Sari la conținut

Imi arde becurile!


Postări Recomandate

Salutare! Detin o Honda Cbr 125 care tot imi face probleme.. De aproximativ o luna imi tot arde becurile de la far.. Saptamanal schimb becurile ca doar atat ma tin un set. Becurile sunt de 35w ca si cele originale.. Dar se observa ca baga prea mult curent in ele ca sunt aprinse puternic.. Devine enervant sa schimb in fiecare saptamana becurile... Un lucru ciudat este ca becul de pozitie nu il arde si nici alte becuri doar cele de la far..

 

Asfalt Uscat tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7-8mii ca mai turata de atat nu o tin niciodata.


» Post actualizat in 22 May 2015 09:44

Am fost si am masurat din nou acum.. Are o valoare de 13,7V de la 5mii in sus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trage cartea de pe internet si verifica-i incarcarea si uita-te la sectiunea troublespoting. Acolo o sa gasesti toate detaliile, dupa cum zici ar fii de vina regulatorul de tensiune, verifica-i si bateria daca tot te apuci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai zis bine, mai degraba curentul mare poate arde becurile, masoara cit da la far

???? Ai legatura cu acest subiect, de unde curent mare daca tensiunea nu depaseste 14,4V.

@marianklm4, nu are nimic instalatia ta, cauta niste becuri de calitate, eu am patit la fel cu becuri no name.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul zice ca lumineaza mai tare decit de obicei, poate e o problema in comanda de lumina, se ating aiurea pe acolo circuitele, cine stie ... sau chiar la mufele becurilor are ceva contacte dubioase.

 

CInd comuti pe faza lunga ce se intimpla?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul zice ca lumineaza mai tare decit de obicei, poate e o problema in comanda de lumina, se ating aiurea pe acolo circuitele, cine stie ... sau chiar la mufele becurilor are ceva contacte dubioase.

 

CInd comuti pe faza lunga ce se intimpla?

Mai mult de 14,4V nu are cum sa le vina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Monteaza becuri bune, tensiunea e ok, faza cu curentul e pe langa subiect, posibil sa se scuture datorita socurilor mecanice cum spune un coleg mai sus iar la montaj curata suprafetele de contact ale becurilor pentru a elimina efectul "numar de aprinderi".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce tip de bec este la far?

Este BA20D

» Post actualizat in 22 May 2015 15:27

Monteaza becuri bune, tensiunea e ok, faza cu curentul e pe langa subiect, posibil sa se scuture datorita socurilor mecanice cum spune un coleg mai sus iar la montaj curata suprafetele de contact ale becurilor pentru a elimina efectul "numar de aprinderi".

O sa caut becuri mai de calitate..

 

Va multumesc tuturor pentru sfaturi! :)

Editat de marianklm4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica prinderea releului pe cadru. sau a firului de masa al releului regulator.

Releul regulator la majoritatea motoretelor moderne pune la masa excesul de tensiune. daca nu ai masa ok - tensiunea va creste necontrolat. Poate fi o problema intermitenta - adica sa se intample doar sin cand in cand si in anumite conditii (gropi, alte evenimente, etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

???? Ai legatura cu acest subiect, de unde curent mare daca tensiunea nu depaseste 14,4V.

regulatoarele sint de TENSIUNE, de aceea tensiunea este limitata

si oricum becul nu se duce daca ar fi 2-3 V in plus si nici nu lumineaza cu foarte mult in plus

 

Monteaza becuri bune, tensiunea e ok, faza cu curentul e pe langa subiect

da, curentul nu are nimic de-a face cu electricitatea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Becurile cu incandescenta sunt sensibile la cresterea tensiunii de alimentare, practic daca creste tensiunea cu 10%, va creste fluxul luminos al becului cu 50%, dar durata de viata se reduce la 30% ! De aceea tensiunile in instalatia electrica peste valoarea nominala nu sunt recomandate.

Dar, in plus fata de verificarea tensiunii reglate de catre RRT(ideal 14,5V), este indicat sa verifici /sa tii cont de:

1. Verifica conectorul becului astfel incat sa fie un contact strans intre conector/mufa cu pinii/ergourile becului.

2. Dupa montarea becului se sterge balonul de sticla cu o carpa de bumbac, nu trebuie sa ramana urme de grasime pe bec....scade durata de viata.

3. Verifica soclul sigurantelor fuzibile de pe circuitul de iluminare, fixarea sigurantelor trebuie sa fie stransa..sa nu fie joc in soclu

4. Daca o sa montezi becuri de slaba calitate...o sa ai si probleme privind durata de viata a becului/calitatea este exprimata si prin pret!

Daca totusi problema persista, trebuie facuta o verificare in amanunt a sistemului generator/alternator-RRT-conexiuni.

Numai bine,

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

regulatoarele sint de TENSIUNE, de aceea tensiunea este limitata

si oricum becul nu se duce daca ar fi 2-3 V in plus si nici nu lumineaza cu foarte mult in plus

 

da, curentul nu are nimic de-a face cu electricitatea

 

regulatoarele sint de TENSIUNE, de aceea tensiunea este limitata

si oricum becul nu se duce daca ar fi 2-3 V in plus si nici nu lumineaza cu foarte mult in plus

 

da, curentul nu are nimic de-a face cu electricitatea

dedant68 te rog vrei sa-i explici tu, ca mie mi-e lene ca nu conteaza ca ai capabilitate de curent si de 20.000 de amperi, la o tensiune data un consumator trage cat vrea el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dedant68 te rog vrei sa-i explici tu, ca mie mi-e lene ca nu conteaza ca ai capabilitate de curent si de 20.000 de amperi, la o tensiune data un consumator trage cat vrea el.

Vlad, ai explicat clar si corect ! Consumatorul/receptorul in functie de rezistenta interna absoarbe/consuma curentul necesar. La borne se aplica TENSIUNEA, curentul cerut este dat de natura consumatorului. Reglarea se face in tensiune la RRT-urile auto si moto( Releu Regulator de Tensiune/ Voltage Regulator in scheme).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

regulatoarele sint de TENSIUNE, de aceea tensiunea este limitata

si oricum becul nu se duce daca ar fi 2-3 V in plus si nici nu lumineaza cu foarte mult in plus

 

da, curentul nu are nimic de-a face cu electricitatea

Era vorba strict de cazul de fata, poate ne poti lumina referitor la influenta curentului in arderea becurilor.

In cazul in care a fost o ironie!

Editat de stfan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca ar trebui sa mai ai si niste relee inainte de mufele becurilor...ar putea fi si din ele problema

La CBR 125 selectarea fazelor se face din buton direct, releul e pus pe general, adica alimenteaza si bordul plus pozitia unde a mentionat ca nu are probleme, deci nu poate fi de acolo, becuri proaste alta cauza nu poate fi din ce a descris el ca i se intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...