Jump to content

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Recommended Posts

Am bagat doua sisteme de reglat debitul. Unul pentru reglaj propiu-zis iar celalalt pentru on sau off. Ma refer la reglajele care se folosesc pe perfuzii care micsoreaza debitul prin presarea furtunaselor. Cand opresc motocicleta, presez furtunasul complet cu unul dintre reglaje, la celalalt nu mai umblu deloc sau doar daca se deregleaza. Sa vad cat tine dracovenia, ca e mult plastic...

Link to post
Share on other sites
  • Replies 3.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am bagat doua sisteme de reglat debitul. Unul pentru reglaj propiu-zis iar celalalt pentru on sau off. Ma refer la reglajele care se folosesc pe perfuzii care micsoreaza debitul prin presarea furtunaselor. Cand opresc motocicleta, presez furtunasul complet cu unul dintre reglaje, la celalalt nu mai umblu deloc sau doar daca se deregleaza. Sa vad cat tine dracovenia, ca e mult plastic...

sa cauti ulei pentru lantul de drujba ( eu am luat un litru de ulei de la makita parca ) e destul de fluid si unge bine :)

 

aici e sorecaria facuta de subsemnatul :) /index.php?/topic/721221-ce-ai-mesterit-azi-la-motocicleta-ta/?p=3977436

 

 

PS.., vii la Rasnov??

Edited by Taz Asg
Link to post
Share on other sites

5 luni si 12 000 km mai târziu, schimbat batlaxul S20 cu Metzeler Z8 Interact

Z8 M pe fata si Z8 O pe spate (asta e cu carcasa dublu strat). ambele sunt DOT 2014

10+ pentru s20-urile supersport care s-au ''descompus'' si lipit pe asfalt precum gumele de pista.le recomand celor care merg mai agresiv si vor si safety pe wet. sunt extraordinare. nota 7 la autonomie(normal de altfel)

Z8 au tinut ultima data vreo 17 mii, de aici si decizia de a trece din nou pe ele. mai vedem pana la vara cu ce o incalt ptr concediu

post-57794-0-88693800-1441186209_thumb.jpg

post-57794-0-30858400-1441186260_thumb.jpg

post-57794-0-68480900-1441186296_thumb.jpg

post-57794-0-25131000-1441186401_thumb.jpg

post-57794-0-56117600-1441186406_thumb.jpg

Edited by sarazin
Link to post
Share on other sites

5 luni si 12 000 km mai târziu, schimbat batlaxul S20 cu Metzeler Z8 Interact

Z8 M pe fata si Z8 O pe spate (asta e cu carcasa dublu strat). ambele sunt DOT 2014

10+ pentru s20-urile supersport care s-au ''descompus'' si lipit pe asfalt precum gumele de pista.le recomand celor care merg mai agresiv si vor si safety pe wet. sunt extraordinare. nota 7 la autonomie(normal de altfel)

Z8 au tinut ultima data vreo 17 mii, de aici si decizia de a trece din nou pe ele. mai vedem pana la vara cu ce o incalt ptr concediu

cum ai scos 12 mii din s20? ai schimbat spatele la 6k? eu atat scot dintr-unu 6 poate 7 mii tras de par

Link to post
Share on other sites

Daca si S20 tine 6 sau 12mii imi cumpar si eu, supecorsole nu tin mai mult de 3000 dara s20 care sunt mai moi.

s20 nu-s mai moi decat supercorsele indiferent de compound, sunt comparabile cu SP-urile dar ....

Link to post
Share on other sites

Buna ziua domnilor. Am sa va arat isprava mea de azi. :) suporti pentru bagaje laterale. Indoit....sudat...vopsit si treaba ii rezolvata:)

fain :) ai textile?

 

ce otel ai folosit?? eu cand am facut asa ceva la Kawa am folosit o bara de otel sterpelita de la tapiteria plafonului de Raba :) cam de 8 mm insa otelit in draci

Edited by Taz Asg
Link to post
Share on other sites

fain :) ai textile?

Da am textile. Saptamana trecuta am facut 750km si s-au cam inmuiat si s-au mulat pe langa tuburi si sa dus vopseaua de pe aparatorile de esapament. Sambata plec iar si o sa vad cum se comporta la drum mai lung.

 

Am cumparat o bara de teava de 10 (vreo 3m)....fier normal, leam taiat 2 buc la 1.20m si le-am indoit pe amandoua deodata prinse in menghina. Acuma depinde cat is bagajele de mari masori cu o ruleta circumferinta bagajelor si vezi cam cat iti trebuie...plus distantierele.

Edited by Adrian Pintea
Link to post
Share on other sites

Da am textile. Saptamana trecuta am facut 750km si s-au cam inmuiat si s-au mulat pe langa tuburi si sa dus vopseaua de pe aparatorile de esapament. Sambata plec iar si o sa vad cum se comporta la drum mai lung.

 

Am cumparat o bara de teava de 10 (vreo 3m)....fier normal, leam taiat 2 buc la 1.20m si le-am indoit pe amandoua deodata prinse in menghina. Acuma depinde cat is bagajele de mari masori cu o ruleta circumferinta bagajelor si vezi cam cat iti trebuie...plus distantierele.

da da, fix asta este tehnologia. La material tre sa mai umbli :)

Link to post
Share on other sites

Am desfacut electromotorul la viroaga... de cateva zile nu mai pornea la buton. Initial am banuit bateria, care era cam descarcata... dar nu. Am gasit o bucatica de cositor prin interior, in restul totul e ok. Am curatat putin rotorul, dupa ce se usuca ma duc sa-l montez la loc pe mobra sa vad daca invarte.

Link to post
Share on other sites

Am desfacut electromotorul la viroaga... de cateva zile nu mai pornea la buton. Initial am banuit bateria, care era cam descarcata... dar nu. Am gasit o bucatica de cositor prin interior, in restul totul e ok. Am curatat putin rotorul, dupa ce se usuca ma duc sa-l montez la loc pe mobra sa vad daca invarte.

Fix p..la. E ceva la electromotor... ajunge curent la el, releul de pornire cupleaza, dar electromotorul nu invarte. Carbunii sunt buni, nu pare nimic in neregula in el, totusi nu invarte. Sper ca nu m-am "premiat" de unul nou, ca e o caruta de bani.

Link to post
Share on other sites

Nu prea am de unde sa iau altul... e usor de ajuns la el si de dat jos, dar nu am altul de proba. Nu cred ca ma lasa cineva sa-i demontez electromotorul de pe viroaga, doar ca sa fac probe la mine.

Il desfac maine din nou si ma uit cu mai multa atentie la lipituri.

Link to post
Share on other sites

Nici cu 12V direct pe el no merge electromotorul?

Ai un multimetru? Poti verifica una-alta.

 

Eu am adaugat azi un condensator de 47.000uF exact la iesirea din releu incarcare Ducati pe Guzzi.

Incepe sa incarce mai bine.

Din turumetru ars am scos vechiul integrat, dar cel nou nu era potrivit, ce scrie pe cel vechi este inselator. Am gasit alt inlocuitor pe ebay.

Link to post
Share on other sites

Nici direct pe baterie nu invarte... e mort. Maine, pe lumina si cu mai multa rabdare, il desfac iar sa ma uit si la rotor mai atent.

Link to post
Share on other sites

Masoara cu ohm-metrul pe bornele diametral opuse ale rotorului, trebuie sa ai rezistenta mica, iar pe bornele alaturate trebuie sa ai rezistenta mare (infinit). Verifica si bornele cu axul sa nu cumva sa dea la masa vreo spira. Intre borne si ax trebuie tot rezistenta mare.

Edited by Florin_escu
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...