Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Nu te grabi si cauta oferte prin toate judetele. Eu am dat pe a mea 4500 lei (destul de bine pentru un model din '98) si drumul m-a costat undeva pe la 350 lei ca am fost o zi intreaga la plimbare sa vad mai multe motociclete pe ruta: Craiova-Sibiu-Brasov-Bucuresti-Craiova. Motocicleta are lantul bun, bujii aproape noi,filtru nou de aer plus ca mi-a dat baiatul si ulei de schimb cu filtru nou. Inafara de cauciucul pe fata, care in momentul asta e destul de dus, altceva nu prea am ce sa-i schimb urgent. Deci, cauta bine si fa-ti o lista cu mai multe motociclete pe care sa le vezi pe o anumita ruta.

Si daca zici ca l-ai gasit si pe bikeshop o iau si eu razna, ca tot ce am gasit la preturi 'bune' ori incepeau proprietarii la telefon sa zica care erau treburile cu adevarat, ori actele pe la al 10-lea proprietar - fara nici un fiscal etc :)

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da pe Bikeshop l-am gasit. Am facut o lista cu vreo 7 motociclete pe ruta mentionata mai inainte si le-am luat la rand. Asta a fost penultimul pe lista mea. Singura poza care o am in calculator acum cu motorul e cea din anunt, altele mai noi sunt pe telefon.

 

Singurele diferente dintre poza asta si cum arata acum este ca i-am vopsit jentile, i-am pus niste crashpad-uri si au aparut cateva zgarieturi mai mici sau mai mari pe carene ca l-am tavalit pe jos pe pista locala de aeroport cand incercam sa ma invat sa virez cat mai strans cu el si la viteza cat mai mica :)

 

EDIT: de mentionat ca pretul cerut pe bikeshop era 1400 euro, dar am mai negociat si mi-a iesit la 4500 lei, deci vreo 1000 euro. Am verificat seriile pe motor, am facut actele si a doua zi mi-a trimis si fiscalul acasa prin curier.

 

 

2hheq9i.jpg

 

Mai gasii o poza facuta unui prieten de-al meu dupa ce si-a rupt mana recent.

dpwm15.jpg

 

Editat de Costi97
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super afacere! chiar arata bine jucaria..sa-l stapanesti sanatos!:cheers:..totusi nu ma pot abtine sa nu mai zic ceva..e ciudat cum majoritatea prefera R1-le din 98'..intr-adevar e mai aratos ca honda dar nici pe departe atat de fiabil..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia e ca in anturajul meu e la ordinea zilei vorba "Honda si restul" :)) Prima oara cand am vazut modelul asta era la reparat intr-un service si am ramas uimit de cat de lat pare rezervorul pe motocicleta si cat de masiva este ea in general ca aspect fata de altele (pare un monstru pe langa un CBR F3 de exemplu), asa ca la trei zile dupa ce am vazut fireblade-ul ala eu eram deja in masina si ma duceam sa-mi cumpar si eu unul :D

Editat de Costi97
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Eu am de o luna un 919 model 98-99.Am plecat sa iau un F4 si m-am intors cu 919.Motorul a costat un pic mai mult dar isi merita toti banii.L-am luat de la un prieten maniac si este impecabil tehnic.Are pe el cam tot ce se poate pune pe un motor:rizoma,puig,yoshimura(asta isi merita toti banii)aripa carbon,xenon,leduri,amortizor voblaj,motul 300v,iridium.Felul in care trage si cum sta in curbe ma face sa nu vreau sa il schimb cu nici un 600 de generatie mai noua.Un mare plus este consumul de 5% la drum lung la 120 la ora si pozitia pe care mi-am gasit-o pe babanul rezervor.

post-59682-0-94772100-1347135239_thumb.jpg

post-59682-0-21873500-1347135250_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva de vanzare un rezervor de sc33? ...banuiesc ca se potriveste si de sc28..

ms

 

/index.php?/topic/662380-dezmembrez-honda-cbr-919-2000/ ..eu am cumparat plasticele care acopera sigurantele de la el si e ok baiatul..nu stiu daca mai are si rezervorul dar suni tu si te interesezi..in alta ordine de idei parca a mai inviat topicul de blade-uri..frumoase bunicutele astea :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult de raspuns, acu astept doar ofertele de criza... vedem daca vine cea castigatoare.

 

Poate cei experimentati imi pot spune si 2 3 vorbe despre vtr 1000F model din 2001 (aici diferentele sesizate sunt si mai mici fata de cele mai vechi de 2000)

 

Cam modelele aste le am momentan in cap, daca nu revin pe F4i de care 3 ani am fost foarte incantat.

 

VTR-urile sunt mult mai urate decat bladurile si orientate mai spre touring cu autonomie de motocicleta electrica. Daca nu cumva te uiti la un SP nu as zice ca merita sa le iei in calcul.

Cele de dupa 2001 au rezervor de 19 litri in loc de 16 sa compenseze consumul ridicat deci ai autonomie de vreo 220-250km inainte sa fie nevoie de forta fizica. Consuma mult fata de bladeuri.

2001 are pozitie in sa mai relaxata, adica au modificat unghiul si inaltimea ghidoanelor. Schimbari interne la furca ii dau si tinuta mai buna pe curbe. Suspensia e de tipul, las ca merge si ieftin. Suspensia de CBR se poate seta mult mai fin indiferent daca vrei moale sau tare. A primit si un afisaj cu LCD fata de cele analogice de pe modelul vechi.

Au imbunatatit si carburatia din cate stiu dar nu mi se pare un motor atractiv din nici un punct de vedere.

Daca e sa fie carburatie baga un 919, consuma cat un 500 paralel dar ii dai un sprit si fuge de rupe. Sta excelent si pe curbe. Eu zic ca astea sunt inca motoare foarte valabile daca te intereseaza sa iesi ieftin. Am avut ocazia sa incerc un 98 pe Meses saptamanile trecute si m-a impresionat foarte mult comparat cu 954. Franele erau singurele minusuri sincer.

Daca te hotarasti ca nu mai vrei carburatie, baga un 954.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Costi,din pacate acum cateva zile cu bunavointa unui batran expermientat taximetrist constantean fara licenta motorul a fost "tunat' pe partea dreapta.Pagube:oginda,maneta frana rupte,carena fata sparta,suport far rupt,suport bord indoit,carena dreapta zgariata,carburatie dereglata.A scapat toba.Daca o indoia cred ca ii tunam si eu dintii.Cu toate ca trebuia pentru ca surpriza a venit astazi:ax roata spate si ax bascula strambate(lovitura a fost in roata spate stanga)Acum stau si ma uit la el asteptand toate piesele si stau cu sufletul indoit ca daca nu o sa mai fie ce a fost.Asta-i Romania tara unde cei mai multi "tarani" traiesc la oras.

 

Costi zi-mi te rog de unde ai luat crash-urile,sunt plastic,aluminiu?din pacate stiu ca la acest model montarea se face cu decuparea carenei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer imi pare rau sa aud chestia asta. Era sa mi-o fur si eu saptamana trecuta, tot de la un taxi dar am tras tare stanga si am reusit sa evit, desi am ajuns pe contrasens si l-am speriat pe unu cu un logan. Pacat de motor ca sincer arata de nota 10. Sper sa-l faci din nou cum a fost.

Crashpad-urile le-am cumparat de aici: http://www.piese-mot...-1996-2003.aspx si da, trebuie gaurite carenele. Ai grija cand faci gaurile pentru ele ca eu le-am facut un pic cam mari si acum arata destul de aiurea. Oricum chestiile astea o sa-ti protejeze doar partea superioara a carenelor si rezervorul. Carenele de jos, scaritele si un pic din motor tot mai atinge de pamant si se zgarie, ca am pus eu motocicleta pe o parte ca test sa vad cat de mult protejeaza fiarele astea. Mai bine de atat nu poti sa o protejezi decat cu un crash-cage, dar aia deja e un pic prea mult si nu cred ca se potriveste pe un SS, ca design.

Editat de Costi97
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VTR-urile sunt mult mai urate decat bladurile si orientate mai spre touring cu autonomie de motocicleta electrica. Daca nu cumva te uiti la un SP nu as zice ca merita sa le iei in calcul.

Cele de dupa 2001 au rezervor de 19 litri in loc de 16 sa compenseze consumul ridicat deci ai autonomie de vreo 220-250km inainte sa fie nevoie de forta fizica. Consuma mult fata de bladeuri.

2001 are pozitie in sa mai relaxata, adica au modificat unghiul si inaltimea ghidoanelor. Schimbari interne la furca ii dau si tinuta mai buna pe curbe. Suspensia e de tipul, las ca merge si ieftin. Suspensia de CBR se poate seta mult mai fin indiferent daca vrei moale sau tare. A primit si un afisaj cu LCD fata de cele analogice de pe modelul vechi.

Au imbunatatit si carburatia din cate stiu dar nu mi se pare un motor atractiv din nici un punct de vedere.

Daca e sa fie carburatie baga un 919, consuma cat un 500 paralel dar ii dai un sprit si fuge de rupe. Sta excelent si pe curbe. Eu zic ca astea sunt inca motoare foarte valabile daca te intereseaza sa iesi ieftin. Am avut ocazia sa incerc un 98 pe Meses saptamanile trecute si m-a impresionat foarte mult comparat cu 954. Franele erau singurele minusuri sincer.

Daca te hotarasti ca nu mai vrei carburatie, baga un 954.

 

 

Mersi mult de sfat, probabil o sa raman la 954 sau 929, 919 mi se pare tare urat!!! Este por si simplu vechi.

 

La VTR ma impresiona pretul, arata destul de ok, si este touring... iar de parte de SP1, SP2... nici nu ma gandesc, is scumpe si mi se par inutile de mers pe strada...

 

Am sa stau pe piata si sper sa gasesc motocicleta castigatoare :banana: . Bafta in restul de sezon... precis mai sunt 2 luni bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva posesori de firebladeuri mai vechi avem? :) Am gasit ceva de prin '93 pe bikeshop si unul pe forum. Si colorit original, dar si unele cu vopsea diferita. Chiar era si unul pe aici pe la bursa... Sunt destul de pasionat de vechituri si cred ca mi-ar place si asa ceva, dar nu prea stiu multe despre ele.

 

Cauta Blade dupa 1996, seria 919.

 

Daca gasesti sc 33 98-99, cu atat mai bine. Seria 919 a fost cea mai reusita, atat dpdv al fiabilitatii, cat si al performantelor.

 

Nu cauta musai ieftin, cauta una care sa nu fie rupta. In primavara, din prostie, n-am cumparat un 919 din 98 cu 1600eu.

 

Eu am facut cu a mea 22000 km intr-un an si un pic si cu exceptia unei baterii f vechi, n-am avut niciodata probleme cu ea.

 

Minusul mare, in opinia mea, este roata fata pe 16.

 

Desi are "doar" 128 cai, ii plac la nebunie rolling burnout.urile, drifturile si mai ales curbele. Wheelie am facut doar din prostie, nu sunt un fan. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre 919 nu pot sa spun decat ca este o motocicleta excelenta. Singurul minus - partea electrica (releu,stator). Am avut 919-le din 98 timp de 4 ani si am fost foarte multumit de ea. Nu stiu ce gusturi ai tu dar din punct de vedere estetic (desi in prezent am Firebladele din 2007) modelele 98-99 sunt foarte reusite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, vroiam sa va intreb si eu niste detalii despre un db-killer ? Eu am o toba sport, marca Streetfighter, care era deja montata cand am cumparat motorul si tinand cont ca ma plimb zilnic cu motorul prin oras si de multe ori chiar si noaptea, ma gandeam sa imi fac un db-killer pe care sa-l pot monta si demonta rapid ca sa nu mai scol toti vecinii din zona cand vin eu acasa. Din cate am inteles as putea sa fac unul dintr-o teava cu diametrul cam la jumate fata de cel al tobei si o lungime de cam 3/4 apoi dau foarte multe gauri in teava respectiva si gata. Sunt ok specificatiile astea "tehnice" ? Si cam ce material ar fi de preferat pentru teava ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut di sibiar famili end ol di adar baicars

 

Tot ce am citit despre 954 a fost cu + pana cand am vorbit cu doua persoane diferite,discutii diferite (neposesori de 954) care mi-au spus ca e cam greu sa gasesti piese de schimb asa ca am zis ca intreb aici sa vad niste pareri de la posesori

 

: cum va descurcati cu intretinerea ,piesele de schimb ? :what:

Editat de quback
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietenii tai mananca rahat. Daca nici la Honda nu gasesti piese de schimb...

Am un prieten cu 954 si n-are nicio problema cu gasitul pieselor. Consumabile pt ele gasesti in tara. Vin de pe-o zi pe alta.

Poti sa-ti iei 954 cu cea mai mare incredere, e o bijiterie de motocicleta. Cauta una in mintile ei si o sa va distrati de minune.

 

:wavey:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut di sibiar famili end ol di adar baicars

 

Tot ce am citit despre 954 a fost cu + pana cand am vorbit cu doua persoane diferite,discutii diferite (neposesori de 954) care mi-au spus ca e cam greu sa gasesti piese de schimb asa ca am zis ca intreb aici sa vad niste pareri de la posesori

 

: cum va descurcati cu intretinerea ,piesele de schimb ? :what:

 

Decret! 954 e cea mai misto superbike de strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut di sibiar famili end ol di adar baicars

 

Tot ce am citit despre 954 a fost cu + pana cand am vorbit cu doua persoane diferite,discutii diferite (neposesori de 954) care mi-au spus ca e cam greu sa gasesti piese de schimb asa ca am zis ca intreb aici sa vad niste pareri de la posesori

 

: cum va descurcati cu intretinerea ,piesele de schimb ? :what:

De aia vorbesc asa ca ei nu au si nici nu o sa aiba:))) le e frica de 954......a si inca ceva.....NU SE STRICA NICIODATA :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...