ruud914 Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 oky daca afli ceva repede anuntzama si pe mine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 La mine a inceput vitezometrul sa "cada", acu' cateva luni, stare in care continua si azi... insa "cade" foarte des. In schimb, turometrul l-a ajuns din urma: acum o luna a "cazut" acul de vreo 2 ori, iar acu'... gata! E mort de tot! Probabil ca tot de la contacte o fi ceva... O sa dau jos bordul sa vad. A, al meu e din '95. Bafta si mai vorbim, sa comparam rezultatele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 (editat) La mine a inceput vitezometrul sa "cada", acu' cateva luni, stare in care continua si azi... insa "cade" foarte des. In schimb, turometrul l-a ajuns din urma: acum o luna a "cazut" acul de vreo 2 ori, iar acu'... gata! E mort de tot! Probabil ca tot de la contacte o fi ceva... O sa dau jos bordul sa vad. A, al meu e din '95. Bafta si mai vorbim, sa comparam rezultatele! Prea multe probleme la nepotii SC28-ului. Poate nu-l mai schimb. Sau postez un anunt: Schimb SC28 pe 954 + diferenta. Editat Martie 25, 2008 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Praetor Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Asa cum ma laudam mai sus, am luat motorul. Problema e ca ambreiajul prinde doar spre finalul cursei manetei si e cam dificil de dozat. Nu imi doresc plecari pe o roata in primii km. Se poate regla din cablu, sau ma adresez unor persoane mai competente? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Asa cum ma laudam mai sus, am luat motorul. Problema e ca ambreiajul prinde doar spre finalul cursei manetei si e cam dificil de dozat. Nu imi doresc plecari pe o roata in primii km. Se poate regla din cablu, sau ma adresez unor persoane mai competente? Adica tine sus,se poate regla foarte usor din reglajul cablului.Poti incerca si tu,nu ai ce strica.Se regleaza de sus de la maneta de ambreiaj este o rotita.Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Prea multe probleme la nepotii SC28-ului. a mea nu are nicka.... vreau doar sa ii scot stikerele si sa pun "comutatorul" de la canea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 deci ??? mai nimic eu cred ca ma duc cu motoreta la importator! si leo pun in bratze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 deci ??? mai nimic eu cred ca ma duc cu motoreta la importator! si leo pun in bratze! Daca vrei sa mergi la sigur, dute la o reprezentanta, sau service autorizat HONDA !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 nici aia nu sunt mai breji, mai bine ia cartea service si fuga la un atelier electric. o sa te ajuta mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionel Leonard Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Rulmenti originali honda pentru furca fata,pentru un cbr900rr din 1996,stiti pe unde as putea gasi si la ce pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Eu am avut o pasarica si am luat rulmenti ,cu tot cu garnituri si ce mai e pe acolo din bucuresti pentru sc 28 la 130 de euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Rulmenti originali honda pentru furca fata,pentru un cbr900rr din 1996,stiti pe unde as putea gasi si la ce pret? la reprezentanta honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 Eu am avut o pasarica si am luat rulmenti ,cu tot cu garnituri si ce mai e pe acolo din bucuresti pentru sc 28 la 130 de euro mii de multumiri lui NASU care mi-a dat la salon tot de zice el mai sus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 Rulmenti originali honda pentru furca fata,pentru un cbr900rr din 1996,stiti pe unde as putea gasi si la ce pret? Ii dai jos si te duci cu ei in mana la " LAROMET" Prin bucuresti noi - chitila!! gasesti cu siguranta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 Ii dai jos si te duci cu ei in mana la " LAROMET" Prin bucuresti noi - chitila!! gasesti cu siguranta!! e din iasi........ dar nasu spunea tot ce e acolo. nu numai rulmentii. cu tot cu saibe si etc etc. oricum pe alea ale mele scrie HONDA pe toate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 azi i-am pus xenon pe faza scurta, arata super. sper sa ma vada mai repede soferii adormiti...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 azi i-am pus xenon pe faza scurta, arata super. sper sa ma vada mai repede soferii adormiti...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxaru Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 O intrebare.... Si-a montat cineva mansoane Rizoma pe Honita dintre voi? Este o saiba mare de plastic in set si nu stiu unde vine... Nu stiu din ce cauza imi blocheaza putin mansonul de la acceleratie si nu revine inapoi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 azi i-am pus xenon pe faza scurta, arata super. sper sa ma vada mai repede soferii adormiti...... am intzeles k sunt anumite becuri pt anumite motorete, tipu de la care am vrut sa iau si eu a zis sa aflu ce se potriveste la a mea.... da-mi si mie ceva detalii, k habar-nam ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 siemens de 6000k h7, am montat-o cam in 20min, si am gasit si un loc super pentru a ascunde balastul, doar la tipul de bec trebuie sa fi atent, eu am pus numai pe faza scurta, adica una singura, si m-a costat 180lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S_I_G Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 Salut la toata lumea!! Ca de obicei am si eu cateva intrebari am un cbr 900 din 99 mi-se pare mie ca a cam inceput sa trozneasca cand bag in viteza 1,2,3 dupa aceea face ticaitul ala norman care il facea si innainte la toate treptele . Oricum daca trag foarte foarte usor de schimbator nu se mai aude urat doar ticaie dar daca o schimb normal face mai urat putin . Cand am luat motorul se auzea foarte foarte putin oala aia de la ambreaj (asa mi-a zis cineva cica este boala la honda oala aia la ambreaj ) dar acum acel zgomot se aude mai accentuat (nu rau dar mai tare dacat innainte ) Asa deci de la ce sa trozneasca primele viteze?? de la cablu de ambreaj ?? de la discurile de ambreaj? de la cutie? pinioanele sa aiba ceva?? tin sa mentionez ca uleiul este schimbat si este motul 300V ulei bun!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 Salut la toata lumea!! Ca de obicei am si eu cateva intrebari am un cbr 900 din 99 mi-se pare mie ca a cam inceput sa trozneasca cand bag in viteza 1,2,3 dupa aceea face ticaitul ala norman care il facea si innainte la toate treptele . Oricum daca trag foarte foarte usor de schimbator nu se mai aude urat doar ticaie dar daca o schimb normal face mai urat putin . Cand am luat motorul se auzea foarte foarte putin oala aia de la ambreaj (asa mi-a zis cineva cica este boala la honda oala aia la ambreaj ) dar acum acel zgomot se aude mai accentuat (nu rau dar mai tare dacat innainte ) Asa deci de la ce sa trozneasca primele viteze?? de la cablu de ambreaj ?? de la discurile de ambreaj? de la cutie? pinioanele sa aiba ceva?? tin sa mentionez ca uleiul este schimbat si este motul 300V ulei bun!!! parca asa face si la mine...dar nu stiu la 4-5-6. dar la 123 asa face. cam cum ai tu. dar eu zic ca e normal. sa se auda. adica el nu agata sau ceva de genu asta. simt ca, cupleaza bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 motorul meu e posedat...tot boala cu vitezometrul... am dat jos rezervorul,am umblat la mufa de la senzoru de viteza era perfevta.nici urma de praff.am montat totul laloc si am iesit la o tura. clar am un contact imperfect.isi revine la un moment dat...si cum cres in ture iar se intrerupe....siinplus de asta....la un moment dat se aprinde FI si becu rosu,cin tp ce e vitezometru oprit,altfel nu se aprinde.opresc motoru,ii pun contact nu se mai aprinde nimic si merge si vitezometru...iar sar de 5-6000 ture iar se intrerupe. si cum ma apropiam io de giurgiu,dupe ce oprisem de 1000 deori din cauza becului rosu,pe la 200 la ora...am simtit asa,greu de descris...opresc si.....pana... ditamai despicatura in cauciucul pilot power nou nout montat de 2 saptamani..... imi venea sa plang... daca mai face dastea...cre ca i dau foc..sau o arunc in dunare. care esti pe la constanta s o pescuiesti??? in conc sapt viit o duc la un mecanic la buc sa vad daca reuseste sa i dea de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 eu am pus mansoane rizoma pe 954 meu si nu am pu saiba aia mare si tot la fel revine greu sper ca in timp sa se mai toceasca mansonul pe interior si o sa mearga ca lumea dar arata criminal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 O intrebare.... Si-a montat cineva mansoane Rizoma pe Honita dintre voi? Este o saiba mare de plastic in set si nu stiu unde vine... Nu stiu din ce cauza imi blocheaza putin mansonul de la acceleratie si nu revine inapoi... Salut Coxare! Rizome mi-am pus si eu pe mobra si treaba e in felul urmator: Rotita aia pe care vin prinse cablurile de acceleratie sus la manson e cu diametrul putin mai mare decat cea originala, de aceea merge un pic mai greu. E nevoie sa dai jos rezervorul si filtrul de aer ca sa mai slabesti putin din piulitele de la celalalt capat al cablurilor de acceleratie. Va merge brici. (Eu am si slefuit putin cu un smirghel pe exteriorul ei, ca sa ii mai reduc din diametru, dar nu era neaparat necesar. Am montat apoi acelasi tip de manere la un CBR 600 si a fost suficient sa mai slabesc un pic cablurile de jos, de la carburatoare, ca sa mearga perfect.) Despre saiba aia mare de plastic pot sa iti spun ca e menita sa mearga in locasul de la manson unde ai montat noua rotitza dintzata de plastic, ca sa reduca din jocul lateral al mansonului. O sa vezi, e destul de evidenta treaba. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.