CataH Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 exista topic de service scutere frana iti scartaie pt ca ti-a intrat nisip la tamburi. Nu reprezinta motiv de ingrijorare, asa se intampla la toate. Ms pt raspuns, asta cu frana nu ma preocupa prea mult problema cu frana pt ca functioneaza bine ma intereseaza mai mult sa aflu dc accelereaza mai bine dupa ce am fost la revizie, din pacate nu am turometru deci nu imi dau seama daca se tureaza mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Scuterul si-a cam facut rodajul si incepe "sa-si dea drumul", de aceea il simti tu mai nervos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataH Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Da, dar problema e ca transformarea a fost brusca adica normal ca merge mai bine ca in prima zi cand deabia pornea de pe loc, dar dupa ce am facut revizia merge mult mai bine decat inainte sa il duc la revizie (adica tot azi). Sper ca m-am facut inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 nu mi se tureaza scuteru la maxim decat dupa 50 la ora si asta o prinde in vale...am toba sport si cu turatia de dupa 50 ia 70 la ora imediat...da nu se tureaza pana la 50 CDI e schimbat pareri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 da, am eu o parere: "contra spring" (nu stiu cum ii zice in romana) este prea slab. citeste aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_joint Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 salutare,am achizitionat si eu de curand o chinezarie de 50 cm -rich motosport -2 timpi. pana acum nici o problema,am facut 500 de km si prima revizie. As vrea sa ii scot limitarea insa nu ma prea pricep la partea tehnica si vad ca nu mai are nimeni pe aici rasnita ca a mea. Indrumati-ma va rog catre un service sau un mecanic de incredere care stie ce face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 Si noi trebuie sa ghicim in ce oras stai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_joint Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 imi cer scuze,Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 eu am fost la un ti[p prin ferentari, are service. Poti sa-l suni si sa vb cu el: 0726 90 30 30 - Mihai Daca vrei service-uri consacrate poti sa mergi la cel de la Tineretului, Niba service sau altele, dar sunt mai scumpe... Cu google ai incercat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_joint Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 ms mult,am incercat si cu google dar nu am gasit ceva concludent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelu69 Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 cine stie ce fel de CDI ai nevoie ,cand vrei delimitare,cum arata un cdi fara limita de viteza???????eu am un scuter de 49cm3,honda dio3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 hahaha, arata la fel mai ciuri. doar ca are alte piese in el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
speedbiker Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 la Yamaha Aerox unde este limitatorul ? oare este acolo l-a curea saiba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelu69 Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 hahaha, arata la fel mai ciuri. doar ca are alte piese in el. MAI CIURI,ASTA STIE SI MAMUTA CA ARE ALTE PIESE IN EL,INTREBAREA ERA PRIN CE SE DISTINGE UNA LIMITATA DE UNA NELIMITATA LA EXTERIOR,CA DOAR NU TE APUCI SA O SPARGI SA VEZI DACA E DIN AIA NELIMITATA,CE SCRIE PE EA?INTELEGI DRAGUL MEU CIURI??DACA NU STII SA DAI UN RASPUNS ,MAI BINE TACI DIN GURA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 la Yamaha Aerox unde este limitatorul ?oare este acolo l-a curea saiba ? PLS Foloseste "Search"!!!!!!!!!!!!!!!!!! sunt 20 de pagini de delimitari. sper sa reusitit intr-o zi sa va delimitati si .c.r.e.i.e.r.u.l. ca m-am plictisit de posturi dastea fara rost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aissy Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Sal. pt toti cei cu scuter chinezesti uitati aici un site englezesc care va arata cu imagini unde aveti toate delimitarile pentru scootere.http://chinesescoots.forumwise.com/chinesescoots-thread29-0.html Aici gasiti tot ce va trebuie sper sa va fie de folos , eu nu am umblat decat la carburator si se simte, mai am de umblat la variator da mie lene pe caldurile astea Spor la treaba sarna nenea m-ai scapat de la multa fraiereala din partea mecanicilor constanteni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 (editat) cine stie ce fel de CDI ai nevoie ,cand vrei delimitare,cum arata un cdi fara limita de viteza???????eu am un scuter de 49cm3,honda dio3 arata ca o cutie neagra cu un conector... cdi cu limitare electronica citeste turatia motorului si nu mai da scanteie peste o anumita valoare a turatiei...ca sa iti dau un ex - eu am avut un cdi limitat electronic la 6500 rpm...pe cdi scria ceva de genu XJ 6.5 ...dupa ce am testat cdi-ul in laborator si am vazut ca peste 6500 rpm nu mai da scanteie am intuit ca 6.5 din codul CDI-ului este limita de turatie (6.5 = 6.5 krpm)... Acum, nu cred ca se poate generaliza in ceea ce priveste codul de pe cdi... Editat Iunie 3, 2008 de dezkreator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelu69 Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 arata ca o cutie neagra cu un conector... cdi cu limitare electronica citeste turatia motorului si nu mai da scanteie peste o anumita valoare a turatiei...ca sa iti dau un ex - eu am avut un cdi limitat electronic la 6500 rpm...pe cdi scria ceva de genu XJ 6.5 ...dupa ce am testat cdi-ul in laborator si am vazut ca peste 6500 rpm nu mai da scanteie am intuit ca 6.5 din codul CDI-ului este limita de turatie (6.5 = 6.5 krpm)... Acum, nu cred ca se poate generaliza in ceea ce priveste codul de pe cdi... IN SFARSIT A PRIMIT SI EU UN RASPUNS PERTINENT,MULTUMESC DEZKREATOR PENTRU INDICATII,POATE POTI SA-MI ZICI UNDE SE GASESTE DE CUMPARAT[EU SUNT DIN BOTOSANI]IN AFARA DE BAZAR,CA ACOLO NU L-AS PUTEA TESTA!?TU AI REUSIT SA-L DELIMITEZI?CAT PRINDE ACUM? MERCI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 IN SFARSIT A PRIMIT SI EU UN RASPUNS PERTINENT,MULTUMESC DEZKREATOR PENTRU INDICATII,POATE POTI SA-MI ZICI UNDE SE GASESTE DE CUMPARAT[EU SUNT DIN BOTOSANI]IN AFARA DE BAZAR,CA ACOLO NU L-AS PUTEA TESTA!?TU AI REUSIT SA-L DELIMITEZI?CAT PRINDE ACUM? MERCI! poti face schema de aici /index.php?...amp;hl=motowell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
camus_1965 Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 Care stie la modelele de piaggio typhoon de 50 are vreo limitarE? cand a fost in service pt schimbare de bloc motor acu vrem buna ... tiu mi-a zis ca nu are limitator ... so fi uitat peste tot? stiti voi cv? bra suplimentare la toba nu am astept pareri ms in ce limba vorbesti frate ca sa stim sa-ti raspundem......daca esti emigrant african in romania , specifica ca sa te putem intelege si sa-ti putem da un raspuns.....foaie verde loboda , frumoasa pasare e porcu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelu69 Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 poti face schema de aici /index.php?...amp;hl=motowell MULTUMESC DE INDICATII [sCHEMA]INSA EU NU MA PRICEP SA DESLUSESC ACEASTA SKEMA[NU SUNT EXPERT IN ELECTRONICA],NU INTELEG CE REPREZINTA ACELE SIMBOLURI,DACA ESTI DISPUS SA MA AJUTI PANA LA CAPAT ,TE ROG SA-MI EXPLICI IN CUVINTE,CE PIESE TREBUIE SA CUMPAR EXACT SI CUM TREBUIE SA LE ANSAMBLEZ.MULTUMESC DE INTELEGERE.TU AI HONDA DIO3? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Faimosul fir roz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 MULTUMESC DE INDICATII [sCHEMA]INSA EU NU MA PRICEP SA DESLUSESC ACEASTA SKEMA[NU SUNT EXPERT IN ELECTRONICA],NU INTELEG CE REPREZINTA ACELE SIMBOLURI,DACA ESTI DISPUS SA MA AJUTI PANA LA CAPAT ,TE ROG SA-MI EXPLICI IN CUVINTE,CE PIESE TREBUIE SA CUMPAR EXACT SI CUM TREBUIE SA LE ANSAMBLEZ.MULTUMESC DE INTELEGERE.TU AI HONDA DIO3? Nu am Honda Dio...aprinderea aia merge pe orice motor monocilindric de 49 care are ca senzor de pozitie a pistonului o bobina...trebuie sa vorbesti cu un electronist sa iti faca schema aia,nu este greu de facut,mai greu este de identificat firele la modelul tau de scuter.Cu indicatii pe forum este mai greu sa o faci,mai ales daca nu ai lucrat in electronica.Este ca si cum ai repara televizorul vorbind cu cineva la telefon care sa iti dea indicatii,dar ala nu are televizorul in fata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_090 Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 salut tuturor! detin un scuter peugeot jet force 50cmc care nu e modificat si care nu prinde decat 50 maxim 55km/h Am inteles k si toba joaca un rol important asa k o sa cumpar una sport, laser xpro, dar de restul...nu mai stiu.... Mai multe detalii imi puteti oferi...?cum sa ajung la acele limitatoare si cum sa la scot? ASFALT USCAT!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aissy Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 Salutare frati scuteristi....am citit si io probleme voastre despre "delimitat" . Mah in primu rand ma dor urechile cand ii aud pe uni ca "trage mai bine fara toba" asa ca raspunsul meu este : Daca tie ti se pare ca trage mai bine fara toba atunci de ce Malossi si Polini alearga la curse cu toba ???!!!!Acuma....vad ca multi nu inteleg efectu care il are esapamentul sport .... http://www.froggy.se/skalmanmc/rd350/tuning/expan1.htm ....pe aceasta pagina sunt niste desene si este explicat efectul rezonatorului. Sa dau exemplu scuteru meu...delimitat + cateva imbunatatiri..Piaggio NRG MC3 LiquidCooled DoubleDisc 02'. Imbunatatirile sunt : Esapament - LeoVinci ZX omologat, carburator de la 12mm la 17,5mm, lamele admisie carbon, ambreiaj Malossi delta clutch, curea malossi , variator malossi , burete filtru malossi , ferestre admisie lustruite, biela ascutita, ambielaj usurat, si cam atat.....120 km/h acum intervine aprinderea si bujia. MAi tare nu se tureaza 13.000 rpm la 120 ........ deci pentru a ajune la 100 nu e nevoie ne bani la greu si munca multa frate de unde ai facut rost de piesele malossi? sarna nenea m-ai scapat de la multa fraiereala din partea mecanicilor constanteni ce ai facut la carburator? ai schimbat cumva jiglerul?daca da spune-mi si mie te rog de cat ai pus. si la variator ce trebuie sa fac? salutare si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.