Stau-De-6 Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Eu am baut o bere cu Hellicks, in weekend, la Seth on Fire. Anul acesta am fost doar noi doi, din cei sase de anul trecut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 sigur ..acum ma teleportez ah ..astia cu blade ..scuzati da'i un tzar lu Bogdan aka jagi Il sun acum.. La tine Mac, vin peste vreo 2 saptamani ca am o delegatie in TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 dupa ce imi vine si mie alternatoru, o sa pot iesi unde vreti cat despre Cluj, ma oftic la maxim ca nu am putut sa ajung dar asta este...next time. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 SALUT BAIETI... am si eu o problema la care inca nu i gasesc rezolvare.... unul din discuri e mult mai incins decat celalat....mai exact cel de pe partea stanga... tot pe partea stanga am gasit si o uzura inegala a placutelor in momentul in care le am schimbat.... una din placute avea santurile acelea aproape intacte..iar cea opusa rase de tot.... acum am curatat cat de bine am putut pistonasele (cele din etrierul din stanga)...am aerisit ambele etriere...in timp ce le aeriseam am completat cu lichid frana nou...pana l am schimbat complet pe cel vechi... surpriza...am iesit in probe....si problema persista....pare putin infranata....discul din stanga muult mai incins decat cel din dreapta....DE CEEEE? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 singura pb imho sunt etrierii pistonasele e cam evident ca nu lucreaza la fel atata timp cat uzura e mai mare pe o placuta decat pe cealalta (in cazul in care nu ai discul distrus pe partea aia si iti manca placutele) e posibil ca pistonasele sa nu revina si sa iti lase placutele in contact cu discul ..de asta si incalzirea mai puternica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 singura pb imho sunt etrierii pistonasele e cam evident ca nu lucreaza la fel atata timp cat uzura e mai mare pe o placuta decat pe cealalta (in cazul in care nu ai discul distrus pe partea aia si iti manca placutele) e posibil ca pistonasele sa nu revina si sa iti lase placutele in contact cu discul ..de asta si incalzirea mai puternica E VORBA DE NOILE PLACUTE DE LA TINE......LE AM MONTAT SI NU VREAU SA LE DISTRUG...INCERC SA IMI DAU SEAMA CE SE INTAPLA TREABA E CA AM CURATAT PISTONASELE...MERG FOARTE USOR....NU PAR SA FIE BLOCATE...LE IMPINGI CU MANA FOARTE USOR LA LOC IN ETRIER. E CLAR CA NU REVIN LA LOC...DIN MOMENT CE DISCUL STANGA E MULT MAI INCINS DECAT DISCUL DREAPTA... MA MAI GANDESC CA E POSIBIL CA ETRIERUL DREAPTA SA NU LUCREZE CUM TREBUIE SI PRACTIC SA FRANEZ DOAR CU DISCUL STANGA...DAIA SA FIE SI ASA INCINS? DAR NICI ASA NU CRED CA E...PT CA MOTOCICLETA SE SIMTE PUTIN INFRANATA DECI CLAR CA UNDEVA CEVA NU FUNCTIONEAZA...DAR CE?? O FII POSEDATA? ma gandeam ca are ceva aer in etrierul stanga...dar cat sa fie din moment ce am aerisit de am inebunit ma mai gandeam ca trage ceva aer pe la garniturile de la pistonas...dar ar trebuii sa se vada si urme de lichid de frana ..ma gandesc... ziceti mi ce sa fac...ce sa verific? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 (editat) de obicei cand etrierul se strica si face figuri din astea, singura solutie e inlocuirea lui se gasesc destul de ieftin si se potrivesc de la o multime de modele nu mai tin minte daca ai radiali sau cei clasici nissin ps. incearca sa o pui pe stander si vezi cum se comporta cand invarti roata .. daca placutele freaca pe disc o iei prin eliminare .. franezi si invarti iar roata Editat Iunie 3, 2010 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Iunie 6, 2010 Share Postat Iunie 6, 2010 daca ajungi in buc pot sa-ti imprumut un set de etrieri de la 929 daca se potrivesc, sa vezi ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iunie 6, 2010 Share Postat Iunie 6, 2010 daca ajungi in buc pot sa-ti imprumut un set de etrieri de la 929 daca se potrivesc, sa vezi ce si cum k,ms...mai mesteresc putin la ea...si daca nu i dau de cap...poate iti fac o vizita....io sper totusi sa se rezolve:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Salutare, Am cumparat recent un 954 si dupa cateva sapt de asteptat dupa un capac de alternator si alte chestii am inceput si eu sa ma bucur de prima mea vitezana. dupa 2 ani pe un GPZ 500 este exact ceea ce cautam ca si putere, in schimb stabilitatea si agilitatea pe curbe m-au surprins de tot. senzatiile pe meses sunt EHEM... altele. e un motor superb si parca parca l-as tine pana i se blocheaza kilometrajul. mai nasol cu toate piesele de schimb mult mai scumpe dar in secunda in care am tras de acceleratie am si uitat cati bani au intrat in ea. am o intrebare care ma roade: in oras se cam incinge, lucru care am inteles ca e normal la modelul acesta. din pacate nu se poate cu platforma pana la iesirea din cluj si cateodata ajunge la 101 grade exact cand ajung la destinatie. cum fac sa nu am probleme cu ea? cand is 30 de grade afara degeaba o las putin sa mearga cu ventilatorul ca nu poate sa scada temperatura sub 100. am inteles ca nu e bine nici sa opresc motorul cand e pornita termocupla. cum se rezolva treaba asta? m-am gandit chiar sa ii mai cumpar un ventilator SH si sa il leg in paralel langa celalt. in rest e super ca nu se poate folosi ca motor de slapar. la cat de tare se incinge cadrul imi parleste tot parul de pe picioare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 E normal sa se incinga.De multe ori in trafic ff aglomerat si caldura infernala cand aveam rezervorul mai gol la unele semafoare ma dadeam jos,se incingea asa tare incat imi luau foc boasele. 954 e fantastic cu siguranta o sa mai cumpar un 954(habar n'am cand) il fac identic cu cel care l'am avut sio sa il tin de fantezie.sunt fermecat de 954 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 E normal sa se incinga.De multe ori in trafic ff aglomerat si caldura infernala cand aveam rezervorul mai gol la unele semafoare ma dadeam jos,se incingea asa tare incat imi luau foc boasele.954 e fantastic cu siguranta o sa mai cumpar un 954(habar n'am cand) il fac identic cu cel care l'am avut sio sa il tin de fantezie.sunt fermecat de 954 stiu ca e ok sa se incinga, clar ca ii place la peste 90 kmh si mi e pare logic. vreau doar sa stiu ce fac in cazul in care am de mers prin oras, e la 101 grade ventilatorul sta sa sara de pe radiator la ce rotatii prinde si eu am ajuns la destinatie. opritul motorului in caul asta nu e recomandat dar nici nu poate sa coboare ventilatorul temperatura lichidului de racire la sub 100 cu motorul in functiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 PROBLEME, PROBLEME SI IAR PROBLEME...... am desfacut pana la urma etrierul stanga....am scos pistonasele,am curatat garniturlie am curatat mizeria din sentuletele din etrier,am curatat pistonasele. pistonasele nu au urme de uzura...insa prima garnitura (cea din interior) nu cea pentru praf...are o forma usor conica...adica nu mai e cilindru perfect... toate 4 garniturile au aceeasi forma...dar fara urme de ciupituri sau altceva... am montat totul la loc....SI TOT INFRANATA ESTE ROATA...DISCU STANGA MUULT MAI INCINS DECAT DISCUL DREAPTA...URMEAZA UN SET NOU DE GARNITURI... ACUM AM ALTA PROBLEMA am iesit azi sa verific cum lucreza etrierul...am dat o tura (10 km) s a aprins becul de benzina...am ajuns in port...am oprit 10 minute. am pornit si nu a tinut relantiul si s a oprit. am repornit...totul ok...am ajuns la benzinarie (max 3 km)...am alimentat de 30 ron...am pornit ...totul ok...am mers 500 metri....suna telefonul...opresc motorul..vorbesc 2 minute.....dau sa pornesc si PAUZA!!!!!....NU MAI MERGE.....NU SE MAI AUDE BAZAITUL ALA DE LA POMPA DE BENZINA... SIGUR SIGUR AM BAGAT BENZINA...AM VERIFICAT TOATE SIGURANTELE PE CARE LE AM GASIT...AM VERIFICAT MUFA DE LA POMPA..AM VERIFICAT PAPUCUL ALA CARE VINE LA POMPA DIN REZERVOR...DEGEABA....PUN CONTACTUL SI NU SE AUDE BAZAITUL ALA...DAU LA AUTOMAT..MOTORUL INVARTE DAR NU PORNESTE... SFATURI PLSSS......AICI CHIAR NU MAI AM IDEE DE CE S AI FAC ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 verifica: -pompa penzina -senzor de inclinare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Baterie are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 verifica:-pompa penzina -senzor de inclinare salut,...cum le verific? mufele sunt ok, le am verificat,le am cuplat,decuplat...tot...nu e de la mufe baterie are...nu e de acolo..invarte motoru de l inebuneste....NU BAZAIE POMPA!!!.....AM LUMINI...AM CURENT IN BATERIE..INVARTE MOTORUL.. POSIBIL SA FIE DE LA CHEIE? SA SE FII STRICAT CIPUL ALA?? Mesaj completat AVETI IDEE SE POATE DEPISTA ''DEFECTUL'' CU PROCEDURA AIA DE DIAGNOSTIC? STIU CA TREBUIE SCURTCIRCUITATA NU STIU CE MUFA SI SA VEZI DE CATE ORI CLIPESTE UN BEC IN BORD...DAR MAI MULT NU STIU....PLS HELPPP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Pune un voltmetru pe mufa de la pompa de benzina, pune contact si da la automat. Daca nu vine curent atunci nu e pompa de benzina. Referitor la HISS nu stiu ce sa spun, parca dupa ce pui contactul se stinge ledul de HISS daca recunoaste cheia.. am verificat iar sigurantele si ce mufe am mai gasit pe acolo, pe lumina de data asta, totul pare ok....si mufa de la pompa si cea de la ''bank senzor'' sau cum se numeste..senzorul ala de inclinare care oricum nu stiu ce face... problema e ca in mufa aia sunt 3 fire...din ce stiu unul e de rezerva sau ceva de genu....ai idee care din cele 3 trebuie sa le masor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 am verificat iar sigurantele si ce mufe am mai gasit pe acolo, pe lumina de data asta, totul pare ok....si mufa de la pompa si cea de la ''bank senzor'' sau cum se numeste..senzorul ala de inclinare care oricum nu stiu ce face... problema e ca in mufa aia sunt 3 fire...din ce stiu unul e de rezerva sau ceva de genu....ai idee care din cele 3 trebuie sa le masor? Daca ledul nu palpaie atunci nu e electronic sau ma rog........trebuie sa o iei de la capat.....cum zicea cinvea inainte senzor de inclinare..si tot asa in sus......sau poate chiar e pompa moarta numa atunci ti-ar arata pe led....deci nu se aude pompa ca lucreza?...pun pariu ca e ceva simplu numa asa e mia greu de depistat! huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 nu ma pricep la electrica, dar m-am chinuit de mi-a venit acru cand am pus motoreta pe picioare sa o pornesc. nu pornea pompa (sunetu' ala la apasarea butonului rosu - tzzzzzz). am intors rezervoru si am pus pompa pe direct (de fapt nu eu am facut-o, d'aia nu stiu exact ce fire tre puse la baterie) si a functionat. dupa ansamblarea matelor, din nou nu merea. intr-un final mi-am dat seama ca toata cablaraia fiind intr-o parte atarnata, merea pompa in functie de cum era senzoru'. so, verifica intai pompa daca cupleaza sau nu, pe direct, dupa care daca nu e de la ea verifica senzoru. si ala mere pus pe direct de undeva din mufele principale. dar din nou, nu ma pricep la electrica, desi ar tre'i sa belesac ochii mai bine next time. de fapt ii belesc, ca e vb de mobra mea, dar nu prea retin. neuronii pe duca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 cititor de cheie hiss, exact asa am patit si eu, rezolvarea a fost aceasi. am dat vina pe orice altceva decat aia nu... spor la schimbat, gasesti la serban alex cu pret bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sogard82 Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 as dori sa-mi cumpar un cbr 900 de prin 97. si ma intereseaza cam ce consum de benzina ar avea in bucuresti. am de umblat zilnic prin bucuresti si as scuti mult timp cu motorul...ma gandeam la un cbr 900 deoarece vad ca au preturi bunicele , acum e problema sa nu-mi consume cat masina(10-11) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 nu ma pricep la electrica, dar m-am chinuit de mi-a venit acru cand am pus motoreta pe picioare sa o pornesc. nu pornea pompa (sunetu' ala la apasarea butonului rosu - tzzzzzz). am intors rezervoru si am pus pompa pe direct (de fapt nu eu am facut-o, d'aia nu stiu exact ce fire tre puse la baterie) si a functionat. dupa ansamblarea matelor, din nou nu merea. intr-un final mi-am dat seama ca toata cablaraia fiind intr-o parte atarnata, merea pompa in functie de cum era senzoru'. so, verifica intai pompa daca cupleaza sau nu, pe direct, dupa care daca nu e de la ea verifica senzoru. si ala mere pus pe direct de undeva din mufele principale. dar din nou, nu ma pricep la electrica, desi ar tre'i sa belesac ochii mai bine next time. de fapt ii belesc, ca e vb de mobra mea, dar nu prea retin. neuronii pe duca. offf....esti la fel de varza ca mine .... sa incerc sa fac un rezumat: -trag 2 fire de la baterie si alimentez 2-3 secunde pompa de benzina si vad daca lucreza -verific daca vine curent,timp de 2-3 secunde, in mufa la care se leaga pompa,...dupa ce apas butonul rosu... -verific daca functioneaza senzorul ala de inclinare----asta nu mai mai zis cum sa o fac - HISS...din ce am inteles daca nu ar citi cheia...ar ramane beculetul ala aprins...cel cu ''cheita'' langa el...din bord eu am incercat cu ambele chei si nu ramane aprins beculetul....de bazait pompa tot nu bazaie...motorul il da peste cap... este posibil ca vre un senzor sa detecteze o benzina ff proasta,cu apa in ea,....si sa blocheze pompa ,pt a proteja motorul,injectoarele? sau deja sunt S.F.-uri?? Mesaj completat cititor de cheie hiss, exact asa am patit si eu, rezolvarea a fost aceasi. am dat vina pe orice altceva decat aia nu... spor la schimbat, gasesti la serban alex cu pret bun. la tine ramanea becul ala aprins? cel cu ''cheita'' din bord? ce simtome avea la tine? bazaia pompa sau nu? dadea motorul peste cap? ma gandesc ca o cheie nerecunoscuta de HISS nici nu da motorul peste cap !!! Mesaj completat uite 2 poze din manualul de reparatie....poate imi traduceti si mie ca am mici nelamuriri cu pompa e clar...masor MARO CU VERDE si trebuie sa am curent dar la senzor....nu inteleg ce vrea sa spuna.....il desfac din pozitie....il tin orizontal si trebuie sa taie benzina, il inclin 60 de grade si iar trebuie sa taie benzina??!!!! pai tinut orizontal nu ar trebuie sa fie ok...si sa dea drumul la benzina?!!! sau e ceva ce nu pricep eu????? Mesaj completat INCEP SA O URASC....LA CATA ELECTRONICA ARE PE EA......TP SENZOR !!! TROTTLE POSITION SENZOR......ASTA CE MAMA MASII MAI FACE.... SENZOR PT POZITIA ACCELERATIEI...sa fie si asta de vina pt lipsa de bazait a pompei de benzina? cred ca o sa inebunesc in curand.... de H.I.S.S. nu gasesc nimic in manual...cred ca e trecut la secret ....doar o mufa atat...da verificari...probe ...masuratori...nimic...cred ca aici e jmecheria...de o poti fura...anulezi cumva H.I.S.S si aia e... plss helpppp am gasit ...100 e ...pompa de benzina s.h. sper sa nu fie de acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 cititor de cheie hiss, exact asa am patit si eu, rezolvarea a fost aceasi. am dat vina pe orice altceva decat aia nu... spor la schimbat, gasesti la serban alex cu pret bun. Am si eu un cititor HISS. Daca e cineva interesat, dati un mesaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 schimba frate cititorul de cheie, lasa pompa si alte minuni, n-ai treaba cu ele, garantat 100% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Electronica pare o activitate foarte grea. De ce o fi asa de greu sa masori niste tensiuni si rezistentze?Auzi, sa dea 100euro pe o pompa cind de fapt nici nu s-a obosit s-o alimenteze separat si sa vada daca se invirte si pompeaza lichidul!!! Sint pe fireblade org niste topicuri in care americanii schimba indraci pompe de benzina, relee, ECU fara sa verifice macar daca au tensiunile corecte. Macar au recunoscut greseala. In USA nu exista HISS la Honda dar la modelele mai vechi exista un fir suplimentar pe butuc care dadea o tensiune suplimentara la ECU. Nimeni nu masura tensiunea aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.