Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se strica motorul pentru ca in timpul in care este scanteia oprita el in continuare ii baga benzina in camera de ardere(se acumuleaza in exces) si atunci cand ii pui contactul ii da scantee si face o explozie cam mare zic eu , care chiar poate sa crape unul sau mai multi cilindrii , plus ca faci alte jocuri prin motor. :P

Cel putin asa gandesc eu.

 

pompa de ulei inca unge motorul iar amestecu este evacuat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu eu... de la chestia asta iti poate fierbe motorul... nu am vazut sa se lase cu pistoane zburate si alte prostii. oricum lasati figurile si nu le mai forjati. sun firebladuri, nu kawasaki. nu e de mirare ca m-a tinut pana acum 20.000 km de cand o am. si INCA NU STIU NUMARUL REAL DE KM AL MOTORULUI. nu am schimbat nimic la ea. merge ca in prima zi. bineinteles ca ar trebui schimbat rulmentul ala de la oala de ambreiaj. ma cam enerveaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu eu... de la chestia asta iti poate fierbe motorul... nu am vazut sa se lase cu pistoane zburate si alte prostii. oricum lasati figurile si nu le mai forjati. sun firebladuri, nu kawasaki. nu e de mirare ca m-a tinut pana acum 20.000 km de cand o am. si INCA NU STIU NUMARUL REAL DE KM AL MOTORULUI. nu am schimbat nimic la ea. merge ca in prima zi. bineinteles ca ar trebui schimbat rulmentul ala de la oala de ambreiaj. ma cam enerveaza.

 

exact aceeasi problema o am si io cu rulmentul vietii..ma face cu nervii. ai idee cat costa rulmentul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact aceeasi problema o am si io cu rulmentul vietii..ma face cu nervii. ai idee cat costa rulmentul?

 

hai sa ne uitam pe ronayers....

 

sunt 2... unu din fata si unu din spate. ala din fata e 10 dolari, si ala din spate e 50 de dolari. ACOLO. cat mai costa pana aici nu stiu.

post-32310-1242457504_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu eu... de la chestia asta iti poate fierbe motorul... nu am vazut sa se lase cu pistoane zburate si alte prostii. oricum lasati figurile si nu le mai forjati. sun firebladuri, nu kawasaki. nu e de mirare ca m-a tinut pana acum 20.000 km de cand o am. si INCA NU STIU NUMARUL REAL DE KM AL MOTORULUI. nu am schimbat nimic la ea. merge ca in prima zi. bineinteles ca ar trebui schimbat rulmentul ala de la oala de ambreiaj. ma cam enerveaza.

 

la toate hondele face asa, este un rulment cu " ace "

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am Reusit Sa Scot Si eu Honditza...

 

da ce sunt alea de pe carenele laterale?? picaturi? ai stropit carena cu apa..ai vopsit o si ai lasat apa sa se evapore?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ce sunt alea de pe carenele laterale?? picaturi? ai stropit carena cu apa..ai vopsit o si ai lasat apa sa se evapore?

uite aici care e "shcema"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa ne uitam pe ronayers....

 

sunt 2... unu din fata si unu din spate. ala din fata e 10 dolari, si ala din spate e 50 de dolari. ACOLO. cat mai costa pana aici nu stiu.

 

hai ca am invatat ceva nou, nu stiam de acest site :D

se pare ca nu ar fi scumpa interventia,dar parca zicea cineva ca daca il/ii schimbi dupa ceva kilometrii o sa fac a la fel..hmm ma mai gandesc. mersi mertane. bafta. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In curand va trebui sa-i fac schimbul de ulei si am nevoie de o parere avizata. Motul 7100 sau 300V, 10W40 sau 15W50? :D Acum am Castrol Power 1, e ok, dar vreau sa incerc si Motul. Pe F4i am fost foarte multumit de Motul :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti'am scris si dincolo mai multe, dar pe scurt iti scriu si aici:

Motul 7100 10W-40 este singurul ulei de motor certificat API SL, cel putin din cate am vazut eu. Restul, in marea lor majoritate (incluzand aici chiar si mirobolantul 300V) sunt doar API SG, adica minimul recomandat de producatorii de motoare. :P

U decide. :D

 

PS: More info 'bout API standards:

S”- SERVICE CLASSIFICATIONS FOR GASOLINE ENGINES

 

SH- For 1994 Gasoline Engine Service

 

Classification SH was adopted in 1992 and recommended for gasoline engines in passenger cars and light trucks starting in 1993 model year. This category supercedes the performance requirements of API SG specification for 1989-1992 models, which is now obsolete. Applications that call for an API service classification SG can use the SH specification. The specification addresses issues with deposit control, oxidation, corrosion, rust and wear and replaces.

 

SJ- For 1997 Gasoline Engine Service

 

Classification SJ was adopted in 1996 and recommended for gasoline engines in passenger cars and light trucks starting in 1997 model year. Applications specifying API SH can use the newer API SJ service classification. Note that where applicable certain letters in the sequence will be skipped to prevent confusion with other standards. In this case, SI was skipped since industrial oils are currently rated according to SI classifications.

 

SL- For 2001 Gasoline Engine Service

 

Recommended for gasoline engines in passenger cars and light trucks starting in July 2001. SL oils are engineered to provide improved high temperature deposit control and lower oil consumption. Applications specifying API SJ can use the new API SL service classification. Note that some SL rated oils may also meet the latest ILSAC specification and/or qualify as energy conserving. SL is the latest specification.

 

SM- For 2004 and newer Gasoline Engine Service Automotive Engines (Current Spec)

 

This specification was introduced in Nov. 2004. SM oils are engineered to provide improved oxidation resistance, improved deposit and wear protection and improved low temperature performance. Note that some SM rated motor oils may also meet the current ILSAC specification.

Editat de strumfuadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iau in considerare! Am sa-i bag 7100. Acum sa vad vascozitatea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7100 exista doar 10w-40 si 20w-50. Eu zic ca alegerea e evidenta. :D

 

Dap. M-am interesat si eu mai bine acum. 7100 10W40 va fi :P Thx de info...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt foarte concludente ..frecarea e frecare ..instrumentul masura e acelasi in toate testele ..

unii tre sa vada cu okii lor sa creada ..io va cant asta de ani de zile ..fara sa am vreun interes comercial ..

fiecare in final face ce vrea cu banii lui :D si ii keltuie cum crede mai inteligent

va invit la 70ron pe litrul de motul v300 factory ..singurul care merge bine de la motul ..sau la alternativa cel putin atat de valida care costa 44ron :P

ce alegeti?

io am ales ani in urma :)

 

 

oricum..am cerut intrumentul cu pricina ..sa mi'l trimita in tm ..sa fac si eu cu mana mea testele ..o sa pun si silkolene full sint pe banc sa vad cum mere ..si o sa documentez tot ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt foarte concludente ..frecarea e frecare ..instrumentul masura e acelasi in toate testele ..

 

oricum..am cerut intrumentul cu pricina ..sa mi'l trimita in tm ..sa fac si eu cu mana mea testele ..o sa pun si silkolene full sint pe banc sa vad cum mere ..si o sa documentez tot ..

 

depinde foarte mult care sunt premizele unui experiment. Mi s'ar fi parut mult mai elocvent daca rola ar fi fost scufundata complet in baie de ulei, nu sa se faca testul pe o eventuala pelicula de ulei pe care sa o antreneze rola aia. Iti dai seama ca primul factor care va influenta "experimentul" este vascozitatea uleiului, nu? In sensul ca daca e mai vascos va fi mai putin antrenat pe rola si se va gripa la o presiune mai mica. Sau daca va fi mai rece sau mai cald. Sau..

 

Nu mai credeti tot ce vedeti, astea sunt experimente "de garaj". Adevaratele experimente se fac in anumite conditii foarte bine determinate.

Mac, sa stii ca am mai auzit de Bardahl ca ar fi foarte bun, insa ma intriga ca nu gasesc mai nimic concludent despre uleiurile astea, iar pe site'ul lor sunt informatii de 2 lei, parca ar fi un site de internet de cartier.. (nici un Product sheet, vascozitate la 40grd, la 100grd, etc)

Eu cu 7100 am mers peste 7000km cu F4 si a mers absolut brici. Cica si in 954 tot 7100 am, inca nu am ajuns sa'l schimb, dar o voi face sapt. viitoare. Posibil tot cu 7100, inca nu stiu.

Editat de strumfuadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa le fac pe toate in aceleasi conditii

eventual voi incalzi cuva de ulei la 90-100 grade

elementul ce se roteste ..se invarte in ulei inainte sa fie pusa presa pe el :P

 

stii care e faza ..ca uneori si un test destul de rudimentar poate sa isi scoata in evidenta niste parametrii destul de evidenti :)

vascozitatea influenteaza pana la un moment dat resultatul testului ..

voi compara vascozitati identice ..sa vedem ce'o mai fi de comentat atunci :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce parere aveti voi, dar pe ce site-uri te uiti, pe forumuri din afara, e destul de laudat si multa lume il foloseste. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, astept rezultatele experimentului. Am gasit si site'ul italian al lui Bardahl, povestioara cu C60 mi se pare mult marketing, suna ca marketingul de la Duralube de acum 15ani.. :D

 

Interesant si silkolene.. o sa ma interesez unde se poate gasi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...