Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

De ce nu te dai tu cu SC33 si dupaia vii si ne dai invataturi? Eu n-o sa-mi dau cu parerea despre o moto cu care n-am mers. Mai in gluna ,mai in serios tu esti bun numai de circoteala.

Eu doar am pus o intrebare ,LOGICA de altfel ,si nu cred ca trebuie sa ma dau cu ea(desi poate m-am dat sau nu :blbl: ) ,ca sa-mi dau seama ca e cam aiurea sa sustii ca o moto de 127cp(de generatie veche) sa prinda mai mult ca una de 172cp(ultima generatie)....dupa cum spuneam ,e logic si de aceea am si intrebat :scratch:

 

Ps:si nu am dat invataturi ,doar am pus o intrebare ,caci mie mi s-a parut ciudata acea viteza maxima si doar e un forum unde se discuta si eu zic ca e bine sa stim adevarul ,nu fabule :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De ce nu te dai tu cu SC33 si dupaia vii si ne dai invataturi? Eu n-o sa-mi dau cu parerea despre o moto cu care n-am mers. Mai in gluna ,mai in serios tu esti bun numai de circoteala.

Are dreptate. Motocicleta echipata cu kit de lant original, pinioane date de constructor, nu prea are cum sa prinda viteza aia...

Eu am testat, sc 28, sc 33, sc 44, sc 50, sc 57.

Cu pinioane schimbate prinde 300, respectiv 299 pe ceas digital. Dar nu real...

:scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci zi-mi si mie de ce au mai pus vitezometrul ala pe bord?

 

Si mai fii atent la o chestie, FZR-ul care l-am avut inainte fugea 240 in cap(avea 260 pe bord), m-am dar paralel cu amic cu un seria 5 si mi-a confirmat ca erau 240 km/h in cap adevarati, motocicleta de 600, 90 de cai si 92 an de fabricatie... mi-e foarte greu sa cred ca SC33 nu fuge 280km/h adevarati, doar fictivi sau pe vitezometru...o motocicleta cu 7 ani in plus, 40 de cai si motor de 900 in loc de 600...

 

...si inca o chestie ...nu caii putere dau viteza unei motorete...ca asta ar insemna ca un cap tractor cu motor de 12 litrii si 1000 de cai sa zboare cu 4-500km/h...intr-adevar 954 e generatie mai noua, mai usoara, alta tehnologie, dar asta nu inseamna ca nu poate sa fuga la fel ca una din 98-99.

 

Cand da caldura, iesim impreuna pe autostrada si ne dam in paralel, nu concurs, pur si simplu sa vedem cat arata a ta si si cat arata a mea...apoi ne oprim la o bere, ce zici? :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cine te referi?

Uite un exemplu concret. Un baiat din Cluj m-a sunat sa ma intrebe daca nu-i aduc un pinion pt spate la un sc 33. Bun. Producatorul da 42 de dinti pe spate. El a zis ca are pe motor 48 de dinti. Ok. Iam zis ca pinionul ala pe spate il ajuta doar la pornire de pe loc si se ridica pe o roata mai usor, dar pierde la viteza finala.

Stii ce a zis? Bine ma dar motorul meu prinde 300 cu pinionul de 48 de dinti.

I-am raspuns, normal, citirea vitezei este pe cutie la pinionul din fata.

Eu nu zic ca nu merge motorul tau. Cine stie...

Dar eu am incercat pe autostrada sc 44 al meu si nu a mers mai mult de 280 si un pic.

Iar impreuna cu mine un amic cu R1 2004 care a mers max 287-290 parca.

Ambele motoare echipate cu pinioane originale.

Tu ce pinioane ai pe moto? Cati dinti are pe spate?

Numai bine si bafta in noul sezon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nush cati dintzisori are pinionul meu spate, o sa-i numar si o sa va spun...si intr-adevar citirea vitezei se face pe cutie...m-am uitat acum in carte :nono:

Va salut cu farul:D

M-am uitat acum si pe bikez si ei zic ca modelul 98 fuge 275 si modelul 2000 fuge 280 km/h

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, ma gandesc ca viteza asta e data la modelul respectiv pe nou, nu?

Pe nou banuiesc...dar aici compar din nou my ex FZR care pe bikez si in talon aveam viteza maxima constructiva 229 si el fugea 240 fara nici o modificare de pinion, doar un pneu umpic mai lat de 160 in loc de 140.

 

Asa ca, pana mea, sa ne vedem la o bere :rose: :nono: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe nou banuiesc...dar aici compar din nou my ex FZR care pe bikez si in talon aveam viteza maxima constructiva 229 si el fugea 240 fara nici o modificare de pinion, doar un pneu umpic mai lat de 160 in loc de 140.

 

Asa ca, pana mea, sa ne vedem la o bere :rose: :nono: .

Normal, se poate altfel???

:rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva idee daca un motor de 1000 rr (cu tot cu injectie si cutie ) se potriveste pe un 900 sc33 ?

Ma bate un gand :rose:

Nu cred ca se potriveste la prindere in primul rand.

Apoi la RAR nu ti-l omologheaza daca nu e acelasi tip de motor.

:nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai la prinderi ma intereseaza....

poate fi si 929/954/1000, oricum umpic mai nou. deja am 44 de mii de km!

 

La rar cred ca i-l omologheaza (cred/sper/dau spaga/caut pila/vad eu cum fac/Il omologhez cu ala vechi/il schimb dupa/i-l schimb pe ala vechi la loc etc.).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai la prinderi ma intereseaza....

poate fi si 929/954/1000, oricum umpic mai nou. deja am 44 de mii de km!

 

La rar cred ca i-l omologheaza (cred/sper/dau spaga/caut pila/vad eu cum fac).

De RAR iti zic pentru ca am intrebat personal, raspunsul a fost clar: Nu avem voie sa mai omologam daca nu e acealsi tip de motor.

Cat despre prinderi iti zic sigur ca nu se potrivesc.

Suna la Honda Service si te lamuresc aia.

:nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se potriveste la prinderi.Am avut o varianta cu un motor lovit al unui prieten din Italia din care a ramas doar motorul si codita pt ca rodajul el il facea cu pasagera si a intrat intr-un cap de pod.Motorul avea 800km.Cred ca vaca nebuna de 919 ar fi rupt soseaua in doua cu 172cp stock!Apropos,aveti careva Dynojet pe mdelele vechi-carburatie?

 

Daca mergea motorul luam si codita si o puneam.Bascula nu se potrivea nici ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu viteza maxima:

- in afara de forta de inertie, frecarea cu asfaltul, la viteze mari conteaza FOARTE mult forta de frecare cu aerul. Se stie, nu-i asa, ca aceasta forta creste cu patratul vitezei. Inseamna ca multi dintre voi nu luati in seama coeficientul de rezistenta la frecarea cu aerul. Exemplu: 600RR, 163kg ea+15l benz+3kg ulei+3kg racitor+90kg eu echipat prinde 261 cu doar 115hp la arborele cotit (pe vitezometru arata 270 pe A2). 600F4/99 ,168kg, in aceleasi conditii pe vitezometru arata 270. 954RR , 168kg, 285 pe vitezometru, aceleasi conditii,dar 35hp in plus si o gramada de Nm in plus, deci..., dati-va cu parerea. (954-le meu e in toate mintile, nu e dereglat).

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu viteza maxima:

- in afara de forta de inertie, frecarea cu asfaltul, la viteze mari conteaza FOARTE mult forta de frecare cu aerul. Se stie, nu-i asa, ca aceasta forta creste cu patratul vitezei. Inseamna ca multi dintre voi nu luati in seama coeficientul de rezistenta la frecarea cu aerul. Exemplu: 600RR, 163kg ea+15l benz+3kg ulei+3kg racitor+90kg eu echipat prinde 261 cu doar 115hp la arborele cotit (pe vitezometru arata 270 pe A2). 600F4/99 ,168kg, in aceleasi conditii pe vitezometru arata 270. 954RR , 168kg, 285 pe vitezometru, aceleasi conditii,dar 35hp in plus si o gramada de Nm in plus, deci..., dati-va cu parerea. (954-le meu e in toate mintile, nu e dereglat).

Sunt perfect de acord cu tot ce ai scris!!! :rose: E normal ca un motor mai slab ca al tau(cbr-ul de 127cp) sa prinda mai mult ca 954-le tau si anume 288 REAL(asta ar corespunde unui 300 pe bord)?!??!? :nono: :rose: ..ma indoiesc profund.Ma rog ,parerea mea si din ce vad ,mai sunt si altii de aceasta parere :rock: :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul nu am reusit mai mult de 285 pe ceas .

Spre ex am un amic ( care nu e mincinos :banana: ) si spunea ca a mers cu 270 cu un cbr 600 f3 pe a2 , iar eu am trecut ca trenu prin gara pe linga el si aveam cca 260!

Asa ca e relativa treaba cu ceasu ; mai ales la cele analogice .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si eu il dau...si la pret bun...

Parerea mea:NU O DA!!! Castiga in draci Honda in curse...baga niste bani in ea ,comanda-ti kit-ul HRC si ii rupi in doua. :banana: La 1000rr e vreo 5000euro kitul HRC(asta o stiu de la Bracio) la InterMotorcycle :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea:NU O DA!!! Castiga in draci Honda in curse...baga niste bani in ea ,comanda-ti kit-ul HRC si ii rupi in doua. :banana: La 1000rr e vreo 5000euro kitul HRC(asta o stiu de la Bracio) la InterMotorcycle :baldy:

sorry ca ma bag,dar in ce consta kitul HRC si care sunt performantele motoretei dupa kit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...