Sari la conținut

Delimitari


myk3y
 Share

Postări Recomandate

exista topic de service scutere :crack:

frana iti scartaie pt ca ti-a intrat nisip la tamburi. Nu reprezinta motiv de ingrijorare, asa se intampla la toate.

 

Ms pt raspuns, asta cu frana nu ma preocupa prea mult problema cu frana pt ca functioneaza bine :lol: ma intereseaza mai mult sa aflu dc accelereaza mai bine dupa ce am fost la revizie, din pacate nu am turometru deci nu imi dau seama daca se tureaza mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 348
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Da, dar problema e ca transformarea a fost brusca adica normal ca merge mai bine ca in prima zi cand deabia pornea de pe loc, dar dupa ce am facut revizia merge mult mai bine decat inainte sa il duc la revizie (adica tot azi). Sper ca m-am facut inteles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mi se tureaza scuteru la maxim decat dupa 50 la ora si asta o prinde in vale...am toba sport si cu turatia de dupa 50 ia 70 la ora imediat...da nu se tureaza pana la 50 CDI e schimbat

 

pareri ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,am achizitionat si eu de curand o chinezarie de 50 cm -rich motosport -2 timpi.

pana acum nici o problema,am facut 500 de km si prima revizie.

As vrea sa ii scot limitarea insa nu ma prea pricep la partea tehnica si vad ca nu mai are nimeni pe aici rasnita ca a mea.

Indrumati-ma va rog catre un service sau un mecanic de incredere care stie ce face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am fost la un ti[p prin ferentari, are service. Poti sa-l suni si sa vb cu el: 0726 90 30 30 - Mihai

Daca vrei service-uri consacrate poti sa mergi la cel de la Tineretului, Niba service sau altele, dar sunt mai scumpe... Cu google ai incercat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hahaha, arata la fel mai ciuri. doar ca are alte piese in el.

MAI CIURI,ASTA STIE SI MAMUTA CA ARE ALTE PIESE IN EL,INTREBAREA ERA PRIN CE SE DISTINGE UNA LIMITATA DE UNA NELIMITATA LA EXTERIOR,CA DOAR NU TE APUCI SA O SPARGI SA VEZI DACA E DIN AIA NELIMITATA,CE SCRIE PE EA?INTELEGI DRAGUL MEU CIURI??DACA NU STII SA DAI UN RASPUNS ,MAI BINE TACI DIN GURA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la Yamaha Aerox unde este limitatorul ?

oare este acolo l-a curea saiba ?

PLS Foloseste "Search"!!!!!!!!!!!!!!!!!! sunt 20 de pagini de delimitari. sper sa reusitit intr-o zi sa va delimitati si

.c.r.e.i.e.r.u.l. ca m-am plictisit de posturi dastea fara rost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal. pt toti cei cu scuter chinezesti uitati aici un site englezesc care va arata cu imagini unde aveti toate delimitarile pentru scootere.http://chinesescoots.forumwise.com/chinesescoots-thread29-0.html Aici gasiti tot ce va trebuie sper sa va fie de folos , eu nu am umblat decat la carburator si se simte, mai am de umblat la variator da mie lene pe caldurile astea

 

Spor la treaba

sarna nenea :unsure: m-ai scapat de la multa fraiereala din partea mecanicilor constanteni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine stie ce fel de CDI ai nevoie ,cand vrei delimitare,cum arata un cdi fara limita de viteza???????eu am un scuter de 49cm3,honda dio3

arata ca o cutie neagra cu un conector...

 

cdi cu limitare electronica citeste turatia motorului si nu mai da scanteie peste o anumita valoare a turatiei...ca sa iti dau un ex - eu am avut un cdi limitat electronic la 6500 rpm...pe cdi scria ceva de genu XJ 6.5 ...dupa ce am testat cdi-ul in laborator si am vazut ca peste 6500 rpm nu mai da scanteie am intuit ca 6.5 din codul CDI-ului este limita de turatie (6.5 = 6.5 krpm)...

Acum, nu cred ca se poate generaliza in ceea ce priveste codul de pe cdi...

Editat de dezkreator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata ca o cutie neagra cu un conector...

 

cdi cu limitare electronica citeste turatia motorului si nu mai da scanteie peste o anumita valoare a turatiei...ca sa iti dau un ex - eu am avut un cdi limitat electronic la 6500 rpm...pe cdi scria ceva de genu XJ 6.5 ...dupa ce am testat cdi-ul in laborator si am vazut ca peste 6500 rpm nu mai da scanteie am intuit ca 6.5 din codul CDI-ului este limita de turatie (6.5 = 6.5 krpm)...

Acum, nu cred ca se poate generaliza in ceea ce priveste codul de pe cdi...

 

 

IN SFARSIT A PRIMIT SI EU UN RASPUNS PERTINENT,MULTUMESC DEZKREATOR PENTRU INDICATII,POATE POTI SA-MI ZICI UNDE SE GASESTE DE CUMPARAT[EU SUNT DIN BOTOSANI]IN AFARA DE BAZAR,CA ACOLO NU L-AS PUTEA TESTA!?TU AI REUSIT SA-L DELIMITEZI?CAT PRINDE ACUM? MERCI!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IN SFARSIT A PRIMIT SI EU UN RASPUNS PERTINENT,MULTUMESC DEZKREATOR PENTRU INDICATII,POATE POTI SA-MI ZICI UNDE SE GASESTE DE CUMPARAT[EU SUNT DIN BOTOSANI]IN AFARA DE BAZAR,CA ACOLO NU L-AS PUTEA TESTA!?TU AI REUSIT SA-L DELIMITEZI?CAT PRINDE ACUM? MERCI!

 

poti face schema de aici

 

/index.php?...amp;hl=motowell

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care stie la modelele de piaggio typhoon de 50 :) are vreo limitarE? cand a fost in service pt schimbare de bloc motor acu vrem buna ... tiu mi-a zis ca nu are limitator ... so fi uitat peste tot? stiti voi cv? bra suplimentare la toba nu am :rose: astept pareri ms :) :unsure:

in ce limba vorbesti frate ca sa stim sa-ti raspundem......daca esti emigrant african in romania , specifica ca sa te putem intelege si sa-ti putem da un raspuns.....foaie verde loboda , frumoasa pasare e porcu....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti face schema de aici

 

/index.php?...amp;hl=motowell

 

 

MULTUMESC DE INDICATII [sCHEMA]INSA EU NU MA PRICEP SA DESLUSESC ACEASTA SKEMA[NU SUNT EXPERT IN ELECTRONICA],NU INTELEG CE REPREZINTA ACELE SIMBOLURI,DACA ESTI DISPUS SA MA AJUTI PANA LA CAPAT ,TE ROG SA-MI EXPLICI IN CUVINTE,CE PIESE TREBUIE SA CUMPAR EXACT SI CUM TREBUIE SA LE ANSAMBLEZ.MULTUMESC DE INTELEGERE.TU AI HONDA DIO3?

post-38084-1212562229_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MULTUMESC DE INDICATII [sCHEMA]INSA EU NU MA PRICEP SA DESLUSESC ACEASTA SKEMA[NU SUNT EXPERT IN ELECTRONICA],NU INTELEG CE REPREZINTA ACELE SIMBOLURI,DACA ESTI DISPUS SA MA AJUTI PANA LA CAPAT ,TE ROG SA-MI EXPLICI IN CUVINTE,CE PIESE TREBUIE SA CUMPAR EXACT SI CUM TREBUIE SA LE ANSAMBLEZ.MULTUMESC DE INTELEGERE.TU AI HONDA DIO3?

Nu am Honda Dio...aprinderea aia merge pe orice motor monocilindric de 49 care are ca senzor de pozitie a pistonului o bobina...trebuie sa vorbesti cu un electronist sa iti faca schema aia,nu este greu de facut,mai greu este de identificat firele la modelul tau de scuter.Cu indicatii pe forum este mai greu sa o faci,mai ales daca nu ai lucrat in electronica.Este ca si cum ai repara televizorul vorbind cu cineva la telefon care sa iti dea indicatii,dar ala nu are televizorul in fata....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut tuturor! detin un scuter peugeot jet force 50cmc care nu e modificat si care nu prinde decat 50 maxim 55km/h :) Am inteles k si toba joaca un rol important asa k o sa cumpar una sport, laser xpro, dar de restul...nu mai stiu.... Mai multe detalii imi puteti oferi...?cum sa ajung la acele limitatoare si cum sa la scot? ASFALT USCAT!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare frati scuteristi....am citit si io probleme voastre despre "delimitat" B) . Mah in primu rand ma dor urechile cand ii aud pe uni ca "trage mai bine fara toba" asa ca raspunsul meu este : Daca tie ti se pare ca trage mai bine fara toba atunci de ce Malossi si Polini alearga la curse cu toba ???!!!!Acuma....vad ca multi nu inteleg efectu care il are esapamentul sport .... http://www.froggy.se/skalmanmc/rd350/tuning/expan1.htm ....pe aceasta pagina sunt niste desene si este explicat efectul rezonatorului.

 

Sa dau exemplu scuteru meu...delimitat + cateva imbunatatiri..Piaggio NRG MC3 LiquidCooled DoubleDisc 02'. Imbunatatirile sunt : Esapament - LeoVinci ZX omologat, carburator de la 12mm la 17,5mm, lamele admisie carbon, ambreiaj Malossi delta clutch, curea malossi , variator malossi , burete filtru malossi , ferestre admisie lustruite, biela ascutita, ambielaj usurat, si cam atat.....120 km/h acum intervine aprinderea si bujia. MAi tare nu se tureaza 13.000 rpm la 120 ........ deci pentru a ajune la 100 nu e nevoie ne bani la greu si munca multa :)

frate de unde ai facut rost de piesele malossi?

 

sarna nenea :) m-ai scapat de la multa fraiereala din partea mecanicilor constanteni

ce ai facut la carburator? ai schimbat cumva jiglerul?daca da spune-mi si mie te rog de cat ai pus. si la variator ce trebuie sa fac? salutare si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...