Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

E un mister si pentru mine.faza e materialul disculuu e mai ciudat.si in mod sigur mai gros.la zx9r am etrier tokico cu 6 pistonase si multa lume spune ca cele cu 4 pistonase sunt mai bune.o sa vad cand reusesc sa il aerisesc mai bine.mai ales ca e de 9 mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vreme rece, buna de stat in garaj.

 

Ridicat vaca si verificat rulmentii de jug, aliniament furca dupa ceva drumuri asfaltate romaneste. Spre surprinderea mea, erau in stare buna. Rulmentii. Drumurile nu.

 

Demontat tot botul, spalat bloc optic (faruri) in interior. Acum la uscat. Peste cateva zile vad daca am facut bine sau dimpotriva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi s-a pus pata pe tija de actionare a franei spate la cb-ul 500 . Urata tare cea veche, ruginita si toate cele. Am avut o tija de inox de fi 6 mm pe care am taiat-o la lungime celei originale. Am pastrat de la cea veche numai capatul cu urechile de prindere si cu ajutorul unei "piulite" mai lungi am unit tija de inox cu cealalta parte. A trebuit sa aplic pe tija si un opritor pentru arcul dinspre tambur. Diferenta dpdv estetic este majora. Mai departe mi-am confectionat si un dop metalic pentru capatul ghidonului pe care nu l-a avut mombra decat pe o parte. Iar la final am inlocuit un bolt ruginit de la scarita cu unul facut din inox. In perioada urmatoare tr sa le inlocuiesc pe toate ca sunt ruginite si urate rau. de fapt cam tot ce se poate inlocui cu inox o sa incerc sa schimb.

post-88828-0-41557500-1445085510_thumb.jpg

post-88828-0-62410000-1445085514_thumb.jpg

post-88828-0-44031700-1445085516_thumb.jpg

post-88828-0-95528100-1445085517_thumb.jpg

post-88828-0-35304600-1445085519_thumb.jpg

post-88828-0-79728000-1445085520_thumb.jpg

post-88828-0-19418400-1445085522_thumb.jpg

post-88828-0-73360600-1445085523_thumb.jpg

post-88828-0-31962900-1445085525_thumb.jpg

post-88828-0-72391800-1445085526_thumb.jpg

post-88828-0-52871400-1445085572_thumb.jpg

post-88828-0-91605400-1445085573_thumb.jpg

post-88828-0-34315300-1445085575_thumb.jpg

post-88828-0-85023600-1445085576_thumb.jpg

Editat de Dragomir Ionut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De data aceasta n-am mesterit eu, dar brunetei i s-a indreptat gentuta (nu se inchidea bine) si schimbat pantofiorii (ambii pantofiori - si dreptul si stingul) cu unii noi- rosii (diablo rosso). :crack:

post-72328-0-37277400-1445370276_thumb.jpg

post-72328-0-83477500-1445370285_thumb.jpg

Editat de Contabil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Pentru ca se încălzește greu si mi-a sarit consumul i-am tras un carton pe radiator, Dacia 1300 style (cine stie, cunoaște). Problem solved.

am mers si eu cu jumate de radiator acoperit.

se incalzea mai repede, de fapt se racea mai greu.. in mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca se încălzește greu si mi-a sarit consumul i-am tras un carton pe radiator, Dacia 1300 style (cine stie, cunoaște). Problem solved.

 

Nu prea ar trebui sa aiba vreo legatura cartonul pe radiator cu incalzirea motorului. Termostatul este inchis la incalzire deci apa nu circula prin radiator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba are mare legătură dupa ce se deschide prima data. Ia gândește-te ;)

 

Problema se pune la incalzire, ori cand se deschide termostatul motorul este deja cald, prea cald chiar, si are nevoie de racire suplimentara. Cartonul din fata doar uniformizeaza diferentele de temperatura intre termostat inchis-dechis de aia ajuta la masini crescand temperatura pe care o baga in cabina, dar nu are nici o legatura cu incalzirea stand pe loc (cum se face la moto). Protectia la vant in mers este minora sau chiar inexistenta considerand ca o sa spui ca ajuta la incalzire prin blocarea aerului rece catre motor.

Editat de undacover
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema este ca la fiecare dechidere apa din radiator e foarte rece si coboara temperatura motorului prea mult. Altfel spus, vara motorul ajunge la temperatura de lucru din Floreasca pana la Arcul de Triumf, iarna ajunge la temperatura de lucru dupa ce cobor podul Grand. Cu cartonul in fata lucreaza ca vara.

 

Si da, mentine motorul cald mai mult timp. Eu iarna merg doar in oras, drumuri scurte. Fara carton se raceste aproape instant motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Termostatul si radiatorul NU afecteaza timpul in care ajunge la temperatura de lucru. Circuitul prin radiator este inchis pana in momentul in care motorul este prea cald si are nevoie de racire suplimentara. Atunci se deschide termostatul si apa incepe sa circule prin radiator.

Deci si cu, si fara carton, tot in acelasi timp o sa ajunga la temperatura de lucru. Cartonul ajuta in alte cazuri, care nu sunt prezente la motorete (cand vrei sa ti temperatura lichidului de racire mai ridicata ca sa bage caldura in interior).

Singurul loc unde ai putea sa pui carton ca sa ajute la incalzire este pe radiatorul de ulei daca ai asa ceva si daca nu are termostat pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine, e ca tine. Sa fii sănătos!

are dreptate undacover, probabil ca ai termostatul blocat , iarna oricum o sa creasca mai greu temperatura, motorul pierde temperatura si prin carcasa nu numai prin radiator, diferenta de temp mai mare=> timp mai lung de incalzire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am pregatit-o pentru iernat, am afumat-o.


post-81635-0-38740500-1446989976_thumb.jpg

 

 

Becule unde e topicul deschis de tine? Tocmai ma pregateam sa te votez "eu", indeplineai toate calitatile de ministru asa cum au decurs numirile in ultima perioada, daca erai plagiator te votam ca si prim'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Becule unde e topicul deschis de tine? Tocmai ma pregateam sa te votez "eu", indeplineai toate calitatile de ministru asa cum au decurs numirile in ultima perioada, daca erai plagiator te votam ca si prim'.

l-au sters angenturile straine....

 

n-am plagiat decat la bac si acolo cat sa iau 5 la matematica

 

in locul tau nu m-as vota , prima lege ... ah nu lege , ordonanta de urgenta, toate parbrizele de pe chopere trebuie predate de urgenta la cel mai apropiat centru de reciclare, amenda 3 salarii de elvetian daca esti prins pe strada cu hidosenia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are dreptate undacover, probabil ca ai termostatul blocat , iarna oricum o sa creasca mai greu temperatura, motorul pierde temperatura si prin carcasa nu numai prin radiator, diferenta de temp mai mare=> timp mai lung de incalzire.

Are si nu are. Motorul ajunge la 90°C in 5-10 minute, dupa care deschide termostatul si zbang, coboara in 50. Mai merge 5 minute, iar 90°C, zbang in 60. Si tot asa. Ii iau cam 20 de minute sa stea la 88-92°C, deci practic in oras unde fac drumuri scurte nu ajunge la temperatura de lucru decat pentru cateva zeci de secunde, apoi scade. Cu cartonul pe radiator se echilibrează asta.

Silverwing are un radiator foarte mare si raceste foarte bine. Prea bine cand sunt 5 grade afara.

 

Inaintea Silverwing-ului am avut un BMW F650 din 94. Aceeași problema si cu ala, aceeasi soluție.

 

E drept, eu merg si la -10 si la +50°C. Doar când e zăpadă sau polei scot masina, in rest 2 roti sunt baza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cu carton, si fara, tot la 50 grade o sa iti coboare pentru ca apa din radiator o sa fie la fel de rece prima data. Cartonul nu o incalzeste. Dar deja nu mai vorbim de incalzire ci de stabilizarea temperaturii DUPA incalzire.

Toate motoarele functioneaza pe principiul asta, nu este nimic rau sa primeasca apa mai rece. nu este vorba de un debit extrem ca sa cauzeze fisuri si temperatura lichidului de racire mereu e mai mica decat temperatura motorului care este relativ constanta (variatii mici). Senzorul pe care il vezi tu iti arata temperatura lichidului deci faptul ca tu vezi ca a coborat la 50 grade nu inseamna ca motorul are 50 grade. El o sa coboare de la 90 la 80grade maxim.

 

Becule poate adaugi si o lege impotriva cartonului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Controllerul EFI are un senzor de temperatură al motorului in funcție de care (printre altele) stabilește debitul de benzină. Pe exact același traseu in oraș motorul consumă vara 6,5-7 si iarna sare spre 8. Exact asta am rezolvat cu amărâtul ala de carton in fata radiatorului. Iarna sa fie ca vara :). Restul e teorie teoretică.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Restul e teorie teoretică.

ia vezi tu cum lucreaza un termostat si crontazice-te dupa aia, nu-i o valva on/off , lucreaza incet ,incepe sa deschida pe la 70-80 si la 90 e deschis de tot, daca mergi cu viteza constanta el se stabilizeaza la o anumita deschidere, nu face on/off de nebun. (asta la motociclete si masinile mai vechi, la astea noi se opreste pompa de apa, )

 

cartonul e cu dus si-ntors, vezi sa nu arzi garnitura de chiulasa, am vazut live mini-ingineri din astia in lacrimi

 

trecem problema cartonului pe ordinea de zi.

 

eliminarea accizelor pe carburant

eliminarea tva

 

 

astea mai pot astepta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...