Jump to content
Sign in to follow this  
myk3y

Delimitari

Recommended Posts

salut! cu toate ca nu sa mai discutat de mult aici, am o intrebare despre rolele din variator...daca sunt prea usoare scade viteza maxima sau demarajul ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

AM si eu un FB Sprinter,limitarile:

Am fost la magazin si am intrebat und au limitarile au zis k e in CDI,bun i-am explicat k merge pana la 50 tare si deodata park i s taie gazu,asa am un prieten are un FB Tornado a umblat la carb si merge cu 70-75,ma intreb dak pot face si eu la fel sa scot limitarea din carb

Acu am o intrebare cu rolele d la variator,sunt universale,adik dak imi cumpar role d 8gr s potrivesc la scuteru meu???? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

capacu ala tre desfacut..si acolo o sa gasesti o saiba...o scoti..si montezi totul la loc cum a fost...la toba nu se vede nicio limitare..asta inseamna ca este 4timpi..nu ? poate la carb...sau CDI...

 

post-10473-1186953557_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

am incercat sa'l scot si nu reusesc :-?? e vreo metoda mai sofisticata sau trebuie mai multa putere ?

motorul este in 2 timpi :)

 

 

edit:am scos saiba si nu se simte nici o diferenta :lol:

Edited by iReal

Share this post


Link to post
Share on other sites

am incercat sa'l scot si nu reusesc :-?? e vreo metoda mai sofisticata sau trebuie mai multa putere ?

motorul este in 2 timpi :moto:

edit:am scos saiba si nu se simte nici o diferenta :)

 

 

vezi daca in spate la variator un capac il dai jos bafta :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Ma ajuta si pe mine cineva cu ceva sfaturi pentru delimitare la Vespa LX 50 din 2006? Am citi o gramda.. insa sunt la fel de derutat ca la inceput. A facut careva la un astfel de scuter o delimitare?

 

Multumesc. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai dak scoti saiba nu se simte mare diferenta..urca cureaua cu vreo juma de centimetru mai sus...de ci mare diferenta nu e...

Share this post


Link to post
Share on other sites

si cum fac sa urce la max ? :)

 

am fost la service , nici de acolo nu am plecat delimitat :lol:

mi'au spus ca imi trebuie un jigler mai mare (dar sunt mai multe feluri si nu stiu ce sa cumpar , e 40 lei) si variatoru de viteza cu 1cm mai lung , ca sa urce cureaua mai sus (dar la magazin mi;a zis k nu pot sa pun piesa aia mai mare k nu o sa pot sa mai inchid lucrarea ...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In sfarsit mi-am delimitat si eu scuterul, Kymco B&W 50. Imi pare rau ca nu am facut poze cu limitarile, dar o sa incerc sa explic. Deci:

- prima limitare pe care am dat-o jos a fost la admisie. Intre carburator si galeria de admisie era un fel de garnitura care ingusta foarte mult cantitatea de amestec aer-benzina(si ulei) care intra in motor. Aceasta am schimbat-o cu alta pe care am primit-o odata cu scuterul.

- a doua limitare a fost jiglerul din carburator care era prea mic. Si pe acesta l-am schimbat cu unul mai mare, tot primit odata cu scuterul.

- a treia limitare a fost cea din transmisie, celebra saiba, insa la Kymco nu e o saiba propriu-zisa, ci este o incarcatura care nu lasa fulia aia cu rolele sa se apropie de cea care sta fixa. Am schimbat si acea bucatica de "teava" pe care "circula" fulia cu alta, tot oferita odata cu scuterul.

Ultima limitare este cea din toba, insa nu o sa o dau jos prea curand, ci mai degraba cumpar o toba sport, asta deoarece nu da bine la garantie :friends: . Astfel delimitat scuterul atinge o viteza de 72 km/h cand sunt singur, iar cand sunt cu pasager atinge in jur de 68-69 km/h.

Deci, cei cu Kymco in 2 timpi (poate si cei cu 4 timpi), aveti acum idee despre cum se face delimitarea la aceste modele de scutere. Sper sa va fi fost de folos tuturor, si scuzati eventualele greseli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuter de la First Bike, model RIDER, in carte scrie ca e limitat la 45 km / h insa am trecut lejer de 60 km / h cat scria pe ceas. Deci undeva pe la 70 km / h si inca se mai ducea daca nu incetineam. Si l-am intrebt pe tipul de la magazin daca este limitat si a spus ca da... este... In fine, o fi iesit al meu "gresit" de pe banda... :friends:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Catalin S. iti spun din experienta ca de obicei scuterele de la first bike si nu numai vin delimitate. Daca tipu zicea ca e limitat du-te la el si zi-i sa-ti scoata limitatorul sa vedem atunci ce o sa zica :laugh: :friends:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha, tare de tot. Parca-l vad pe tip chinuindu-se sa gaseasca si sa scoata limitatorul. In fine, probabil o fi vreo fraza tip din partea lor... dar repet, in carte scrie clar... "viteza maxima.. 45 km / h." Mai rau o sa fie cu radarul ca ala nu iarta... :friends:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuter de la First Bike, model RIDER, in carte scrie ca e limitat la 45 km / h insa am trecut lejer de 60 km / h cat scria pe ceas. Deci undeva pe la 70 km / h si inca se mai ducea daca nu incetineam. Si l-am intrebt pe tipul de la magazin daca este limitat si a spus ca da... este... In fine, o fi iesit al meu "gresit" de pe banda... :laugh:

tu l-ai nimerit delimitat,al meu prinde 75 tot FB dar Sprinter,innainte era limitat la 50,i-am scos chestia aia care era la carburator si tinea acceleratia sa se duca,asta a fost marea delimitare,dar am auzit ca unele au in CDI limitare.Daca vrei sa se auda mai tare,taiei teava aia mica care iese din toba :laugh: stii ce super se aude,barem la 40 e cel mai zgomotos sau de la 75 cand lasi acceleratia brusc.Sa stii ca nu pierzi din putere si sunetul e chiar placut.Sa ii faci rodajul ca la carte daca vrei sa te tina.

Bafta :friends:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci mult de sfaturi, o sa incerc sa tin cont de ele... insa la capitolul toba, eu sunt multumit. Chiar nu vreau sa se auda tare. Este destul de silentios. :bigstar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu un scooter Sukida an 2007,motor in 4t, 49cc, pe bord are 80km/h, plec de pe loc dau blana ajunge destul de repede la 60-65km/h si dupaia incepe sa urce foarte greu, dar urca, pe distante mari a trecut de 80km/h cam cu o unitate jumate, eu calculand ca avea 95km/h. Intrebarea mea este daka el este limitat pt ca sa dus 95km/h dar foarte greu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Piaggio zip care e limitatoru de la variator?? :bigstar: tabla aia rotunda de e prinsa in capat cu 3 suruburi?? sau care ... ca io cand l`am desfacut nu mi s`a parut in plus pusa ... mi`e sa nu se imprastie rolele pe acolo sa fac vreo prostie :D . ca m`am saturat de reparat la scuter :bigstar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu un scooter Sukida an 2007,motor in 4t, 49cc, pe bord are 80km/h, plec de pe loc dau blana ajunge destul de repede la 60-65km/h si dupaia incepe sa urce foarte greu, dar urca, pe distante mari a trecut de 80km/h cam cu o unitate jumate, eu calculand ca avea 95km/h. Intrebarea mea este daka el este limitat pt ca sa dus 95km/h dar foarte greu.

 

nu e limitat

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare all am si eu un scuter din carefur luat (chinezarie bineinteles) in 2T cu probleme la motor si nus de la ce e lume zice k e de la carburator este dereglat.deci hai sa va spun ce are: nu sta la relantii ,knd il las mai mult timp nepornit si vreau sa l repornesc porneste greu.unori se si ineaca de prea multe incercari,knd vreau sa urc in panta merge mai greu k o baba in baston(vorba vine) si la drum drept tot asa isi pierde din putere imi poate spune cineva ce are sau sa mi de un service bun nus sa i fac ceva k ma enerveaza la maxim multumesc astept raspunsuri imi cer scz k am postat de 2 ori dar defapt aici vroiam sa postez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu un scooter Sukida an 2007,motor in 4t, 49cc, pe bord are 80km/h, plec de pe loc dau blana ajunge destul de repede la 60-65km/h si dupaia incepe sa urce foarte greu, dar urca, pe distante mari a trecut de 80km/h cam cu o unitate jumate, eu calculand ca avea 95km/h. Intrebarea mea este daka el este limitat pt ca sa dus 95km/h dar foarte greu.

La mine se comporta alcumva si nush dak e normal sau nu...Deci cand pornesc de pe loc pana la 30km/h i f nervos...dupaia de la 30 pana la 60km/h i moale...dupa care pana la top speedul maxim i iar ff nervost(ma tat mir cum de la 60 incolo i asa nervos) , Asa i normal sau i ceva dereglat? ...ca cum merge imi place...merge brici :ok:

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine se comporta alcumva si nush dak e normal sau nu...Deci cand pornesc de pe loc pana la 30km/h i f nervos...dupaia de la 30 pana la 60km/h i moale...dupa care pana la top speedul maxim i iar ff nervost(ma tat mir cum de la 60 incolo i asa nervos) , Asa i normal sau i ceva dereglat? ...ca cum merge imi place...merge brici :D

Poi ... fi fericit ca iti merge asa bine ... nu e nimic dereglat ...

Apropo ... SpeedFight-u meu ia 80 si un pic :D [la demaraj e nervoss :eek: ]... dar am vazut ca toba [aia groasa] e originala scrie Peugeot pe ea ... iar seilenceru este LEO VINCE TT ... [vedeti pag 34 la poze cu scuterele noastre ] ma intreb... daca as cumpara o TOBA SPORT (hand made .. ceva... un yasuny R sau Gianelly ... ) credeti ca ar merge mai tare ? si de unde as putea sa cumpar ... in Judetul ARGES si cam la ce pretz .... :ok:

 

numai bine :( :)

 

:( :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine se comporta alcumva si nush dak e normal sau nu...Deci cand pornesc de pe loc pana la 30km/h i f nervos...dupaia de la 30 pana la 60km/h i moale...dupa care pana la top speedul maxim i iar ff nervost(ma tat mir cum de la 60 incolo i asa nervos) , Asa i normal sau i ceva dereglat? ...ca cum merge imi place...merge brici :ok:

Am avut si eu un malagutti f12 si facea cam la fel, mergea pana la 30 de rupea, dupaia o lasa pana la 55-66 mai moale si de la 60 se ducea dintro data tare, daka nu erai atent te si speriai(parca ar fi avut power valve :eek: ). Mam dus la un servis si miau zis ca e de la jiglerul de la carburator si lau schimbat cu unu mai maricel. Sau se mai poate sa ai o rola sparta, pt ca au mai fost cazuri cu role sparte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stai frate linistit ca nu e nimic stricat...asa face si al meu...trebuie sa nimeresti arcurile si rolele care trebuie si nu o sa iti mai faca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idee buna cu tema :D

 

Cine are un Ludix si vrea sa-l bage pe steroizi instant: Dai jos variatorul de pe axul motorului, desfaci cele 3 suruburi care tin capacul de la role si bagi mai multe saibe/sau cate o piulita de metric 5/ pe fiecare surub sa tina capacul mai departat si rolele sa urce mai mult. Rezultatul: nu te mai prinde troleibuzul din urma :D Dupa operatiune dracia fuge cu 70-75 cu 100 kile de animal pe ea. :blbl:

 

 

PS daca nu puteti bloca variatorul sa desfaceti piulita, ete o smecherie de la comuniste: scoateti bujia, duceti pistonul in pmi, bagati pe gaura de la bujie o bucata de sfoara , aduceti pistonul pe compresie si se blocheaza motorul. Desfaceti, mesteriti, montati la loc si pe urma trageti sfoara afara.

 

spor ! ;)

 

PS e valabil si pt alte modele :eek:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...