Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

La 18.06.2019 la 13:22, goe 75 a spus:

Peste weekend am avut ocazia sa testez si eu , pentru prima data , Fireblade-ul 919 cumparat de la colegul @LKss.

Motoreta este faina rau de tot .Mi-a placut la nebunie . O sa devina optiunea nr 1 pt ture mai lungi.

Cel mai fenomenal este faptul ca te face sa te simti fantastic si la viteze mici . Pe la 120 in a 3-a ai impresia ca te misti binisor si suna atat de superb ca nu simti nevoia sa te duci mai sus.

 

Categoric cea mai inteligenta achizitie a mea de pana acum .A si fost ingrijita si pastrata foarte fain . 

Inca o data , colegului @LKss,multam fain tare !

 

Cu respect, domnul Goe! @goe 75 Sa aiba grija de tine, asa cum a avut de mine. Este o motocicleta excelenta! Sa ai parte si sa te bucuri tare de ea! 

Motocicleta asta a fost foarte iubita ...

Editat de LKss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator goe 75

Da, si eu sunt curios de ce? 

Momentan mi se pare geniala pt ca are balonul mai mare si pata de contact mai mare si se simte fantastic de lipita de asfalt, pe curbe.

Simt un pic de diferenta in felul cum se comporta in tranzitie de pe o parte pe alta ...dar  e chiar ok ...pt mine ...pana acum.

 

Prevad nervi si dorinte de schimbat cu una pe 17 de vfr 750 (fabricatie 98   ....am inteles ca asta ar fi potriveala directa si fara nevoie de fabricat alte distantiere si comllicatii ) daca o sa se restranga si mai mult oferta de anvelope decente.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E prima impresie :) Dupa un timp o sa ai senzatia ca tragi de ea iar diferenta mare te ca lovi atunci cand vei incerca din nou un 17 dupa ce ai mers pe 16 o perioada.

 

O caracteristica fantastica a 919 e dozabilitatea fantastica a gazului. Pe asfaltul de la noi o tii de-a latul din viraj in viraj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Am sarit de pe Suzi pe 919 si inapoi si categoric 919-le are o ciclistica mai faina . Suzi este doar motor ,motor motor ...in rest nu prea stie mai nimic.

Probabil o sa simt ce zici cand o sa fac aceeasi figura dar cu un Blade mai nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am o problema cu a mea capră. Sc33 97. După o lună jumate de stat cu ea in service doar pt carburatoare,  schimbat garnituri,  membrane si jiglere, oringuri... azi m am trezit cu benzina in ulei.  Plus ca a inceput ixr sa mearga in 3 pistoane. 

Am o problema  pe la cuie? 

Am lasat-o acum sa meargă cu robinetul de la rezervor pe off.  A mers bine mersi , nu mult de 6-7 minute. Cand am trecut-o pe  rezerva sau pe on s-a simțit o îmbunătățire,  mergea o idee mai rotund. E posibil sa nu închidă robinetul ai sa se duca benzina in capul cilindrului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Chestia e că nu stiu nici ce mărime au jiglerele la 919rr.  Sau dacă las codul aici de pe ele poate imi spune cineva. in poza de mai jos, cel mai închis la culoare era inainte, după cei de la service le-au schimbat cu celelalte de 11 5

20190723_201342.jpg

Hornetul  de 900 nu e doar injecție?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Nu stiu .M-am gandit la Hornet pt ca se cam potriveste cu nr de kw...

 

Nu am avut inca rabdarea sa ma interesez nici de marimea jiglerelor ...dar am mari rezerve asupra povestii cu peste 140 de cai de la un kit Dynojet , pentru ca am acasa un f4 cu asa ceva .

Intradevar schimba cu totul motoreta la felul cum raspunde la acceleratie si cum se simte motorul intre 3-10000 ture.

Dar la sub 3000 nu poti face diferenta .

Si la peste 10000 se simte un mic castig , dar departe de a fi spectaculos . Nu am dyno in fund , daf as fi foarte surprins daca are un castig mai mare de 10hp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Salutare! Am un 929, proiect fighter abandonat.. pt piese sau refăcut /incompleta.. Propulsorul este ok fără bătăi oala ambreiaj, cutie de viteze ok, da cu fum cam mult.. (chiuloasa)reparabila, super preț 400euro, 0721602721 

IMG_20191013_180517.jpg

IMG_20191013_181055.jpg

IMG_20191013_180434.jpg

IMG_20191013_180449.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 20.10.2019 la 16:32, RazvanIonescu a spus:

Hello, tocmai ce am luat un 954. Aveti careva o toba de carbon? ca cea stock e prea silentioasa...

Ce gume ati pus pe spate 50 sau 55? care ar fii mai ok?

Pe 60, daca gasesti. Se schimba fantastic ciclistica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
La 04.11.2019 la 16:11, slg-motorcycles a spus:

Salutare! Am un 929, proiect fighter abandonat.. pt piese sau refăcut /incompleta.. Propulsorul este ok fără bătăi oala ambreiaj, cutie de viteze ok, da cu fum cam mult.. (chiuloasa)reparabila, super preț 400euro, 0721602721 

IMG_20191013_180517.jpg

IMG_20191013_181055.jpg

IMG_20191013_180434.jpg

IMG_20191013_180449.jpg

Tot pachetul ce se vede acolo la 400 euro?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, slg-motorcycles a spus:

Salutare! Da, tot ce se vede în poze! 

Revin cu raspuns cam in 2zile

 

Pt un prieten ar trebui ceva piese,ii arat pozele apoi a face el idee de ce piese are nevoie sau daca ii deajuns ce ai tu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, lessy a spus:

Revin cu raspuns cam in 2zile

 

Pt un prieten ar trebui ceva piese,ii arat pozele apoi a face el idee de ce piese are nevoie sau daca ii deajuns ce ai tu :)

OK, ms! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Vizitator goe 75

 

Pana la urma am descoperit care este marea problema la 919 , defapt singura problema mare ...si anume suspensia spate .  Este super ok in ritm de touring si face fata si la un mers putin mai agresiv , dar la mers mai sportiv devine extrem  de periculoasa .  De facut un upgrade cu Ohlins , sau ceva apropiat , nu se merita . 

Roata aia groasa de pe fata nu ma deranjeaza deloc ...ba chiar imi place ca ii da un caracter aparte, dar suspensia spate ma deranjeaza destul de mult sa o vand . Sunt destui amatori de asa ceva dar care nu trag de ele pana la pragul ala cand devine problematic. 

Per total , motoreta este net inferioara unui f4 /f4i , in special datorita sistemului mai antic de suspensie spate. Se descurca mai bine doar la capitolul frane . Si faptul ca are mai mult cuplu poate sa fie putin mai atractiv pt un incepator ,dar atat . 

Un f4 este cu mult superior pentru ca poate fi expoatat la maxim chiar si cu suspensia spate varza  ,de la tot atatia ani trecuti peste ea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...