gn77b Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Cine mai pune aprindere centrifugala? De ce ar face-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Pai tu ai ditamai cruiserul si te iei de ala micu' cu scuterul? » Post actualizat in 01 Jun 2015 19:05 Nu cred că exista motociclete facute in ultimii 20 de ani care nu au aprindere gestionata electronic. Omul nu a precizat anul fabricatiei si era posibil sa aiba un motor mai vechi ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Omul nu a precizat anul fabricatiei si era posibil sa aiba un motor mai vechi ..... Sunt curios, ce virago ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 535 an 1993 si o Jawa 250 din 1960 amandoua la nepoti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Pai daca ai 535 inseamna ca nu i-ai reglat niciodata jocul la tacheti, nu de alta da afirmai in alt topic ca la cele cu axa cu came in chiulasa (cum e si 535) ai pastile de reglaj nu reglaj cu surub. Ne cam tragi in piept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 (editat) Pai daca ai 535 inseamna ca nu i-ai reglat niciodata jocul la tacheti, nu de alta da afirmai in alt topic ca la cele cu axa cu came in chiulasa (cum e si 535) ai pastile de reglaj nu reglaj cu surub. Ne cam tragi in piept. Oare? Vezi ca acolo spuneam altceva ...reia firul postarilor si vezi exact ce zic ! Ori nu convine ca anumite chestii imi dau oarece dreptate? Sa trag pe careva in piept ? Cu ce? As avea oarece profit? Apropos aici m-am inscris benevol si am educatia de a fi ponderat ...... nu am venit nici sa ma laud ,nici sa fac propaganda , nici si nici ....doar socializez si daca pot exprima o parere ce cred a fi constructiva bine daca nu ....asta e Editat Iunie 1, 2015 de mos bear Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Oare? Vezi ca acolo spuneam altceva ...reia firul postarilor si vezi exact ce zic ! Ori nu convine ca anumite chestii imi dau oarece dreptate? Sa trag pe careva in piept ? Cu ce? As avea oarece profit? Oare? te citez "Culbutorii sau suruburile de reglaj ! Au filetele duse . Chiulasa si lantul ...nu au treaba cu jocul la culbutori . Mai ar fi ceva ....daca ai reglat culbutorii la cald ... Totusi sa nu fiu pe dinafara .....asta la motor cu axul cu came in carter .....la cele cu ax in chiulasa reglezi numa jocul intre tachet si cama prin grosimea pastilei ..... Banuiesc ca ai distributie cu axul in carter ." Concluzia mea si a oricarui citeste e ca nu stii ce ai in ograda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Deci motorul e o husqvarna te 610 din 99,are acelasi motor pana in 2004(varianta cu electromotor),porneste fara soc,daca ii trag socul nu vrea sa porneasca si da rateuri in carburator.o las fara soc si porneste,si dupa ce se incalzeste porneste bine.Jocul la supape e 0,05 mm reglate ca in carte,cablul de la acceleratie e lasat liber si nu e absolut deloc tensionat.Referitor la cablul de ambreiaj are un zoc de cca 5 mm deci e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Deci motorul e o husqvarna te 610 din 99,are acelasi motor pana in 2004(varianta cu electromotor),porneste fara soc,daca ii trag socul nu vrea sa porneasca si da rateuri in carburator.o las fara soc si porneste,si dupa ce se incalzeste porneste bine.Jocul la supape e 0,05 mm reglate ca in carte,cablul de la acceleratie e lasat liber si nu e absolut deloc tensionat.Referitor la cablul de ambreiaj are un zoc de cca 5 mm deci e ok. Atunci e Ok ...... Oare? te citez "Culbutorii sau suruburile de reglaj ! Au filetele duse . Chiulasa si lantul ...nu au treaba cu jocul la culbutori . Mai ar fi ceva ....daca ai reglat culbutorii la cald ... Totusi sa nu fiu pe dinafara .....asta la motor cu axul cu came in carter .....la cele cu ax in chiulasa reglezi numa jocul intre tachet si cama prin grosimea pastilei ..... Banuiesc ca ai distributie cu axul in carter ." Concluzia mea si a oricarui citeste e ca nu stii ce ai in ograda. Asa o fi ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Probabil jiclorul de ralanti e un pic mai maricel sau surubul de amestec e prea desfacut, cand era rece afara la fel se intampla? Ce scrie in manual referitor la cand trebuie sa tragi socul si cat trebuie sa-l tragi? Dupa ce o pornesti are vana de la inceput sau trebuie incalzita. Din doua mobre ce le am, una face ca a ta daca trag socul la maxim, una nu porneste nici acum daca nu-l trag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Nu m-am uitat in manual la ce temperatura ambianta se trage socul.Inaintr cand era motorul rece trebuia sa trag socul,cert este ca porneste ok si la cald si la rece » Post actualizat in 01 Jun 2015 20:35 Daca il pornesc la rece nu da rateuri daca nu trag socul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Am spalat-o ca nu mai vedeam prin parbriz din cauza mustelor blatiste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 competizione Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Am curatat lantu,am schimbat semnalizarile si ma tot joc la amestec de 1luna si m-am cam plictisit ca nu gasesc rasucirea perfecta. » Post actualizat in 04 Jun 2015 17:06Am pus un bec philips dat drac . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 extreme vision? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 Ceva cu white..., nu se mai vede bine ce scrie pe cutie, le-am avut de la masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 si eu folosesc Xtreme power/vision pe tot ce am, schimbandu-le pe cele stock. E aproape dubla lumina, si mult mai alba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 Chiar dubla nu mi se pare, iti da senzatia de lumina mai puternica de la alb.Noaptea e cam chioara ca la majoritatea mobrelor ce nu au xenon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 (editat) La Africana din '91 am pus un cooler pe regulator , am montat un voltmetru digital in bord , am montat un regulator de rezerva undeva sub codita si am vopsit cu rosu lucios varful aripii fata, caci era cam matuit si decolorat . Editat Iunie 5, 2015 de RobertAmbrozie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 Am uns lantul si am infasurat Moment power tape pe bratele semnalizarilor din spate ca sunt crapate si cad . A , am mai pus si bagajele si dupa munca ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 GUME NOI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 (editat) Pus arcuri de ambreiaj TRW, testul miine, ca s-a rupt o bucata de garnitura si am pus silicon. Primele 2 discuri arata asa: » Post actualizat in 06 Jun 2015 18:31Impresii. Cupleaza mai prompt, in special intr-a-ntiia. Nici vorba sa ma doara mina stinga, dar mi-am amintit ca pusesem si niste saibe de ~3mm peste arcurile stock. Arcurile sint cam la fel de lungi (citiva m in plus) dar au sirma mai groasa. La mina sint clar mai tari. Cu patinatul inca nu-mi dau seama daca s-a rezolvat, mai probez miine. Oricum, o sa-l las asa, devreme ce doar citeva discuri au urme de arsuri. Editat Iunie 5, 2015 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Iunie 7, 2015 Share Postat Iunie 7, 2015 In ultimele 4 zile .... I-am schimbat culoarea in negru mat. Am dezruginat aripa spate. Blocul de lumina spate l-am schimbat total si am pus un corp nou, cu leduri. Dupa, am iesit la plimbare. Mai sunt mici corecturi pe ici-colo, dar totul functioneaza cum trebuie. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
condamned18 Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 -Curatat si uns lant -Schimb lichid de frana si ambreiaj (cel de la ambreiaj era ca namolul de la Techirghiol :|) -Gume noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 La Africana din '91 am pus un cooler pe regulator , am montat un voltmetru digital in bord , am montat un regulator de rezerva undeva sub codita si am vopsit cu rosu lucios varful aripii fata, caci era cam matuit si decolorat . ce e aia neagra de deasupra tobei?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.