Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

panterutzo...actuala moto a lu frate'tu ..cu sig consuma mai mult de 7% :finger:

 

vad niste aberatii mai sus: motoreta setata pe mod touring ...sau racing ..

spuneti prostii fratilor atata timp cat aveti o 954 si ma indoiesc ca aveti selector de mapi, PC sau Rapid Bike instalate pe motor.

k7 are selector ptr cele 3 mapi..954 nu are ...deci exista o singura mapa si deci un singur mod de functionare al motorului.

 

in caz contrar veniti va rog cu argumente serioase, altfel sa evitam sa scriem prostii

 

<small>--- Mesaj completat în 19 Sep 2007 09:08 -------------</small><br/>consider ca un consum facut cu un plin ..nu este foarte precis

eu plec cu un plin ..resetez km...si merg cam o saptamana tinand cont cati litri de benzina am bagat ...fac un ultim plin si vad numarul total de litri consumati pana in mom respectiv dupa care citesc km partial.

deci fac proba asta pe o perioada mai mare de timp si un nr de km mai reprezentativ. cand faci testul doar cu un plin poti gresi consumul chiar si cu un litru in plus sau minus la 100 de km.

la asta i'am facut consumul la 2000km ...si pot sa spun ca a iesit destul de precisa masuratoarea mea vazand numarul mare de km

 

Deci, sa ma fac inteles:

Motorul meu are full Yoshimura si Power Comander, adica are evacuare racing pe bune. PW are bagata harta de Yoshimura full. In acest caz consumul in city e de 9,2. Dupa cum stii daca dai de butoanele alea 3 , poti sa scazi sau sa cresti dozajul de benzina cu -10% sau +10%. Eu cind NU sint pe AMC il dau pe -10% si atunci consumul scade la 8 - 8.3 in oras. Afara din oras il las tot pe -10 deoarece setarea manuala pe -10 e doar la turatiile joase si medii, pina la 8 000 de ture, de la 8000 in sus ramine pe normal adica 0. Am dat si pe +10 dar in afara de consum nu am observat nici un cal putere in plus. La -10 motorul accelereaza mai moale, e mai usor in trafic aglomerat.

Acu sa nu-mi spui ca daca nu-l mapez la Dyno degeaba -l am, trebuie sa mergi cu el si sa faci comparatia cu un 954 stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ba'ti spun eu ca daca nu e o mapare facuta pe dynojet ..il ai degeaba ..

ptr mine impresiile conteaza prea putin ..ptr mine vorbesc cifrele ..alea nu ma mint

asa si Cazacu ..cu R6, full arrow parca, PCIII usb ..s'a dus sa il mapeze in italia ..deoarece avea mai putini cai ca de serie ..

 

ca simti tu ca accelereaza mai tare ..e irelevant ..

vezi ..asta e o stiinta precisa in care impresiile conteaza prea putin..

 

daca cel care a avut motocicleta a facut maparea pe bancul de proba ..atunci totul are un sens ..dar eu nu stiu lucrul asta la fel cum nu'l stii nici tu.

 

sa nu ma intelegi gresit ..eu nu sunt jiji contra ..si nici sa ma contrazic aiurea nu'mi place.

e posibil sa fi fost mapata pe banc si atunci totul e ok. dar faza cu mapile descarcate de pe internet e o mare porcarie ..sunt generice..

la unii le merge mult mai prost, ca cativa binice 2-3% iar la cei care fac o setare pe banc ..la potential maxim

 

ciao si spor la dat gassss

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici era vorba de CONSUM, nu de cit de bine e facuta maparea. Daca ajung vreodata la straini fii sigur ca ma duc cu ea pe stand.La noi, cu United astia dai banii de pomana. Ce este esential la PW asta al meu este ca face o trecere mai lina intre 2000 si 3000 de ture. La stock ,cei care au 929 si 954 stiu ca la 3000 motorul face o smucitura destul de brusca mai ales daca ai mina infipta in gaz. Senzatia e tare pe acele de par ,cea mai usoara smucitura te pune jos. La mine motorul incepe sa traga ceva mai de jos, nu spectaculos, dar acceleratia e mult mai liniara in zona de 3000. De fapt asta m-a si interesat cind mi l-am luat, se stie ca Amkartul e pt viteze mici si conteaza cum stai cu puterea la iesirea din viraje. Cu viteza 1-a era prea brutala, a 2-a n-avea suficienta putere la iesire. Acu e perfecta pe AMC. La iesire din viraj daca trag in a 2-a mai tare de gaz rupe aderenta. Specific ca inaite de PW i-am modificat si transmisia finala. S-ar putea ca la 280/h sa fie mai proasta decit una stock, dar nu ma intereseaza anul asta ca nu merg la greci inca.

Numai bine, unii rid ,altii cunosc.

 

PS: Cind era stock tot 8 consuma.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca spui ca ai evacuare completa ..ai scapat de valva HTEV ..care e o mare porcarie ..si 3 kg in plus hihihi

de aia nu mai simti trecerea aia la 3000 rpm si 7000 cand se deschidea complet.

e primul lucru pe care il fac cei din italia ..elimina valva cu un racord care transforma practic evacuarea originala in una completa cu putini €.

 

raportul final iar e f bine daca l'ai mai scurtat putin ..de obicei -1 la pinion sau +2 la coroana deoarece rapoartele sunt oricum prea lungi si cum ziceai tu ..nu'ti trebuie 280 viteza maxima ca nu ai unde merge

 

considera la fel...daca pui guma 190/55 se lungeste rap final datorita diametrului mai mare al cauciucului ...si cei 2 dinti in plus in spate sunt obligatorii..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asfalt uscat cu noua mobra....

Multam fain! Merge foarte frumos, trage de jos de tot, sus e o amazoana fierbinte, iar mivv-ul ala suna intr-un MARE fel :cheers: :moron: :cheers: . De abia astept sa ne vedm pe la intruniri. Din pacate, din cate stiu, anul acesta doar Sibiul a mai ramas... :eek: :lol:

@Mac: e o supermobra! :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca spui ca ai evacuare completa ..ai scapat de valva HTEV ..care e o mare porcarie ..si 3 kg in plus hihihi

de aia nu mai simti trecerea aia la 3000 rpm si 7000 cand se deschidea complet.

e primul lucru pe care il fac cei din italia ..elimina valva cu un racord care transforma practic evacuarea originala in una completa cu putini €.

 

raportul final iar e f bine daca l'ai mai scurtat putin ..de obicei -1 la pinion sau +2 la coroana deoarece rapoartele sunt oricum prea lungi si cum ziceai tu ..nu'ti trebuie 280 viteza maxima ca nu ai unde merge

 

considera la fel...daca pui guma 190/55 se lungeste rap final datorita diametrului mai mare al cauciucului ...si cei 2 dinti in plus in spate sunt obligatorii..

 

Asa e, uitasem sa zic, am si cauciuc de 190/55. Doar un dinte la foaia pe spate in plus,ca am gasit-o la $0.99 pe Bay, 1 dinte in minus pe atac. Yoshimura completa nou nouta, sigilata, dar fabricata in 2002, am luat-o tot de la o licitatie cu un pret final de 480$ (362Eur) cu totul. Nu cred ca multi s-ar fi putut abtine la pretul asta. Pe urma ,deh a trebuit sa bag si de-un PW. Pe asta am dat doar 280$ sigilat dar fara garantie. Cind am dat jos sistemul cu valva, mi-a trecut si mie prin cap s-o blochez pe evacuare directa, am si facut-o, asa doar de curiozitate, am scos si PW-ul dar tot avea impulsul ala de la 3000 si in plus era moarta rau la plecare, dupa aia,pe sistemul original blocat tot pe direct (pozitia dintre 3000 si 80000) am pus PW-ul si s-a mai imbunatatit situatia cu trecerea de la 3000. A, i-am schimbat si calculatorul cu un model de State, ieftin si asta, 30$, din curiozitate.

Am ajuns la concluzia ca PW mai pacaleste putin cu benzina computerul motocicletei. Acum 2 luni i-am dat jos si valva de pe admisie din carcasa filtrului de aer dar s-a prostit cuplul la turatii joase si am pus-o la loc.

Acu sa nu ma credeti fan Yoshimura, am gasit un sistem complet la bani putini si am luat-o, dupa aia din cauza PW-ului mi-am luat si un laptop, ca ma saturasem sa tot ies in curte cu calcultorul , pe bune. Acu laptopul nu mai iese din casa , mi-a trecut cheful de experimente, dar nu-mi pare rau de laptop, vechiul calc. era doar un Athlon de 600 dar ma incapatinam sa nu mai bag bani aiurea in calculatoare.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoy fratilor fan Honda !!!! :moron:

 

Iarasi am cateva intrebari cat se poate de stupide, dar eu vreau sa invat, sa invat, sa invat !!!! :lol:

 

Prima problema este relantina. In carte zice 1200 + sau - 100 !!

Voi cum il folositi ???

 

Mac, ai zis ceva despre sistemul de evacuare stoc de pe 929, si 'supapa' aia smechera, marea inovatie a celor de la honda, care din cate am citit nu este chiar asa de buna precum ar trebui !!

Acum inteleg de ce se schimba sunetul motorului la 3000 RPM, si de ce are tendinta de wheelie, ca sa nu vb de 7000 RPM, cand incepe sa mearga ca lumea !!!!

N-am inteles exact, cum se poate scapa de acest sistem ???

Daca merita??? Cam cat costa operatia ???

 

Dl Jagi, ai dreptate, sunetul ala de la ambreaj, chiar este enervant. Sper ca asta nu inseamna, ca sunt probleme serioase pe acolo !!! :finger:

 

Inca ceva : Stiu ca fiecare are stilul lui de a pilota, dar in regim de oras, sa zicem pe la 40-70 de km/h, cam ce turatie este indicata ???

2000 - 5000 RPM ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi@

 

ai facut foarte bine. la preturile alea si eu mi'as fi cumparat o evacuare completa. afacerea e extrem de buna vazand care sunt preturile in europa. din cate vad si evacuare si Pc le'ai platit putin deci merita efortul. Despre mapa ..monteaza si un filtru deschis ..BMC sau K&N si pune'i mapa recomandata pe site la ei. rau nu ar trebui sa mearga iar de ajungi in IT , cheltui 200€ si iti faci o mapare pe banc si ti'ai luat gandul.

 

pai cu 190/55 sa zicem ca ai pus 3,75 dinti pe spate (-1 pinion+1 coroana= 3,75 ) e foarte bun raportul asa. poate putin putin prea scurt dar repet ...nu'ti trebuiesc viteze de top ametitoare.

 

eu acum ma tot gandesc ce drac sa cumpar

tre sa aleg intre 600 RR 03-04 stock, 636 03-04 elaborat mediu, si k4 1000 complet elaborat (1000€ in plus)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si pe mine ma bate gandul la k4 ..dar nu urmaresc puterea in absolut ..ci mai mult ciclistica si franele ..

K4 le are pe toate si chiar mai mult

amortizator directie WP

furci WP

amo spate WP

arrow titaniu completa

braking wave marite la 320 mm

pompa brembo radiala 19x20

kit transmisie pas 520 cu rapoarte diverse

 

636 are suspensii bune si costa 1000 in minus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi@

 

ai facut foarte bine. la preturile alea si eu mi'as fi cumparat o evacuare completa. afacerea e extrem de buna vazand care sunt preturile in europa. din cate vad si evacuare si Pc le'ai platit putin deci merita efortul. Despre mapa ..monteaza si un filtru deschis ..BMC sau K&N si pune'i mapa recomandata pe site la ei. rau nu ar trebui sa mearga iar de ajungi in IT , cheltui 200€ si iti faci o mapare pe banc si ti'ai luat gandul.

 

pai cu 190/55 sa zicem ca ai pus 3,75 dinti pe spate (-1 pinion+1 coroana= 3,75 ) e foarte bun raportul asa. poate putin putin prea scurt dar repet ...nu'ti trebuiesc viteze de top ametitoare.

 

eu acum ma tot gandesc ce drac sa cumpar

tre sa aleg intre 600 RR 03-04 stock, 636 03-04 elaborat mediu, si k4 1000 complet elaborat (1000€ in plus)

 

 

Mda, ce sa zic, cind am luat motorul trebuia schimbat filtrul de aer si evident ca i-am tras un KN de State luat tot pe bani americani (adica putini), bujii noi (nu trebuiau schimbate dar preventiv le-am inlocuit.

Raportul original e de 42/16, versiunea europeana, 43/16 modelul american.

Deci 2,625 e rap. transmisiei secundare, original. La mine e de 43/15 adica 2,867. 2,867 : 2,625 = 1,0925, adica transmisia secundara e cu 9,25% mai scurta decit cea originala. Pe A1 cu noua transmisie a mers 299 pe bord, turometrul era deja la 12 000 . Incredibil cit de repede a atins intr-a 6-sea 299 : 1,0925 = 273,68km/h. Cu pinioanele originale aveam ceva de asteptat pina la 275. Repet, nu-mi da nici un orgasm viteza mare pe autostrada, pe vremuri chiar i-mi placea, atunci doar mergeam la 7 dimineata spre Sibiu si am vrut sa verific. La 299 mai mergea in sus dar deja acul de la turometru era pe rosu. Ca fapt deloc de neglijat vintul nu batea deloc (nu batea din spate) si asta m-a ajutat. Cauciucul spate era 190/50.

Zvicnul de la 3000 de ture e de la computer si de la axele cu came, daca le dati HTEV- ul jos merge ca dracu pina in 3000 si tot are trecerea brusca. Un sistem de avacuare racing complet merge mai slab in ture joase fata de sitemul original, ramine sa-i bagati si un PW.

 

Mac, da-i un telefon lu Cartus, el a avut un Gixer destul de preparat, o sa-ti spuna el cum sta treaba cu K4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:blink:

 

Am facut multiple teste de consum la mobra si imi iese intre 6,8 si 7,4 !!!! (mixt)

In oras este 7,4 , afara intre 6,8 si 7,0.

 

Anyway, dl mac, sper sa nu faci o prostie cumparand un 636. Parerea multora este ca kawasaki nu prea se inalta la limita asteptarilor.

 

 

In atentia voastra :

 

http://www.cbr1000rr.de :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea mai am placute fata si am dat comanda este bine 2 Mil.?? sunt lucas sunt bune??

Si vreau sa va intreb ceva nu stiu ce moto sa imi iau acum am 919 din 99 este belea dar vreau mai mare si sunt innebunit dupa 954 ce ziceti am vazut vreo 4-5 cu ochii mei care aveau un tacanit puternic sus la culbutori am impresia sa fie o belea la 954 sau pur si simplu cele pe care le-am vazut eu sunt topite???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...