Sari la conținut

Accident Paralela 45


Guzuman
 Share

Postări Recomandate

Daca mergea cum vad ca merge pe Youtube, poate te-a tractat sau ceva, ca nu vad cum "ai reusit sa te tii dupa el", chiar si oarecum.

un bun observator!

eu mergeam in stilul meu si o asteptam la cate un final de sesiuni de curbe tocmai sa nu stea in spatele meu sa o manace".....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 358
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Dar pe BUSA, care ar fi stilul tau, sau cum ar fi stilul asta?...


» Post actualizat in 09 Mar 2016 12:20

:)

Doar atat?

 

Parerea mea: o postare neinspirata...Nu a ta, a drei....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 09 Mar 2016 12:20

Doar atat?

 

Parerea mea: o postare neinspirata...Nu a ta, a drei....

 

Doar atat, da, pentru ca Cesar stie cine m-a invatat franarea de urgenta. :)

 

Povestiti-ne voi cum se merge pe Busa. Orgolii, orgolii...

Editat de northern_freyja
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un articol interesant pentru mine, poate la fel de neinspirat pentru unii:

 

https://rideapart.com/articles/10-common-motorcycle-accidents-and-how-to-avoid-them

 

Site-ul ala e o colectie foarte faina de tips and tricks. Care enunta mult mai bine ceea ce am incercat sa scriu eu, si altele. Daca toata lumea ar citi si aplica ce scriu baietii astia, s-ar reduce drastic numarul accidentelor. Parerea mea.

Editat de northern_freyja
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La experienta voastra si la zecile de mii de Km parcursi ar cam trebui sa va dati seama ca...e un pic altfel...

 

Si nu ma refer doar la Busa ci si la ZZR1400 si altele...de aceeasi categorie...


» Post actualizat in 09 Mar 2016 13:02

Un articol interesant pentru mine, poate la fel de neinspirat pentru unii:

 

https://rideapart.com/articles/10-common-motorcycle-accidents-and-how-to-avoid-them

 

Site-ul ala e o colectie foarte faina de tips and tricks. Care enunta mult mai bine ceea ce am incercat sa scriu eu, si altele. Daca toata lumea ar citi si aplica ce scriu baietii astia, s-ar reduce drastic numarul accidentelor. Parerea mea.

Legatura intre interesant-neinteresant si inspirat- neinspirat e ca intre... mancare si mancarime...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar nu e vorba de orgolii de "care a mers mai mult", vorbeam strict despre mersul in siguranta. Incepand de la atitudinea fata de procesul de acomodare cu o motocicleta mai noua, pana la starea tehnica a motocicletei (si implicit respectul pe care il ai fata de alti oameni cu care pleci la drum pe acea motocicleta).

 

Nu am scris nicaieri ca merb bine comparativ cu nimeni. Doar mai bine decat mergeam tot eu acum cativa ani. Treziti-va, nu e niciun concurs de "care e mai motociclist". E topicul de accidente si citim prea des de diverse patanii ale colegilor. Ideea e - invatam ceva din astea sau dam cu RIP? Daca pici si apoi zici ca nu, tu mergeai bine, ceilalti au ceva cu tine... ok, continua asa. Pe barba ta.

 

Citeste, te rog, articolele de pe site-ul acela. Sa lasam orgoliile. Nu scrie nimic despre modelul motocicletei, ca una sau alta e mai altfel. E vorba de conduita preventiva, pe orice motocicleta. E vorba de atitudine, nu ca ai un YZF 125 sau Busa. Nu se merge "mai special" pe nimic. Si motocicleta mea are 220 kg si unora li se pare grea.

 

Uite inca unul: http://rideapart.com/articles/7-places-motorcyclist-avoid-traffic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am spus doar ca lunga ta postare este neinspirata, atat...

 

Cand cineva lauda pe altul, se situeaza pe o treapta cu el. - Johann Wolfgang Goethe

 

In rest...as vrea sa-l vad pe Ianachim pe Busa. Nu spun ca nu s-ar descurca, dar ar merge la fel ca pe BMW? Ar mai fi la fel de vehement cu Kosh? scuzati cacofonia!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pai parerea mea este ca cele doua motociclete nu se pot compara, Busa este pentru drumuri lungi slab virajate, pe curbe stranse nu are cum sa stea dupa GS, care are o ciclistica extraordinara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marfa primul link, mi s-a parut super util, mai ales ultimul sfat.

 

Mai ai?

Mai mai mai, cat sarcasm! :wacko:

Ontopic: Bafta Kosh la reparat fierul si recuperat banii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marfa primul link, mi s-a parut super util, mai ales ultimul sfat.

 

Mai ai?

 

Te-ai legat fix de "bug-ul" din articol. Un studiu vechi. Daca vrei doar sa fii carcotas si sa ma contrazici cu orice pret, sigur iti iese. ;)

 

I rest my case. Ok, am vorbim numai aberatii. Continuati. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am spus doar ca lunga ta postare este neinspirata, atat...

 

Cand cineva lauda pe altul, se situeaza pe o treapta cu el. - Johann Wolfgang Goethe

 

In rest...as vrea sa-l vad pe Ianachim pe Busa. Nu spun ca nu s-ar descurca, dar ar merge la fel ca pe BMW? Ar mai fi la fel de vehement cu Kosh? scuzati cacofonia!

 

TOCMAI ASTA incercam sa transmit cand ii spuneam lui Kosh ..... nu ceea ce ne place se si potriveste stilului sau personalitatii.....sau corpului

am k.ul pe care nu l am incalecat de 2 ani iar cand mergeam cu amandoua k si r imi trebuia o perioada de acomodare cand treceam de pe r pe k insa niciodata invers!!!!!

iar k ul sa stii ca se apropie destul de mult de nebunia busei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW-istii obisnuiti cu ABS si alte sisteme electronice nu mai fac downgrade la japoneze clasice pentru ca fac buba in prima curba in care franeaza cum sunt ei obisnuiti cu BMW-ul. Parol! :D

PAROL!!!!

dupa ce dai o limba la ANGELINA ..... LOGIC CA nu mai pui botul la CIOCIOLINA!!!!!

PAROL!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Penibil. Omul asta vine dupa un accident din care numai ei stiu cum au scapat cu viata, si unii 'valentini roşi' il iau in.........balon. Normal ca omu' NU ERA si NU ESTE obisnuit inca cu motorul, ca-i trebuie inca multi, multi, MULTI kilometri pana il va 'citi' si-l va simte. Nu-l are de mult timp. Este greu de inteles?! ......Ca a facut greseli (am citit topicul de la inceput), este fara doar si poate, dar...... era mai bine ca 'mustruluiala' sa o capete pe loc, ori....in pvt...!!.....si btw..... :-' nu ceea ce ne place se si potriveste stilului sau personalitatii'.....Auu.....tare nenea! Nu vrei sa il sfatuiesti pe viitor ce sa-i placa omului? Poate il sfatuiti si asupra imbracamintii, poate o bicla s.a.m.d..... Sa nu imi spuneti ca user-ului 'Kosh' nu ii trebuie si lui, o 'perioada de acomodare'. Ori numai dvs. va trebuie asa ceva, cand treceati de la 'k' la 'r' si invers....?! De profesionisti aici nu ai loc se pare.....In loc sa-l incurajati, maturati cu el pe jos ca-i face bine....nu ?!Omul cat traieste invata. Nimeni, NIMENI nu se naste invatat si atotstiutor, iar baiatul care a facut acest accident va INVATA in timp...... O seara buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lumea il incurajeaza si cred ca toate lumea care a comentat aici ii doreste tot binele din lume. numai sa accepte si el ca nu ajungea in situatia asta daca .... (si aici e o lista lunga incepand de la faza cu schimbarea benzii cand ai pe unul care se laseaza la intrarea pe autostrada; faptul ca nu reusit sa faca o eschiva...si pana la faptul ca merge pe o motoreta care nu i se potriveste )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, stiu ca-mi vreti binele, insa hai sa nu ne lansam in afirmatii nefondate.

 

Unu: n-a fost nimeni langa mine sa vada ce si cum s-a intamplat.

Posibil ca distanta sa fi fost mai mica decat ce-am estimat eu, sau mai mare.

Eu stiu c-am mai franat de urgenta si-am mai evitat tampiti.

 

Doi: nu stie nimeni ce era pe banda unu, poate era card de masini care nu ma lasau sa intru. Eu nu-mi amintesc decat ca decizia a fost sa raman pe dreapta benzii.

Este prima oara in 5 drumuri in care nu schimb banda trecand pe acolo, deci ceva m-a determinat sa raman pe banda doi, pe dreapta acesteia.

Nici fata nu-si mai aduce aminte... deh, am dat amandoi cu procesoarele de planeta.

Acum imi reprosez ca n-am schimbat banda, atunci insa am luat decizia de a pastra banda.

 

Trei: nu este NIMENI, dar absolut NIMENI in masura sa-mi spuna ce mi se potriveste.

Poate mie-mi place sa merg chircit, sa fac febra musculara dupa fiecare tura. Poate-mi place sa ma doara incheieturile de la mana...

Poate-mi place sa nu fiu nevoit NICIODATA sa apuc mansonul acceleratiei cu toata mana si doar sa-l mangai cu palma, datorita felului in care busa trage.

Sau poate-mi place sa nu mai fiu nevoit sa mestec in cutie, doar pentru o simpla depasire...

 

Si apropos, cu riscul de a va supara pe mine, si stiu ca-mi vreti binele... insa v-o spun in cel mai umil si sincer mod posibil: cine n-a mers pe busa pana acum, rog sa se abtina in a recomanda ce-i mai bine ptr mine sau nu...

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Busa e o motoreta grea si lunga, cum zicea Denis, 'cu burduf' :)) Pe curbe intai trece fata si mai tarziu vine si spatele dupa tine. Nu am condus mult Busa, dar am condus mult XX. In afara ca e mult mai puternica, Busa e pe acolo. Greutate mare, stabilitate, cuplu urias, eu o vad ca o motoreta sport-touring pentru un fost iubitor de sportive care s-a mai potolit si vrea sa plece la plimbare confortabil cu o fata in spate.

 

Doar ca masa mare, plus ampatamentul, stabilitatea aia nu e buna pentru fandari si schimbat banda din scurt, plus distantele de franare cresc. Trebuie obisnuit creierul si tinut cont de asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se inclina si Busa

poti sa dai capat la cauciucuri, si dai si cu scaritele de asfalt in curbe

sa faci un Transfagarasan, Meses, Tihuta e placere cu Soimul !!!!

 

.... cum zice si Mentalistul: ................pentru un fost iubitor de sportive care s-a mai potolit si vrea sa plece la plimbare confortabil cu o fata in spate

+1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai presus de calitatile motocicletei sta egoul omului. si cand te baga in spital e clar ca trebuie umblat la ego iar restul vin de la sine (schimbi motoreta, inveti sa franezi/eschivezi/abordezi o curba, inveti cum se pregateste motocicleta de drum...etc ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai presus de calitatile motocicletei sta egoul omului. si cand te baga in spital e clar ca trebuie umblat la ego iar restul vin de la sine (schimbi motoreta, inveti sa franezi/eschivezi/abordezi o curba, inveti cum se pregateste motocicleta de drum...etc ).

:10:

 

Asta am scris si eu, e de impins limitele, de perfectionat, nu de renuntat la motocicleta daca iti doresti atat de mult sa fie fix Busa si nu alta. Dar ca sa te perfectionezi trebuie ca intai sa recunosti fata de tine ca ai nevoie de asta. Tu cu tine, nu declaratie scrisa pe forum. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...