yuk Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Dreptatea e la tine . Dar acum ma aflu in situatia in care ma aflu , taxiul nu ma mai ajuta . Multumesc pentru remarca. poti gasi un motor bun dar care are ambreajul, statorul sau bendixul defect si asa iesi mai ieftin ca le pui pe ale tale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 (editat) Salut, Azi , dupa 2000 de km de la achizitie , motocicleta din dotare a ramas fara ulei. Desi se auzea un sunet ciudat - am mers ( sperand sa ajung acasa) pana s-a oprit . Motorul inca se mai invarte. Ce credeti ca s-a putut intampla? Ultima oara am verificat uleiul acum vreo 700 km. Cum credeti ca ar trebui sa procedez in continuare ? Multumesc. Cel mai probabil sunt "incalecati" cuzinetii de pe una dintre biele. Stricaciuni iremediabile cel mai probabil sunt la biele si la arborele cotit - fusurile de palier probabil ca sa nu fi scapat. oricum nu poti rectifica arborele. Posibil sa gasesti si cilindrii uzati. Pistoanele au sanse sa fi scapat dar pana nu se masoara nu ai de unde sa stii cu siguranta. Cea mai avatajoasa schema este sa cauti un alt motor in stare buna de functionare. Costul reparatiei motorului actual cu piese de schimb noi este posibil sa depaseasca valoarea motocicletei. Editat Mai 11, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Doar posibil? In functie de stricatiuni, abia daca mai salvezi ceva din carcasa motorului ala ... ca restul .. e cam praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-Gabriel DumitricĂ�Ć� Postat Mai 11, 2015 Autor Share Postat Mai 11, 2015 Am fost azi si la un service , am primit acelasi raspuns : Sa caut altul. Cred ca ii pun ceva ulei ieftin sa vad ce se intampla. Oricum e compromis , asta m-ati convins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 nu ti s-a aaprins becul de presiune ulei in bord? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-Gabriel DumitricĂ�Ć� Postat Mai 11, 2015 Autor Share Postat Mai 11, 2015 (editat) Nu s-a aprins , dar becul functioneaza ( se aprinde cand pun contactul) Daca imi poate recomanda cineva pe unde sa caut motor (pe langa Brasov preferabil), accept sugesti. Editat Mai 11, 2015 de Florin-Gabriel DumitricĂ�Ć� Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Obed Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 /index.php?/topic/477263-bursa-locala-brasov/page-5 Vezi postul #89 din linkul d mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Cum dracu sa ti un motor in limitare cateva minute fara ulei , pai in cinci minute crapa si cu ulei dar aminte fara , poate cateva secunde sau e vrajala . Da man...si cica nu s-a stricat, dupa care a zis el: "deci Suzuki = marca tare"...sau ceva de genul (ceea ce e adevarat pana la urma, el maltratand un gixxer) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Nu s-a aprins , dar becul functioneaza ( se aprinde cand pun contactul) Daca imi poate recomanda cineva pe unde sa caut motor (pe langa Brasov preferabil), accept sugesti. Becul se aprinde cand ramai fara presiune la ulei, ori ca sa ramai fara presiune din cauza lipsei uleiului in motor trebuie sa mai ai gen 0.5-1L de ulei in motor, sorbul pompei e plasat foarte jos in baie astfel incat trage ulei chiar si atunci cand nu e la nivel, in schimb ungerea motorului si face si prin barbotare. Aceasta din urma fiind afectata direct de nivelul de ulei din motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Daca ar fi cazanul meu, eu i-as completa uleiul la nivel, as scoate bujiile si as da la automat. In funcție de cum învârte si ce zgomote face, as incerca sa il pornesc cu bujiile puse. Repet, daca ar fi al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-Gabriel DumitricĂ�Ć� Postat Mai 12, 2015 Autor Share Postat Mai 12, 2015 Daca ar fi cazanul meu, eu i-as completa uleiul la nivel, as scoate bujiile si as da la automat. In funcție de cum învârte si ce zgomote face, as incerca sa il pornesc cu bujiile puse. Repet, daca ar fi al meu. Aza am sa fac , vroiam sa-i dau direct , dar intr-adevar e mai bine fara bujii. O sa-i cumpar ceva ulei ieftin pentru manevra asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Da man...si cica nu s-a stricat, dupa care a zis el: "deci Suzuki = marca tare"...sau ceva de genul (ceea ce e adevarat pana la urma, el maltratand un gixxer) Incearca si tu si demonstreazai contrariu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 (editat) Aza am sa fac , vroiam sa-i dau direct , dar intr-adevar e mai bine fara bujii. O sa-i cumpar ceva ulei ieftin pentru manevra asta. Eu as face altfel (tot daca ar fi al meu): - as verifica intai daca mai am agent de racire - as scoate uleiul (ce a mai ramas), ocazie in care pot vedea si eventualul span - demontat bujii in bagat cu seringa motorina (50-100 ml in fiecare cilindru), lasat sa penetreze 10-15 min - as baga jumatate din capacitate ulei + jumatate motorina; - invartit cateva secunde motorul la automat cu bujiile scoase; repetat la interval de 5-10 min pana nu mai scuipa motorina - golit amestecul de motorina+ulei - pus ulei proaspat si ieftin; montat inapoi bujii - incercare de pornire normala De aici e nevoie de noroc: - daca porneste l-as lasa vreo 10 min sa mearga, cateva acceleratii pana la 4-5.000 rpm - golit ulei ieftin, pus ulei obisnuit Editat Mai 12, 2015 de Gnraloo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 La ce,ti trebuie noroc cand ai motorina Motorina in contact cu piesele uzate face minuni. Un fel de Chuck Norris. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Un motor bun nu face zgomot metalic la pornire nici fara ulei. Ceva e compromis acolo. Si asa, inainte de s-a strica avea deja ceva defect, nu e normal sa consumi ulei in 700km. Daca ai mers doar 2mii de km cu mototocleta, poate ai luat teapa la achizitionarea ei. Chiar, vorba colegului, antigel mai are? Cum ai constatat ca a ramas fara ulei daca nu s-a aprins becul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 La ce,ti trebuie noroc cand ai motorina Motorina in contact cu piesele uzate face minuni. Un fel de Chuck Norris. Mai citeste o data tot ce am scris. Iti trebuie noroc sa porneasca, sa mai fie in stare de asa ceva. Motorina ajuta la degripare daca e vorba de pitting. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 daca tot e ceva stricat in el , nu vad rostul sa te chinui sa mai strici si altceva incercand marea cu sarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 (editat) Operatiunile descrise le-as face daca ar fi mobra mea. El alege. Nu pierde nimic. Macar invata. Poate ii si iese Editat Mai 12, 2015 de Gnraloo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-Gabriel DumitricĂ�Ć� Postat Mai 12, 2015 Autor Share Postat Mai 12, 2015 Un motor bun nu face zgomot metalic la pornire nici fara ulei. Ceva e compromis acolo. Si asa, inainte de s-a strica avea deja ceva defect, nu e normal sa consumi ulei in 700km. Daca ai mers doar 2mii de km cu mototocleta, poate ai luat teapa la achizitionarea ei. Chiar, vorba colegului, antigel mai are? Cum ai constatat ca a ramas fara ulei daca nu s-a aprins becul? Ca am luat tapa m-am gandit si eu . Sa-i fie de bine vanzatorului , s-a descurcat excelent . Dupa ce s-a oprit motorul si am impins-o pana acasa , am verificat lichidele . Uleiul lipsea cu desavarsire de pe joja. Update: - Am scurs uleiul vechi , cam 700-800 ml mai erau. - Am pus ulei cu 10lei/l - Am scos fisele de la bujii si i-am dat la automat de 3 ori 5-10 secunde -Am pus fisele la loc. Rezultatul se pate vedea in filmulet . E acelasi sunet pe care il facea inainte (sunetul ciudat din primul post) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Eu zic ca mai are o sansa. Daca tragi ambreiajul se modifica sunetul? Ar merge un test de compresie. Asa iti poti face o idee daca merita reparatia sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Cred ca ala e sunet de distributie acolo .. da-i o tura si vezi ce zice, nu iti face griji ca mergi cu ulei de 10 lei litrul, presupun ca nu te duci pe pista ... eu is minunat de ce bine suna motorul ala la relanti dupa asa o intamplare ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Eu zic ca se aude bataie clar, dar na, acum fiecare are dreptul la o opinie. Treaba e ca la cum se aude, e foarte probabil sa-l poti repara in bani decenti! Deci la cum se aude .. ca doar dupa ce se desface tot se poate face o evaluarea corecta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 La relanti nu se aude chiar rau Pune mana pe o surubelnita, baga in ureche manerul si pune partea ascutita in diverse locuri ale motorului, daca ai ureche muzicala, poti depista cat de cat locul... Ar merge un test de compresie. Asa iti poti face o idee daca merita reparatia sau nu. Pai compresia o rezolvi relativ usor, indiferent de cauza. Mai greu e daca are probleme suplimentare. O bataie de biela costa mai mult decat o segmentare/revizuire chiulasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Nu gasesti usor un motor de CB500 in stare buna, e un model care nu se mai fabrica de ceva ani. Mie mi se pare ca se aude distributia, ambreiajul si ceva pe la evacuare (mi se pare, repet). D-asta ar fi interesanta o verificare mai atenta, s-ar putea sa scape relativ ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Tot distributia parca suna si la mine, dar sunetul te poate pacali tinand cont de calitatea inregistrarii... sa faca smecheria cu surubelnita sau sa o duca la unul priceput... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.