Sari la conținut

Ktm 690 enduro R


Postări Recomandate

Mersi de info CapOne!
@l.u.v, daca postul tau face referire in principal la poza postata de cozmino, vezi ca esti pe un domeniu pe care nu prea il cunosti. Adica, motocicleta aia are multe accesorii aftermarket pe ea, astfel ca este destul de schimbata acum fata de un 690 stock. 
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite Luigi, a mea-i mai frumoasa nu? 😁😁😁

N-or fi ele cele mai frumoase, da te duc cam peste tot si asta conteaza cel mai mult.

WhatsApp Image 2019-10-10 at 11.40.01 AM.jpeg

Acum 11 ore, cozmino a spus:

 

Wellcome to the club Cozmino, s-o stapanesti sanatos!

Sa-i arati lumea, ca suntem cativa pe aici care le tinem closca in garaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 14.10.2019 la 13:00, Cap0ne a spus:

 

 Stiu ca se gaseste ca accesoriu (sau se poate confectiona din ceva) o chestie din spuma care se pune pe capacul rezervorului si reduce astfel spatiul gol in care se poate aduna mizerie, noroi etc.

https://www.ktm.com/en/powerparts/protection/chassis-street/foam-rubber-d0bf6a05/?year=2010&segment=Enduro&model=9703J6

 

Mai exista de asemenea si posibilitatea de a inlocui busonul cu totul cu unul 3rd party, cu un capac care se infileteaza. Doar ca na, trebuie sa renunti la cheie :)

Are John capac din aluminiu 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, Gaby. O scot sambata la o tura pe Baiului, sa vedem ce si cum. Pe urma decid daca las kitul rally raid pe ea sau o fac stock.

Am facut vreo 200km pana acum, pe strada. Imi place si inca ma acomodez cu ambreiajul si acceleratia. Frana de motor mi se pare slabuta, comparativ cu g650 X si pornirea cam anemica (bujii poate?), desi are baterie noua pusa acum 2 zile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata.

Aseara am vrut sa ies cu Bmwu da cica imi expirase asigurarea de la inceputu lunii, asa ca am dus portocala la spalat si daca tot era ora apusului, m-am cocotat pe-un deal...

73191610_2380772518838270_1578996360747679744_n.jpg

si pentru cei care nu se descurca cu doua roti... 😉

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, cozmino a spus:

Voi ati schimbat oglinzile stock, am vazut cu cateva pagini in urma mentionate cele de la doubletake.. Nu vad nimic in astea stock, vibreaza de le ia naiba. .

 

Si doubletake vibreaza, sunt alte avantaje fata de stock, se pliaza foarte usor cand iesi in offroad, in caz ca pici, oglinda culiseaza in prinderi si o spargi mai greu.

Acu nu stiu cum e la tine, eu vad in oglinzi, dar ca sa stabilizez imaginea trag ambreaju :) sau nu te intereseaza si doar tragi de gaz.

Acum 16 ore, ggobi a spus:

Salut .

Exista posibilitate sa domolesti un 690 enduro 2014 din soft, incat sa am curaj sa-l las pe copilu' incepator sa se dea cu ea?

Inainte de resoftare era ca un huligan, foarte greu de condus, acceleratia foarte sensibila si era al naibii de obositor. Acum e alta motocicleta, dar nu stiu daca e ok pentru un incepator. Ar trebui incercat. Eu am harta Evo1, in general lumea vrea mai multi cai si cuplu, nu mai putini, dar in mod sigur ar trebui sa se poata face ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, ggobi a spus:

Salut .

Exista posibilitate sa domolesti un 690 enduro 2014 din soft, incat sa am curaj sa-l las pe copilu' incepator sa se dea cu ea?

Da. O data ai default pe el un switch cu niste harti mai domoale/agresive, apoi poti incarca si harti custom. Doar sa gasesti pe cineva care stie ce face :D

 

Acum 17 ore, cozmino a spus:

Voi ati schimbat oglinzile stock, am vazut cu cateva pagini in urma mentionate cele de la doubletake.. Nu vad nimic in astea stock, vibreaza de le ia naiba. .

Nu te mai chinui. Cum zicea si Gabi, poti doar sa iei unele pe care sa le pliezi ca sa nu le spargi in off. De vibrat toate vor vibra in draci.

Eu am lasat de mult o singura oglinda pe stanga (le-am crapat pe amandoua) :D

10648533_451720101634991_8706457082734662087_o.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 18.10.2019 la 18:15, ggobi a spus:

Salut .

Exista posibilitate sa domolesti un 690 enduro 2014 din soft, incat sa am curaj sa-l las pe copilu' incepator sa se dea cu ea?

ai sub sea o chestie cilindrica infasurata in cauciuc, o scoti din suport, rasfrangi cauciucul si gasesti un potentiometru. 0-9 . Are o sageata foarte discreta, la tine probabil in dreptul lui 2. setaza pe 1 soft sau 3 normal. 4-9 cred ca sunt identice cu 3, iar 0 cand pui benzica cu cifra octanica mica.

La 17.10.2019 la 20:41, mihai c a spus:

daca pornirea e grea si frina de motor slaba,poate e timpul pt  segmenti/piston/ce-o mai fi

in Romania rar se vind lucruri in stare foarte buna

Masoara compresia cind ai ocazia

mobra are standard pinioane 15/45, fiind foarte puternica treapta 1 este dimensionata in asa fel incat iti da impresia ca nu are frana de motor. 

Cat despre pornire, cred ca si raportul de comprimare conteaza. Am pus bujie, pompa si injector nou si nu este nici o diferență.

PS- am resoftat cu toba stock si merge bine, apoi dupa o saptamana am resoftat toba aftermarket si merge ok. Am debifat senzorul de oxigen si AIS. Cred ca din cauza ca erau active cu harta evo1 facea figuri la relanti rece

La 17.10.2019 la 20:41, mihai c a spus:

daca pornirea e grea si frina de motor slaba,poate e timpul pt  segmenti/piston/ce-o mai fi

in Romania rar se vind lucruri in stare foarte buna

Masoara compresia cind ai ocazia

mobra lui are 12 mii km 😉

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc tuturor pentru lamuriri. planul e sa fie 690 prima mobra a lui copilu', cred ca o sa risc cu un 690 domolit la maxim. alternativa ar fi fost bmw 650 x-challenge, care e totusi mult in urma ktm-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 11.09.2019 la 9:43, Cap0ne a spus:

Lasand asta, am patit saptamana trecuta o dubiosenie, poate aveti idee ce satana poate fi - am avut niste trebi prin Pipera, plecat pe acolo, caldura de curgeau apele pe mine, trafic de daca eram cu masina o bagam pe olx... d'astea de Bucuresti...

Am tot mers asa "roata la bara" ceva vreme pe St cel Mare si, pe la Dristor (vreo 10-12 km distanta), la o plecare de pe loc a murit motoru. I-am dat buton, a invartit voios da pla, nu pornea, invartea in gol. Am zis hai sa o las nitel sa se raceasca, s-au fiert dracii prin ea.

Dupa vreo 10 min ii dau cheie, porneste. Bag mana in gaz sa plec, moare. Ba ce plm... nu aveam nicio scula la mine sa scot o bujie, ceva, macar sa ma prefac ca ma pricep...

O mai las nitel, mai dau cheie, porneste, ii dau usor gaz sa nu moara, se balbaie si bleah...moare. Ii mai dau o cheie, o turez mai tare, se tureaza, da vreo 2 pacanele...si moare.

Deja era groasa. Ma scarpinam in ceafa ca badea Ion. A mai venit un frate motorist, i-am povestit, ne-am scarpinat amandoi in ceafa, si-a vazut de treaba.

Deja ma gandeam sa o iau la impins spre casa, aia e, dadeam jos kfc-ul de seara trecuta. Da' am zis inainte, sa mai incerc o metoda de iT-ist rus - i-am scos toate mufele de la ecu and stuff de sub sa, am lasat-o olecuta si le-am pus la loc.

A pornit si a mers de zici ca era bmw.... Deci wtf :D

 

Suna similar cu ce am patit cu a mea acum cativa ani: https://advrider.com/f/threads/ktm-690-e-tuneecu.685657/page-73#post-27443808 Initial facea doar cand era cald rau, dar cu timpul a inceput sa faca tot mai des.

La mine s-a rezolvat cu pompa noua de benzina de la fuelperformance.co.uk. motanu' poate spune daca inca mai merge :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de info. Sincer sa fiu imi e greu sa cred sa fie de la pompa. Mobra nu are inca 10mii km :) Cat de proasta sa fie pompa aia ? :D

Dar o sa iau in considerare in caz ca mai face. In weekend l-am alergat nitel pe coclauri, s-a mai si incins tarisor pe ici pe colo, dar nu a mai repetat figura. Si sper nici sa nu se mai repete.

In alta ordine de idei, am facut si prima pana pe camera :))

IMG_6444_ED.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 21.10.2019 la 8:23, ggobi a spus:

multumesc tuturor pentru lamuriri. planul e sa fie 690 prima mobra a lui copilu', cred ca o sa risc cu un 690 domolit la maxim. alternativa ar fi fost bmw 650 x-challenge, care e totusi mult in urma ktm-ului.

yamaha xt660 sau suzuki drz400 ce inconveniente au?

Acum 2 minute, Cap0ne a spus:

Multam de info. Sincer sa fiu imi e greu sa cred sa fie de la pompa. Mobra nu are inca 10mii km :) Cat de proasta sa fie pompa aia ? :D

Dar o sa iau in considerare in caz ca mai face. In weekend l-am alergat nitel pe coclauri, s-a mai si incins tarisor pe ici pe colo, dar nu a mai repetat figura. Si sper nici sa nu se mai repete.

In alta ordine de idei, am facut si prima pana pe camera :))

IMG_6444_ED.jpg

am gasit pompa cu 92 de lei pe stoc, potriveste de vespa300 si multe alte mobre. Ktm le vinde cu carcasa si furtunuri la 1600 lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@yuk Multumesc pentru lamurire. Am omis mult aspecte in comparatia mea cu BMW G650X Moto. Sunt alte rapoarte, alte suspensii(deci altfel se simte si frana de motor), si cuplul maxim la ktm cu ~ 1,000 de ture mai sus. 

Nu imi face probleme la pornire sau relanti, sa se opreasca motorul. Doar comparand, cu bmw-ul, mi s-a parut mai anemica pornirea. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, yuk a spus:

 

am gasit pompa cu 92 de lei pe stoc, potriveste de vespa300 si multe alte mobre. Ktm le vinde cu carcasa si furtunuri la 1600 lei

 

Tare asta cu pompa. Poti pune te rog un cod la ce ai gasit tu? Inca n-am nevoie de pompa, dar as cumpara una, just in case...

Stiam de varianta asta

https://www.amazon.com/HFP-389-UPR-Replacement-75007088011-75007088211-75007088111/dp/B00T5N7LKU

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o chestie pe lista chestiilor dubioase ktm :) - de ceva vreme mi se parea mie ca e cam lesinata frana fata. Am zis plm, asa face ele. Ma duc azi sa fac una alta la mobra si ma uit si la placute. Spatele oke, pe fata.... o placuta aproape la fier (cea mobila, care e impinsa de pistoane), cea fixa era noua aproape, cred ca era max 10% tocita.
Wtf... Am zis clar, blocat etrierul, nu culiseaza. Nope, etrieru lucreaza boboc, nu are nici pe draq... Deci ce satana mai e si asta ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...