Vizitator darcocbr Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Daca te uiti atent, cele de spate n au rezistat :| am avut vopsit la f4 electrostatic si rezista si azi ca in prima zi.dupa 6 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Electrostatic tine mult si bine, e cea mai buna solutie... dar la spray poti sa le refaci oricand si f ieftin, mai ales ca sunt piese f mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Benzina/diluant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Sau acetona pentru unghii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 (editat) Sau acetona pentru unghii. Sau un flex cu otet. PS. acetona pare o idee buna, dar esti sigur ca nu are efect asupra vopselei? Daca e doar pe numar, probabil ca merge, dar pe aripa sau alte parti s-ar putea sa ramane urme. Sau nu? ... ma intreb. Editat Septembrie 9, 2015 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Cred ca e vorba de suport de numar din plastic negru mat... dar oricum, acetona e puternica, o sa-l arda si o sa se pateze. Benzina e mai ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 reglat ralantiul. Nimic special, doar ca XT urile R si X nu au turometru. doar in diagnoza se poate afisa. Am facut si un tutorial: https://www.youtube.com/watch?v=HGECORLwI8k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 I am făcut plinul. Greu cu o mana, dar nu imposibil. Pe luni demontez seile, marti le duc la nenea Dan la retapitat. M am plictisit de ele asa..iarna asta lucram la "look" puternic ) sunt cateva chestii, marunte ce i drept, care trebuiesc înlocuite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 Am taiat un pic din suportul de numar si am montat placuta cu numarul nou, pana acum a fost lipita cu scotch de cea veche Apropo, cum naiba scot urmele alea de scotch de pe ea? Am incercat cu alcool medicinal si nu prea merge... Alcool izopropilic, e posibil sa nu dizolve vopseaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 Azi am facut pana pe spate.a treia in 2 luni.la nici un motor nu am intalnit pene asa dese.am facut pana la o vulcanizare obisnuita.15 lei de pus petic la camera.si am dasfacut amortizorul spate sa il duc la rams pentru servisare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Părintele Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 si cum suna?? in alta ordine de idei: azi nimic,, ieri am luat la cheie si surubelnita toate suruburile si piulitele ( gasit cateva slabite ) completat cu lichid de frana pe alocuri, completat ungatorul de lant cu ulei (app donez rezervor lobman ) pentru ca vine sezonul : ca sa nu se mai "abureasca" viziera : se ia un cartof, se taie in doua si cu partea fara coaja se sterge suprafata interioara a vizierei. lasat sa se usuce apoi sters cu o carpa uscata. La fel si pe oglinzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Părintele Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 si cum suna?? mult mai bine ca înainte. nu exagerat de tare, dar suficient cât să se audă... eu sunt foarte mulțumit m-am gândit să înregistrez audio, dar am un tel de cacao și sigur nu ar fi ieșit un video conform cu realitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 I-am pus scarita reising... m-a macat in poponeata sa o intorc din scurt in fata blocului, peste bordura, si a facut contact cu asfaltul. Rezultat: zgarieturi pe crash si pe rama oglinzii si, cel mai grav, scarita stanga fata rupta. Cum in 15 min trebuia sa plecam la plimbare, am luat o bucata de teava de 20, un baros, flex si bormasina... si a rezultat "scarita reising". Pe la Pitesti a primit si "grip" de power tape, ca aluneca ca tot dracii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 Guzzi - incarcat baterie si bagat la nani sub strasina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 A mea a primit un garaj il avea de mult dar era in stadiu de schelete. acum e acoperit si inchis , aproape mai trebuie o coala de tabla ca nu s-a potrivit socoteala de acasa cu aia din targ : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Am vopsit topcase-ul (in weekend). Din alb cu rosu a devenit negru cu argintiu. Argintiul a iesit meh, negrul ok. Desi nu e rezistent la zgarieturi. Plm, ii mai dau un jet de vopsea din cand in cand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 (editat) pentru ca vine sezonul : ca sa nu se mai "abureasca" viziera : se ia un cartof, se taie in doua si cu partea fara coaja se sterge suprafata interioara a vizierei. lasat sa se usuce apoi sters cu o carpa uscata. La fel si pe oglinzi Ha, fain. Si sa dau jos pinlockul, sau dau peste el? Glumesc. Pare interesant, sunt curios daca si functioneaza. Cu pinlock sunt multumit, doar ca tb sa fiu paranoia ca sa nu se zgarie. Editat Septembrie 14, 2015 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Pe parbrizul masinii mai dadeam cu pasta de dinti, impotriva aburirii. Pe casca nu am incercat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Apropo, cum naiba scot urmele alea de scotch de pe ea? Am incercat cu alcool medicinal si nu prea merge... cu glasspapir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Am bagat-o la vanzare si in loc sa pun pret in euro am pus pret in lei, mi-a luat foc telefonu'... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 (editat) Apropo, cum naiba scot urmele alea de scotch de pe ea? Exista la Hornbach un spray special exact pentru indepartarea adezivului de colante diverse (cred ca de la Tesa); e cam scump, vreo 35 de lei si trebuie insistat cu frecangeala ca sa isi faca treaba, dar e cam singura solutie care functioneaza, dupa experientele mele. Editat Septembrie 15, 2015 de FLEX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 (editat) de pe multe masini inscriptionate, s-a spalat cu benzina, si e OK de 35 lei cumperi 6+ ltr. de benzina.... si iti ajunge la 2 dube inscriptionate full! esenta e sa incalzesti inainte colantul cu un foen Editat Septembrie 15, 2015 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 I-am luat un stander nou » Post actualizat in 17 Sep 2015 11:13 Am pus seile retapitate pe mobra. Arata intr un mare fel! Imd merg la posta dupa capetele de ghidon si le si montez. Maine ajung tank padurile de buson si jug..si asteptam cu nerăbdare discurile de frana dantelate f/s. Lucrez la aspect puternic si nu numai. » Post actualizat in 18 Sep 2015 11:37 Azi au plecat catre noi si suruburile pt carene, aurii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 (app donez rezervor lobman ) rezervorul a plecat catre targu jiu:) asteptam poze cu instalatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.