WotRU2Me Posted September 1, 2015 Share Posted September 1, 2015 Am bagat doua sisteme de reglat debitul. Unul pentru reglaj propiu-zis iar celalalt pentru on sau off. Ma refer la reglajele care se folosesc pe perfuzii care micsoreaza debitul prin presarea furtunaselor. Cand opresc motocicleta, presez furtunasul complet cu unul dintre reglaje, la celalalt nu mai umblu deloc sau doar daca se deregleaza. Sa vad cat tine dracovenia, ca e mult plastic... Quote Link to post Share on other sites
Taz Asg Posted September 2, 2015 Share Posted September 2, 2015 (edited) Am bagat doua sisteme de reglat debitul. Unul pentru reglaj propiu-zis iar celalalt pentru on sau off. Ma refer la reglajele care se folosesc pe perfuzii care micsoreaza debitul prin presarea furtunaselor. Cand opresc motocicleta, presez furtunasul complet cu unul dintre reglaje, la celalalt nu mai umblu deloc sau doar daca se deregleaza. Sa vad cat tine dracovenia, ca e mult plastic... sa cauti ulei pentru lantul de drujba ( eu am luat un litru de ulei de la makita parca ) e destul de fluid si unge bine aici e sorecaria facuta de subsemnatul /index.php?/topic/721221-ce-ai-mesterit-azi-la-motocicleta-ta/?p=3977436 PS.., vii la Rasnov?? Edited September 2, 2015 by Taz Asg Quote Link to post Share on other sites
WotRU2Me Posted September 2, 2015 Share Posted September 2, 2015 Multam de pont. Momentan am gasit niste 10w40 printr-un bidon. Vad ca e destul de fluid, cel putin la temperaturile actuale. O sa vad cum gasesc de drujba si gaz sa curat lantul. » Post actualizat in 02 Sep 2015 05:46 Da, vin la Rasnov. Quote Link to post Share on other sites
sarazin Posted September 2, 2015 Share Posted September 2, 2015 (edited) 5 luni si 12 000 km mai târziu, schimbat batlaxul S20 cu Metzeler Z8 Interact Z8 M pe fata si Z8 O pe spate (asta e cu carcasa dublu strat). ambele sunt DOT 2014 10+ pentru s20-urile supersport care s-au ''descompus'' si lipit pe asfalt precum gumele de pista.le recomand celor care merg mai agresiv si vor si safety pe wet. sunt extraordinare. nota 7 la autonomie(normal de altfel) Z8 au tinut ultima data vreo 17 mii, de aici si decizia de a trece din nou pe ele. mai vedem pana la vara cu ce o incalt ptr concediu Edited September 2, 2015 by sarazin Quote Link to post Share on other sites
Adrian Pintea Posted September 4, 2015 Share Posted September 4, 2015 Buna ziua domnilor. Am sa va arat isprava mea de azi. suporti pentru bagaje laterale. Indoit....sudat...vopsit si treaba ii rezolvata:) Quote Link to post Share on other sites
superbec Posted September 4, 2015 Share Posted September 4, 2015 5 luni si 12 000 km mai târziu, schimbat batlaxul S20 cu Metzeler Z8 Interact Z8 M pe fata si Z8 O pe spate (asta e cu carcasa dublu strat). ambele sunt DOT 2014 10+ pentru s20-urile supersport care s-au ''descompus'' si lipit pe asfalt precum gumele de pista.le recomand celor care merg mai agresiv si vor si safety pe wet. sunt extraordinare. nota 7 la autonomie(normal de altfel) Z8 au tinut ultima data vreo 17 mii, de aici si decizia de a trece din nou pe ele. mai vedem pana la vara cu ce o incalt ptr concediu cum ai scos 12 mii din s20? ai schimbat spatele la 6k? eu atat scot dintr-unu 6 poate 7 mii tras de par Quote Link to post Share on other sites
kawazaki Posted September 4, 2015 Share Posted September 4, 2015 Daca si S20 tine 6 sau 12mii imi cumpar si eu, supecorsole nu tin mai mult de 3000 dara s20 care sunt mai moi. Quote Link to post Share on other sites
superbec Posted September 4, 2015 Share Posted September 4, 2015 Daca si S20 tine 6 sau 12mii imi cumpar si eu, supecorsole nu tin mai mult de 3000 dara s20 care sunt mai moi. s20 nu-s mai moi decat supercorsele indiferent de compound, sunt comparabile cu SP-urile dar .... Quote Link to post Share on other sites
kawazaki Posted September 4, 2015 Share Posted September 4, 2015 Cel putin asa mi s-a parut (palpabil/vizual) ca sunt o idee mai moi decat sp'urile si mult mai moi decat sc2.Pe motor nu le-am avut, am mers doar cu s20 incaltate pe alt motor. Quote Link to post Share on other sites
Taz Asg Posted September 4, 2015 Share Posted September 4, 2015 (edited) Buna ziua domnilor. Am sa va arat isprava mea de azi. suporti pentru bagaje laterale. Indoit....sudat...vopsit si treaba ii rezolvata:) fain ai textile? ce otel ai folosit?? eu cand am facut asa ceva la Kawa am folosit o bara de otel sterpelita de la tapiteria plafonului de Raba cam de 8 mm insa otelit in draci Edited September 4, 2015 by Taz Asg Quote Link to post Share on other sites
Adrian Pintea Posted September 4, 2015 Share Posted September 4, 2015 (edited) fain ai textile?Da am textile. Saptamana trecuta am facut 750km si s-au cam inmuiat si s-au mulat pe langa tuburi si sa dus vopseaua de pe aparatorile de esapament. Sambata plec iar si o sa vad cum se comporta la drum mai lung. Am cumparat o bara de teava de 10 (vreo 3m)....fier normal, leam taiat 2 buc la 1.20m si le-am indoit pe amandoua deodata prinse in menghina. Acuma depinde cat is bagajele de mari masori cu o ruleta circumferinta bagajelor si vezi cam cat iti trebuie...plus distantierele. Edited September 4, 2015 by Adrian Pintea Quote Link to post Share on other sites
Taz Asg Posted September 4, 2015 Share Posted September 4, 2015 Da am textile. Saptamana trecuta am facut 750km si s-au cam inmuiat si s-au mulat pe langa tuburi si sa dus vopseaua de pe aparatorile de esapament. Sambata plec iar si o sa vad cum se comporta la drum mai lung. Am cumparat o bara de teava de 10 (vreo 3m)....fier normal, leam taiat 2 buc la 1.20m si le-am indoit pe amandoua deodata prinse in menghina. Acuma depinde cat is bagajele de mari masori cu o ruleta circumferinta bagajelor si vezi cam cat iti trebuie...plus distantierele. da da, fix asta este tehnologia. La material tre sa mai umbli Quote Link to post Share on other sites
Adrian Pintea Posted September 4, 2015 Share Posted September 4, 2015 da da, fix asta este tehnologia. La material tre sa mai umbli Ce material? Quote Link to post Share on other sites
BlackSeraph Posted September 5, 2015 Share Posted September 5, 2015 Coburi noi. Donez vechi: /index.php?/topic/731247-donez-coburi-dragstar-650 Quote Link to post Share on other sites
Geo_ZGA Posted September 5, 2015 Share Posted September 5, 2015 Am desfacut electromotorul la viroaga... de cateva zile nu mai pornea la buton. Initial am banuit bateria, care era cam descarcata... dar nu. Am gasit o bucatica de cositor prin interior, in restul totul e ok. Am curatat putin rotorul, dupa ce se usuca ma duc sa-l montez la loc pe mobra sa vad daca invarte. Quote Link to post Share on other sites
Starcream Posted September 5, 2015 Share Posted September 5, 2015 Dupa 1 an si jumatate de la achizitie, ieri mi-am facut curaj si am stat pe la cozile de la primarie si drpciv: luni am placuta si talon ) Quote Link to post Share on other sites
Geo_ZGA Posted September 5, 2015 Share Posted September 5, 2015 Am desfacut electromotorul la viroaga... de cateva zile nu mai pornea la buton. Initial am banuit bateria, care era cam descarcata... dar nu. Am gasit o bucatica de cositor prin interior, in restul totul e ok. Am curatat putin rotorul, dupa ce se usuca ma duc sa-l montez la loc pe mobra sa vad daca invarte. Fix p..la. E ceva la electromotor... ajunge curent la el, releul de pornire cupleaza, dar electromotorul nu invarte. Carbunii sunt buni, nu pare nimic in neregula in el, totusi nu invarte. Sper ca nu m-am "premiat" de unul nou, ca e o caruta de bani. Quote Link to post Share on other sites
Guest darcocbr Posted September 5, 2015 Share Posted September 5, 2015 Fa un test cu altul..ma gandesc ca nu e ascuns rau si nu durează mult. Quote Link to post Share on other sites
Geo_ZGA Posted September 5, 2015 Share Posted September 5, 2015 Nu prea am de unde sa iau altul... e usor de ajuns la el si de dat jos, dar nu am altul de proba. Nu cred ca ma lasa cineva sa-i demontez electromotorul de pe viroaga, doar ca sa fac probe la mine. Il desfac maine din nou si ma uit cu mai multa atentie la lipituri. Quote Link to post Share on other sites
Falkenberg Posted September 5, 2015 Share Posted September 5, 2015 Nici cu 12V direct pe el no merge electromotorul? Ai un multimetru? Poti verifica una-alta. Eu am adaugat azi un condensator de 47.000uF exact la iesirea din releu incarcare Ducati pe Guzzi. Incepe sa incarce mai bine. Din turumetru ars am scos vechiul integrat, dar cel nou nu era potrivit, ce scrie pe cel vechi este inselator. Am gasit alt inlocuitor pe ebay. Quote Link to post Share on other sites
Geo_ZGA Posted September 5, 2015 Share Posted September 5, 2015 Nici direct pe baterie nu invarte... e mort. Maine, pe lumina si cu mai multa rabdare, il desfac iar sa ma uit si la rotor mai atent. Quote Link to post Share on other sites
Florin_escu Posted September 5, 2015 Share Posted September 5, 2015 (edited) Masoara cu ohm-metrul pe bornele diametral opuse ale rotorului, trebuie sa ai rezistenta mica, iar pe bornele alaturate trebuie sa ai rezistenta mare (infinit). Verifica si bornele cu axul sa nu cumva sa dea la masa vreo spira. Intre borne si ax trebuie tot rezistenta mare. Edited September 5, 2015 by Florin_escu Quote Link to post Share on other sites
kalator Posted September 6, 2015 Share Posted September 6, 2015 Mobra a primit o noua sa. Lucrare made by @dan. Schimbat ulei, vopsit aripa, carena far. Gata din nou de drum. Mai trebuie toba sa o schimb, dar nu stiu cu ce. Quote Link to post Share on other sites
Guest darcocbr Posted September 6, 2015 Share Posted September 6, 2015 Tu încă mai ai releul de incarcare montat langa toba? N am mai văzut de mult. Toti le muta de acolo Quote Link to post Share on other sites
kalator Posted September 6, 2015 Share Posted September 6, 2015 Da, este inca acolo. Are rost sa il mut? Nu stiu, intreb. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.