virgil Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Nu-mi mai amintesc din pacate,ce viteza a avut palma cu care l-a atins basescu pe copil? Era si' greu' de apreciat cu ce viteza venea motorul ,mai ales ca si pt asta voiau sa-l opreasca. » Post actualizat in 09 Aug 2015 15:07 Ori am baut mult ori am stat mult in soare. » Post actualizat in 09 Aug 2015 15:09 Daca era un tir tot asa-l opreau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RPG. Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 (editat) Postezi din reflex? Analizeaza presupunerea ta. Cum dracu sa il opreasca pt viteza?...Uita-te la pozitia masinii, aminteste-ti faptul ca erau de la politia rurala...unde ai vazut tu radar la politia rurala? Cu ce masurau viteza, cu sublerul? )) Daca era tir nu era necesara manevra pt ca, spre deosebire de o motocicleta, dupa ala se puteau tine si aveau alte posibilitati reale sa il opreasca. Sa mergem o secunda si pe varianta ta: Sa presupunem ca gaborul avea timp sa isi ia bastonul reflecotrizant sa ii ocupe banda de mers, sa ia fluierul in gura si sa faca semne ca disperatul! Crezi ca ar fi fost mai vizibil decat un logan alb de o tona cu sirena si lumini ca la Craciun? Daca nu a franat la logan "ca nu a avut cand sa il observe", pe militian il observa si mai tarziu, il lua in plin si acum aveam 2 pentru care donam sange, cu mentiunea ca inconstientul, daca scapa cu viata, facea si cativa ani de puscarie(cam cum o sa faca turcul din alt caz mediatizat zilele astea). Continuare a calculului matematic: - bazandu-ma pe un grafic postat de un coleg pe pagina 2, distanta medie de franare, de la 110km/h(cat sa oprit acul in bord), e de aproximativ 100 de metri(incluzand aici si timpul de reactie) - A AVUT MULT MAI MULT(o data si jumatate spre dublul distantei), deci daca voia, putea sa opreasca. Opinia mea e ca a vazut militia, i-a fost frica de dosar, si a incercat sa ii ocoleasca dar pt ca nu avea deprinderile necesare s-a facut pilaf. -exista si varianta sa fi franat, sa fi vrut sa opreasca, caz in care viteza de 110 km/h(din momentul impactului) e departe de cea reala, el avand in fapt MULT MAI MULT. In acest caz el era si mai departe prin urmare era si mai greu sa prevada cineva in mod rezonabil ca nu are timp sa franeze. Iti asumi un risc in momentul in care te urci pe motor, sa mori din vina unui prost care nu se asigura, si iti asumi riscul, ca atunci cand accelerezi peste masura, sa mori din vina ta. In toate cazurile, riscul e al tau si ti-l asumi. Editat August 9, 2015 de RPG. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Nu postez din reflex,postez doar ca sa-mi exprim o parere.Putea politistul sa faca ce voia ,dar nu-l opresti pe unul care vine lansat punandu-i masina in fata ,mai ales ca cel care trebuia oprit se afla pe un motor.Ce naiba ,parasea tara ,decola ,se transforma in omul invizibil.Nu este nici o rusine ca atunci cand gresesti ,sa recunosti ,da am fost un idiot si-mi trag ponoasele.Valabil si pt motociclist si pt politist.Toata lumea se fofileaza cand o comite ,indiferent de rang,functie sau educatie.Da toti au partea lor de vina in acest accident,ce tot o dam pe dupa pom.A tunat si i-a adunat. » Post actualizat in 09 Aug 2015 16:02 Ma tot ametesti cu calcule,cand lucrurile sunt clare. » Post actualizat in 09 Aug 2015 16:03 Si filmate » Post actualizat in 09 Aug 2015 16:12 Daca tu crezi ca odata ce ai pus in functiune semnalele sonore si vizuale ,totul ingheata in clipa aia inseamna ca vii de pe alta planeta,De inertii ,distante de franare si timpi de reactie ai auzit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RPG. Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 (editat) Asta ti-am calculat mai sus, inertii, distante de franare si timpi de reactie, dar ai zis ca te ametesc Sumarizez, poate e mai usor: De cand s-au aprins becurile+sirena pana la impact...trec 6 secunde: - In 6 secunde, o motocicleta care circula cu 120 km/h, parcurge aproximativ 200 de metri => timp suficient de franare(conform graficului colegului de pe pag. 2 - care tine cont si de timpul de reactie, distanta de franare era in jurul a 100 de metri) - Daca 110 a fost viteza dupa ce omul a franat puternic pe 200 de metri, timp de 6 secunde, inseamna ca venea mult mai tare. Nimeni nu poate sa prevada in mod rezonabil o asemenea viteza cand pregateste un blocaj. Concluzia: omul venea mult mai tare sau omul a refuzat sa opreasca, a incercat sa ocoleasca echipajul, si s-a facut pilaf. Editat August 9, 2015 de RPG. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Postezi din reflex? Analizeaza presupunerea ta. Cum dracu sa il opreasca pt viteza?...Uita-te la pozitia masinii, aminteste-ti faptul ca erau de la politia rurala...unde ai vazut tu radar la politia rurala? Cu ce masurau viteza, cu sublerul? )) Daca era tir nu era necesara manevra pt ca, spre deosebire de o motocicleta, dupa ala se puteau tine si aveau alte posibilitati reale sa il opreasca. Sa mergem o secunda si pe varianta ta: Sa presupunem ca gaborul avea timp sa isi ia bastonul reflecotrizant sa ii ocupe banda de mers, sa ia fluierul in gura si sa faca semne ca disperatul! Crezi ca ar fi fost mai vizibil decat un logan alb de o tona cu sirena si lumini ca la Craciun? Daca nu a franat la logan "ca nu a avut cand sa il observe", pe militian il observa si mai tarziu, il lua in plin si acum aveam 2 pentru care donam sange, cu mentiunea ca inconstientul, daca scapa cu viata, facea si cativa ani de puscarie(cam cum o sa faca turcul din alt caz mediatizat zilele astea). Continuare a calculului matematic: - bazandu-ma pe un grafic postat de un coleg pe pagina 2, distanta medie de franare, de la 110km/h(cat sa oprit acul in bord), e de aproximativ 100 de metri(incluzand aici si timpul de reactie) - A AVUT MULT MAI MULT(o data si jumatate spre dublul distantei), deci daca voia, putea sa opreasca. Opinia mea e ca a vazut militia, i-a fost frica de dosar, si a incercat sa ii ocoleasca dar pt ca nu avea deprinderile necesare s-a facut pilaf. -exista si varianta sa fi franat, sa fi vrut sa opreasca, caz in care viteza de 110 km/h(din momentul impactului) e departe de cea reala, el avand in fapt MULT MAI MULT. In acest caz el era si mai departe prin urmare era si mai greu sa prevada cineva in mod rezonabil ca nu are timp sa franeze. Iti asumi un risc in momentul in care te urci pe motor, sa mori din vina unui prost care nu se asigura, si iti asumi riscul, ca atunci cand accelerezi peste masura, sa mori din vina ta. In toate cazurile, riscul e al tau si ti-l asumi. Prea multa matematica si fizica, unde de fapt, factorul uman a decis finalul. Calculele si probele sunt admise si evidente pentru noi, cand faptele nu sunt comise in mod constient, aici este o alta poveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 cel mai corect ar fi fost ca motorul sa loveasca loganul in portiera stinga fata .... asa plecau dincolo un militian criminal si un pusti teribilist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 ... îţi pierzi timpul. La noi gaborul e vinovat întotdeauna. Aş vrea să mă însoţească nişte forumişti de pe aici, să-i duc la nişte părinţi ai căror copii au fost omorâţi de inconştienţi fără permis. Să încerce să-i convingă pe acei părinţi că poliţistul a greşit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 îţi pierzi timpul. La noi gaborul e vinovat întotdeauna. Aş vrea să mă însoţească nişte forumişti de pe aici, să-i duc la nişte părinţi ai căror copii au fost omorâţi de inconştienţi fără permis. Să încerce să-i convingă pe acei părinţi că poliţistul a greşit. in cazul de fata curcanul a FOST DE VINA. daca stia ca pe acolo trece un interlop(fratii lor) evacua soseaua sa nu cumva sa deranjeze "partenerul" de afaceri.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Cand a pornit semnalele masina politiei nu se afla pe partea carosabila,deci motociclistul nu putea sa le vada din prima secunda ,plus ca din botul masinii pana in semnalele de pe tavan sun cca 1,30m ,deci teoretic semnalele luminoase se aflau in dreptul vegetatiei aflata de-a lungul drumului.(daca exista).Semnalele de oprire se fac de pe partea carosabila ,deci calculeaza-mi secundele din momentul in care semnalul s-a aflat pe drum ,pana cand a avut loc impactul,te rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 in cazul de fata curcanul a FOST DE VINA. daca stia ca pe acolo trece un interlop(fratii lor) evacua soseaua sa nu cumva sa deranjeze "partenerul" de afaceri.... Da, ai dreptate absolut. 1000%. Urmează partea cu emigrarea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ske087 Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 nu imi vine sa cred ca s-au scris 13 pagini de topic ....... pe seama a doi idioti. in fapt si de drept s-au intalniti doua categorii de ,, smecheri” unul cu motor si fara permis si unul cu uniforma. eu ca sofer imi doresc sa nu intalnesc nici unul in trafic, dar suntem in romania si trebuie sa admitem posibilitatea ca ii putem intalni. de obicei asa sa intampla cand se intalnesc cate doi ,, smecheri” unul iese sifonat ......... avand in vedere ca amandoi sunt smecheri . . . . nu cred ca se poate pune problema care a procedat corect .......... ca nici unul nu a procedat corect. un alt aspect care am vazut ca s-a petrecut si cu care nu sunt de acord este ca smecherul cu motor si fara permis a fost numit de unii motociclist ( intr-un anunt pe facebook unde se cerea ajutor pentru donare de sange) prin urmare a-și vrea ca sa nu fie asociat numele de motociclist cu genul acela de persoana, pentru ca dupa cum spunea un coleg mai sus, poate unii se simpt jicniti de acea asociere, eu sunt mai nou in aceasta tagma, si inca nu ma consider motociclist motociclist, sunt incepător, pentru ca a fi mototciclist e o stare de spirit, un mod de viata, pe care cred ca tipul cu motorul din accident sigur nu o avea. cat despre situatia in sine . . .. cred ca se mai pot scrie cateva pagini de topic si tot nu ajungem la nici o concluzie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RPG. Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 (editat) cel mai corect ar fi fost ca motorul sa loveasca loganul in portiera stinga fata .... asa plecau dincolo un militian criminal si un pusti teribilist. Cel mai corect ar fi fost ca baiatul sa nu incerce sa fuga, sa opreasca si sa-si asume ce a facut. in cazul de fata curcanul a FOST DE VINA. daca stia ca pe acolo trece un interlop(fratii lor) evacua soseaua sa nu cumva sa deranjeze "partenerul" de afaceri.... Gaborii "e" corupti toti, politicienii "e" hoti toti, evreii "e" lacomi toti - astea sunt stereotipuri si nu au nicio legatura cu discutia. Vii si cu argumente logice, sau esti din galerie? Cand a pornit semnalele masina politiei nu se afla pe partea carosabila,deci motociclistul nu putea sa le vada din prima secunda ,plus ca din botul masinii pana in semnalele de pe tavan sun cca 1,30m ,deci teoretic semnalele luminoase se aflau in dreptul vegetatiei aflata de-a lungul drumului.(daca exista).Semnalele de oprire se fac de pe partea carosabila ,deci calculeaza-mi secundele din momentul in care semnalul s-a aflat pe drum ,pana cand a avut loc impactul,te rog. Daca te uiti pe filmare, o sa vezi ca nu exista vegetatie din felul cum se reflecta farul motocicletei pe carosabil, deci cele 6 secunde puteau fi fara probleme alocate franarii,masina fiind vizibila. De dragul discutiei sunt 4 secunde de cand masina e pe carosabil pana la impact => aproximativ 140 de metri parcursi de motor - in continuare timp sa franeze(tinand cont si de timpul de reactie). Imi mentin concluzia, baiatul s-a speriat de dosar, a vrut sa ocoleasca echipajul si sa fuga, nu a avut deprinderi, s-a facut pilaf. Editat August 9, 2015 de RPG. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Mai zic una si ma retrag, camera care a filmat nu se afla deasupra girofarului ci mai inapoi cu peste 10 m ,de aia vezi farul motorului,pt ca filmarea este din lateralul drumului.Daca infingi un bat cu un bec in locul in care s-a aflat girofarul in momentul impactului si refaci traseul motociclistului incercand sa vezi de unde poti vedea acel bec , s-ar putea sa-ti schimbi parerea.Daca voia sa-i ocoleasca poate chiar reusea ,sau rata, si-l scoteau din pomii de peste drum.Cred ca nici nu a pucat sa franeze.Asta este.numa bine. » Post actualizat in 09 Aug 2015 17:02 "a vrut sa-i ocoleasca" dar a intrat in ei ,cum dracu.Inseamna ca n-a avut pe unde. » Post actualizat in 09 Aug 2015 17:07 Mai am una ,o masina privita din lateral pe timp de noapte ,sau chiar intr-un loc iluminat ,nu spune nimic,n-are lumini ,girofarul este captusit pe laterale ,doar ce vezi reflectat de ce se afla in jur poti vedea ,in nici un caz o oglinda de girofar in functiune.Hai pa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 (editat) In principiu, traim intr-o tara care are niste legi si toata lumea se presupune, trebuie sa le respecte. Si in primul rand cei care sunt pusi sa le supravegheze sau sa le aplice. Daca Politia de acolo, nu a gasit alt leac pentru un putoi care alerga motorul fara carnet de atat timp, stiut fiind cine era, atunci nu este nimic de comentat despre profesionalismul lor. Pur si simplu este tentativa de omor. In rest, nu cred ca este ok sa generalizam la nivel national capacitatea Politiei, pentru doi-trei care apar periodic cu cate-o infractiune sau balarie. Fiecare padure are uscaturile ei. Eu nu cred ca asta au vrut, sa-l omoare. Doar o manevra neinspirata, o decizie la cald, in dorinta de a-l opri fara sa ia in calcul viteza motorului si lipsa de experinta, daca asta ar mai fi contat la un blocaj atat de brusc al drumului. Prea naspa, "prea ca la tara". Editat August 9, 2015 de TARKA 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Propun montarea girofarurilor in lungul masinii de politie si nu de-a latul si oprirea autovehiculelor vizate ,prin blocarea drumului, iesind in fata acestora cu auto de politie din lateral ,cand acestea se afla destul de aproape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RPG. Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Mai zic una si ma retrag, camera care a filmat nu se afla deasupra girofarului ci mai inapoi cu peste 10 m ,de aia vezi farul motorului,pt ca filmarea este din lateralul drumului.Daca infingi un bat cu un bec in locul in care s-a aflat girofarul in momentul impactului si refaci traseul motociclistului incercand sa vezi de unde poti vedea acel bec , s-ar putea sa-ti schimbi parerea.Daca voia sa-i ocoleasca poate chiar reusea ,sau rata, si-l scoteau din pomii de peste drum.Cred ca nici nu a pucat sa franeze.Asta este.numa bine. » Post actualizat in 09 Aug 2015 17:02 "a vrut sa-i ocoleasca" dar a intrat in ei ,cum dracu.Inseamna ca n-a avut pe unde. » Post actualizat in 09 Aug 2015 17:07 Mai am una ,o masina privita din lateral pe timp de noapte ,sau chiar intr-un loc iluminat ,nu spune nimic,n-are lumini ,girofarul este captusit pe laterale ,doar ce vezi reflectat de ce se afla in jur poti vedea ,in nici un caz o oglinda de girofar in functiune.Hai pa. Motivele invocate de tine sunt din ce in ce mai puerile. Vrei sa luam in calcul gradul de murdarire al vizierei? -camera de filmat intradevar e pe laterala drumului, pe acceasi laterala pe care e si masina. Prin faptul ca farul motorului se vede continuu iti dai seama ca nu e vegetatie, altfel s-ar vedea cu intermitente. - daca a vrut sa ii ocoleasca si nu a reusit, la viteza aia, si fara permis, prezumtia logica ar fi ca nu a avut deprinderile necesare, dar nu exclud nici varianta ta. - nu iti stiu varsta, posibil sa fii mai in etate decat mine(In ambele variante iti doresc sa te bucuri 1000 de ani de motociclism), dar eu girofare la modul propriu-zis, cu oglinda rotativa, nu am vazut decat in filmele lui Sergiu Nicolaescu. In mileniul asta, in care circul eu pe strazi, masinile de politie au un stroboscoape, care, daca o sa te uiti, o sa vezi ca nu sunt "captusite pe laterale" si lumineaza 360 de grade, fiind foarte vizibile pentru cine vrea sa le vada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mein Herz brennt Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Sa speram ca politistul va fi scos din trafic, pus pe bara... Individul cu motorul a avut grije sa se retraga el singur...Si datorita acestui accident vom circula mai sigur pe soselele patriei ! Domnilor politisti o ideie ar fi ,,chestia aia cu cuie de se intinde pe sosea''... Nu l-ar fi oprit acea ,,instalatie'' intinsa pe sosea un pic mai sus de un alt echipaj? Ar fi asa greu de tinut o ,,d'asta'' in portbagaj, chiar si la tara... ? Ai jucat prea mult NFS. Ba, tu vrei sa-l pui pe Garcea la munca ? Pana-si scoate el burta din Logan, pana umbla in portbagaj dupa plasa cu cuie, pana o desface si o arunca pe sosea trece de el si cel mai lenes chopper-ist. Da-o ba dracu ... plus ca ies si alte smenozeli, licitatie pentru achizitionare cuie pein SEAP, cursuri de pregatire pentru Garcea (sa le foloseasca), ce mai, ies bani frumosi de aici. Tara functioneaza cu taxele tale, buna idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrazyCat Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Un dobitoc cu doua roti a intaratat alt prost dar cu patru roti. Morala e ca atunci cand doi prosti se intalnesc pe sosea iese bum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RPG. Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 (editat) Nu te enerva, realizeaza ca e doar o discutie pe un forum. 1. Ti-a scris un coleg mai sus ca patrulele in mediul rural se fac de la mai multe posturi si acopera o raza de mai multe comune, ca nu au oameni pt toate schimburile. Deci treci peste ideea de vanatoare. 2. Ai vazut alt film:)). A dat cu spatele inainte sa aprinda girofarul, mai uita-te o data. 6 secunde de lumini: 2 pe marginea drumului, la iesire din benzinarie si 4 pe drum. Daca vezi grirofar in benzinarie, deplasandu-se spre strada, e obligatia ta sa incetinesti, pt ca poate vrea sa te opresca, poate e un obstacol in mijocul strazii si incearca sa ti-l semnalizeze, sau poate e un militian care iti face semn din mijlocul strazii, te urci pe el si te duci la puscarie. Oricum, trebuie sa iti starneasca ceva procese cognitive... Esti liber sa mergi cat de tare te tin deprinderile tale, dar sa iti asumi riscurile legale si cele cu privire la faptul ca s-ar putea sa iti apara ceva in fata, sa nu fii in stare sa opresti si sa MORI, din vina ta. Omul nu a vrut sa opreasca, altfel ar fi franat. Editat August 9, 2015 de RPG. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Un dobitoc cu doua roti a intaratat alt prost dar cu patru roti. Morala e ca atunci cand doi prosti se intalnesc pe sosea iese bum. Rezumatul unui topic de 14 pagini (and counting). Restul e can can si motociclism de tastatura . Sanatate baiatului, dar din cate am citit pana acum si-o cauta cu lumanarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 RPG,pt faptul ca ma bantuie si acum argumentele tale in favoarea politistilor ,te rog raspunde-mi doar cu DA sau NU la intrebarea; Semnalele de oprire si procedura in sine au fost facute regulamentar? multumesc si nu te mai deranjez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Nu-mi mai amintesc din pacate,ce viteza a avut palma cu care l-a atins basescu pe copil? Era si' greu' de apreciat cu ce viteza venea motorul ,mai ales ca si pt asta voiau sa-l opreasca. » Post actualizat in 09 Aug 2015 15:07 Ori am baut mult ori am stat mult in soare. » Post actualizat in 09 Aug 2015 15:09 Daca era un tir tot asa-l opreau? Pai daca era TIR, il loveau cu un TIR de politie ...ce naiba. Mai deunezi ma intreba un politist daca sunt motociclist adevarat...? Cum adica, ma mir eu ? Daca circul in fiecare zi adica, vine raspunsul. Nu, in ultimul timp nu circul in fiecare zi, dar cand circul merg o zi intreaga, sunt adevarat sau nu ? Nu a stiut ce sa-mi raspunda... Pentru el 10 km pe zi dinspre si spre munca pe acelasi traseu ar fi facut din mine un motociclist adevarat ! Asta e politia romana... nu toti dar inca multi, oameni mari cu minte de copii...si atunci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RPG. Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Argumentele mele nu sunt in favoarea politistilor ci in argumentarea spetei Din perspectiva mea DA, pentru ca: - girofarul de culoare rosie te obliga la oprire(daca avea permis poate stia si el) -avand in vedere conditiile de lumina au ales modul in care si-au asigurat maxim de vizibilitate, pentru a ii da cat mai multe sanse baiatului. Daca acolo era, Doamne fereste, un TIR rasturnat de-a curmezisul drumului, neluminat, baiatul se infigea direct in el. Asa i s-au dat toate sansele sa opreasca si timpul necesar. Ca el a luat alta decizie, el sufera. -avand in vedere timpul scurt nu aveau cand sa ii faca semn cu bastonul. De asemenea in felul asta erau mult mai putin vizibili, acordandu-i putine sanse baiatului sa ii observe la timp, care, avand in vedere controlul lui de "pilot kamikaze", intra fix in ei, si acum aveam mai multe persoane in spital. - fiind prea departe(baiatul facea minim 500 m pe 15 secunde ), nu aveau cum sa ii prevada in mod rezonabil viteza, fiind o decizie la cald. Precizez a nu stiu cata oara ca nu ma pronunt daca puteau sa foloseasca alte metode(telekineza, telepatie, voodoo, acatiste la BOR, etc), pentru a il opri, sau sa il lase pe alta zi, dar legal vorbind, parerea mea e ca sunt acoperiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Terminati ba cu prostiile! Cand fugi de militie, mai ales fara permis, ti le cam asumi pe toate, inclusiv ca poti sa dai ortu'...altfel unde mai e distractia? Ori suntem golani ori nu mai suntem. A scapat tara de un cocalar infect si probabil de un militian idiot (caci intr-adevar, il putea potoli mai elegant). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Nu pot s-adorm.Si daca eram eu si nu puteam evita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.