Gajo_Dilo Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Salutare. Am o problema cu motoreta mea cbr f4i de cand am schimbat uleiul, imi intra numai in viteza 1 si 2 dar foarte greu in a 3-ia nu intra deloc sa fie de vina noul ulei ? mentionez ca am bagat Motul 7100 10/w40 insa 1 litru era mai vechi din anii trecuti si l am combinat cu cel nou,sau sunt semne ca imi cedeaza ambreiajul sau cutia de viteze? Va multumesc anticipat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Poate cablul a suferit peste iarna (rugina, gripare etc.) Verifica daca sunt diferente la schimbat cu motorul oprit sau pornit. Vezi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 se mai lipesc placile peste iarna, un pic de blana ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Free play de 2 cm este exagerat de mult! Mai intai verifica ambreiajul daca e reglat cum trebuie. Sa ai la capatul manetei 1,5-2 cm joc. De altfel, vezi cablul de ambreiaj sa nu fie spre finalul vietii. Apoi treci la verificari mai serioase. Incepe cu ce e mai simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gajo_Dilo Postat Februarie 22, 2016 Autor Share Postat Februarie 22, 2016 Mai intai verifica ambreiajul daca e reglat cum trebuie. Sa ai la capatul manetei 1,5-2 cm joc. De altfel, vezi cablul de ambreiaj sa nu fie spre finalul vietii. Apoi treci la verificari mai serioase. Incepe cu ce e mai simplu. am verificat cablu si este in ordine l am strans l am slabit si oricum avea joc lasat dinainte dar tot la fel imi face probleme intra greu in viteza 1 si 2 iar a 3-ia nu vrea sa intre neam... » Post actualizat in 22 Feb 2016 16:31 Poate cablul a suferit peste iarna (rugina, gripare etc.) Verifica daca sunt diferente la schimbat cu motorul oprit sau pornit. Vezi ! atat oprit cat si pornit imi face aceleasi figuri curios e faptul ca a mers cu o zi inainte,am dat o tura de oras si nu am avut probleme apoi a doua zi am schimbat uleiul si cand am iesit la o tura mi a facut figurile astea, mentionez ca 1 litru de ulei era vechi de vreo 4 ani l am tinut in casa si l am amestecat cu asta nou e posibil sa fi fost cumva stricat si sa l fi stricat si pe cel nou ? zic si eu.... » Post actualizat in 22 Feb 2016 16:34 se mai lipesc placile peste iarna, un pic de blana ! dupa ce l am schimbat am iesit la o tura si i am dat oleaca de blana dar tot in zadar .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Totusi..cum sa pui ulei asa vechi? Te ai zgarcit pt inca un litru..poate ai neplaceri acum din cauza aia...sa vezi distracție Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Uleiul are aceleasi specificatii ca cel vechi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Sunt personaje care nu schimba uleiul din motor timp de 4 ani. Eventual completeaza. Si motoarele (si cutiile de viteze) alea refuza sa crape. Nu cred ca un ulei tinut in bidon 4 ani se degradeaza intr-atat incat, amestecat cu un ulei bun sa se faca totul bors... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gajo_Dilo Postat Februarie 22, 2016 Autor Share Postat Februarie 22, 2016 Uleiul are aceleasi specificatii ca cel vechi? pai da era motul 7100 10w40 la fel ca cel nou.... » Post actualizat in 22 Feb 2016 17:26 Sunt personaje care nu schimba uleiul din motor timp de 4 ani. Eventual completeaza. Si motoarele (si cutiile de viteze) alea refuza sa crape. Nu cred ca un ulei tinut in bidon 4 ani se degradeaza intr-atat incat, amestecat cu un ulei bun sa se faca totul bors... Asa am zis si eu in momentul cand l am amestecat ca nu ar fi asta o problema ..... » Post actualizat in 22 Feb 2016 17:30 am vorbit cu un mecanic si din cate i am spus a zis ca ambreiajul ar fi de vina in cazul meu, m a pus sa fac un test pe care il voi face maine si adica sa ridic motorul pe stander sa bag in veteza 1 si teoretic roata se invarte putin iar eu sa incerc sa o opresc cu mana,cica daca se opreste ar fi ok iar daca nu se opreste ar fi ambreiajul de vina ... » Post actualizat in 22 Feb 2016 17:32 altcineva m a sfatuit sa schimb totusi uleiul si sa bag altul nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Lasa uleiul...repara (regleaza corect) ambreiajul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 E cutia de viteze defecta. Nu e de la ulei, a cedat ceva pur si simplu. Ambreiajul nu are nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 pai da era motul 7100 10w40 la fel ca cel nou....» Post actualizat in 22 Feb 2016 17:26 Asa am zis si eu in momentul cand l am amestecat ca nu ar fi asta o problema .....» Post actualizat in 22 Feb 2016 17:30am vorbit cu un mecanic si din cate i am spus a zis ca ambreiajul ar fi de vina in cazul meu, m a pus sa fac un test pe care il voi face maine si adica sa ridic motorul pe stander sa bag in veteza 1 si teoretic roata se invarte putin iar eu sa incerc sa o opresc cu mana,cica daca se opreste ar fi ok iar daca nu se opreste ar fi ambreiajul de vina ... » Post actualizat in 22 Feb 2016 17:32altcineva m a sfatuit sa schimb totusi uleiul si sa bag altul nou... Pot sa te rog eu sa nu faci "testul" ala? Adica mecanicul te-a pus sa pui motorul le stander sa il pornesti , sa ii dai treapta 1 si cu toate astea tu sa prinzi cu mana de roata? Sa o opresti? ) e normal la cap mecanicul tau? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 Cu ambreiajul strans a uitat sa mentioneze. In viteza, cu ambreiajul strans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 Cati km are motorul? Cutia e de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 (editat) Cursa schimbatorului cum este? Revine singur la pozitia initiala dupa ce il apesi / ridici? Ai pus pinctul pe j... Schimbatorul ramane apasat cand cuplezi treapta 1, si ridicat la maxim cand bagi a 2-a. Deci nu revine. Editat Februarie 23, 2016 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 Nu stiu cui si ce incerci sa explici dar n-ai nicio treaba. Tu stii ce e acela freeplay de 1,5-2,0 cm ? La ce explica omul e simplu. Nu e nici cablul nici uleiul de vina, cu toate xa nu trebuia sa puna uleiul acela atat de vechi..cu atat mai mult ca nu mai era sigilat! Cutia nu se strica stand. Si nici de la un schimb de ulei. In schimb se poate comporta ciudat. Eu as incerca cu un alt cablu de ambreiaj pentru inceput. Zic asta deoarece am avut surpriza sa gasesc cablu de ambreiaj rupt fix in mijlocul camasii...se mai tinea in cateva lite. Cursa schimbatorului cum este? Revine singur la pozitia initiala dupa ce il apesi / ridici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 @goodkat: Ti-am raspuns. Schimbatorul ramane "inchilat" la capatul miscarii imprimate catre in jos sau in sus, fara sa mai revina adus de arc. Asta numai la treptele 1 si 2, pentru ca incepand de la treapta a 3-a, nu mai merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 Pai ori e rupt/sarit arcul ori ceva e gripat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gajo_Dilo Postat Februarie 23, 2016 Autor Share Postat Februarie 23, 2016 (editat) @ZAPPY, scuze, am crezut ca asta este comportamentul normal din punctul tau de vedere, nu am inteles exact la ce te-ai referit in primul post. Atunci inseamna ca problema e din interior, arc rupt, shift star cu probleme...cauze pot fi multiple. Asteptam update-uri, sunt curios sa vad de unde e problema. Noroace deci in seara asta am verificat cablu de ambreiaj dinou si este in regula insa nu are nicio treaba asta cu simptomele care le are cum zicea si zappy ...schimbatorul este aproape blocat si intra f greu in viteza 1 si ramane acolo jos iar cand dau in a 2 a la fel ramane sus iar intr a 3-ia nu intra deloc nu face acel `clanc` deci nu revine...eu mai mult de atat nu am ce sa mai verific,nu mi ramane decat sa o duc la mecanic iar el isi va da cu parerea.... » Post actualizat in 23 Feb 2016 17:15 E cutia de viteze defecta. Nu e de la ulei, a cedat ceva pur si simplu. Ambreiajul nu are nimic. multumesc pt pareri,o voi duce la mecanic pana la urma... » Post actualizat in 23 Feb 2016 17:19 deci in seara asta am verificat cablu de ambreiaj dinou si este in regula insa nu are nicio treaba asta cu simptomele care le are cum zicea si zappy ...schimbatorul este aproape blocat si intra f greu in viteza 1 si ramane acolo jos iar cand dau in a 2 a la fel ramane sus iar intr a 3-ia nu intra deloc nu face acel `clanc` deci nu revine...eu mai mult de atat nu am ce sa mai verific,nu mi ramane decat sa o duc la mecanic iar el isi va da cu parerea.... » Post actualizat in 23 Feb 2016 17:15 multumesc pt pareri,o voi duce la mecanic pana la urma... Editat Februarie 23, 2016 de Gajo_Dilo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 la kawasaki zx9r daca nu merg cu ea 2-3 luni se schimba greu vitezele ,dupa 3-4 zile de iesiri isi revine,nu imi intra decat viteza 1 si 2 si daca vreau sa schimb din a 2-a in 1-a trebuie sa ridic usor schimbatorul si apoi sa apas.Uneori m-a tinut o saptamana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 @ Gajo_Diloparerea mea este sa o urci pe o platforma si fugi cu ea la doctor nu mai incerca sa o bagi in viteza cu japca, poti agrava problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 (editat) Amreiajul dat jos si verificata piesa din imagine,posibil arc rupt sau pinul de sustinere.Daca totul este ok acolo atunci trebuie demontata cutia. Editat Februarie 24, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 la kawasaki zx9r daca nu merg cu ea 2-3 luni se schimba greu vitezele ,dupa 3-4 zile de iesiri isi revine,nu imi intra decat viteza 1 si 2 si daca vreau sa schimb din a 2-a in 1-a trebuie sa ridic usor schimbatorul si apoi sa apas.Uneori m-a tinut o saptamana Mai curata si unge pedala de schimbator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gajo_Dilo Postat Februarie 26, 2016 Autor Share Postat Februarie 26, 2016 salve...am fost cu ea la mecanic si dupa simple evaluari cu motoru pornit si la rece s a dus exact la buba,lucru pe care puteam sa l fac si eu acasa dar nah chiar nu mi am dat seama ca ar putea fi de acolo deci era blocata,inchilata nuca aia acolo de la schimbator nu mai culisa cum trebuie...nu avea nimic ambreiajul si nici cutia,dar nah asa e cand nu te pricepi... va multumesc pt pareri si impresii sper ca postul meu sa ajute pe viitoar la cei cu probleme asemanatoare...Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 (editat) Da,credeam ca macar atata lucru ai verificat inainte de a cere ajutor... De fapt nu nuca" se gripeaza si pedala pe ax.mai ales cand se mai sprijina moto pe ea! Bine ca s-a rezolvat pana la urma! Editat Februarie 26, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.