Jump to content
Sign in to follow this  
myk3y

Delimitari

Recommended Posts

multumim devil.....si nu va suparati pe mine da care pm putea sa scoata asa o gogoasa si sa zica ca "trage mai bine fara toba?" :crack:

 

are dreptate.... a zis careva ca a lui merge mai bine fara toba :blink:

 

si mai spunea cineva ca el isi pune nu stu ce motoras cu o elice la filtru de aer ca sa bage mai mult aer :crack: :cheers: :P

tot felu de specimene deastea :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Credeti ca asta e un limitator de viteza??

post-13941-1168095276_thumb.jpg

 

ajunge intr-un filtru din esapament ? :crack:

si filtru ala cu cine are legatura ? adica de acolo unde merge ? :crack:

 

 

s-ar putea sa fie o limitare...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuzati-mi intarzierea la topic. Ce ai tu acolo nu este nici pe departe un limitator. Din potriva, este o cutie (ai dreptate cca un filtru) cu o supapa unic sens. Cand gazele sunt evacuate din cilindru ajung la un moment dat sa creeze in spatele lor, o depresiune ceea ce impiedica evacuarea rapida a gazelor. Deci in momentul cand gazele ajung la mometul sa creeze acea depresiune, supapa unic sens din cutie se deschide ceea ce permite intrarea aerului in esapament si evacuarea gazelor mai repede. Daca vorbesc prostii va rog sa ma anuntati. Aceasta tehnica, prima oara am vazut-o la Piaggio si e adevarat ca nu prea se simte diferenta cu sau fara. Noi sa fim sanatosi :crack: :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

LA un 2T este foarte importanta toba....Dupa cum ati vazut tobele sport se intorc pt a ingreuna evacuarea.... dupa cum stim, cei doi tipmi sunt

 

1: Admisie; Compresie

2: Aprindere; evacuare

 

Daca nu are toba...arderea vaporilor de benzina nu este completa deci puterea nu are cum sa creasca. Cu o toba sport creste puterea deoarece lasa motorul sa faca arderea completa. O toba stock ii ia din putere pt k in ea se gasesc niste site care impiedica evacuarea prea mult.

 

LA un 4T

 

Puterea este mai mare fara toba deoarece aprinderea si evacuarea sunt in timpi diferitisi la un 4 T cu cat e mai rapida evacuarea cu atat puterea este mai mare....Daca am gresit cu ceva va rog sa ma corectati. Din cunostintele mele generale(si cateva teste) asa este.

 

 

Asfalt uscat si salutari cu farul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuzati-mi intarzierea la topic. Ce ai tu acolo nu este nici pe departe un limitator. Din potriva, este o cutie (ai dreptate cca un filtru) cu o supapa unic sens. Cand gazele sunt evacuate din cilindru ajung la un moment dat sa creeze in spatele lor, o depresiune ceea ce impiedica evacuarea rapida a gazelor. Deci in momentul cand gazele ajung la mometul sa creeze acea depresiune, supapa unic sens din cutie se deschide ceea ce permite intrarea aerului in esapament si evacuarea gazelor mai repede. Daca vorbesc prostii va rog sa ma anuntati. Aceasta tehnica, prima oara am vazut-o la Piaggio si e adevarat ca nu prea se simte diferenta cu sau fara. Noi sa fim sanatosi :bigstar: :grinbandit:

 

Salut. Ai si nu ai dreptate. Intradevar acel filtru este un epurator cu supapa uni-sens si functioneaza in mare exact cum ai explicat tu. La fel am avut si eu la scooterul meu si partaia destul de enervant si l-am scos, am taiat teava si am sudat misto acolo. Ehh acum ajung la partea in care nu ai avut dreptate si anume, un alt scop al acelui dispozitiv este de a crea "backpressure" adica de a da acel impuls, in evacuare, impuls care face ca amestecul proaspat, nears,de benzina ulei si aer aspirat in cilindru in momentul evacuarii sa nu se duca afara pe teava, lucru demonstrat practic de mine, pentru ca, asa cum am zis, am scos acel epurator. Diferente? Pai in primul rand a scazut viteza maxima de la 58 la 50Km/h. Acesti 50Km/h exact ii ia scuterul meu si fara toba de esapament! Acum i-am facut ceva modificari pe la variator, am schimbat niste unghiuri si am reusit sa obtin 56Km/h. Am aceeasi evacuare si ma gandesc sa trec pe ceva sport, Gianelli sau orice dar sport. Cred ca daca imi trag o evacuare buna sar usor de 70. Poate gresesc, sper sa nu. Daca mai schimb si rolele si poate in viitor si variatorul, cureaua si ambreiajul, cred ca trece de 90.

 

Asfalt uscat si salutari cu farul! :haha: :baldy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut ..mi`am luat un piaggio zip ...acum jumate de an ...aproape nou.

Imi mergea numai 50 km/h!(120 km/h am in bord)Credeam k aja merge ..si am aflat de la un prieten ca este limitat la 50km/h! am aflat de ;la cineva k este o shaiba in variator ...am scos shaiba aia ...o crescut oleak viteza ...cam pana la 55 km/h! Tot il opreshte ceva ..nu stiu ce mai are !! Ma ajutai si p mine ca ii nashpa!

Asfalt uscat si salutari cu farul!! ID kalabash06

Edited by kalabash07

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut ..mi`am luat un piaggio zip ...acum jumate de an ...aproape nou.

Imi mergea numai 50 km/h!(120 km/h am in bord)Credeam k aja merge ..si am aflat de la un prieten ca este limitat la 50km/h! am aflat de ;la cineva k este o shaiba in variator ...am scos shaiba aia ...o crescut oleak viteza ...cam pana la 55 km/h! Tot il opreshte ceva ..nu stiu ce mai are !! Ma ajutai si p mine ca ii nashpa!

Asfalt uscat si salutari cu farul!! ID kalabash06

 

Salut. Acelasi lucru se intampla si la mine, cu toate ca i-am scos saiba din variator, a crescut viteza de la 53 la 58 si nimic mai mult. Intre timp am aflat ca sunt fericitul posesor al unui scuter cu CDI-ul limitat la 8000RPM si ca am rolele de 12gr, role care ar trebui schimbate cu unele de 10 sau chiar 8,5gr (in cazul meu). Ar merge si o toba sport la mine, poate si o curea de kevlar, dar deocamdata am altele pe cap. Vezi poate ai si tu CDI-ul limitat in ture.

 

Asfalt uscat si salutari cu farul! :wave: :crack:

Edited by alias

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Acelasi lucru se intampla si la mine, cu toate ca i-am scos saiba din variator, a crescut viteza de la 53 la 58 si nimic mai mult. Intre timp am aflat ca sunt fericitul posesor al unui scuter cu CDI-ul limitat la 8000RPM si ca am rolele de 12gr, role care ar trebui schimbate cu unele de 10 sau chiar 8,5gr (in cazul meu). Ar merge si o toba sport la mine, poate si o curea de kevlar, dar deocamdata am altele pe cap. Vezi poate ai si tu CDI-ul limitat in ture.

 

Asfalt uscat si salutari cu farul! :lol: :D

 

Stii cumva cum se delimiteaza CDI`ul?

Si role de unde le iau ..din bazar ..au aja ceva?:D

Asfalt uscat!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chestia asta din poza de mai jos o fii cumva vreo limitare?Stie careva?

 

 

Da,este limitarea din toba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si apropo de delimitari am citit pe un site ca din cutia CDI-ului iese un fir verde.Citez: "There are two things that you need to do on most Kymco Super 9's. One is get into your batery compartment and find the CDI box. On it you will see a green wire come out of the box and go back in that has an inline connector on it.". Am desfacut azi compartimentul bateriei, am gasit firul verde....si, desi nu m-am uitat prea atent, nu stiu ce este cu acel conector despre care zice in citat. Poate reuseste cineva sa rezolve ceva. Sa ne spuna si noua :D :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

am un scuter nou nout si vreau sa-l delimitez!.....ARE CINEVA IDEE DACA PIERD GARANTIA? :D

 

da... pierzi garantia daca il delimitezi :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si apropo de delimitari am citit pe un site ca din cutia CDI-ului iese un fir verde.Citez: "There are two things that you need to do on most Kymco Super 9's. One is get into your batery compartment and find the CDI box. On it you will see a green wire come out of the box and go back in that has an inline connector on it.". Am desfacut azi compartimentul bateriei, am gasit firul verde....si, desi nu m-am uitat prea atent, nu stiu ce este cu acel conector despre care zice in citat. Poate reuseste cineva sa rezolve ceva. Sa ne spuna si noua :D :lol:

Sal ...daca aflii ceva despre delimitarea CDI`-ului contacteaza`ma pe id` kalabash06 Ms

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chestia asta din poza de mai jos o fii cumva vreo limitare?Stie careva?

chestia aia e limitare ??? asa am si eu la scuter :baldy: . si mai am un furtunas care se duce intro cutiuta cu un filtru . ar trebui sa tai partea aia ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sal ...daca aflii ceva despre delimitarea CDI`-ului contacteaza`ma pe id` kalabash06 Ms

 

Am avut si eu CDI limitat si l-am schimbat nu am stiut si nu cred ca se poate delimita...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am deschis acest topic pt toti scuteristii fara limita de viteza! :baldy: :baldy: :baldy:

 

Si ca sa incep tot eu, una din limitarile principale este la toba. Este o teava care e sudata de teava principala langa iesirea din blocul motor, care trebuie taiata shi sudata la baza. Dupa c ai facut asta, incearca sa ii dai catalizatorul jos. cu toate astea o sa prinzi cu 10-15 km/h mai multi. (asa e la peugeot. la celelalte nu ma prea pricep) :baldy:

Care e catalizatoru? amortizoru de sunet? , ma gandeam sa ii scot materialul ala din amortizorul de sunet

Share this post


Link to post
Share on other sites

scuterele Motowell au limitare electronica. Initial merg cu 45; dupa 1000km poti schimba CDI-ul si merg cu 80. Or mai avea si alte limitari? Teava de evacuare pleaca din cilindru direct in toba si filtrul de aer trage direct de afara. Variatorul este original Yamaha cu role de 5 grame.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut si eu CDI limitat si l-am schimbat nu am stiut si nu cred ca se poate delimita...

 

 

salut. cum iti dai seama daca limitare vine din CDI? shi ink ceva poti sa ma ajuti cu niste poze sau eventual sa imi explici ce trebuie sa scot de la variator k sa delimitez un sp2?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ! Am un Aprilia Amico de 49cc mai vechi... ce sa zic :rusinica: merge doar cu 50-55 mi se pare putin chiar dak este vechi... demaraj se simte ca are da doar in 5 metri dupaia :cheers: ___ ... ma gandesc ca este limitat :finger: ce ziceti... ar putea fi saiba aia nenorocita la variator? sa il desfac? si tre sa stau sa curat bujia aia :cheers: din 2 in 2 zile...de unde as putea sa iau unu buna ?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

la speddfightu meu iam dat si 90 siun pic.bineinteles putina panta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sal. pt toti cei cu scuter chinezesti uitati aici un site englezesc care va arata cu imagini unde aveti toate delimitarile pentru scootere.http://chinesescoots.forumwise.com/chinesescoots-thread29-0.html Aici gasiti tot ce va trebuie sper sa va fie de folos , eu nu am umblat decat la carburator si se simte, mai am de umblat la variator da mie lene pe caldurile astea

 

Spor la treaba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Variatorul limiteaza viteza maxima.Toba limiteaza puterea.Deci daca delimitezi doar variatorul o sa ajungi la viteza maxima doar ca mai greu.Odata eliberata si toba va trage la adevarata capacitate!

Alta restrictie e la admisia aerului.Scoateti saua cu tot cu portbagaj iar de acolo scoateti chestia aia din poza din linkul de mai jos.

http://img336.imageshack.us/my.php?image=a...lepumptagz6.jpg

scuze in caz ca n-am inteles eu bine...in poza apare ca un capac negru la admisia aerului, nu? dar nu ala este filtrul de aer? :rusinica:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...