Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Da, U=14.3V constant de pe la 2000-2500rpm, intre relanti si pragul asta e undeva pe la 13.7V. Bateria e proasta, un Bosch ( a se citi "BorÂş"). Nu are nici 2 ani si deja face caterinci cu mine. Macar m'am linistit ca releul e in mintile lui. :)

Pe fostul F4 l'am luat cu o Yuasa (habar n'am cat de veche)cu care am mers eu 3 ani, actualul posesor a mai mers 2ani, dar mi-a spus ca acuma nu prea mai se poate baza pe ea.

 

E bine atunci, zi merci ca scapi ieftin :P

Io am schimbat releu, stator, baterie..

 

@Adidas - catre ce mobra tinzi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ieftin e relativ. Un releul e in state 110$, iar un Toplite e minim 290lei. Nu mai vorbesc de printesa Yuasa care e pe la 580-630lei.. :scratch:

Mai trag de ea, o sa o ard si interurban, merg mai turat, chestii. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Adidas - catre ce mobra tinzi?

 

Off, is tare nedumerit! Am de ales intre un Ducati 1000 sport classic, un Ducati 999s si un Bmw K1200S. Acum na, va cer si voua parerea. Eu sincer tind spre ultima, pentru posibilitatile touring si ABS.

 

64188d1268190225-fs-oem-dual-sachs-rear-shocks-2007-sport-classic-biposto-moto-5.jpg

 

 

ducati999rhf1024ks1.jpg

 

BMW-K1200s-2004-Wallpaper.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io nu sunt fan Ducati, insa arata brici acel 999 :D

Oricum, e diferenta intre stiluri, depinde ce vrei sa faci cu ea; daca vrei touring, clar acel BMW s-ar preta cel mai bine.

 

Succes :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta-i problema, ca am personalitate multipla eu :crack: si le vreau pe toate 3 sa-mi satisfaca nevoile :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta-i problema, ca am personalitate multipla eu :crack: si le vreau pe toate 3 sa-mi satisfaca nevoile :D

Clar bmw-ul.....am un tovaras care a avut 999 si a avut prea multe probleme cu ea....probabil nutoate au aceleasi bube...dar bmw-ul mi se pare cel mai ok si touring si sport nu cred ca se face de rusine pe serpentine si e destul de comod...dar dcaa s alege cu sufletul 999-le:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Touring n-o sa faci niciodata cu un 999 iar de classic-naked-ul ala o sa te plictisesti rapid si o sa te chinui sa-l dai.

 

K 1200 S si-a luat un prieten acum vreo 3 luni si inca pare multumit :crack: . Nu uita ca are o tona de electronica si orice buba se rezolva in service pe bani multi.

 

Nu te-ai plictisit sa pierzi bani pe sportive? Eu unu am ajuns la concluzia ca daca acum 3 ani imi luam Un Vl 1500 in locul Blade-ului as fi facut o investitie mult mai buna. Pretul a scazut cu maxim 500 eu iar imaginea e la fel de puternica.Blade-ul se vinde aproape la jumatate din pretul de achizitie.

 

Pastrez VFR-ul de fun si cand scap de credit o sa-mi iau un cruiser pt sufletul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul asta cred ca stau cuminte si pana la anul mai strang ceva si poate-mi vin si alte idei. Prima oara am stiut exact ce vreau, simteam in inima vitezanele, dar acum m-am saturat de ele, mai ales ca ma imping sa fac lucruri necurate prin trafic :crack: Orientativ tot spre un classic trag, sa-l am la inima, poate un Triumph Bonneville :D ...ooooooohhh, fuck it!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul asta cred ca stau cuminte si pana la anul mai strang ceva si poate-mi vin si alte idei. Prima oara am stiut exact ce vreau, simteam in inima vitezanele, dar acum m-am saturat de ele, mai ales ca ma imping sa fac lucruri necurate prin trafic :crack: Orientativ tot spre un classic trag, sa-l am la inima, poate un Triumph Bonneville :D ...ooooooohhh, fuck it!

 

Daca dai tiganca ai bani de Bonnie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, o sa te plictisesti repede. Putere ioc, te bate vantu' si in @ iar dpdv al imaginii, e f plastica si ieftinuta spre deosebire de concurenta americana. :grinbandit:

 

M-am dat acum 4 ani un WE cu un Bonnie, deci nu vb din carti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

999 ala nu l-as lua ever. E sexi, e rapida e italianca rea. E si scumpa incomoda si buna de fix 0 oriunde sunt 2 deniverlari pe drum.

GT-ul imi place. Sunt sigur ca drage binisor. PE mine suspensia ma pune pe ganduri, am impresia ca ar fi cam moale.

K1200 mmmmmmmmputere multa, comfort si reliability. As zice ca daca iei una in stare buna nu ar trebui sa ai mai multe prb decat cu o japoneza.

 

Boneville, in nici un caz decat daca ai deja macar o mobra si chiar nu iti satisface nevoia de a iesi la terasa aia unde se serveste peste direct din lac/rau odata pe luna.

 

 

Am si eu o problema. Am schimbat lantul la motor cand am luat mobra anul trecut. A facut de atunci cat 7000-8000 km. Lantul e cam praf la momentul de fata. S-a uzat atat de neuniform ca abia mai pot strange din el. M-i se pare ca s-a uzat mult prea repede fata de felul cum il ingrijesc. Forja racing nu prea vede motorul, schimb intotdeuna cat mai smooth posibil, nu blochez spatele la retrogadari, nu prea dau forja gen rollon-uri.

Lantul il ung la fiecare 300-400 km, il spal de fiecare data cand ma prinde ploaia sau odata la 2 ungeri.

Deci e normal sa tina doar 8000-10000km? Eu am sperat la dublu totusi :P

 

PS E un lant Oring EK. O fi doar calitatea de toata jena?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

999 ala nu l-as lua ever. E sexi, e rapida e italianca rea. E si scumpa incomoda si buna de fix 0 oriunde sunt 2 deniverlari pe drum.

GT-ul imi place. Sunt sigur ca drage binisor. PE mine suspensia ma pune pe ganduri, am impresia ca ar fi cam moale.

K1200 mmmmmmmmputere multa, comfort si reliability. As zice ca daca iei una in stare buna nu ar trebui sa ai mai multe prb decat cu o japoneza.

 

Boneville, in nici un caz decat daca ai deja macar o mobra si chiar nu iti satisface nevoia de a iesi la terasa aia unde se serveste peste direct din lac/rau odata pe luna.

 

 

Am si eu o problema. Am schimbat lantul la motor cand am luat mobra anul trecut. A facut de atunci cat 7000-8000 km. Lantul e cam praf la momentul de fata. S-a uzat atat de neuniform ca abia mai pot strange din el. M-i se pare ca s-a uzat mult prea repede fata de felul cum il ingrijesc. Forja racing nu prea vede motorul, schimb intotdeuna cat mai smooth posibil, nu blochez spatele la retrogadari, nu prea dau forja gen rollon-uri.

Lantul il ung la fiecare 300-400 km, il spal de fiecare data cand ma prinde ploaia sau odata la 2 ungeri.

Deci e normal sa tina doar 8000-10000km? Eu am sperat la dublu totusi :P

 

PS E un lant Oring EK. O fi doar calitatea de toata jena?

 

Io as merge pe calitate.. altceva nu ar avea ce sa fie, mai ales la modul in care il intretii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off, is tare nedumerit! Am de ales intre un Ducati 1000 sport classic, un Ducati 999s si un Bmw K1200S. Acum na, va cer si voua parerea. Eu sincer tind spre ultima, pentru posibilitatile touring si ABS.

 

64188d1268190225-fs-oem-dual-sachs-rear-shocks-2007-sport-classic-biposto-moto-5.jpg

 

 

ducati999rhf1024ks1.jpg

 

BMW-K1200s-2004-Wallpaper.jpg

cat costa sport 1000....si pe unde se afla????

merci!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan aka Guliver, Matematik, etc a mers 200000 cu un lant fara sa-l unga,curete, etc.

 

In cazul de fata sigur e vb de excesul de zel :crack:

 

De distributie pe un 150 poate :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat costa sport 1000....si pe unde se afla????

merci!!!!

 

Vreo 7-8 mii, prin IT sunt vreo 2-3. Modelul e rar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare...monteaza careva d'aici "prize bricheta" ? as cam vrea sa imi pun pe 954...

Ar trebui sa fie simplu, dai o gaura si o montezi. Intrebarea e: in ce poti da o gaura la 954? :D

Saaau, o prinzi de un surub pe la carena fata, cu niste adaptari mai mult sau mai putin ciobanesti..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...