pinnochio Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 (editat) Motocicleta cu senile,din al 2-lea război mondial,lângă un Meserschmidt 262. Editat Ianuarie 4, 2016 de pinnochio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 eu la asa ceva m-am gandit cand am vazut topicul... si chiar as incerca asa ceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 L am vazut pe un vecin iarna trecuta cu asa ceva ,am ramas masca ,nici nu stiam ca exista asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlfaMoto Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 "Motocicleta" se numeste Kettenkrad, initial a fost facuta sa traga tamburii de cablu, cand nemtii isi faceau liniile de comunicatie dar si-au data seama rapid cat de puternica e jucaria si cata tractiune are ca mai apoi sa o puna la munca mai serioasa, sa traga tunuri, avioane si nave prin porturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LKss Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 Mult mai impresionant este Messerschmitt ME 262. Ce istorie scurta si ce asteptari intampina. O bucatica de istorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 ...Și ce istorie ar fi avut, dacă liderii germani (Hitler și Göring mai ales) i-ar fi văzut importanța mai devreme. Primul prototip de avion de vânătoare cu motor cu reacție (Heinkel He178) a fost testat la sfârșitul anilor '30: ca să punem asta în perspectivă, primul zbor motorizat avusese loc cu doar 30 de ani înainte.Deși proiect fără prioritate, primul prototip de Me262 a zburat încă din 1941. Însă obsesia liderilor vremii cu bombardierele a limitat alocarea de fonduri pentru dezvoltare. În consecință, Me262 a intrat în serviciu abia în a 2-a jumătate a lui 1944, prea târziu și în număr prea mic pentru a mai face diferența: majoritatea au fost distruse la sol, pe aeroporturi, unde erau nevoite să staționeze din cauza lipsei de combustibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LKss Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 Mare adevar! Eu cred ca soarta razboiului era alta daca jucaria asta era gata in '41, in numar mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 Greu de ajuns la o concluzie clară în acest sens. Unii istorici sunt de părere că tocmai această cursă a germanilor spre inovația tehnică și obsesia perfecțiunii i-a făcut să piardă războiul din cauza lipse de eficiență rațională a echipamentului. Un exemplu concret în acest sens: tancul Panther (PzKpfW V) era un vehicul clar superior opoziției, formate în principal din tancuri M4 (Sherman) și T-34: era conceput să poată rula zeci de mii km și distrugea în medie între 4 și 6 tancuri inamice înainte de a fi el însuși distrus. Problema era că superioritatea numerică a tancurilor Aliate era de obicei de până la 10:1, iar acel motor conceput pentru un uz îndelungat era pierdut după doar câteva sute sau mii de km.Bineînțeles, nu trebuie ignorat nici faptul că au fost practic o singură mare putere mondială (Japonia poate fi inclusă aici, dar avea interese diferite față de Germania) în luptă cu alte trei mari puteri mondiale (dintre care 2 erau practic intangibile/imbatabile).Dar în ceea ce privește strict echipamentul, al 2-lea război mondial a fost câștigat de cantitate, nu de calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 Oare cum ar fi aratat lumea daca Germania castiga ??? ,,,,, cu evrei si arabi redusi la tacere . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 Ce sa zic, dupa ce am citit postul am zapacit net-ul in cautarea de inf despre kit-ul de zapada pt motocicletele cross/enduro. Preturile insa sunt absolut prohibitive iar realizarea in regim diy ridica probleme in ceea ce priveste gasirea benzii de rulare. Adaptarea mecanica nu ar trebui sa ridice probleme majore mai ales daca ar exista un proiect serios. Inca cochetez cu aceasta idee dar cred ca o sa astept pur si simplu primavara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 al 2-lea război mondial a fost câștigat de cantitate, nu de calitate. perfect de acord, si eu zic asa bineinteles mai erau si o gramada de erori tactice si strategice, dar nemtii erau ''outnumbered'' la urma urmei cam la orice capitol... .............. am zapacit net-ul in cautarea de inf despre kit-ul de zapada pt motocicletele cross/enduro. Preturile insa sunt absolut prohibitive din pacate asa-i si idem si la senilele pt ATVuri asteptam primavara, cum ai zis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 Oare cum ar fi aratat lumea daca Germania castiga ??? ,,,,, cu evrei si arabi redusi la tacere . Vezi că în antisemitism, Hitler și-a găsit aliați în musulmani. Mai ales în cei din Balcani la început (vezi divizia SS Handschar), dar pe termen lung avea în vedere o colaborare mai largă cu lumea musulmană. Apoi trebuie notat că dacă Germania ar fi ieșit victorioasă din conflict, această victorie nu ar fi putut fi totală, așa cum a fost cea a aliaților. În primă fază ar fi câștigat războiul la nivel regional: în Europa și eventual în Asia - deși supunerea totală a sovieticilor este puțin probabilă. Cu siguranță ar fi continuat un război de gherilă cu ocupantul german. La nivel global, ar fi urmat cel mai probabil un război rece cu SUA - lucru pe care Hitler l-a prefațat în cea de-a doua lui carte: axată mai puțin pe ideologie și mai mult pe geopolitică, cartea nu a fost niciodată finalizată și a rămas fără titlu, "Zweites Buch" fiind un suplinitor general acceptat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Ianuarie 4, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 4, 2016 Mult mai impresionant este Messerschmitt ME 262. Ce istorie scurta si ce asteptari intampina. O bucatica de istorie.In ultimele poze am luat de aproape motorasul de pornire al motorului cu reactie de pe Meserschmidt.E un 2 timpi,boxer,s-a mai vorbit despre el pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 voila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diowrc75 Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 Oare cum ar fi aratat lumea daca Germania castiga ??? ,,,,, cu evrei si arabi redusi la tacere . ai omis si "tigani".................Foarte bine,cum sa arate....oameni albi cu sclavi negri.. » Post actualizat in 04 Jan 2016 19:20 Motocicleta cu senile,din al 2-lea război mondial,lângă un Meserschmidt 262. asta ar fi buna pt taximetristii pretiosi care nu vor sa "faca loc" » Post actualizat in 04 Jan 2016 21:22 Oare cum ar fi aratat lumea daca Germania castiga ??? ,,,,, cu evrei si arabi redusi la tacere . cel putin asa ar fi aratat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 voila sau uite aici: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SF Moto Postat Ianuarie 14, 2016 Share Postat Ianuarie 14, 2016 asteptam primavara, cum ai zis De ce sa astepti primavara? Hai pe la mine sa-ti dau un Ural cu atas si te dai vara-iarna ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Ianuarie 14, 2016 Share Postat Ianuarie 14, 2016 mersi colegule, dar cu trei roti ma kak pe mine ori 2 ori 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SF Moto Postat Ianuarie 16, 2016 Share Postat Ianuarie 16, 2016 Io am 4 roti si la Ural. Urmeaza sa agat dupa el si o remorca si atunci o sa am 7 roti toate la fel. Interesant, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Ianuarie 16, 2016 Share Postat Ianuarie 16, 2016 (editat) MOTOCICLETA CU SENILE Captura Imagini de front Editat Ianuarie 16, 2016 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 16, 2016 Share Postat Ianuarie 16, 2016 Cum naiba virau bazaconiile astea? Adica doar roara fata era directoare? Avea chiar asa de mare apasare pe ea incat sa impuna schimbarea directiei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Ianuarie 16, 2016 Share Postat Ianuarie 16, 2016 Manevrarea lui Kettenkrad se făcea prin rotirea coarnelor din față: pentru curbele largi se folosea doar roata, pentru virajele mai strânse se foloseau și frânele șenilelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 16, 2016 Share Postat Ianuarie 16, 2016 Multumesc pentru raspunsul documentat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Ianuarie 16, 2016 Share Postat Ianuarie 16, 2016 ... Ca de obicei... Cu placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 17, 2016 Share Postat Ianuarie 17, 2016 (editat) Am atins una, in 77, in armata ,in parcul "stok", era o colectie intreaga de camioane , transportoare si o "motocicleta, cu roti pe fata si senile in spate. Un prieten mi-a povestit ca in anii 90 le-a dus personal la Remat alaturi de tancuri si alte vehicule considerate fara importanta.ale armatei. Pacat. Editat Ianuarie 17, 2016 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.