeste porneste bine.Jocul la supape e 0,05 mm reglate ca in carte,cablul de la acceleratie e lasat liber si nu e absolut deloc tensionat.Referitor la cablul de ambreiaj are un zoc de cca 5 mm deci e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci motorul e o husqvarna te 610 din 99,are acelasi motor pana in 2004(varianta cu electromotor),porneste fara soc,daca ii trag socul nu vrea sa porneasca si da rateuri in carburator.o las fara soc si porneste,si dupa ce se incalzeste porneste bine.Jocul la supape e 0,05 mm reglate ca in carte,cablul de la acceleratie e lasat liber si nu e absolut deloc tensionat.Referitor la cablul de ambreiaj are un zoc de cca 5 mm deci e ok.

Atunci e Ok ......

 

Oare? te citez

"Culbutorii sau suruburile de reglaj ! Au filetele duse . Chiulasa si lantul ...nu au treaba cu jocul la culbutori . Mai ar fi ceva ....daca ai reglat culbutorii la cald ...

Totusi sa nu fiu pe dinafara .....asta la motor cu axul cu came in carter .....la cele cu ax in chiulasa reglezi numa jocul intre tachet si cama prin grosimea pastilei ..... Banuiesc ca ai distributie cu axul in carter ."

Concluzia mea si a oricarui citeste e ca nu stii ce ai in ograda.

 

Asa o fi .......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil jiclorul de ralanti e un pic mai maricel sau surubul de amestec e prea desfacut, cand era rece afara la fel se intampla? Ce scrie in manual referitor la cand trebuie sa tragi socul si cat trebuie sa-l tragi? Dupa ce o pornesti are vana de la inceput sau trebuie incalzita. Din doua mobre ce le am, una face ca a ta daca trag socul la maxim, una nu porneste nici acum daca nu-l trag.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-am uitat in manual la ce temperatura ambianta se trage socul.Inaintr cand era motorul rece trebuia sa trag socul,cert este ca porneste ok si la cald si la rece

» Post actualizat in 01 Jun 2015 20:35

Daca il pornesc la rece nu da rateuri daca nu trag socul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am curatat lantu,am schimbat semnalizarile si ma tot joc la amestec de 1luna si m-am cam plictisit ca nu gasesc rasucirea perfecta.


» Post actualizat in 04 Jun 2015 17:06

Am pus un bec philips dat drac :).

post-64324-0-85067000-1433437583_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Africana din '91 am pus un cooler pe regulator , am montat un voltmetru digital in bord , am montat un regulator de rezerva undeva sub codita si am vopsit cu rosu lucios varful aripii fata, caci era cam matuit si decolorat .

post-59520-0-84723200-1433487678_thumb.jpg

Editat de RobertAmbrozie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uns lantul si am infasurat Moment power tape pe bratele semnalizarilor din spate ca sunt crapate si cad . A , am mai pus si bagajele si dupa munca ...... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pus arcuri de ambreiaj TRW, testul miine, ca s-a rupt o bucata de garnitura si am pus silicon.

 

Primele 2 discuri arata asa:

AEKnkW5l.jpg
SZgC8WQl.jpg

» Post actualizat in 06 Jun 2015 18:31

Impresii. Cupleaza mai prompt, in special intr-a-ntiia. Nici vorba sa ma doara mina stinga, dar mi-am amintit ca pusesem si niste saibe de ~3mm peste arcurile stock. Arcurile sint cam la fel de lungi (citiva m in plus) dar au sirma mai groasa. La mina sint clar mai tari.

Cu patinatul inca nu-mi dau seama daca s-a rezolvat, mai probez miine. Oricum, o sa-l las asa, devreme ce doar citeva discuri au urme de arsuri.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ultimele 4 zile ....

 

I-am schimbat culoarea in negru mat.

Am dezruginat aripa spate.

Blocul de lumina spate l-am schimbat total si am pus un corp nou, cu leduri.

 

Dupa, am iesit la plimbare. Mai sunt mici corecturi pe ici-colo, dar totul functioneaza cum trebuie. Succes :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Africana din '91 am pus un cooler pe regulator , am montat un voltmetru digital in bord , am montat un regulator de rezerva undeva sub codita si am vopsit cu rosu lucios varful aripii fata, caci era cam matuit si decolorat .

ce e aia neagra de deasupra tobei??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...