Sari la conținut

coborare scarite


Postări Recomandate

Salutare , ma gandeam sa imi cobor scaritele pentru ca stau cu genunchii prea flexati...si la drum e jenant imi amortesc picioarele rau....a mai facut cineva asa ceva vre un sistem ceva home made? de cumparat sunt scarite reglabile dar sunt ft scumpe...idei? Respecte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie mi s-a intamplat faza cu amortitul, mai ales cand am franat odata se blocase piciorul pe frana :) Incearca cu anti-carcel + un gel pt. muschi (la alegere ca fac cam aceeasi chestie), la inot la mine au facut minuni. Scarite un pic modificate (lasate in jos) am avut la kawa, dar nu ma impacam cu ele. Doar ce luasem mobra si m-am impiedicat in ele, sa ma vars nu alta, au un unghi ciudat cand tii piciorul pe ele si le rabatam involuntar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie mi s-a intamplat faza cu amortitul, mai ales cand am franat odata se blocase piciorul pe frana :) Incearca cu anti-carcel + un gel pt. muschi (la alegere ca fac cam aceeasi chestie), la inot la mine au facut minuni. Scarite un pic modificate (lasate in jos) am avut la kawa, dar nu ma impacam cu ele. Doar ce luasem mobra si m-am impiedicat in ele, sa ma vars nu alta, au un unghi ciudat cand tii piciorul pe ele si le rabatam involuntar.

pai ce anume te impiedica la ele ? eu am incercat faza cu burete in sha...degeaba stateam si sus si era incomod...m-am gandit sa prelungesc in jos cumva scaritele cu tot cu suport nu doar scarita propriu zisa pentru ca apoi e aiurea la comenzi...cum erau la tine modificate ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe viraje o sa atingi cu ele de asfalt si o sa cazi.

nu cred ca abordez eu atat de tare curbele in cat sa dau cu scaritele de asfalt plus ca sunt destul de sus si se retrag daca ajung la asfalt....nu as vrea sa le cobor ft mult 2-3 cm cred ca sunt de ajuns nu stiu ce sa spun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Garantat o sa cazi. De ce vrei sa fie din vina ta? :)

:))) intleg , acum stau si ma gandesc cam la ce inaltime fata de sol ar trebuii sa fie scaritele ca sa nu dai cu ele de jos pe viraj ? eu de la sol pana la scarita am fix 38 cm cu motoreta dreapta , cine ma poate ajuta cu niste masuratori la mobra lui sa facem un pic de diferenta , multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-10481-0-12794500-1429268200_thumb.jpg

Salutare , ma gandeam sa imi cobor scaritele pentru ca stau cu genunchii prea flexati...si la drum e jenant imi amortesc picioarele rau....a mai facut cineva asa ceva vre un sistem ceva home made? de cumparat sunt scarite reglabile dar sunt ft scumpe...idei? Respecte

 

Se poate face si artizanal insa trebuie avut mare grija cu lucrarea sa fie una de calitate.

 

Ceva de gen:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

attachicon.gifphpXWiIPj_16.jpg

 

Se poate face si artizanal insa trebuie avut mare grija cu lucrarea sa fie una de calitate.

 

Ceva de gen:

ideea e ca eu nu vreau asa ci cu tot suportul mai jos , ia gandestete cum mai ai tu pozitia la comanda ( schimbator , frana ) daca e asa scarita ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O data cu modificarea, pentru a compensa micsorarea distantei de la scarita la sol, poti ridica un pic motoreta din amortizoare.

da dar nu as vrea sa umblu la ciclistica motoretei ,,,e ok asa singurul inconvenient pozitia ...ma gandeam intrun timp sa inalt codita din cadru dar nici acolo parca nu as umbla plus ca nu or sa mai vina carenele ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva de genul erau. Cum articulatia este spre spate si scarita in jos, in pozitia stand, fugeau spre spate scaritele cu tot cu picior. Poate sunt eu mai ciudat, Cosmin am inteles ca se simtea bine cu ele...

 

da dar nu as vrea sa umblu la ciclistica motoretei

ciclistica o strici umbland la amortizoare, codita, sei, etc. Nu din scarite

 

ideea e ca eu nu vreau asa ci cu tot suportul mai jos , ia gandestete cum mai ai tu pozitia la comanda ( schimbator , frana ) daca e asa scarita ?

sunt reglabile, nu e asta problema.
Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta este unul dintre motivele pentru care modelul de motoreta se cumpara avand in vedere si conformatia pilotului...

Daca ai 2 metri si iti cumperi un SS nu te mira de ce iti dai cu genunchii in gura....

 

Sa nu iti para rau mai tarziu ca te-ai apucat sa improvizezi in speranta ca esti mai destept decat fabricantul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

attachicon.gifFootpegBrackets5.jpg

 

Am inteles, pentru tot ansamblul se foloseste ceva de genul asta ...

da da da ceva de genul vreau si eu. buna idee

» Post actualizat in 17 Apr 2015 11:06

Asta este unul dintre motivele pentru care modelul de motoreta se cumpara avand in vedere si conformatia pilotului...

Daca ai 2 metri si iti cumperi un SS nu te mira de ce iti dai cu genunchii in gura....

 

Sa nu iti para rau mai tarziu ca te-ai apucat sa improvizezi in speranta ca esti mai destept decat fabricantul...

da stiu , insa nu am avut multe obtiuni pentru moto eu avand categoria a2 e singura 4L care se incadreaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Placa aia ti-o poti face la cineva care se pricepe. Important este ca materialul sa fie unul rezistet, sa nu cedeze.

da o fac la munca , avem un strungar acolo sau mai cunosc un strungar particular . acum sa vad cum vine prinderea la mine...

» Post actualizat in 17 Apr 2015 11:26

Placa aia ti-o poti face la cineva care se pricepe. Important este ca materialul sa fie unul rezistet, sa nu cedeze.

cam asa e la mine cred ca se poate face ceva de genu ca acolo....oricum pe dreapta nu pot sa ma las ft mult ca am toba.

post-81713-0-00284900-1429269950_thumb.jpg

post-81713-0-60875200-1429269961_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.ebay.com/itm/360-Adjustable-Riser-Front-Foot-Pegs-For-Honda-CBR500R-13-/301590211230?hash=item46382d6a9e&vxp=mtr

 

Nu-mi par a fi chiar o avere, fata de ce se poate intampla daca te apuci de impovizatii ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe viraje o sa atingi cu ele de asfalt si o sa cazi.

 

Cesar are dreptate, cand vei mai progresa vei incepe sa inclini motoreta mai mult si nu iti vei da seama decat atunci cand vei atinge cu scarita de asfalt.

 

nu cred ca abordez eu atat de tare curbele in cat sa dau cu scaritele de asfalt plus ca sunt destul de sus si se retrag daca ajung la asfalt....nu as vrea sa le cobor ft mult 2-3 cm cred ca sunt de ajuns nu stiu ce sa spun

 

Sa nu te lasi pacalit de ideea asta, mai ales ca tu vrei sa le cobori. O scarita care atinge asfaltul inseamna un punct de franare in afara suprafetei de contact dintre roti si asfalt. Nu vei sti daca vei cadea sau nu din cauza asta. E mai bine sa eviti situatiile astea.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am mai auzit asa ceva pana acum, toti vor sa fie cat mai sus, schimba scaritele cu unele race, monteaza 'rise-re' ...

 

Lasa-le asa ! Dupa cateva plimbari te vei re/ obisnui cu pozitia.

Editat de theos_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...