marianklm4 Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Salutare! Detin o Honda Cbr 125 care tot imi face probleme.. De aproximativ o luna imi tot arde becurile de la far.. Saptamanal schimb becurile ca doar atat ma tin un set. Becurile sunt de 35w ca si cele originale.. Dar se observa ca baga prea mult curent in ele ca sunt aprinse puternic.. Devine enervant sa schimb in fiecare saptamana becurile... Un lucru ciudat este ca becul de pozitie nu il arde si nici alte becuri doar cele de la far.. Asfalt Uscat tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Ai măsurat tensiunea de încărcare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianklm4 Postat Mai 22, 2015 Autor Share Postat Mai 22, 2015 14,4V pe incarcare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 La ce turatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianklm4 Postat Mai 22, 2015 Autor Share Postat Mai 22, 2015 7-8mii ca mai turata de atat nu o tin niciodata. » Post actualizat in 22 May 2015 09:44Am fost si am masurat din nou acum.. Are o valoare de 13,7V de la 5mii in sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyziggy Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 trage cartea de pe internet si verifica-i incarcarea si uita-te la sectiunea troublespoting. Acolo o sa gasesti toate detaliile, dupa cum zici ar fii de vina regulatorul de tensiune, verifica-i si bateria daca tot te apuci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 ai zis bine, mai degraba curentul mare poate arde becurile, masoara cit da la far Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 (editat) ai zis bine, mai degraba curentul mare poate arde becurile, masoara cit da la far ???? Ai legatura cu acest subiect, de unde curent mare daca tensiunea nu depaseste 14,4V. @marianklm4, nu are nimic instalatia ta, cauta niste becuri de calitate, eu am patit la fel cu becuri no name. Editat Mai 22, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Dacă tensiunea e bună poate şocurile mecanice scutură filamentul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Omul zice ca lumineaza mai tare decit de obicei, poate e o problema in comanda de lumina, se ating aiurea pe acolo circuitele, cine stie ... sau chiar la mufele becurilor are ceva contacte dubioase. CInd comuti pe faza lunga ce se intimpla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Ce tip de bec este la far? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Omul zice ca lumineaza mai tare decit de obicei, poate e o problema in comanda de lumina, se ating aiurea pe acolo circuitele, cine stie ... sau chiar la mufele becurilor are ceva contacte dubioase. CInd comuti pe faza lunga ce se intimpla? Mai mult de 14,4V nu are cum sa le vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Monteaza becuri bune, tensiunea e ok, faza cu curentul e pe langa subiect, posibil sa se scuture datorita socurilor mecanice cum spune un coleg mai sus iar la montaj curata suprafetele de contact ale becurilor pentru a elimina efectul "numar de aprinderi". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianklm4 Postat Mai 22, 2015 Autor Share Postat Mai 22, 2015 (editat) Ce tip de bec este la far? Este BA20D » Post actualizat in 22 May 2015 15:27 Monteaza becuri bune, tensiunea e ok, faza cu curentul e pe langa subiect, posibil sa se scuture datorita socurilor mecanice cum spune un coleg mai sus iar la montaj curata suprafetele de contact ale becurilor pentru a elimina efectul "numar de aprinderi". O sa caut becuri mai de calitate.. Va multumesc tuturor pentru sfaturi! Editat Mai 22, 2015 de marianklm4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 verifica prinderea releului pe cadru. sau a firului de masa al releului regulator. Releul regulator la majoritatea motoretelor moderne pune la masa excesul de tensiune. daca nu ai masa ok - tensiunea va creste necontrolat. Poate fi o problema intermitenta - adica sa se intample doar sin cand in cand si in anumite conditii (gropi, alte evenimente, etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Pune-i LED Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 ???? Ai legatura cu acest subiect, de unde curent mare daca tensiunea nu depaseste 14,4V. regulatoarele sint de TENSIUNE, de aceea tensiunea este limitata si oricum becul nu se duce daca ar fi 2-3 V in plus si nici nu lumineaza cu foarte mult in plus Monteaza becuri bune, tensiunea e ok, faza cu curentul e pe langa subiect da, curentul nu are nimic de-a face cu electricitatea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Salut, Becurile cu incandescenta sunt sensibile la cresterea tensiunii de alimentare, practic daca creste tensiunea cu 10%, va creste fluxul luminos al becului cu 50%, dar durata de viata se reduce la 30% ! De aceea tensiunile in instalatia electrica peste valoarea nominala nu sunt recomandate. Dar, in plus fata de verificarea tensiunii reglate de catre RRT(ideal 14,5V), este indicat sa verifici /sa tii cont de: 1. Verifica conectorul becului astfel incat sa fie un contact strans intre conector/mufa cu pinii/ergourile becului. 2. Dupa montarea becului se sterge balonul de sticla cu o carpa de bumbac, nu trebuie sa ramana urme de grasime pe bec....scade durata de viata. 3. Verifica soclul sigurantelor fuzibile de pe circuitul de iluminare, fixarea sigurantelor trebuie sa fie stransa..sa nu fie joc in soclu 4. Daca o sa montezi becuri de slaba calitate...o sa ai si probleme privind durata de viata a becului/calitatea este exprimata si prin pret! Daca totusi problema persista, trebuie facuta o verificare in amanunt a sistemului generator/alternator-RRT-conexiuni. Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 regulatoarele sint de TENSIUNE, de aceea tensiunea este limitata si oricum becul nu se duce daca ar fi 2-3 V in plus si nici nu lumineaza cu foarte mult in plus da, curentul nu are nimic de-a face cu electricitatea regulatoarele sint de TENSIUNE, de aceea tensiunea este limitata si oricum becul nu se duce daca ar fi 2-3 V in plus si nici nu lumineaza cu foarte mult in plus da, curentul nu are nimic de-a face cu electricitatea dedant68 te rog vrei sa-i explici tu, ca mie mi-e lene ca nu conteaza ca ai capabilitate de curent si de 20.000 de amperi, la o tensiune data un consumator trage cat vrea el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 dedant68 te rog vrei sa-i explici tu, ca mie mi-e lene ca nu conteaza ca ai capabilitate de curent si de 20.000 de amperi, la o tensiune data un consumator trage cat vrea el. Vlad, ai explicat clar si corect ! Consumatorul/receptorul in functie de rezistenta interna absoarbe/consuma curentul necesar. La borne se aplica TENSIUNEA, curentul cerut este dat de natura consumatorului. Reglarea se face in tensiune la RRT-urile auto si moto( Releu Regulator de Tensiune/ Voltage Regulator in scheme). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 (editat) regulatoarele sint de TENSIUNE, de aceea tensiunea este limitata si oricum becul nu se duce daca ar fi 2-3 V in plus si nici nu lumineaza cu foarte mult in plus da, curentul nu are nimic de-a face cu electricitatea Era vorba strict de cazul de fata, poate ne poti lumina referitor la influenta curentului in arderea becurilor. In cazul in care a fost o ironie! Editat Mai 22, 2015 de stfan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Părerea mea, măsoară să nu dea vreo fază la masă sau la plusul de la faruri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Părerea mea, măsoară să nu dea vreo fază la masă sau la plusul de la faruri. Si? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 vezi ca ar trebui sa mai ai si niste relee inainte de mufele becurilor...ar putea fi si din ele problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 vezi ca ar trebui sa mai ai si niste relee inainte de mufele becurilor...ar putea fi si din ele problema La CBR 125 selectarea fazelor se face din buton direct, releul e pus pe general, adica alimenteaza si bordul plus pozitia unde a mentionat ca nu are probleme, deci nu poate fi de acolo, becuri proaste alta cauza nu poate fi din ce a descris el ca i se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.