Roberte Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 Da, U=14.3V constant de pe la 2000-2500rpm, intre relanti si pragul asta e undeva pe la 13.7V. Bateria e proasta, un Bosch ( a se citi "BorÂş"). Nu are nici 2 ani si deja face caterinci cu mine. Macar m'am linistit ca releul e in mintile lui. Pe fostul F4 l'am luat cu o Yuasa (habar n'am cat de veche)cu care am mers eu 3 ani, actualul posesor a mai mers 2ani, dar mi-a spus ca acuma nu prea mai se poate baza pe ea. E bine atunci, zi merci ca scapi ieftin Io am schimbat releu, stator, baterie.. @Adidas - catre ce mobra tinzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 Ieftin e relativ. Un releul e in state 110$, iar un Toplite e minim 290lei. Nu mai vorbesc de printesa Yuasa care e pe la 580-630lei.. Mai trag de ea, o sa o ard si interurban, merg mai turat, chestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 @Adidas - catre ce mobra tinzi? Off, is tare nedumerit! Am de ales intre un Ducati 1000 sport classic, un Ducati 999s si un Bmw K1200S. Acum na, va cer si voua parerea. Eu sincer tind spre ultima, pentru posibilitatile touring si ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 Io nu sunt fan Ducati, insa arata brici acel 999 Oricum, e diferenta intre stiluri, depinde ce vrei sa faci cu ea; daca vrei touring, clar acel BMW s-ar preta cel mai bine. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 Asta-i problema, ca am personalitate multipla eu si le vreau pe toate 3 sa-mi satisfaca nevoile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 Asta-i problema, ca am personalitate multipla eu si le vreau pe toate 3 sa-mi satisfaca nevoile Clar bmw-ul.....am un tovaras care a avut 999 si a avut prea multe probleme cu ea....probabil nutoate au aceleasi bube...dar bmw-ul mi se pare cel mai ok si touring si sport nu cred ca se face de rusine pe serpentine si e destul de comod...dar dcaa s alege cu sufletul 999-le:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 Touring n-o sa faci niciodata cu un 999 iar de classic-naked-ul ala o sa te plictisesti rapid si o sa te chinui sa-l dai. K 1200 S si-a luat un prieten acum vreo 3 luni si inca pare multumit . Nu uita ca are o tona de electronica si orice buba se rezolva in service pe bani multi. Nu te-ai plictisit sa pierzi bani pe sportive? Eu unu am ajuns la concluzia ca daca acum 3 ani imi luam Un Vl 1500 in locul Blade-ului as fi facut o investitie mult mai buna. Pretul a scazut cu maxim 500 eu iar imaginea e la fel de puternica.Blade-ul se vinde aproape la jumatate din pretul de achizitie. Pastrez VFR-ul de fun si cand scap de credit o sa-mi iau un cruiser pt sufletul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 care e bugetul alocat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 Anul asta cred ca stau cuminte si pana la anul mai strang ceva si poate-mi vin si alte idei. Prima oara am stiut exact ce vreau, simteam in inima vitezanele, dar acum m-am saturat de ele, mai ales ca ma imping sa fac lucruri necurate prin trafic Orientativ tot spre un classic trag, sa-l am la inima, poate un Triumph Bonneville ...ooooooohhh, fuck it! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 Anul asta cred ca stau cuminte si pana la anul mai strang ceva si poate-mi vin si alte idei. Prima oara am stiut exact ce vreau, simteam in inima vitezanele, dar acum m-am saturat de ele, mai ales ca ma imping sa fac lucruri necurate prin trafic Orientativ tot spre un classic trag, sa-l am la inima, poate un Triumph Bonneville ...ooooooohhh, fuck it! Daca dai tiganca ai bani de Bonnie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 Pai nu mai am 954-le de vreo luna, gata is non-moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 Oricum, o sa te plictisesti repede. Putere ioc, te bate vantu' si in @ iar dpdv al imaginii, e f plastica si ieftinuta spre deosebire de concurenta americana. M-am dat acum 4 ani un WE cu un Bonnie, deci nu vb din carti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 999 ala nu l-as lua ever. E sexi, e rapida e italianca rea. E si scumpa incomoda si buna de fix 0 oriunde sunt 2 deniverlari pe drum. GT-ul imi place. Sunt sigur ca drage binisor. PE mine suspensia ma pune pe ganduri, am impresia ca ar fi cam moale. K1200 mmmmmmmmputere multa, comfort si reliability. As zice ca daca iei una in stare buna nu ar trebui sa ai mai multe prb decat cu o japoneza. Boneville, in nici un caz decat daca ai deja macar o mobra si chiar nu iti satisface nevoia de a iesi la terasa aia unde se serveste peste direct din lac/rau odata pe luna. Am si eu o problema. Am schimbat lantul la motor cand am luat mobra anul trecut. A facut de atunci cat 7000-8000 km. Lantul e cam praf la momentul de fata. S-a uzat atat de neuniform ca abia mai pot strange din el. M-i se pare ca s-a uzat mult prea repede fata de felul cum il ingrijesc. Forja racing nu prea vede motorul, schimb intotdeuna cat mai smooth posibil, nu blochez spatele la retrogadari, nu prea dau forja gen rollon-uri. Lantul il ung la fiecare 300-400 km, il spal de fiecare data cand ma prinde ploaia sau odata la 2 ungeri. Deci e normal sa tina doar 8000-10000km? Eu am sperat la dublu totusi PS E un lant Oring EK. O fi doar calitatea de toata jena? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 Ai schimbat si "peneoanele" odata cu lantul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 999 ala nu l-as lua ever. E sexi, e rapida e italianca rea. E si scumpa incomoda si buna de fix 0 oriunde sunt 2 deniverlari pe drum. GT-ul imi place. Sunt sigur ca drage binisor. PE mine suspensia ma pune pe ganduri, am impresia ca ar fi cam moale. K1200 mmmmmmmmputere multa, comfort si reliability. As zice ca daca iei una in stare buna nu ar trebui sa ai mai multe prb decat cu o japoneza. Boneville, in nici un caz decat daca ai deja macar o mobra si chiar nu iti satisface nevoia de a iesi la terasa aia unde se serveste peste direct din lac/rau odata pe luna. Am si eu o problema. Am schimbat lantul la motor cand am luat mobra anul trecut. A facut de atunci cat 7000-8000 km. Lantul e cam praf la momentul de fata. S-a uzat atat de neuniform ca abia mai pot strange din el. M-i se pare ca s-a uzat mult prea repede fata de felul cum il ingrijesc. Forja racing nu prea vede motorul, schimb intotdeuna cat mai smooth posibil, nu blochez spatele la retrogadari, nu prea dau forja gen rollon-uri. Lantul il ung la fiecare 300-400 km, il spal de fiecare data cand ma prinde ploaia sau odata la 2 ungeri. Deci e normal sa tina doar 8000-10000km? Eu am sperat la dublu totusi PS E un lant Oring EK. O fi doar calitatea de toata jena? Io as merge pe calitate.. altceva nu ar avea ce sa fie, mai ales la modul in care il intretii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 Am schimbat si pinioanele dar is cam tocate si ele . Am sa incerc un DID sau recomandati altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 DID e bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Cred ca e calitatea....sau poate fi si excesul cu care il intretii:))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Bogdan aka Guliver, Matematik, etc a mers 200000 cu un lant fara sa-l unga,curete, etc. In cazul de fata sigur e vb de excesul de zel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Off, is tare nedumerit! Am de ales intre un Ducati 1000 sport classic, un Ducati 999s si un Bmw K1200S. Acum na, va cer si voua parerea. Eu sincer tind spre ultima, pentru posibilitatile touring si ABS. cat costa sport 1000....si pe unde se afla???? merci!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 Bogdan aka Guliver, Matematik, etc a mers 200000 cu un lant fara sa-l unga,curete, etc. In cazul de fata sigur e vb de excesul de zel De distributie pe un 150 poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 De transmisie, pe un 929 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 o intrebare...monteaza careva d'aici "prize bricheta" ? as cam vrea sa imi pun pe 954... multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 cat costa sport 1000....si pe unde se afla???? merci!!!! Vreo 7-8 mii, prin IT sunt vreo 2-3. Modelul e rar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 o intrebare...monteaza careva d'aici "prize bricheta" ? as cam vrea sa imi pun pe 954... Ar trebui sa fie simplu, dai o gaura si o montezi. Intrebarea e: in ce poti da o gaura la 954? Saaau, o prinzi de un surub pe la carena fata, cu niste adaptari mai mult sau mai putin ciobanesti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.