alx_95 Postat Aprilie 20, 2015 Autor Share Postat Aprilie 20, 2015 M-am uitat de 20 de ori la clip...am senzatia ca al doilea motociclist doar sa speriat( franat ) ......adica ma refer ca putea avea usor aceiasi trasa ca al treilea ....este usor de explicat din taste....si eu am dat-o de gard si nu-mi explic de ce ......doar din filmare nu poti avea feeling-ul de acolo...prin 90 si un pic cand mi-am luat A -ul, instructorul dupa ce am luat, mi-a urat : sa ai parte de accidente usoare......am zis ca-l omor....dar dupa 2 masini rupte la propriu in 2 ....m-am dus sa-l pup.....nici macar pana acu nu am avut parte de ghips ...asa ca baieti...ce a fost a fost ....fierul se indreapta/schimba, mai ramane daca se poate..... responsabilizarea autoritatilor prin diferite actiuni judiciare........bafta in demersurile voastre Nu m-am speriat, nu am pus frana, nu am facut nimic, eram deja in frana de motor. Daca ai vedea filmuletul la viteza normala vei obs ca virgula caderea mea e la max 2 sec dupa ce cade primul. Nu am stiut ce s-a intamplat cu el, nu am obs dara pe asfalt, am simtit ca fuge motorul de sub mine, atunci am realizat ca si primul a patit la fel, a fost ceva pe asfalt... Curba respectiva face parte dintr-o succesiune de curbe (4). Asta era a 3-a. Primele 2 au fost ok, viteza la fel ( cred ca am avut 50km\h, se poate lua si cu 90 fara probleme) nu m`am asteptat la probleme de genul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 tind sa cred ca acea substanta a fost imprastiata intentionat: 1.la curba nr. 3(dupa cum spui tu, dupa 1 si 2 in care te obisnuiesti cu virajele), 2.se vede ca s-a basculat ceva DINTR-O DATA, n-a picurat mai putin si dintr-o data mai mult.... 3.consisenta ciudata a substantei !? Poate exagerez...!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Daca aveti impresia ca bikerii in cauza vor castiga in instanta ceva,traiti in alt film.asta ar fi una.a doua chestie:cati dintre voi ati stat de curiozitate in curbe sa vedeti ce se intampla cand trec unele tir-uri?curge motorina din rezervoarele lor exact pe drum,in timp ce iau curbe.curge ulei din ele,asa,random.de ce?mama dracului stie de ce nu isi asigura aia gunoiul de masina pt drum.imi pare rau pt ce au patit baietii,dardin pacate va fi doar problem lor si doar bugetul lor va avea de suferit.cat despre ce spunea @revo,no offence man,dar cam exagerezi cand spui ca cineva s-a dus si a turnat intentionat ceva acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Avocat + rabdare. O sa va luati banii inapoi cu tot cu despagubiri si diverse alte daune. Racerii astia de tastatura stiu doar sa dea din taste, voi faceti ce va invata avocatul nu mai ziceti la nimeni nimic pana la sentinta definitiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Avocat + rabdare. O sa va luati banii inapoi cu tot cu despagubiri si diverse alte daune. Racerii astia de tastatura stiu doar sa dea din taste, voi faceti ce va invata avocatul nu mai ziceti la nimeni nimic pana la sentinta definitiva. Nu sunt nici racer din tastatura nici avocat.sunt doar unul care a patit acelasi lucru ca si baietii asta,s-a dus la avocat si a vazut cum merge treaba.sa te bati cu sistemul asta imputit e in proportie covarsitoare pierdere de vreme pe banii tai,in cele din urma.bigfatass din cauza ca rupi tastatura banuiesc,nu? » Post actualizat in 20 Apr 2015 14:38 Nici eu nu cred ca a fost ceva intentionat, cred ca a fost o chestiune de proasta intretinere a utilajului (TIR, ce o fi fost). Dar pe ideea ta ar insemna sa stam toti cu coada intre picioare si sa nu deranjam CNADNR-ul sau politia, ca oricum nu se rezolva, nu? Nu sunt de acord cu gandirea asta defetista... Nu nu,u got me wrong.nu am zis nici o clipa sa nu se urce cu avocati pe capul cnadnr-ului.sa o faca!doar sa nu isi faca sperante prea mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 stati un pic... sa inteleg si eu... aluneca si solutia romaneasca a fost sa .. dea cu nisip? bun... nota 1, demisia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Ce se poate invata din accidentul asta: oamenii aveau viteza rezonabila, nu erau la forjat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rellikt Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Nu stiu daca va ajuta cu ceva dar in jurul orei 15:30 si eu am trecut pe acolo dar de data asta cu masina si era urma pe sosea..ghiciti ce? Politia era in data mea si nu a luat nici macar o masura chiar daca le-am adus la cunostinta faptul ca urma prezinta pericol iminent! Am si o filmare in care se vede cum urmaresc politia si se vede si urma pe drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 (editat) Ce se poate invata din accidentul asta: oamenii aveau viteza rezonabila, nu erau la forjat. A zis cineva mai devreme. Sa ai intotdeauna trasa corecta, care iti lasa cel mai mult spatiu de manevra. Adica intrii intotdeauna in curba de pe exteriorul ei. Chiar daca nu este necesar. stati un pic... sa inteleg si eu... aluneca si solutia romaneasca a fost sa .. dea cu nisip? bun... nota 1, demisia. imi pare rau sa te dezamagesc, dar asa se curata drumul. 1. arunci material absorbant 2. indepartezi materialul absorbant 3. speli. daca 2 si 3 nu s-au mai facut... e alta poveste. Dar sa arunci apa peste asa ceva inseamna doar sa "ascunzi" zona alunecoasa (se face tot asfaltul negru) si s-o intinzi si mai mult. Editat Aprilie 20, 2015 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Sau culmea,tu te referi sa luam curbele (la dreapta de ex) cat mai pe stanga, pe contrasens, nu? Cand va aud cu ca.caturile astea gen TRASA CORECTA mi se face rau ! Majoritatea dintre voi cred ca strangeti maneta de frana ca pe un sarpe de gat cand vedeti un pericol.... si blocati fata si apoi o ardeti ca ''ati culcat-o intentionat''..... Asa se ia un viraj corect, e optiunea ta daca alegi s-o faci cum trebuie sau nu. In nici un caz nu tai curba si intri pe contrasens. Insa este recomandabil sa tai curba, ramanand pe BANDA TA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snitzelCBR Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 si eu am picat in oras in sens pe o pata urata alunecoasa..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boaba_bw Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 probabil ceva motorina de la vreun camion vechi tot descentrat care nu avea ce cauta pe sosele. Asemantor am patit acu ceva ani, doar ca eram in spatele lui si am vazut cum curge ceva. Bine ca nu a venit vreo masina de pe contrasens sau sa aveti viteza mai mare. Ai dreptate,pe o dara/pata de motorina am cazut si eu, si tot la viteza mica intr-o curba, pe urcare undeva intre Tarnaveni si Medias. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 si ce te faci cu cei care taie curba, profesore? lovesti mereu cu umarul de oglinzile lor? sau te lipesti de vreun far stang al unui tir/camion? Sau culmea,tu te referi sa luam curbele (la dreapta de ex) cat mai pe stanga, pe contrasens, nu? Cand va aud cu ca.caturile astea gen TRASA CORECTA / AM CULCAT MOTORUL / etc....mi se face rau ! Majoritatea dintre voi cred ca strangeti maneta de frana ca pe un sarpe de gat cand vedeti un pericol.... si blocati fata si apoi o ardeti ca ''ati culcat-o intentionat''..... Macar din cate cazaturi am avut am invatat multe despre dinamica unui accident/cazaturi...si-mi dau seama cand cineva mananca k.k.t pe tema asta... Pe cei care taie curba îi vei vedea mult mai devreme dacă intri în curbă de pe exterior. Și ei te vor vedea mai devreme, la rândul lor. Sa știi ca poți învață multe din sfaturile celorlalți, dar dacă insiști sa înveți pe pielea ta, ești invitatul meu. Tu sa fii sănătos, fierul se repară/schimbă. Dar pe cuvânt, mersul cu motocicleta nu se învață din căzături. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Bai desteptule, chiar daca spalam toate cele de noroi, vroiai s o fac pe camp? In noroi? e si la mintea gainii ca trebuia sa ies la asfalt, dar nu si la mintea ta ! Vezi ti de treaba in alta parte si cu altcineva ! L.e. scuze de raspuns, eram nervos, dar mi a trecut Si mai esti si motociclist!!! Bo$$, tot ce iti doresc este sa gasesti noroi dupa o curba fara vizibilitate, sunt curios daca dup-aia ti se mai pare asa de normal ce faci! Sau cand mai faci d-astea sa dai peste niste amici de-ai mei un pic mai nedusi la biserica... nu ca aia pe care, culmea, ai mai avut si tupeul sa-i suni ca sa-i intrebi daca au "rezolvat" ceva. Auzi la el... la mintea gainii! Scuze pentru off-topic dar nici eu nu m-am putut abtine. » Post actualizat in 21 Apr 2015 00:47 Am terminat de citit topicul de pana aici si sunt oripilat! Adica tu pierzi controlul motocicletei din cauza prezentei unor substante alunecoase pe carosabil si... esti tot tu esti amendat pentru "neadaptarea vitezei" la conditiile de trafic? Si dupa aia arunca cu nisip? Nu, ca asta le intrece pe toate, chiar si pentru nivelul din rromania. Nu numai ca voi trebuie sa va recuperati pagubele dar politistii aia si responsabilii de la administratia drumurilor trebuiesc investigati si penalizati. Nu stiu ce sorti de izbanda sunt insa trebuie musai sa incercati in instanta. Nu se poate sa acceptam creearea unui astfel de precedent, oricare dintre noi se poate regasi in aceasta situatie. Daca e nevoie de bani (mai multi) nu va fie jena sa faceti cheta, eu as participa bucuros cu o suma modica ... fiind convins ca multi ar face la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinR6 Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 De ceva timp, in Bucuresti spala astia strazile cu un cacao, de aluneci mai rau ca iarna... si vorbesc de 4 roti. Imi pare rau de baieti. Din pacate, traim intr-o tara cu niste institutii facute sa-i ingrase pe cei de sus. Noi, suntem prea mici sa fim luati in seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Suntem prea mici pentru ca nici macar pe un forum de profil nu suntem uniti. Afara daca se intampla ceva se aduna mii de motoare, la noi sute dar doar la inmormantari cand deja e prea tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Eu retin doar un singur aspect, si anume ca s-a sunat anterior la 112 si ca nu s-a luat nici o masura. Ei, va spun eu cum e cu 112, pentru ca le-am scris intr-o circumstanta similara si mi-au raspuns. Era in turul Romaniei in 2009 cand in sud, pe traseul Corabia - Maglavit exact intr-o curba erau adevarate santuri in asfaltul moale ca untul. Am sunat la 112 si ei mi-au spus ca nu e treaba lor. Revoltat, voiam sa stiu daca ei reactioneaza in vre-un fel daca primesc apeluri care le semnaleaza o situatie accidentogena mai ales pentru motociclisti (gropi uriase, asfalt valurit, substante periculoase pe carosabil) asa ca dupa ce am ajuns acasa le-am scris. Raspunsul a fost naucitor, respectiv ca apelurile respective vor fi considerate utilizare abuziva a 112. Cu alte cuvinte, 112, actioneaza doar dupa ce accidentul s-a produs. Deasemenea in raspuns m-au dascalit sa contactez primaria locala, de parca e treaba mea sa sun la informatii, sa aflu numarul respectiv si apoi serviciul care se ocupa daca exista vreunul. Asa am facut ca fraierul si atunci, am sunat la informatii, apoi la primaria Corabia care m-a directionat la CNADR, unde fiind weekend n-a mai raspuns nimeni. Nu m-am lasat, la politia din prima localitate am depus o reclamatie si am cerut numar de inregistrare. Nici la ora actuala nu stiu daca s-a luat sau nu vre-o masura in urma efortului meu. Ideea e ca pana cand se vor lamuri baronii de la STS ca preventia ar trebui sa intre in obligatiile lor va sfatuiesc sa anuntati IN SCRIS prima sectie de politie (ca astea au program non stop) si sa cereti numar de inregistrare a reclamatiei/comunicarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Eu unul nu inteleg de ce in cazuri specifice cum este cel de fata se tot dau exemple cu situatii asemanatoare... dar al caror mai mici sau mai mari diferente schimba total fondul problemei. Aici nu se pune problema de pericol potential sau preventie ci de doua accidente produse dintr-o cauza evidenta, imprastierea unei substante alunecoase pe carosabil. Conditiile concrete, depistarea si pedepsirea (sau propunerea) vinovatilor revine indiscutabil si neinterpretabil Politiei Rutiere iar remedierea administratiei drumurilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj.marten Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Prietene....ca esti aproape ...ia fugi pana austria - germania si ai sa vezi ca ABSOLUT TOATE utilajele agricole sunt prevazute cu un butoi de apa destinat EXCLUSIV SPALARII ROTIILOR de noroi.....hai ca nu te fac pe tine 2-3 sute de km ..... De fapt, pe langa butoiul de apa in tarile sus amintite si mai ales in Olanda, pentru utilaje sunt construite drumuri secundare asfaltate pe langa majoritatea soselelor, din orice categorie, pentru ca acei ce conduc utilaje sa nu mai fie nevoiți sa iese cu ele pe carosabil. Tot acolo vezi poteci speciale, ingradite pe care trec animalele, nu ca la noi sa vezi vaca pe strada...Dar asta se întâmplă în tarile civilizate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zune Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Eu unul nu inteleg de ce in cazuri specifice cum este cel de fata se tot dau exemple cu situatii asemanatoare... dar al caror mai mici sau mai mari diferente schimba total fondul problemei. Aici nu se pune problema de pericol potential sau preventie ci de doua accidente produse dintr-o cauza evidenta, imprastierea unei substante alunecoase pe carosabil. Conditiile concrete, depistarea si pedepsirea (sau propunerea) vinovatilor revine indiscutabil si neinterpretabil Politiei Rutiere iar remedierea administratiei drumurilor. politia are posibilitatea, si e prevazut prin nus ce lege, sa de-a o amenda zdravana administratorilor drumurilor politia ii poate determina pe aia de la drumuri sa curete orice chestie de pe carosabil tot politia poate sa semnalizeze necazu si sa asigure siguranta circulatiei sa dea sfaturi/consilieze privind miljoacele legale de recuperare a pagubei .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Cand au dat aia foc la miristea de pe marginea autostrazii si un garcea cu cap de guma (pleonasm) care a considerat el oportun sa opreasca circulatia imediat dupa pachetul de fum... rezultatul fiind un grav accident in lant, au cazut multe capete cu cascheta pana la inclusiv seful politiei. Eu persist in convingerea ca o reclamatie la un nivel superior va fi luata in consideratie... sau cel putin asa sper. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Pentru ca nu putem inca modifica mentalitatea profund romaneasca care momentan creeaza pericole pe sosele (inclusiv lipsa de reactie a serviciului 112 pentru luarea de masuri elementare de preventie in caz de pericole potentiale, inclusiv neamendarea drastica a celor care polueaza cu ulei sau cu noroi soselele sau nu isi supravegheaza animalele), noi motocilistii avem in opinia mea urmatoarele posibilitati practice de actiune: - evitarea deplasarilor pe timpul noptii ( in Romania este periculos de umblat noaptea chiar si pe 4 roti- cratere in sosele, noroi, ulei, betivani, caini, animale diverse, carute neiluminate) - atentie maxima si evitarea excesului de viteza mai ales in zone sensibile (rampe, serpentine, localitati) - raportarea la politie a pericolelor potentiale Cam atat, in rest bafta! De restul are grija selectia naturala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 hai dom'le ca astia doi numai viteza n-au avut. ala din spate si-a dat seama dupa cazaturile lor ca e ceva in neregula si a tras pe curat si a oprit fara nicio problema, daca era el primul sfarsea si el, la fel de bine, pe jos. pana la urma e un drum public, nu e plansa din SuperMario, da-o dreaq de treaba...n-ai ce invata din accidentul asta, decat ca nu e deloc bine sa forjezi pe drumul public pentru ca nu poti sa prevezi toate pericolele ce pot aparea si ca e foarte bine sa porti echipament corespunzator pentru cazul in care apar si nu te descurci (ocazie cu care, dupa cum se vede si aici, prinde tare bine sa nu ai viteza mare). hai cu recuperarea daunelor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 n-ai ce invata din accidentul asta, decat ca nu e deloc bine sa forjezi pe drumul public pentru ca nu poti sa prevezi toate pericolele ce pot aparea si ca e foarte bine sa porti echipament corespunzator pentru cazul in care apar si nu te descurci (ocazie cu care, dupa cum se vede si aici, prinde tare bine sa nu ai viteza mare). asta e problema, ei nu au dat tare si tot au patit-o... daca eram eu in locul lor in curba aia o muscam grav... si daca scapam... ajungeam in situatia de a fi EU vinovat ca de ce nu am mers cu 50 la ora cinestie cate sute de km ca sa fac o zi intreaga pe un drum de 3 ore... acuma ce draqu sa facem? sa franam la 30 - 40 inainte de fiecare curba sa vedem daca nu cumva au aruncat cu nisip peste motorina unii? daca trtebuie sa facem un drum de genul Bucuresti - Timisoara ce facem? dormim o noapte pe drum? ca deh la o medie de 50 - 60 la ora cat am scoate daca am merge "la limita evitarii oricarui pericol" ... wtf... bafta la recuperarea daunelor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.