Sari la conținut
Free'Rider

Scrambler - Ce motocicleta se preteaza ?

Postări Recomandate

Salutare ! De mic prunc mi-au placut motocicletele de teren fie enduro fie cross (ce e drept mai mult ma uiam la free ride motocross sau motocross pentru ca asta imi placea mie) dar am crescut si am ramas cu un gust amar datorita faptului ca nu imi pot indeplinii visul sa pot merge linistit pe o vita "'d'aia mare" ! Am ca inaltime sub 1,75 cred ca sunt de 1,70 direct am urcat pe cateva si nu pot sa stau bine pe ele datorita faptului ca trebuie sa o tin cu varfurile si... Si sa profanezi un cross cu kit de micsorare al garzii eu nu pot face asta ! In schimb stiam de acest curent cafferacer - scrambler !

 

Aspect retro cu effecte moderne ( pe la 15 ani am vrut sa iau un cz cross 250 si practic m-am speriat de imensitatea ei in poze era mai mica ), putin custom (cea ce imi place mie sa imi las amprenta pe ori ce si ceva ce nu are toata lumea !

 

Nu am un buget anume dar daca ma decid pot sa strang banii in 2-3 luni si ma gandesc la ce motoreta sa aleg pentru ca la categoria asta nu stiu nimic despre ele ! Honda nx 650 domi sau transalp ! As vrea sa aibe ceva putere ca sa ma pregateasca de clasa 600 4 in line si sa o pot achizitiona cat de cat ieftin !

Vreuau sa o modific total incat sa o pot calarii ca pe un GS500 sa pot sa ma asez bine in seaua ei si sa prind asaltu macar cu o talpa intreaga ! Vreau sa ma bazez pe depasiri si daca am cheff sa o scot si pe soft enduro, nu doar pe asfalt ! Se poate preta unul dintre cele doua subiecte la asa ceva ? Si mai am o intrebare la nevoie pot sa iau pasager ?

 

Poze (a doua imi place mai mult si este muza):

post-89415-0-18315800-1434207057_thumb.jpg

post-89415-0-96186200-1434207058_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

cati bani mi-ar trebui pentru un proiect scrambler si ce motor sa aleg nx 650 mono sau v2 de la transalp ? Acestea doua imi par foarte foarte fiabile si daca le mai si usurez putin pot sa am un raport greutate-putere foarte bun !

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Monocilindrul arata mai bine scrambler. Deci Domi. Dar, daca vrei sa mergi cu pasagera, indicat ar fi Transalp.

Si eu vreau sa fac un scrambler dintr-un SLR. Am vazut cateva imagini pe net chiar faine cu Vigor si SLR. Caut de ceva vreme rezervor, geaba. Ce am gasit ori a fost foarte scump, ori nu avea liniile drepte.

Din cele doua poze puse initial, mie imi place prima. ;)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

sunt curios la cati bani va duce MANUFACTURAREA?

de la achizitia sh la drumurile si benzina batuta pentru cate o piesa modificata

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Monocilindrul arata mai bine scrambler. Deci Domi. Dar, daca vrei sa mergi cu pasagera, indicat ar fi Transalp.

Si eu vreau sa fac un scrambler dintr-un SLR. Am vazut cateva imagini pe net chiar faine cu Vigor si SLR. Caut de ceva vreme rezervor, geaba. Ce am gasit ori a fost foarte scump, ori nu avea liniile drepte.

Din cele doua poze puse initial, mie imi place prima. ;)

 

Se poae ca domi sa nu duca 2 oameni ? Ma gandesc ca dupa o astfel de modificare va fi cu mult mai usor si s-ar descurca mult mai bine cu 2 persoane decat in starea originala ! Intreb pentru ca aceasta este factorul decisiv !

 

Evident la capitolul design domi bate rau ! Dar nici cu TA nu mi-ar fi rusine !

 

Transalp :

 

post-89415-0-33191100-1434218405_thumb.jpg

 

post-89415-0-25173400-1434218406_thumb.jpg

 

post-89415-0-87417100-1434218406_thumb.jpg

 

Domi:

 

post-89415-0-32261700-1434218472_thumb.jpg

 

post-89415-0-27949100-1434218473_thumb.jpg

 

post-89415-0-02584500-1434218474_thumb.jpg

Editat de Free'Rider

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Baieti si Fete!

 

Daca ma intrebati pe mine... si daca as mai avea 20 de primaveri...

visul meu ar fi sa-l transform pe al meu S... intr-un Scrambler rasat!

 

post-882-0-55509400-1434219562_thumb.jpg

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Baieti si Fete!

 

Daca ma intrebati pe mine... si daca as mai avea 20 de primaveri...

visul meu ar fi sa-l transform pe al meu S... intr-un Scrambler rasat!

 

attachicon.gifIMG_u20140623_175717.jpg

 

 

Vai ce rotoaca pe fata are cel din clip...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

are ducati un scrambler super de ce sa ma mai chinui sa manufacturez.....

sa nunmai vorbim de cel de la triumh'

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa vezi cum duce 2 persoane, cauta aici, eu nu am avut Domi.

Sunt cateva sute de pagini, dar afli mai multe despre ele. Daca vrei sa iti iei Domi, ar trebui sa cauti una mai ingrijita...nu trebuie sa arate impecabil, ca nu te intereseaza, schimbi. Daca ar fi sa iau un Domi, as lua unul cu gume de strada, asa as putea da peste una care ca a fost folosita mai putin enduro.

/index.php?/topic/18117-honda-nx650-dominator/page-389

Uite cateva poze cu SLR

 

 

post-18139-0-63681900-1434220395_thumb.jpg

post-18139-0-09291700-1434220396_thumb.jpg

post-18139-0-71520100-1434220397_thumb.jpg

post-18139-0-52282400-1434220401_thumb.png

post-18139-0-73142300-1434220404_thumb.png

post-18139-0-20238500-1434220409_thumb.png

post-18139-0-73131600-1434220409_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Honda VT500?

post-72311-0-20661900-1434228346_thumb.jpg

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si VT500 arata foarte bine...ideea e sa aiba aspect de vechi, cu un rezervor care sa arate mic (chiar daca e de 14 litri)...sa fie cat mai dezbracata si mai usoara...sa aiba o linie cat mai dreapta...cauciucuri cramponate...

Parca mai bine arata un monocilindru...un SLR, un Vigor sau un Domi

@ianachim @derkleine un motor iesit din fabrica scrambler, nu poate satisface toate papilele...chiar daca ai de ales intre Ducati, Triumph...sau, mai nou, BMW. Nu ai mare merit, decat ca ai avut bani...deloc putini. Ai avantajul ca e nou, ca nu trebuie sa ii pui decat benzina, ca beneficiezi de cea mai noua tehnologie si toate care deriva de aici. Risti, insa, sa te intalnesti cu un motor identic la primul semafor...care, basca, are si gume mai faine... Si nu e deloc fun...altfel te simti pe motorul pe care l-ai modificat tu, dupa ideile si placerile tale. Mie imi plac la fel de mult si un cafe racer, un bobber sau, mai ales, un chopper... Dar, pentru ca imi place mult sa merg enduro si nu-s chiar mic :) , prefer scrambler...mai ales ca am deja motorul de cativa ani.

Numai bine!

Editat de shrek1974

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

un scrambler adevarat, in slendoarea lui estetic si functional se face din enduroaice, neaparat sa fie cursa lunga la telescoape. garda citi de cit fata de sol, subtirele , inalte!

si sunt dupa mine, cele mai practice si fun bike-uri. defapt e mult de scris...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Transalp-ul asta spune multe si chiar arata bine :

post-47416-0-54219800-1434414613_thumb.jpg

Editat de Lolo_ID

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca aveti dreptate.

Un scrambler reusit se face cel mai bine dintr-o motoreta cu gene de mistreț, respectiv din GS. (Gelände Strasse).

Al meu arata si mere excelent in varianta Touring, Sport sau Cafe racer... ceea ce si este!

 

post-882-0-55509400-1434219562_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

foarte bună ideea cu 650 fie el: SLR, NX,FX sau FMX. ca și putere duce liniștit 2 persoane.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

tocmai ce-am citit pe wikipedia germana ca denumirea de SLR vine de la scrambler


» Post actualizat in 09 Jul 2015 14:50

foarte bună ideea cu 650 fie el: SLR, NX,FX sau FMX. ca și putere duce liniștit 2 persoane.

da, nu-i vorba ca nu poate duce 2 persoane, e vorba de confort...plus ca nu mai e la fel de fun in doi

nu mai spun daca adaugi si ceva bagaje

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, cam faina...

Aripa mica sau lipsa ei te va umple de sus pana jos...arata mai bine fara, dar, daca treci printr-o balta formata de vreo ploaie anterioara, te faci totuna...sau daca treci imediat dupa o masina ce spala asflatul...te-ai pistruiat imediat

Daca faci enduro, tot namolul de pe roti, drept in ochelari sau viziera ajunge

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Astea-s motociclete fara utilitate, doar aparenta de ele, mai ceva ca chopperele. Ce sa faci cu cauciucurile alea cramponate pe asfalt? Dar ce sa faci cu ele pe offroad daca din ce am vazut aici in poze nici nu au scut la motor marea majoritate. Primul drum cu pietre si adio motor. Arata intr-un fel in poze si pe la terasele de hipsteri. Este de apreciat in schimb munca la ele.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Astea-s motociclete fara utilitate, doar aparenta de ele, mai ceva ca chopperele. Ce sa faci cu cauciucurile alea cramponate pe asfalt? Dar ce sa faci cu ele pe offroad daca din ce am vazut aici in poze nici nu au scut la motor marea majoritate. Primul drum cu pietre si adio motor. Arata intr-un fel in poze si pe la terasele de hipsteri. Este de apreciat in schimb munca la ele.

 

Cred ca poti pune niste gume care sa imbine si utilul cu placutul. De ex Heidenau Super Rain. Mie imi plac motoarele astea, sunt frumoase. O derivatie de naked.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×