sebibv Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 Salut, Mi-am achizitionat un CB500, din 94. Buget redus, incepator, in fine. L-am achizitionat cu 730 EUR + 700 de lei RAR-ul si autentificarea. Vanzatorul mi-a spus ca are un zgomot la ambreiaj, zgomot care dispare cand este actionat ambreiajul. Asa si este. Problema este ca nu reusesc sa scot motocicleta pe punctul neutru decat daca opresc motorul. Marea mea grija acum este sa nu cumva sa fie ceva probleme in cutia de viteze. De intrat in viteze intra frumos (exceptand zgomotul ambreiajului, zgomot care se aude cand motocicleta e pe neutru). Oare ce poate fi? Ambreiajul doar? Adica s-ar rezolva teoretic prin schimbarea kitului de ambreiaj sau pot fi probleme mai grave, in cutia de viteze? Mecanicul de acolo mi-a spus sa nu ma gazardez sa cumpar un kit nou, pentur ca s-ar putea sa fie probleme doar cu arcurile. Voi ce parere aveti? V-as ruga totusi sa nu postati comentarii de genul: la banii astia ce mai vrei, mai bine mai puneai ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Noiembrie 2, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2015 Mersi pentru rapuns. COnteaza oare ca afara nu sunt prea multe grade? Bine, am lasat-o noi un pic pornita si am mers vreo 1000 de metri pe ea, apoi am oprit-o vreo 30 de minute. Eu am incercat dupa cele 30 de minute.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 Cabd esti pe loc si bagi a-I-a simti ca zvacneste sub tine sau vrea sa plece? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Noiembrie 2, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2015 Puff...am dus-o la cineva ptr iernat...parca sa zic ca nu am simtit asa ceva. Chestia e ca am mers cu ea pe pietris...si dupa ce ca sunt incepator si sunt stresat, m-am gasit sa merg si pe pietris. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 Am avut si eu CB 500 din 94 sau 95 (nu mai tin minte precis, ca l-am vandut acum 6 ani) si am schimbat oala de ambreiaj, printre altele; nu ajunsese in halul asta sa nu mai iasa din viteze, dar modelul din anii 1994-1995 a avut cateva defecte uzuale: de lantul de distributie si oala de ambreiaj am auzit cel mai des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 Daca esti foarte la inceput si nu prea ai mers pe motoreta, poate e si partial o chestiune de obisnuinta pana simti mai bine schimbatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 Posibile cauze: 1. Ulei prost / uzat / invechit. 2. Ambreiaj reglat defectuos. 3. Oala de ambreiaj. 4. Esti incepator si nu esti nici obisnuit cu mobreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Noiembrie 2, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2015 Nu, nu cred, pentur ca daca opresc motorul o bag foarte usor pe neutru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C210288A Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 O duci la mecanic pe timpul iernatului si la primavara va fi ca noua, nu te stresa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 Nu, nu cred, pentur ca daca opresc motorul o bag foarte usor pe neutru. Ce nu crezi? Ca esti incepator? Eu cred. Si zic sa stai linistit, o sa te obisnuiesti si o sa mearga mult mai bine. A, inca ceva: tu incerci s-o scoti pe neutru dupa ce te opresti pe loc sau in mers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 Ma tot gandesc de ce e bagata oala de ambreiaj in lista aia, e asa slab materialul de fac discurile sant in ea se agata si nu mai debraiaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Noiembrie 3, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2015 Pai incercam sa o scot din viteza pe loc, nu in mers. Am încercat sa o și deplasez un pic. E foarte posibil și sa fiu eu cu vaca însa de ce reușesc sa o scot frumos cu motorul oprit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 Te vei obişnui să schimbi în jos pe măsură ce se reduce viteza şi să scoţi din viteză înainte de oprire, aşa merge mai uşor. Chiar cu un ambreiaj reglat corect e normal să iasă greu pe loc dacă uleiul e rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 (editat) 4 -Esti incepator! Nici eu citeodata nu reusesc să o scot pe 0 cu ambreajul apasat si cu moto pe loc, se blocheaza intr-o treapta ...... atunci eliberez un pic ambreajul cit sa cupleze cutia fara sa plec de pe loc - si ma lasa pina la 0. Editat Noiembrie 3, 2015 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Noiembrie 3, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2015 Am inteles...ma asteptam sa fiu praf, dar nici chiar asa. De regula, la scoala, nu aveam mari probleme sa o duc pe 0. Dar, ambreiajul nu avea probleme, uleiul era cald (instructorul le incalzeaza pentru noi inainte sa ne urcam) iar afara erau 15-20 de grade, nu 4-5 ca ieri. Va multumesc pentur sfaturi. Ma apuc de acte acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 La Kawasaki nu intre in a 2-a cand nu e in miscare moto, e mai usor sa gasesti neutral asa. Poate sa fie si o combinatie de facutori, uzura, reglaj, experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 Am inteles...ma asteptam sa fiu praf, dar nici chiar asa. De regula, la scoala, nu aveam mari probleme sa o duc pe 0. Dar, ambreiajul nu avea probleme, uleiul era cald (instructorul le incalzeaza pentru noi inainte sa ne urcam) iar afara erau 15-20 de grade, nu 4-5 ca ieri. Va multumesc pentur sfaturi. Ma apuc de acte acum. Stai linistit, nu e vorba ca esti praf. Colegii mei de munca sunt motociclisti vechi si cu greu gasesc neutralul la mobra mea pe loc. Mie imi iese din prima. Dar am 7 ani si peste 100.000 km cu ea. O sa te obisnuiesti si o sa mearga. Ca sfat suplimentar: nu mai iesi pe temperaturi scazute cat esti incepator. Risti s-o dai pe jos sau si mai rau. Stiu ca nerabdarea e mare, dar incearca sa o invingi. Ai rabdare pana la primavara. Motoreta aia a ta e o chestie foarte fiabila si foarte greu distructibila. Stiu una cu 100.000 km la bord. N-are nicio problema tehnica. Si a fost motoreta de incepatoare. Deci nu cred sa aiba nici a ta vreo problema. Ia-o usor, intretine-o cum trebuie si o sa te tina mult si bine. » Post actualizat in 03 Nov 2015 09:17 La Kawasaki nu intre in a 2-a cand nu e in miscare moto, e mai usor sa gasesti neutral asa. Corect » Post actualizat in 03 Nov 2015 09:17 Te vei obişnui să schimbi în jos pe măsură ce se reduce viteza şi să scoţi din viteză înainte de oprire, aşa merge mai uşor. Corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Noiembrie 3, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2015 Nu ies cu ea....am mers doar cu tipul care a adus-o un pic....ca sa vedem cum schimba vitezele, si dupa ce am rezolvat cu actele am mers vreo 20-30 de metri si apoi am bagat-o in garaj. Nu am iesit pe strada cu ea pentru ca imi este frica, desi, asa este, tentatia e extrem de mare. Nu am echipament (doar un Nolan si niste manusi moto fara protectii hard)....deci nu am ce cauta in trafic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 Nu ies cu ea....am mers doar cu tipul care a adus-o un pic....ca sa vedem cum schimba vitezele, si dupa ce am rezolvat cu actele am mers vreo 20-30 de metri si apoi am bagat-o in garaj. Nu am iesit pe strada cu ea pentru ca imi este frica, desi, asa este, tentatia e extrem de mare. Nu am echipament (doar un Nolan si niste manusi moto fara protectii hard)....deci nu am ce cauta in trafic. Bravo. Pana la primavara ar fi bine sa completezi echipamentul, sa ii faci o revizie si apoi, cand or fi temperaturi decente, sa incepi sa mergi cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 Salut, Mi-am achizitionat un CB500, din 94. Buget redus, incepator, in fine. L-am achizitionat cu 730 EUR + 700 de lei RAR-ul si autentificarea. Vanzatorul mi-a spus ca are un zgomot la ambreiaj, zgomot care dispare cand este actionat ambreiajul. Asa si este. Problema este ca nu reusesc sa scot motocicleta pe punctul neutru decat daca opresc motorul. Marea mea grija acum este sa nu cumva sa fie ceva probleme in cutia de viteze. De intrat in viteze intra frumos (exceptand zgomotul ambreiajului, zgomot care se aude cand motocicleta e pe neutru). Oare ce poate fi? Ambreiajul doar? Adica s-ar rezolva teoretic prin schimbarea kitului de ambreiaj sau pot fi probleme mai grave, in cutia de viteze? Mecanicul de acolo mi-a spus sa nu ma gazardez sa cumpar un kit nou, pentur ca s-ar putea sa fie probleme doar cu arcurile. Voi ce parere aveti? V-as ruga totusi sa nu postati comentarii de genul: la banii astia ce mai vrei, mai bine mai puneai ceva... Am pățit ceva asemănător (intra foarte greu în N cu motorul pornit) s-a rezolvat cu schimb complet de ambreiaj (plăci, arcuri, oală). Ciudat e că de obicei se uzează mai repede plăcile și ar fi trebuit să simți cum patinează ambreiajul. Dar poate că au fost schimbate plăcile în trecut și acum a venit rândul oalei ...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 e doar un reglaj prost. mai intinde cablul de ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Noiembrie 3, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2015 Da, o sa o duc la un mecanic. Sper sa fie ok si sa ma si lase sa stau langa el cand demonteaza, ca sa invat si eu. Acea oala, cam cat ar costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 nu-ti bate capul cu aia. tu fa-ti mana cu motorul ca zgomotul de oala de ambreiaj e prezent la > 50% din hondele de pe drumuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Noiembrie 3, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2015 Ok, bun asa. Maine imi vine si fiscalul de la sermoto si as vrea sa ma apuc si de acte. Asa sunt eu, stresat, vreau sa le am pe toate in regula. Va multumesc tuturor pentur sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 La Kawasaki nu intre in a 2-a cand nu e in miscare moto, e mai usor sa gasesti neutral asa. Poate sa fie si o combinatie de facutori, uzura, reglaj, experienta. Stai foarte bine eu nu pot schimba numai in miscare de la 2 catre 5 si invers am 2 motoare si la fel se comporta Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.