Rimio Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 Salut! Am cumparat zilele trecute un GSR600 SH (adus din Italia) si am observat, dupa ce am dat banii, ca avea o jamba stramba (posibil si cealalta, dar nu mi-am dat seama ochiometric). Deviatia era mica, nu am simtit-o in ghidon si nici la franare (nici nu i-am dat mai mult de 80, ce-i drept), dar vizibila la o examinare atenta, estimez o deviate de 2-5mm la roata. Am avut super noroc cu tipul care mi-a vandut-o; parea ca nu stia de problema si s-a oferit fie sa imi dea banii inapoi fie sa schimbe jambele pe costul lui (ma gandesc ca tot SH, ca nu cred ca o sa le puna noi). Acum trebuie sa iau o decizie, dar problema mea e ca nu stiu mare lucru despre mecanica. Jugul parea ok, nelovit, dar mai pot avea incredere in motor daca a patit ce o fi patit? Pe mine ma intereseaza sa ma tina vreo 2-3 sezoane, pana capat experienta cat sa investesc in ceva nou, dar nici nu vreau sa ma expun unor riscuri mai mari decat cele inerente unui incepator. Voi ce parere aveti? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert23mg Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 si eu am avut aceeasi problema oarecum, telescoapele erau lovite/indoite/indreptate/avariate/dracu sa le ia... am luat 2 telescoape noi si m-a uscat ) mi-a recomandat mecanicul sa le iau de noi sa fii tu impacat, sfatul meu e sa iti gasesti un mecanic bun si vezi ce iti zice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 Sfatul meu e sa te orientezi spre o motocicleta fara probleme. GSR-ul este un model destul de des intalnit pe strada, asa ca ai rabdare si mai cauta. E posibil ca motoreta sa mai aiba si alte defecte pe care tu nu le-ai observat. Nu risca inutil. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
usercalin Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 Sfatul meu e sa te orientezi spre o motocicleta fara probleme. GSR-ul este un model destul de des intalnit pe strada, asa ca ai rabdare si mai cauta. E posibil ca motoreta sa mai aiba si alte defecte pe care tu nu le-ai observat. Nu risca inutil. Bafta! asculta-i sfatul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 (editat) edit - trebuie sa-mi iau ochelari, am citit janta Editat Iunie 19, 2015 de bcristian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 Salut! Am cumparat zilele trecute un GSR600 SH (adus din Italia) si am observat, dupa ce am dat banii, ca avea o jamba stramba (posibil si cealalta, dar nu mi-am dat seama ochiometric). Deviatia era mica, nu am simtit-o in ghidon si nici la franare (nici nu i-am dat mai mult de 80, ce-i drept), dar vizibila la o examinare atenta, estimez o deviate de 2-5mm la roata. Am avut super noroc cu tipul care mi-a vandut-o; parea ca nu stia de problema si s-a oferit fie sa imi dea banii inapoi fie sa schimbe jambele pe costul lui (ma gandesc ca tot SH, ca nu cred ca o sa le puna noi). Acum trebuie sa iau o decizie, dar problema mea e ca nu stiu mare lucru despre mecanica. Jugul parea ok, nelovit, dar mai pot avea incredere in motor daca a patit ce o fi patit? Pe mine ma intereseaza sa ma tina vreo 2-3 sezoane, pana capat experienta cat sa investesc in ceva nou, dar nici nu vreau sa ma expun unor riscuri mai mari decat cele inerente unui incepator. Voi ce parere aveti? Merci! cel mai ok pt tine era sa o achizitionezi si cu parerea unui mecanic.... » Post actualizat in 19 Jun 2015 13:39 jamba se indreapta dar...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rimio Postat Iunie 19, 2015 Autor Share Postat Iunie 19, 2015 cel mai ok pt tine era sa o achizitionezi si cu parerea unui mecanic.... » Post actualizat in 19 Jun 2015 13:39 jamba se indreapta dar...... Daca as cunoaste mecanici in care sa pot avea incredere (sau mecanici in general), ce bine ar fi . Dar nu cunosc, din pacate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikehit47 Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 Pai da-ti si tu update la profil cu orasul de unde esti macar ca mai sunt mecanici pe aici si ai putea fi indreptat catre unul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rimio Postat Iunie 19, 2015 Autor Share Postat Iunie 19, 2015 Pai da-ti si tu update la profil cu orasul de unde esti macar ca mai sunt mecanici pe aici si ai putea fi indreptat catre unul... Good point . Sunt din Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 Good point . Sunt din Bucuresti. offff sunt zeci de mecani moto in buc.. si unul foarte ok la ciolpani TNG george Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikehit47 Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 Eu iti recomand sa te duci la Patrick de la AmbulantaMoto.ro, are garaj undeva dupa podul de la Fundeni, strada Capidava. Lucreaza bine si nu te jupoaie de bani. In plus poti sa vezi ce si cum face, am intalnit mecanici reticenti la treaba asta... Ottoman e userul de aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 daca totul e ok la motoreta - ia furca noua. se poate intampla sa strambi furca relativ usor Inainte de a face asta fa o chestie desteapta: slabesti complet jugurile si axul de la roata, incerci cateva pompaje de furca apoi le strangi la loc. un efect de genul ala si impresia de furca stramba poate fi inclusiv de la un montaj ghiolbanesc al furcii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TwinS Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 Sa n-abe fisuri la cadru pe interior daca are e bun de casat, costa mai mult de pus la punct decat un motor bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 20, 2015 Share Postat Iunie 20, 2015 (editat) daca totul e ok la motoreta - ia furca noua. se poate intampla sa strambi furca relativ usor Inainte de a face asta fa o chestie desteapta: slabesti complet jugurile si axul de la roata, incerci cateva pompaje de furca apoi le strangi la loc. un efect de genul ala si impresia de furca stramba poate fi inclusiv de la un montaj ghiolbanesc al furcii Ai vrut tu sa spui ceva care ar fi ok sa se alinieze suspensia,dar mai citeste o data ce ai scris!Cum sa faci pompaje daca ai slabit totul? Iti cade moto pe burta,nu crezi? Oare mai este o chestie desteapta? Editat Iunie 20, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 20, 2015 Share Postat Iunie 20, 2015 Merge daca jugul superior este gen capac nu bratara, era si un clip cu unul care alinia suspensia asa. Altfel slabesti numai piulita centrala de la jugul superior si cele ce tin suspensia o idee ca sa nu alunece. Mai trebuie slabita si aripa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
usercalin Postat Iunie 20, 2015 Share Postat Iunie 20, 2015 Merge daca jugul superior este gen capac nu bratara, era si un clip cu unul care alinia suspensia asa. Altfel slabesti numai piulita centrala de la jugul superior si cele ce tin suspensia o idee ca sa nu alunece. Mai trebuie slabita si aripa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 20, 2015 Share Postat Iunie 20, 2015 Merge daca jugul superior este gen capac nu bratara, era si un clip cu unul care alinia suspensia asa. Altfel slabesti numai piulita centrala de la jugul superior si cele ce tin suspensia o idee ca sa nu alunece. Mai trebuie slabita si aripa. Pai in afara de hayabusa care are acest jug superior cu capac..cate moto mai are asa ceva?2% dintre ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 20, 2015 Share Postat Iunie 20, 2015 cand am facut pompaj la mobra mea am apasat direct pe capetele furcii cu mana. nu trebuie cursa prea mare si slabit nu inseamna sa desfaca suruburile pana iese furca singura in sus . Cu nitel simt pactic se prinde omu ce are de facut pe acolo. Sunt sigur ca exista si metode mai lejere - il poti ajuta cu o descriere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 (editat) In momentul in care se slabeste totul suficient in cat sa se miste tuburile in juguri,mai ales la motoarele sport care au centrul de greutate pe fata...a alunecat si pe plan vertical instant,si iar cade moto pe burta. Solutia este simpla! In acest ansamblu si la aceasta operatie,ai nevoie si de un punct fix,acela este jugul superior,acela este singurul care nu se slabeste . Editat Iunie 21, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rimio Postat Iunie 23, 2015 Autor Share Postat Iunie 23, 2015 Multumesc tuturor pentru pareri! Am convenit cu vanzatorul sa facem schimbul inapoi (eu imi iau banii, el moto). Se pare ca voi fi in cautare de alta motocicleta. Partea buna in toata experienta asta e ca mi-am dat seama de doua lucruri: (a) nu am ochiul ager, deci o sa iau un mecanic cu mine si ( ar trebui sa ma orientez spre ceva mai putin puternic, parca era prea nervoasa pentru skill-ul meu. Ma gandesc la un CB500 nu foarte nou, cat de cat ieftin si de care sa nu-mi fie nici frica si nici mila. Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 e ~100E o jamba NOUA, daca motocicleta e in stare buna si iti place, merita facuta reparatia, cu ocazia asta se face si revizia la furca, gsr600 e mult mai motocicleta decat orice din gama 500cc, cu puterea te obisnuiesti relativ repede si chiar nu-i nimic de speriat pe gsr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Multumesc tuturor pentru pareri! Am convenit cu vanzatorul sa facem schimbul inapoi (eu imi iau banii, el moto). Se pare ca voi fi in cautare de alta motocicleta. Partea buna in toata experienta asta e ca mi-am dat seama de doua lucruri: (a) nu am ochiul ager, deci o sa iau un mecanic cu mine si ( ar trebui sa ma orientez spre ceva mai putin puternic, parca era prea nervoasa pentru skill-ul meu. Ma gandesc la un CB500 nu foarte nou, cat de cat ieftin si de care sa nu-mi fie nici frica si nici mila. Ce parere aveti? Vanzatorul a fost un domn, tu insa nu prea stii ce vrei, » Post actualizat in 23 Jun 2015 12:07 In momentul in care se slabeste totul suficient in cat sa se miste tuburile in juguri,mai ales la motoarele sport care au centrul de greutate pe fata...a alunecat si pe plan vertical instant,si iar cade moto pe burta. Solutia este simpla! In acest ansamblu si la aceasta operatie,ai nevoie si de un punct fix,acela este jugul superior,acela este singurul care nu se slabeste . Ca sa nu mai vorbim ca se zgarie cromul de pe furci in zona in care culieseaza simeringurile daca aluneca jamba in jug chiar si cativa cemtimetri. Vorbesc de suspensie "clasica" aici, nu upsidedown, parca GSR-ul din asta are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rimio Postat Iunie 23, 2015 Autor Share Postat Iunie 23, 2015 Vanzatorul a fost un domn, tu insa nu prea stii ce vrei, Vanzatorul a fost domn, intr-adevar. Dar eu de ce nu am stiut ce vreau? Sau tu esti de parere ca fraierul (a se citi cumparatorul neexperimentat sau motociclistul incepator) trebuie sa plateasca? Am fost foarte clar cand am vorbit cu el - nu ma interesa sa arate tipla (si nici nu arata, avea cateva julituri pe ambele parti), nu am negociat un cent desi am platit niste euro peste pretul pietei, singura cerinta a mea a fost sa se asigure ca nu imi vinde un bun cu defecte majore. M-a asigurat ca nu e cazul, eu am observat contrariul cand am ajuns acasa. Omul a constatat asta, si s-a oferit sa imi dea banii inapoi. Sincer, nu vad nimci anormal in asta. As fi vrut sa vad mai repede defectul? Desigur, ma scapa de niste timp si bani pierduti (asigurare, numere rosii etc). Vanzatorul o sa piarda si el niste timp si bani din asta, dar nici el nu s-a uitat atent si a garantat ceva ce nu era adevarat. Dar guess what, desi a fost o intamplare nefericita, asta imi creste increderea pe care o am in omul respectiv, si o sa aiba de castigat de pe urma faptului ca a fost fair, pentru ca am folosit alte servicii ale sale in trecut, o sa continui sa o fac pe viitor si o sa il recomand mai departe (dar nu in topicul asta, din motive evidente). Acum da, o sa merg cu mecanicul dupa mine (dracu' stie cine, dar sar cu banu'), pentru ca sunt constient ca in Romania nu o sa am parte de normalitate si a doua oara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Ca sa nu mai vorbim ca se zgarie cromul de pe furci in zona in care culieseaza simeringurile daca aluneca jamba in jug chiar si cativa cemtimetri. Vorbesc de suspensie "clasica" aici, nu upsidedown, parca GSR-ul din asta are. sula si prefectura. semeringul nu se apropie nicioata de zona pe care prinde jugul. frecvent se lasa mobrele mai jos bagand furca in sus in juguri cativa cm.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.