Taz Asg Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 (editat) Hello, honda cbr 600 f3. cand vrea sa porneasca porneste fara probleme. Cheie in contact,, soc tras, demaror.. vrum... dupa 5 sec soc la jumatate. dupa 40 sec soc la minus mers fara probleme. porniri ulterioare fara probleme. cand are draci... in aceleasi conditii nu vrea sa porneasca,, uda bujii. dupa ore de bujii curatate,, frecate, descantate.. iara porneste usor... si o tine pana la urmatoarea tura de draci. T tinand cont de faptul ca o apuca o data pe luna....o fi adevarat?? bujii noi, filtru original,, carburi curate si sincronizate... idei?? Editat Septembrie 12, 2015 de Taz Asg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 verifica in primul rand daca da scanteie cand are "draci" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 12, 2015 Autor Share Postat Septembrie 12, 2015 are scanteie boboc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 Daca ii dai putin la automat si nu o ia, incearca sa ii iei contactul si sa il pui din nou asta pana sa se ude bujiile , asa patesc eu uneori nici nu mi-am batut capul sa vad care e problema, ii iau contactul il pun din nou si porneste la sfert. Si la a mea rareori se intampla, acuma nu stiu daca o data pe luna sau la mai mult timp )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 Incearca sa urmaresti chestia asta cu un alt CDI, un amic a avut ceva necazuri din pricina asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 12, 2015 Autor Share Postat Septembrie 12, 2015 schimbat cdi, schimbat releu pompa schimbat toti dracii. compresie buna,, scanteie solida... benzin cat cuprine cand nu vrea nu vrea. de la ce nu vrea ... nu stiu » Post actualizat in 12 Sep 2015 19:53o sa incerc faza cu contactul... tre sa tin cont de ceva anume? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 Moto meu o ia la sfert de fiecare data, daca invarte de 2-3ori si nu o ia ii fac faza cu contactul, la mine merge de fiecare data, nu stiu motivul si nici nu il caut inca deoarece nu e deranjant. Cum mi-am dat seama? eram departe de casa si nu a vrut sa porneasca dar tot asa i-am dat scurt si nu a luat-o, i-am luat contactul l-am pus inapoi si a pornit sfert, mentionez ca becurile se aprind normal nu vad nici o anomalie si se intampla foarte rar chestia. Eu o opresc doar din contact nu folosesc kill switch-ul deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ske087 Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 motocicleta e cu o personalitate mai puternica ...... ( unii psihologi o numesc personalitate accentuata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 12, 2015 Autor Share Postat Septembrie 12, 2015 Moto meu o ia la sfert de fiecare data, daca invarte de 2-3ori si nu o ia ii fac faza cu contactul, la mine merge de fiecare data, nu stiu motivul si nici nu il caut inca deoarece nu e deranjant. Cum mi-am dat seama? eram departe de casa si nu a vrut sa porneasca dar tot asa i-am dat scurt si nu a luat-o, i-am luat contactul l-am pus inapoi si a pornit sfert, mentionez ca becurile se aprind normal nu vad nici o anomalie si se intampla foarte rar chestia. Eu o opresc doar din contact nu folosesc kill switch-ul deloc. hmmm de incercat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 eu as da vina pe supape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 idei?? Nivel prea mare in carburi, amestec prea bogat la pornire, repectiv tendinta de "inec"?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 13, 2015 Autor Share Postat Septembrie 13, 2015 Nivel prea mare in carburi, amestec prea bogat la pornire, repectiv tendinta de "inec"?... pai atunci nu ar ineca tot timpul?? de ce face asa doar din cand in cand? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 la vechiul FZR600 intampinam aceleasi probleme cu pornirea dupa ce am schimbat fisele am cam scapat de problema si pornea bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 (editat) Nu știu dacă asta ar putea fi problema la F3, dar la Hornet am avut următoarele probleme de ”caracter” cu carburatorul: 1. Șocul acționează patru tije, care sunt trase de niște ”limbi”. Acele tije au două diametre, mai mare și mai mic, câteodată la mine cilindrul cel mai din dreapta agăța diametrul mic în loc de cel mare, astfel un carburator este mai ”închis”, acel cilindru se îneacă primul, începe să meargă în trei cilindri după care cedează următorul nealimentat egal. Touși asta nu se întâmpla mereu, am mai avut și următoarea problemă 2. La retragere șocului, din cauza faptului că mecanismul nu era cu_rățat și rămânea agățat de fapt tot mecanismul de șoc, și motorul era sufocat. Atașez o poză, regiunea de interes e cea roșie, elementele la care am avut probleme sunt cele încercuite cu galben. La Hornet, fiind naked și cadru back-bone, se văd detallile astea fără probleme, la F3, fiind rama twin beam, s-ar putea să nu vezi exact. Cel mai simplu, rapid și ieftin pentru tine este să o duci la un mecanic bun care să îi facă o cu_rățare completă de carburator cu sincronizarea aferentă. Îl recomand pe TNG, care cred că poate să facă dezasamblarea și asamblarea unui carburator cu ochii închiși într-un timp în care alții de abia dau jos rezervorul de pe motocicletă. (dacă crede cineva că e reclamă, să dea report, eu doar zic din propria experiență, nu am vreun profit din asta). Editat Septembrie 13, 2015 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 13, 2015 Autor Share Postat Septembrie 13, 2015 din cate stiu hornet si F3 au acelasi propulsor o sa incerc si asta » Post actualizat in 13 Sep 2015 11:07 of toppic... asculti ens cogitans?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Daca nu o ia din prima scurt, incearca sa scoti socul, deschizi acceleratia la maximum si ii dai asa la automat. Asta ar trebui sa iti aeriseasca putin camerele de ardere, iar daca bujiile nu au apucat sa se ude ai sanse sa porneasca asa. Ma mai gandesc (desi nu sunt de specialitate) ca poate o supapa de admisie nu iti inchide complet si se scurge carburant in timpul stationarii in motor. P.S. una din motivele pentru care Hondele nu sunt apreciate, este ca nu au "personalitate". Adica pornesc si merg ceas dupa voia stapanului si nu cand vor ele. A ta nu poate face exceptie de la regula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Bujiile sunt ce trebuie? Scanteie chiar e buna? Ce culoare are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 pai atunci nu ar ineca tot timpul?? de ce face asa doar din cand in cand? Depinde, anumite conditii specifice sau cumul de factori pot aparea ... doar "din cand in cand". Nu vreau sa te simti jignit, dar ai mai avut motor pe carburatie inainte? Pe asta de cat timp il ai si... cand ai verificat ultima data jocul supapelor si nivelul din carburatoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 14, 2015 Autor Share Postat Septembrie 14, 2015 pe carburatie pai nu... tot ce am legatura cu motoarele e carburatorul de la masina... si stiu de la un nene ca daca tin carburatorul vertical,, cuiul tre sa inchida daca intre plutitor si carburator intra o tigara .. cum adica jocul supapelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 (editat) pe carburatie pai nu... tot ce am legatura cu motoarele e carburatorul de la masina... si stiu de la un nene ca daca tin carburatorul vertical,, cuiul tre sa inchida daca intre plutitor si carburator intra o tigara .. Asta era la Dacia 1300 Editat Septembrie 14, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 14, 2015 Autor Share Postat Septembrie 14, 2015 Asta era la Dacia 1300 pai nu e la fel la toate carburatoarele?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 pe carburatie pai nu... tot ce am legatura cu motoarele e carburatorul de la masina... si stiu de la un nene ca daca tin carburatorul vertical,, cuiul tre sa inchida daca intre plutitor si carburator intra o tigara .. Vezi exact in manualul mobrei cum se face nivelul. Sau vezi daca se 'pupa' cu ce am gasit aici: 13.7 mm. Plutitorul inchide cuiul, dar nu apasa pe 'tamburusul' lui incat sa il comprime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Din cate tin eu minte la F3 nu se poate regla nivelul. Inainte de a demonta carburatoarele eu as verifica bine tubulatura de ''direct air induction'' , eventual si functionarea electrovalvei aferenta acestui sistem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 pe carburatie pai nu... tot ce am legatura cu motoarele e carburatorul de la masina... si stiu de la un nene ca daca tin carburatorul vertical,, cuiul tre sa inchida daca intre plutitor si carburator intra o tigara .. cum adica jocul supapelor? Probabil motorul nu are nimic in afara de uzura normala varstei si rulajului... doar il ineci tu "din cand in cand"? Cateva "reguli" de evitare a "inecarii" la pornirea motoarelor cu carburatoare vacumatice: - Socul se foloseste doar la prima pornire din zi, numai la temperaturi scazute si fara actionarea manetei de acceleratie. - La temperaturi ridicate nu este nevoie si nici nu se recomanda folosirea socului, chiar si la prima pornire din zi. - Socul se foloseste cat mai putin timp cu putinta, evitandu-se incalzirea motorului pe loc. - Re-pornirea motorului la timp relativ scurt dupa oprire (motor fierbinte) se face cu deschiderea usoara a clapetei de acceleratie (datorita caldurii benzina din carburatoare se evapora iar vaporii ajung in cutia filtrului de aer; clapeta de acceleratie controleaza de fapt aerul) - Pentru o pornire usoara in orice conditii este nevoie ca filtrul de aer sa fie curat, bujiile in stare buna si sa nu existe probleme electrice pe traseu bobine, fise, pipe (rezistentele interne), etc... Jocul supapelor este distanta la rece dintre coada supapei si lobul axei cu came, lipsa acestuia avand mai multe efecte, printre care si pornirea greoaie in anumite conditii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 Nu mai exista joc pe unele supape. Porneste cand vrea ea = porneste cand se raceste Daca la rece porneste perfect nu ai treaba cu carburatoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.