dezu_ro Postat Martie 26, 2007 Share Postat Martie 26, 2007 Am o problema si nu stiu cum as putea sa o rezolv si anume nu-mi place cum ilumineaza faza scurta! Faza lunga mi se pare ok, dar faza scurta e tare anemica, si aici nu ma refer la cum e lumina proiectata ci la intensitatea luminii ..parca ar fii o dacie de prin anii '80. Ce as putea face ca sa am o lumina mai intensa, mai alba!? (becurile sunt ambele H4 de 55/60) obs: motorul e un sc28 an '95 Incearca becuri de la philips Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 9, 2007 Share Postat Aprilie 9, 2007 Iata-ma si pe mine cu Honda mea, de fapt a-ti mai vazut-o, a fost al lui Razvan din Targoviste. I-am luat-o eu, cu tot cu cizme costum si tot ce mai avea pt ea...... Una bucata mobra superba, merge bine si place publicului..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Aprilie 9, 2007 Share Postat Aprilie 9, 2007 Una bucata mobra superba, merge bine si place publicului... da domne, asta e cel mai important. s'o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Aprilie 9, 2007 Share Postat Aprilie 9, 2007 referitor la ce a zis crz-one.......................... un kit xenon te-ar ajuta? iti pot sta la dispozitie. am asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deleted Postat Aprilie 13, 2007 Share Postat Aprilie 13, 2007 sa intru si eu la numaratoare : Cbr 900 RR SC33 '99 o intrebare: ce ulei folositi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Aprilie 13, 2007 Share Postat Aprilie 13, 2007 super frumoasa... take care.... un 10w40... de la castrol-mobil-motul... vezi tu... numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deleted Postat Aprilie 13, 2007 Share Postat Aprilie 13, 2007 (editat) btw... cine poate sa imi dea un manual de service (format electronic) pentru cbr900 rr sc33 an 99?? Editat Aprilie 13, 2007 de Ducati_RIder Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Aprilie 14, 2007 Share Postat Aprilie 14, 2007 (editat) referitor la ce a zis crz-one.......................... un kit xenon te-ar ajuta? iti pot sta la dispozitie. am asa ceva. baga detalii ... montaj, adaptari ..pret ! @ducati_rider felicitari ! am ceva manual pt cbr900 incepand cu anul '96 (cred ca e SC33) daca te ajuta cu ceva ti-l trimit cu cea mai mare placere. Eu am cautat pt Sc28 si nu am gasit pana acum - deci daca are cineva un manual pt SC-28 astept cu bucurie Editat Aprilie 14, 2007 de crz-one Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Aprilie 14, 2007 Share Postat Aprilie 14, 2007 o intreebare........ m=am suit pe un model din 93.... mi se pare supeerrrrrrrr usor. fata de altele. asa e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 (editat) ti se pare super usor fata de alte motoare ..sau fata de alte 900-Rr'uri !? ..si da te rog maimulte detalii despre acl kit xenon ! later edit: care este metoda corecta de a masura nivelul la ulei !? (la rece/cald ..cu tija insurubata total sau nu !? ) Editat Aprilie 15, 2007 de crz-one Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 (editat) nu e mai usoara cea din 93 fatza de restul generatiei. cea mai usoara e modelul 98-99. 202kg la plin. Editat Aprilie 15, 2007 de dopeman1979 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 probabil ca da..... dar mi s-a parut mai "usoara" decat celelalte mobre... oricum super senzatia pe ea.... e cu adevarat motocicleta visurilor mele. ce kit de xenon vrei? pot face rost... si pot si monta... vrei pe lunga si pe scurta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deleted Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 @crz-one e ok acel user manual sc33 astept de la tine un mail pe darkrider906@yahoo.com sau da un add pe id-ul de mess darkrider906 ride safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 Dupa plimbarica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 mor cand le vad..... imi plac la nebunie... motocicleta visurilor mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aalpine1 Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 cateva poze cu cebereul meu si inca 2 cu ale unor prieteni..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 uite o mobra ca a mea...... Si alte mobre frumoase..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 o intrebare: ... a scos careva sticla acea cu striatii de la farul stang al motoricletei (faza scurta) .... e mai bine, mai rau!? cum bate!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Mai 4, 2007 Autor Share Postat Mai 4, 2007 Pt a castiga ceva putere am sa schimb foaia de spate cu una cu 1-2 dinti in plus.Stiu ca voi pierde din top speeed.Este imperios necesar sa schimb si pinionul mic care are parca 16 dinti pt a obtine mai multa putere-demaraj?Cu mai multi sau mai putini dinti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 4, 2007 Share Postat Mai 4, 2007 Pt a castiga ceva putere am sa schimb foaia de spate cu una cu 1-2 dinti in plus.Stiu ca voi pierde din top speeed.Este imperios necesar sa schimb si pinionul mic care are parca 16 dinti pt a obtine mai multa putere-demaraj?Cu mai multi sau mai putini dinti? Pt demaraj ...pinionul mic ,sa fie cat mai mic ,iar cel de pe spate cat mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Mai 4, 2007 Share Postat Mai 4, 2007 emilio, incearca pe spate doua in plus pe fata una minus, si o sa salti toata ziua pe o roata...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barthez Postat Mai 4, 2007 Share Postat Mai 4, 2007 (editat) Beauty: and the beast: si aici schimbam guma spate: Editat Mai 4, 2007 de barthez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllexxM Postat Mai 7, 2007 Share Postat Mai 7, 2007 (editat) Incepand de azi, intru si eu in clubul detinatorilor de CBR 900 RR cu albinutza de mai jos. E prima mea mobra si sper sa fiu multumit de ea (am mai mers pe un 900RR din 99 al unui prieten si pe un R6 tot din 99, dar am realizat ca Honda is the one bike for me ). Am si eu 2 intrebari pentru cei mai experimentati decat mine: 1. Cei de la Alfamotors mi-au pus ulei Motorex Top Speed 15w50 in ea, e OK pentru un incepator? 2. Referitor la acte: fiind importata inainte de ianuarie 2007, ca sa scuteasca taxele vamale la ea au luat-o in leasing in dec 2006, au inmatriculat-o si urmeaza ca talonul sa fie schimbat pe numele meu in dec 2007, dar eu le achit moto-ul integral acum si nu am la mana decat contractul de preluare de leasing de la ei. Mai e cineva care a cumparat motor in aceleasi conditii? E ok? Multumesc anticipat pentru raspunsuri si asfalt uscat. PS Deocamdata nu am decat poza facuta de ei, dar o sa revin cu pozele mele Editat Mai 7, 2007 de AllexxM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Mai 8, 2007 Share Postat Mai 8, 2007 (editat) felicitari si sezon bun cu noua motocicleta. Uleiul nu are de-a face cu experientza pe motor, totusi eu de ori de cate ori am cumparat un motor, primul lucru pe care l-am facut e sa schimb consumabilele, ulei, bujii, filtre. Lantul doar daca era lungit, bateria doar daca era slaba, dar cele care nu se vad si afecteaza din plin functionarea motorului, le schimbam imediat. In ceea ce priveste inmatricularea, nu-ti fa probleme, nu sunt primii care fac asa ceva, si sigur poti s-o pui pe numele tau. Pentru nelamuriri apeleaza la un birou de inmatriculari. In rest take care si asfalt uscat. Editat Mai 8, 2007 de dopeman1979 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxaru Postat Mai 9, 2007 Share Postat Mai 9, 2007 Asta-i Hondita mea... Din pacate ii de vanzare.. Si din fericire urmeaza una mai noua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.